Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

ulkosuomalainen
Michael Knight

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja ulkosuomalainen »

Yhdenmielisia? Turre ja mina? Heh.

Siis mina olen sita mielta, etta Anneli surmasi Jukan ( 99% varmuus). Turre tiukasti toista mielta. Ja nain on ollut niin kauan kuin olemme taalla olleet. Useimmiten olemme tapelleet verissa pain.

Mutta mikas mina olen muiden arvioita arvostelemaan. Jotkut mittaa kauhalla ja toiset pipetilla. Mukavaa jos Turren ja mun kahinointi on sailynyt niin sivistyneena, etta nayttaa pitka-aikaisista palstalaisista "liiruttelulta" ja "yhdenmielisyydelta."
Nothing sways the stupid more than arguments they can't understand.
Cardinal de Retz, Memoires (1781)

When a wise man points at the moon, the imbecile examines the finger.
Confucius
Tara
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Tara »

CSI kirjoitti:
erämaaetsivä kirjoitti:Aivan tavis antiannelisti tuo CSI, puhalsi vaan alkuhöyryt. :mrgreen:
En ole anti tai pro mitään.

Mutta siinä olet oikeassa, että backlogia eli alkuhöyryä oli. Sanoinhan: olen taustailija enkä mikään aloittelija.
Ihan miten vain, mutta sinä tulit katettuun pöytään, vai mitä?
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
awa
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja awa »

ulkosuomalainen kirjoitti:Mutta mikas mina olen muiden arvioita arvostelemaan. Jotkut mittaa kauhalla ja toiset pipetilla. Mukavaa jos Turren ja mun kahinointi on sailynyt niin sivistyneena, etta nayttaa pitka-aikaisista palstalaisista "liiruttelulta" ja "yhdenmielisyydelta."
Kivastihan Sina osasit laittaa lainausmerkit niihin kohtiin mitka minulta unohtui.

Kummalla mitalla Sina arvioit mittaavasi?
ulkosuomalainen
Michael Knight

^Minusta kysymys syyllisyydesta on kauhatason asioita. Olemme turren kanssa tasmalleen eri mielta myos useimmista lusikkatason "faktoista" ja myos siita mita faktaksi kelpuutetaan. Myos pipettijutuista (aka lillukanvarsista) saamme yleensa riidan aikaiseksi.

Ainoa mista taidamme olla samaa mielta on, etta Jukka kuoli.

Ylla lainasin turrea ainoastaan siita syysta, etta CSI oli poistanut alkuperaisen viestinsa.
Ja sinua tassa jurppii nyt siis mika? Tai ehka ymmarsin alkuperaisen kommenttisi tarkoituksen vaarin? Halusitkin itse asiassa vain ----------------- (jatkanet omin sanoin.)

Confucius
awa
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja awa »

ulkosuomalainen kirjoitti: Tai ehka ymmarsin alkuperaisen kommenttisi tarkoituksen vaarin? Halusitkin itse asiassa vain ----------------- (jatkanet omin sanoin.)
...olla samaa mielta Sinun kanssasi.
turumurre
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja turumurre »

awa kirjoitti:Mielenkiinnolla olen seurannut ulkosuomalaisen ja turumurren "liiruttelua" palstalla. Mielenkiintoista huomata kuinka toinen lainaa toistaan ja kuinka hellyyttävän yhdenmielisiä he ovatkaan.

Aaaah awa !
Luulin sinun jääneen sinne korvatunturille, ...viimeeksi siellä treffattiin.
Etpä ole muuttunut yhtään Kuva
Kirjoittelimme silloin enemmänkin, se oli vuonna 2010 joulukuussa.

Säilytän edelleen tätä mukavaa muistoa:

awa kirjoitti:Kulta pieni, ... Ymmärrätkö?
turumurre kirjoitti:No, jos olet vähänkään noin namulainen, niin voisin harkita....
'Kuvasi' ainakin on nätti

Joulu-ukko näki kiihkeän kirjeenvaihtomme ja patisti meidät tontut jouluaatonaattona 2010 viikoksi tunturilleen, ...tutustumaan elämän saloihin.

Sinä jäit sinne...
Oliko sese joulu-ukko?

Kuva
awa
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja awa »

Kiitos!

Kiva näitä on muistella, mutta tänään tulee hieno hiihtopäivä, joten Hyvaa Yota Teille molemmille!
CSI
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja CSI »

Tara kirjoitti:

Mitäs täällä muka on katettuna? Vettä ja näkkileipää vai?

Ainakin yksi itkupilli jaksaa whinettää kun ei tullutkaan "korjaamatonta vahinkoa" vaan muutin tekstiäni kuten älykkäät miehet ainakin.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
CSI
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja CSI »

awa kirjoitti:Kiitos!

Kiva näitä on muistella, mutta tänään tulee hieno hiihtopäivä, joten Hyvaa Yota Teille molemmille....

...alter egoille.
ulkosuomalainen
Michael Knight

CSI kirjoitti:
awa kirjoitti:Kiitos!

Kiva näitä on muistella, mutta tänään tulee hieno hiihtopäivä, joten Hyvaa Yota Teille molemmille....

...alter egoille.
Osoittaa kylla harvinaista tarkkaavaisuutta, erinomaista paattelykykya ja viela ylivoimaista alykkyytta huomata, etta Turre ja mina olemme toistemme alter egoja.

Ilmankos CSI tekee muutenkin niin fiksuja paatelmia eri ketjuissa. Mikaan ei ilmiselvasti jaa alykkaan miehen kotkankatseelta huomaamatta.

Confucius
Tara
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Tara »

CSI kirjoitti:
Tara kirjoitti:

Mitäs täällä muka on katettuna? Vettä ja näkkileipää vai?

Ainakin yksi itkupilli jaksaa whinettää kun ei tullutkaan "korjaamatonta vahinkoa" vaan muutin tekstiäni kuten älykkäät miehet ainakin.
Et ole osallistunut keskusteluihin. Sen huomaa. Hyökkäät lihojen kimppuun niin että roiskista. Etkö ole vuoteen mitään haukattavaa nähnytkään. Mikä ihme sinua on pidätellyt??

Ihan vapaasti mutta katso ettet nielaise liian suurta palaa kerralla.

Johtopäätöksesi us = tm on vahdikas, mutta tolkuton.
Miksi sä tuota tekstisi muuttamista toistelet? Siisti pitää aina olla sanoi kissa hietikolla, kaapi tuosta hiekkakeon päälle pienen kakanteon.

Mokia sattuu kelle vain, myös riikinkukoille. Kyllä se mokaaminen täydellisillekin sallitaan. Onnitteluni, että saavuit paikalle vasta nyt kun omien suttujen poistelu on mahdollista.
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
CSI
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja CSI »

ulkosuomalainen kirjoitti: Osoittaa kylla harvinaista tarkkaavaisuutta, erinomaista paattelykykya ja viela ylivoimaista alykkyytta huomata, etta Turre ja mina olemme toistemme alter egoja.
Näin on, jäit kiinni.
ulkosuomalainen kirjoitti: Ilmankos CSI tekee muutenkin niin fiksuja paatelmia eri ketjuissa. Mikaan ei ilmiselvasti jaa alykkaan miehen kotkankatseelta huomaamatta.
Jos minä olisin ollut Joutsenlahden tilalla Ulvilassa johtamassa tutkintaa, tämä homma olisi ollut paketissa jo ajat sitten maksanut veronmaksajille kymmenesosan siitä mitä nyt. Iltapäivälehtien levikki tosin olisi ollut matalampi. Kaipa se yhteiskunta pyörii tälläkin tavalla hoidettuna...
CSI
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja CSI »

Valhalla kirjoitti:Puuh. Eihän niitä yhteyksiä ole koskaan ollutkaan.
erämaaetsivä
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja erämaaetsivä »

erämaaetsivä kirjoitti:Aivan tavis antiannelisti tuo CSI, puhalsi vaan alkuhöyryt. :mrgreen:

Täytyy nöyrtyä ja perua puheet.
Tämä jannuhan on kaikkien antiannelistien äiti, äiti josta lapsetkaan ei pidä. :shock:
Viimeksi muokannut erämaaetsivä, La Tammi 12, 2013 3:06 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Valhalla
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

CSI aiemmin kirjoitti:BTW, Montako kertaa tätä "Annelilla on lainvoimainen tuomio päällä" messagea pitää toistaa, ennenkuin tosiasia rupeaa menemaan tahvojen kaaliin?
CSI kirjoitti:
Valhalla kirjoitti: Jos nyt et montaa kertaa kailottaisi kovin asiantuntevana koska valitustien avoimenaollen tuomio on toimeenpanovaltainen mutta ei lainvoimainen.

En tiedä voitko nimimerkkisi kuvaa enää kohentaa mutta muutama fakta mukaan ei tekisi pahaa.
Sori, oikea termi on todellakin toimeenpanokelpoinen. Turhaa kuitenkaan minulle vittuilet Valhalla. Enköhän minä faktisesti ollut 95% oikeassa jos yksi termi menikin väärin, kun kerroin että AA istuu parhaillaan kiven sisässä, koska Turun KO on niin vakaasti harkinnut sille esitetyn näytön perusteella. Eikä minkään "iltapäivälehtien demonisoinnin" perusteella kuten täällä toistuvasti pulpahtelee pintaan.

PS. En ole kiinnostunut nimimerkkini ns. "kuvasta". En ole tavaramerkkaamassa tai brandaamassa tätä. Se on lähinnä sitä sinun maailmaasi se jauhaa epäolennaisuuksista kuten jostain nimimerkistä.
Huhhuh. Täällä voi toki käydä rakentamassa itsetuntoaan tai kehittämässä teini-iän myötä kadonnutta identiteettiään. Lähipiiri varmasti pääsee vähemmällä kun saa osan höyryistä purettua verkkoon. On kuitenkin niin, että agressiivinen perustelematon lähestyminen niin asioihin kuin kanssakirjoittajiin jää muille hieman motiiviltaan hämärän peittoon kun emme tiedä mikä csi:llä on hätänä. Mikä puristaa, kuka on jättänyt tai häiritseekö alkanut karvoitus vai mikä on. Selvää on kuitenkin - oli ongelma mikä tahansa - niin osattomia siihen täällä ollaan.
Vastaa Viestiin