Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

annaanna

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Taavetti:
Vedetään annaanna vielä hetki. Ehkä oon se hermeettifrodi...lausu sä, kun oot selvin päin. Kohta mullakin promillet niin alhaalla, että voi mennä nukkumaan. No hard feelings!

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Siitä musiikista. Mikä ihme on sun mielestä lällärikamaa? Laulava siirappipönikkä? Avasin jonkun "sun" biisin ja se oli niiiiiiiiiin hidas ja mitääääääään sanomaton luokkabileiden vika hidas
taavetti
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja taavetti »

No pentele...
Pariisin Kevät-Tämän Kylän Poikii
http://www.youtube.com/watch?v=wjy5DNAQ5G8

Vieläkö naurattaa??? :D :D
Herrasmies kulkee aina portaissa edellä. Myös yksin ollessaan.
annaanna

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Todentotta, miehekäs valinta jos mikä :D .
Mikä tempo ja saundi. Kissakin hörvähti*.

* Googletulos sanalle hörvähtää:
Mistä johtuu ilma pimpsassa? - Keskustelut - Meidanperhe.fi
http://www.meidanperhe.fi/keskustelut/. ... _pimpsassa_
itselläni usein hörvähtää, kun menen esim. kyykkyyn. Ja toisinaan aiheuttaa noloja tilanteita ;o).
Pori-Suomi sanakirja - H
http://www.notuli.com/dict_h.html
HÖRVÄHTÄÄ = Nukahtaa HÖRÖS = (kuunnella korvat tarkkoina) HÖSSÄKKÄ = Kiire HÖSSÖTYS = Hullutus HÖYKÄÄTTÄÄ = Hassahtaa HÖYTEILL = Paikkeilla ...
CSI
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja CSI »

taavetti kirjoitti:Hyvä Tara! Ja auerbloggareiden vastaus olisi: valehtelevat lapset senkin rikkosivat.
Reps! Murrekin kohallaan.... ;)
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
annijatta
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja annijatta »

huippumies kirjoitti:
CSI kirjoitti:
huippumies kirjoitti:Päivän olen tässä seurannut tätä keskustelua, jota annijatta kuvasi erittäin hyvin. Kun ei tiedä, pitäiskö itkeä vai nauraa. No viimeisen viestin luettuani en voi kuin nauraa.
Kannattaa nauraa, koska se oli naurattamaan tarkoitettu, turhantärkiää pönkiää Taraa parodisioiva viesti. Minäkin nauroin, heh heh.
Eipä sulla ole edes sitä tärkeää taitoa, että osaisit tulkita muiden viestejä. Sullehan tässä kaikki nauraa. Siis sinua itseäsi. Voi poika parka, maailma kolhii vielä, jos et ymmärrä, että maailma ei ole = sinä.
Kuka teistä voi todella sanoa kenelle olen parodiani kohdistanut? Ehkä koko palstalle ja siinä sivussa itselleni. Itseironia on vaikea tyylilaji ja sitä eivät kaikki osaa harrastaa, varsinkaan jos suhteellisuudentaju puuttuu? Ihminen on kasvanut aikuiseksi vasta silloin, kun se osaa nauraa itselleen.
Eikö koko palsta ole jokinlaista ajanvietettä? Ei kai kukaan tosissaan luule, että voisi juttua kirjoituksillaan ratkaista? Oikeusvaltiossa oikeuslaitos hoitaa tällaiset jutut. Karavaani kulkee ja koirat räksyttää? Terv: rottweileramstaff wow wow
Fool me once, shame on you, fool me twice, shame on me.
huippumies
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja huippumies »

Taas täytyy silotaloa huomauttaa, että pitäisi pysyä otsikoiden aiheissa eikä kirjoitella mitä sattuu mihin sattuu...
sisotalo kirjoitti:
CSI kirjoitti: AA on selvästikin naaraana kelvoton tapaus ja jo pelkästään sen vuoksi en pidä suurena erheenä sitä, että hän on erotettu poikasistaan. Ilmeisen pysyvästi! (hyvä hyvä)
Olen ilmoittanut rikoslain vastaisen kirjoituksesi valvoville. En usko, että he reagoivat koska murha.infossa on kokonaan jätetty huomioimatta RL 8 kap.

Nimimerkille esitän kysymyksen:
- Olisiko Anneli Auer menetellyt oikein jos hän EI olisi soittanut hätäpuhelua vaan kaapannut lapset kainaloonsa ja yrittänyt paeta murhaajaa. Anneli tosin harkitsi tätä olohuoneessa seisten, mutta päätyi sitten turvautumaan poliisiin.
annijatta
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja annijatta »

Sisotalo har studerat bort förståndet, ty han är Docent. :x
Fool me once, shame on you, fool me twice, shame on me.
Lähtöruutu
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Lähtöruutu »

CSI kirjoitti:Jokohan tämä aihe "Mä CSI ja mun CSI" alkais olla valmiiksi kaluttua?

Vai vieläkö herrat ulkosuomalainen, tara, Valhalla jne haluavat jäpistä asiasta, jossa ei paljon jäpisemistä ole?

Enkä ole palannut palstalle, ihan debyytti on kyseessä. Kyllä te totutte, ihan rauhassa vaan. Ihminen sopeutuu miltei mihin vaan.
Tämä palsta on käynyt ihan pimeäksi (entistä pimeämmäksi). Jaa että CSI:lla debyytti, kuinkahan mones. Ihminen on sopeutuvainen, tottuu mihin vain, keskitysleirielämäänkin.
ulkosuomalainen
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja ulkosuomalainen »

Tämä palsta on käynyt ihan pimeäksi (entistä pimeämmäksi).
äläs nyt. Valistuksen/valaistuksen aikahan taalla on koittanut. Mullekin juuri selvisi, etta Turre on mun sivupersoona. Ja etta olen herra.

Taavetin tavoin toivon siita huolimatta CSI:n hillitsevan kieltaan sen verran, ettei hanki heti pikakaannytysta palstalta. Uusi veri permannolla on aina tervetullutta -- kivempihan se on nailta uusilta ottaa nenusta senkkaa kuin loppuunkupatuilta vanhoilta.
Nothing sways the stupid more than arguments they can't understand.
Cardinal de Retz, Memoires (1781)

When a wise man points at the moon, the imbecile examines the finger.
Confucius
Lähtöruutu
Neuvoja-Jack

Valhalla kirjoitti:
turre aamuseisokistaan kirjoitti:Mutta koska kysyt, niin vastaan:
Aivan varmasti, vastaavassa tilanteessa. Ja katsoisin sen huikeaksi seksikokemukseksi...
Mahtavia kokemuksia sulla. Rupean ymmärtämään iloisuuttasi.
Kokeilin näitä uusia toimintoja, ja toisen kirjoitustahan pystyy näköjään muokkaamaan vaikka miten. Yllä on muokkaamani versio eräästä aiemmasta turren ja Valhallan syvällisestä rikostutkinnasta, alla oikea teksti.

Valhalla kirjoitti:
turre aamuseisokistaan kirjoitti:Mutta koska kysyt, niin vastaan:
Aivan varmasti, vastaavassa tilanteessa. Ja katsoisin sen seksikokemukseksi...

Vähästä sinäkin joudut rehveli nämä kokemuksesi keräämään. Rupean ymmärtämään kiukkuasi.
kuolema
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja kuolema »

Lähtöruutu: mitä hä? Kyllähän sitä lainauksen sisältöä on voinut aina muokata. :D senkus vaan näpyttelet uutta tavaraa sinne [quote] -tägin sisään...?
Valhalla
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

Lähtöruutu odottaa edelleen hep -komentoa.
:wink:
turumurre
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja turumurre »

ulkosuomalainen kirjoitti: Mullekin juuri selvisi, etta Turre on mun sivupersoona.

Tellun sivupersoona...

Kuva

"Jokaisella pitää olla oikeus samaistua ainakin yhteen sankariin - miksen minäkin siis vaikka turremurreen"
-Tellus-
Lähtöruutu
Neuvoja-Jack

Valhalla kirjoitti:Lähtöruutu odottaa edelleen hep -komentoa.
:wink:
Juu, näin varmaankin on :D , ehkä pääsen liikkeelle vielä joskus. En ole minä nörttiainesta enkä varsinkaan mikään nettipalstojen konkari. Mutta tuo edellä tekemäni havaintohan vesittää monen asian vakavastiotettavuutta. Mikä sinänsä on ymärrettävää tällaisella palstalla noin muutenkin.
Valhalla
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

No älä välitä lähtöruutu - jos ei ymmärrä tai muista minfon käyttöliittymän namikoita niin oikeassa elämässä se laskettaneen eduksi.

Vaan ajattelepa csi:ta. Hän yrittää minfossa tehdä edelleen vaikutusta itselleen lukien hienoja kirjoituksiaan ja nyt taannehtivasti ennustaa murhaillan säätä. Mutta jos ei onnistu edes jälkiviisaudessa niin mitä sitten enää on jäljellä.
Viimeksi muokannut Valhalla, Ma Tammi 14, 2013 12:02 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin