Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
annijatta kirjoitti:.... ainakin ystävättärensä Bergin mielestä. Onkin kasvattanut lapsensa rehellisyyteen.
Voisko jatkossa siteerata tätä Bergiä - joka on ilmeisesti jonkinsortin attention whore - vähän vähemmän?
Eihän sillä ole paskankaan merkitystä mitä hän pömpelissään kirjoittelee tai on "mieltä". Skipataan koko muija, koska se on ainoa järkevä toimintatapa.
Tietysti jos hän möläyttää blogissaan jotain, minkä on kuullut vankilakäynnillään suoraan Annulta - joka vahingossa paljastaa jotain AA:n toimista, niin sitten tietysti. Toistaiseksi siellä ei mitään sellaista ole ollut, joten: unohdetaan koko tyhjänpäivänen kirjoittelu.
Hauska heppu... Ja vieläkin hauskempi kun oletettavasti on ihan tosissaan...
Mitenkäs luulee skippauksissaan onnistuvansa.
Mielenkiintoinen oli avauskin:
CSI kirjoitti:Tervehdys pitkäaikaiselta taustailijalta, joka aina satunnaisesti on käynyt lukemassa MInfoa. Ulvilan keissiäkin. Päätin nyt kyllästyneenä monien kirjoittajien epäloogisuuksiin rekisteröityä ja tuoda oman panokseni.
Kovin onkin ryhdikästä tekstiä annijatan alla...
Nähtäväksi jääpi, rikkoutuuko minfon yhden päivän kirjoitteluennätys (joka muistaakseni on Missin nimissä). Päivän päätteeksi katsellaankin sitten ryhdikästä postirivistöä...
Mopo taitaa olla jo niin kaukana horisontissa, ettei takavalojakaan enää näy ja vahinko on saatu aikaiseksi, mutta kerronpa nyt kuitenkin pari asiaa tuosta kaksoisitsemurhan tehneesta sipoolaispariskunnasta, ettei palstan fiksuillekin lukijoille jää heistä mielikuva jonkin pedofiiliringin jäseninä.
Tapasin heidät kerran yhteisen ystävän kautta eräällä kesämökillä. Paria kuukautta heidän kuolemansa jälkeen tapasin ystävääni ja tuli puheeksi, että uutisissa ollut pariskunta oli juuri tämä sama. Ystävänikään ei ollut heidän kanssaan viimeisinä vuosina enää kovin läheisesti tekemisissä, mutta tiesi kuitenkin kertoa jotain teon taustoista.
Käsittääkseni vaimo oli sairastanut syövän ja käynyt läpi vaikeat hoidot ja tapahtuma-aikaan he olivat saaneet kuulla, että tauti on uusiutunut. Mies taas oli alkanut kärsiä masennusoireista jo poliisina ollessaan ja siirtynyt sen vuoksi muihin töihin. Varmaankaan vaimon sairaus ei ainakaan parantanut tilannetta.
Ystäväni mukaan pariskunta oli itse katsonut tilanteen pahentuessa, että heillä ei ollut voimia hoitaa luonaan asuneita sijoituslapsia. Jos lapset olisivat olleet omia, he olisivat tietysti voineet viedä heidät vaikka sukulaisten hoiviin, mutta koska heidät oli alun perin sijoitettu pariskunnan luo sosiaalitoimen kautta, he myös lähtivät lähtivät samaa reittiä. Sijoituslapsia ei siis saa itse luovuttaa eteenpäin, tietenkään. En tiedä, onko huostaanotto tällaisessa tapauksessa virallinen termi, käytännössä kyse oli siis sijaisvanhemmuuden purkamisesta.
En väitä tunnistavani pedofiilejä 100 prosentin varmuudella yhden illan tapaamisen perusteella, mutta käsittääkseni mikään - ei mikään - näiden ihmisten elämässä viitannut siihen, että tällaisesta olisi ollut kyse. Sijaisvanhemmat ovat sitä paitsi automaattisesti paljon tarkemmassa syynissä kuin "tavalliset" isät ja äidit.
Toivon sydämestäni, että tämän pariskunnan läheiset ja ystävät eivät ole lukeneet CSI:n kirjoituksia. En voi kuvitella paljon muuta loukkaavampaa kuin että rakkaani tulisivat useita vuosia kuolemansa jälkeen täysin absurdein perustein vedetyksi mukaan pedofiilisyytöksiin. Itse en olisi halunnut paljastaa edesmenneistä yksityishenkilöistä näinkään paljon, mutta jos tämä sää nimimerkki CSI:n lopettamaan päättömät kirjoittelunsa, niin ehkä se on sen arvoista.
CSI, minusta sinun kannattaa katsoa peiliin ja A) todella vakavasti hillitä käsistä lähtenyttä käytöstäsi ja ala-arvoista kommentointiasi palstalla tai mieluummin B) tehdä oikeat johtopäätökset ja poistua samaa tietä kuin tulitkin.
Kiitos, Harpo. Kuten niin monta kertaa täällä on muistutettu: kyseessä on oikeat ihmiset ja heidän läheisensä. AINA pitäisi miettiä toisenkin kerran ennen kuin painaa "Lähetä"-nappulaa.
Harpo kirjoitti:Mopo taitaa olla jo niin kaukana horisontissa, ettei takavalojakaan enää näy ja vahinko on saatu aikaiseksi, mutta kerronpa nyt kuitenkin pari asiaa tuosta kaksoisitsemurhan tehneesta sipoolaispariskunnasta, ettei palstan fiksuillekin lukijoille jää heistä mielikuva jonkin pedofiiliringin jäseninä.
Tapasin heidät kerran yhteisen ystävän kautta eräällä kesämökillä. Paria kuukautta heidän kuolemansa jälkeen tapasin ystävääni ja tuli puheeksi, että uutisissa ollut pariskunta oli juuri tämä sama. Ystävänikään ei ollut heidän kanssaan viimeisinä vuosina enää kovin läheisesti tekemisissä, mutta tiesi kuitenkin kertoa jotain teon taustoista.
Käsittääkseni vaimo oli sairastanut syövän ja käynyt läpi vaikeat hoidot ja tapahtuma-aikaan he olivat saaneet kuulla, että tauti on uusiutunut. Mies taas oli alkanut kärsiä masennusoireista jo poliisina ollessaan ja siirtynyt sen vuoksi muihin töihin. Varmaankaan vaimon sairaus ei ainakaan parantanut tilannetta.
Ystäväni mukaan pariskunta oli itse katsonut tilanteen pahentuessa, että heillä ei ollut voimia hoitaa luonaan asuneita sijoituslapsia. Jos lapset olisivat olleet omia, he olisivat tietysti voineet viedä heidät vaikka sukulaisten hoiviin, mutta koska heidät oli alun perin sijoitettu pariskunnan luo sosiaalitoimen kautta, he myös lähtivät lähtivät samaa reittiä. Sijoituslapsia ei siis saa itse luovuttaa eteenpäin, tietenkään. En tiedä, onko huostaanotto tällaisessa tapauksessa virallinen termi, käytännössä kyse oli siis sijaisvanhemmuuden purkamisesta.
En väitä tunnistavani pedofiilejä 100 prosentin varmuudella yhden illan tapaamisen perusteella, mutta käsittääkseni mikään - ei mikään - näiden ihmisten elämässä viitannut siihen, että tällaisesta olisi ollut kyse. Sijaisvanhemmat ovat sitä paitsi automaattisesti paljon tarkemmassa syynissä kuin "tavalliset" isät ja äidit.
Toivon sydämestäni, että tämän pariskunnan läheiset ja ystävät eivät ole lukeneet CSI:n kirjoituksia. En voi kuvitella paljon muuta loukkaavampaa kuin että rakkaani tulisivat useita vuosia kuolemansa jälkeen täysin absurdein perustein vedetyksi mukaan pedofiilisyytöksiin. I
Ensinnäkään minä en ole ketään syyttänyt pedofiiliksi. Toisekseen, porvoolaispariskuntaa en koplannut minä Porvoon soittoihin vaan kyllä se oli Alpo holistin tekstissä.
Kolmanneksi, miksi et kerro tietojasi suoraan alpo holistin viestiin vaatien siihen oikaisua kun väität kerran omaavasi ylivertaista insider tietoa?
Jos jossain on jotain ala-arvoista, niin kyllä se on lähinnä tuon tyylinen peeloilu mitä edustat kirjoituksellasi. Tuonkin "varman tietosi" olet ladannut tänne kakkaosastolle? Miksi? Eikö se kestä päivänvaloa?
Viimeksi muokannut CSI, Pe Tammi 11, 2013 8:45 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä: "Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
Jos jossain on jotain ala-arvoista, niin kyllä se on lähinnä tuon tyylinen peeloilu mitä edustat kirjoituksellasi. Tuonkin "varman tietosi" olet ladannut tänne kakkaosastolle? Miksi? Eikö se kestä päivänvaloa?[/quote]
Kuulepa nyt, junnu. Harpon kirjoitus on täällä, koska se ei liity J.Lahden murhaan. Se on nk. OT:ia, jos satut tietämään, mitä se tarkoittaa. Tänne kirjoitetaan myös kaikki sellainen, mikä on kakkelia eli suomeksi paskaa. Sun pitäisi kirjoittaa siis tänne, eikä tuonne ketjuihin. Jos et hyvin pian ymmärrä sitä, tulee Kyöpeli ja opettaa
^
Juurikin näin CSI. Jos kehotan sinua poistumaan palstalta, se on Lautamiesosion asiaa.
Kiitos kuitenkin Ulkosuomalaiselle viestin postaamisesta myös Porvoon puheluiden ketjuun.
huippumies kirjoitti:
... Tänne kirjoitetaan myös kaikki sellainen, mikä on kakkelia eli suomeksi paskaa. Sun pitäisi kirjoittaa siis tänne, eikä tuonne ketjuihin. Jos et hyvin pian ymmärrä sitä, tulee Kyöpeli ja opettaa
Kyllä juuri näin huippis, mutta myös sinun itsesi pitäisi katsoa mitä kirjoitat ('tai tulee noutaja...'):
huippumies kirjoitti:
Asiaan: Joka tapauksessa tuo yksikin tuomari olisi tuominnut Jensin kolmesta lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Se ei ole "vain", vaan kova rikos lapsia kohtaan. Rikos, jota ei kukaan normi-ihminen voi hyväksyä. Sitten meillä on bergit ja silotalot ja turret ja muut, joiden mielestä se ei ole mitään
Etsippäs sellainen kirjoitukseni jossa olen ottanut kantaa Jensin tuomioon ylipäätään. Olen pyrkinyt välttämään koko lhs-asiaa. Ne kannanotot mitä olen ottanut ovat koskeneet vain Aueria ja hänen saamaansa tuomiota/liittyen tähän erimieltä olleeseen tuomariin.
huippumies kirjoitti:
... Tänne kirjoitetaan myös kaikki sellainen, mikä on kakkelia eli suomeksi paskaa. Sun pitäisi kirjoittaa siis tänne, eikä tuonne ketjuihin. Jos et hyvin pian ymmärrä sitä, tulee Kyöpeli ja opettaa
Kyllä juuri näin huippis, mutta myös sinun itsesi pitäisi katsoa mitä kirjoitat ('tai tulee noutaja...'):
huippumies kirjoitti:
Asiaan: Joka tapauksessa tuo yksikin tuomari olisi tuominnut Jensin kolmesta lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Se ei ole "vain", vaan kova rikos lapsia kohtaan. Rikos, jota ei kukaan normi-ihminen voi hyväksyä. Sitten meillä on bergit ja silotalot ja turret ja muut, joiden mielestä se ei ole mitään
Etsippäs sellainen kirjoitukseni jossa olen ottanut kantaa Jensin tuomioon ylipäätään. Olen pyrkinyt välttämään koko lhs-asiaa. Ne kannanotot mitä olen ottanut ovat koskeneet vain Aueria ja hänen saamaansa tuomiota/liittyen tähän erimieltä olleeseen tuomariin.
Sorry, ehkä en ole NIIN tarkasti analysoinut viestejäsi. Mutta itse olen sitä mieltä, että jos kumppani tuomitaan ja äitiäkin epäillään, ei äiti voi täysin tietämätön olla. Ja kun puolustaa äitiä, vähättelee samalla tuon yhden tuomarin näkemystä, että joka tapauksessa seksuaalista hyväksikäyttöä on tapahtunut.
Epäilit, että CSI lyö Missin yhden päivän viestien määrässä. Mä taasen epäilen, että tänään tehdään bannin saamisen ennätys
Harpo kirjoitti:^
Juurikin näin CSI. Jos kehotan sinua poistumaan palstalta, se on Lautamiesosion asiaa.
Kiitos kuitenkin Ulkosuomalaiselle viestin postaamisesta myös Porvoon puheluiden ketjuun.
En kuitenkaan poistu minnekkään . Sinä tulit ninjaiskun kanssa lyömään selkään. Joten minäkin tein ninjatemput ja poistin ne parissa kohtaa olleet spekulaatiot. kun kerta rupeat kertomaan tietojas vääriin paikkoihin plus ensin panttasit tahallaan tietojasi. Ainoa paikka jossa tuntemaasi pariskuntaa väitetään yhtikäs miksikään, on sinun tekstiä, harpo.
Jälkipolvilla ei ole minun tekstini vuoksi mitään syytä vetää herneitä nekkuun. Näin se lautamiehet toimii.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä: "Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
huippumies kirjoitti:
Kuulepa nyt, junnu. Harpon kirjoitus on täällä, koska se ei liity J.Lahden murhaan. Se on nk. OT:ia, jos satut tietämään, mitä se tarkoittaa. Tänne kirjoitetaan myös kaikki sellainen, mikä on kakkelia eli suomeksi paskaa. Sun pitäisi kirjoittaa siis tänne, eikä tuonne ketjuihin. Jos et hyvin pian ymmärrä sitä, tulee Kyöpeli ja opettaa
No ei, mutta Porvoon puheluihin se kyllä liittyy ( katso se avaus!)
Kyllä minä tiedän että tänne saa kirjoittaa kakkaa. Siksi ihmettelenkin, ettei Harpo uskalla sanoa edes siihen avaukseen alpolle, että "poista linkki, meneen takuuseen ettei se liity tähän" sen sijaan hän ninjailee täällä kakkaosastolla....
CSI kirjoitti
En kuitenkaan poistu minnekkään . Sinä tulit ninjaiskun kanssa lyömään selkään. Joten minäkin tein ninjatemput ja poistin ne parissa kohtaa olleet spekulaatiot. kun kerta rupeat kertomaan tietojas vääriin paikkoihin plus ensin panttasit tahallaan tietojasi. Ainoa paikka jossa tuntemaasi pariskuntaa väitetään yhtikäs miksikään, on sinun tekstiä, harpo.
Jälkipolvilla ei ole minun tekstini vuoksi mitään syytä vetää herneitä nekkuun. Näin se lautamiehet toimii.
Onneksesi satuit kirjoittautumaan tanne vasta nyt kun viesteja voi jalkikateen muokata.
Virhepaatelmasi ja "todennakoisyytesi" eivat siten todella jaaneet jalkipolville naurettavaksi.
Omalla Viikon imbesilli- listallani olit kylla jo kovassa nousussa.
Kun sulla kuitenkin on ilmeisesti kaytannon poliisityosta tai vastaavasta henk.kohtaista tietoa, ehdotan ihan ystavallisesti, etta vahentaisit vahan noita ad hominem -kommentteja ja panostaisit luetunymmartamiseen. Saataisiin hyvassa lykyssa jotain jarkevaakin keskustelua aikaiseksi taman todennakoisesti lyhytlentoisen palstan ryhdinparannusohjelman sijaan.
Nothing sways the stupid more than arguments they can't understand. Cardinal de Retz, Memoires (1781)
When a wise man points at the moon, the imbecile examines the finger. Confucius
huippumies kirjoitti:
No ei, mutta Porvoon puheluihin se kyllä liittyy ( katso se avaus!)
Kyllä minä tiedän että tänne saa kirjoittaa kakkaa. Siksi ihmettelenkin, ettei Harpo uskalla sanoa edes siihen avaukseen alpolle, että "poista linkki, meneen takuuseen ettei se liity tähän" sen sijaan hän ninjailee täällä kakkaosastolla....
Voi voi, poikaseni. Et taida ymmärtää, että kaikki eivät ole täällä 24/7, joten uhoamisesi on aika lapsellista. On hyvä, että Harpo toi faktat esille. Lapsellista sen sijaan on, että riekut sillä, että ähhähää, mitään ette voi todistaa, kun poistatte viestit! Mutta se täällä kuitenkin on, että poistit viestisi