Seksityöntekijä ryöstetty Turussa

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Hauturi
Susikoski

Seksityöntekijä ryöstetty Turussa

Viesti Kirjoittaja Hauturi »

Puolisolle kerrottu varoitus eräältä alan ihmiseltä; joku pipopää oli soittanu ovikelloa ja oven avattua veti pipon alas, kommandopipotyyliin, kuristi tyttöä ja kahden kaverinsa kanssa veivät rahat. Pari viikkoa sitten. Ilmeisesti varissuolla. Jostain syystä tämän tason rikokset harvoin saavat mitään uutisarvoa. Tuskin iso saalis, mut ala-arvoista ryöstää puolustuskyvytön nuori tyttö, joka laittaa oman itsensä peliin, eikä tee mitään lain vastaistakaan. Toivottavasti tästä tulee joku tiedote julkisuuteenkiin, nimien kanssa. Poliisi selvittelee asiaa parhaillaan...
Nemesia
Neuvoja-Jack

Re: Seksityöntekijä ryöstetty Turussa

Viesti Kirjoittaja Nemesia »

Se huoraaminen on aika riskialtista touhua. Hyvä ettei henki lähtenyt tältä h****lta kuitenkaan.
aga
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja aga »

Nemesia kirjoitti:Se huoraaminen on aika riskialtista touhua. Hyvä ettei henki lähtenyt tältä h****lta kuitenkaan.
Aistin vihamielisyyttä viestistäsi, mielenkiintoista... Mitähän tuosta voi päätellä sinusta?
Nemesia
Neuvoja-Jack

Saat aistia viestistäni ihan mitä vaan, itse en vain hyväksy kyseistä toimintaa, mutta jokainen tavallansa. Ei ole kuitenkaan oikein ryöstää tai vahingoittaa ketään riippumatta siitä, mitä ammattia henkilö harjoittaa.
matlockb
Watson itse

Viesti Kirjoittaja matlockb »

^Että seksityöläinen myy itseään ja se oikeuttaa Nemesian mielestä käyttämään väkivaltaa häntä kohtaan?? Ymmärsinkö oikein?
Ehkä tämäkin tyttö joutuu tekemään sitä rahoittaakseen esimerkiksi opiskelut, läheskään kaikki "seksityöläiset" eivät ole narkomaaneja tmv.
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)
Nemesia
Neuvoja-Jack

Arvon matlockb, luepa viestini uudestaan. ''Ei ole kuitenkaan oikein ryöstää tai vahingoittaa ketään riippumatta siitä, mitä ammattia henkilö harjoittaa.'' > suora lainaus viestistäni. En hyväksy kenenkään vahingoittamista riippumatta siitä, mitä ammattia henkilö harjoittaa. Jos jotain jäi vielä epäselväksi, jatketaan keskustelua lautamiehissä eikä sotketa tätä ketjua.
mitzy
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja mitzy »

Se taitaa olla tää Suomen laki joka mahdollistaa edes tälläiset tapahtumat :( Jos palkkaa itselleen turvamiehen se menee heti parituksen piikkiin. Surullista,etteivät tytöt pysty tekemään työtään turvallisesti niinkun mielestäni jokaisen perusoikeuksiin kuuluisi.

Toivottavasti tämä ryöstäjä saadaan kiinni.. Pistää vihaks tollaiset.. Kuvittelevat kai,että seksityöntekijät eivät uskalla ilmoittaa poliisille.
Isoviha
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Isoviha »

Ikävää että huoraa hakkaavat... seksi kuitenkin kuuluu ihmisen perusoikeuksiin, pitää voida joskus ostaa jotain paremman näköistäkin, kuin mihin oma ulkonäkö ja käytäytymistavat antaisi edellytyksiä. Hyvähän se on jos joku kaunis nainen itseäänkin kauppaa. Saa helpolla rahaa, ja tyytyväisiä asiakkaita. Tosi ilkeetä mennä kuristamaan ja keikkaamaan rakkauden ammattilaista.
aga
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja aga »

Nemesia:
Saat aistia viestistäni ihan mitä vaan, itse en vain hyväksy kyseistä toimintaa,
Miksi et hyväksy? Perustele.

Kyllä mä arvostan enemmän näitä naisia, jotka tekevät kyseisellä hommalla hyvää bisnestä verrattuna niihin, ketkä huoraavat yrittäessään epätoivoisesti jotenkin sillä tavoin parantaa itsetuntoaan tms. (ja saamatta seksin tarjoamisesta edes rahaa)
Nemesia
Neuvoja-Jack

Minä en ole tilivelvollinen näkemyksistäni tai periaatteistani kenellekään.
aga
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja aga »

Nemesia kirjoitti:Minä en ole tilivelvollinen näkemyksistäni tai periaatteistani kenellekään.
Pidä sitten suusi tai pikemminkin sormesi paremmin supussa äläkä kirjoittele foorumille tyhjiä sanoja ja typeriä sekä vihamielisiä näkemyksiäsi. ;)
Nemesia
Neuvoja-Jack

Arvon aga,

meillä jokaisella foorumilaisella on varmasti omanlaisensa periaatteet, näkemykset ja mielipiteet joilla muodostamme mielipiteet muista ihmisistä. En ole missään vaiheessa sanonut tai esittänyt millään muulla tavalla seksityöntekijän ryöstön olevan oikein, koska toisen ihmisen / eläimen vahingoittaminen tai kiusanteko ei ole oikein missään tilanteessa. Mehän emme tiedä, miksi tämä ryöstetty seksityöntekijä on sille alalle päätynyt eikä se kuulu meille millään tavalla. Harmittaa, että nuoret naiset ryhtyvät alalle, jossa on jatkuva väkivallan ja sukupuolitautien uhka. En ole tuominnut tätä ihmisriepua millään tavalla, olen vain kritisoinut hänen ammatinvalintaansa, joka oli saattoi olla yksi painava syy ryöstöön. Jos jotain jäi vielä epäselväksi, jatketaan lautamiehissä eikä sotketa tätä ketjua.
Kaizer Sose
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Kaizer Sose »

Ammatti se on siinä kuin esmes kiropraktikko. Toinen tekee rahaa käsillään ja toinen sekä käsillä että...Kuhan maksaisivat veronsa tuloista niin kaikki bueno.
Tuokaa minulle Alfredo Carcian pää ja hillosipuleita niin ette näe enää koskaan nälkää.
mitzy
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja mitzy »

Eikös joka ammatissa ole riskinsä? Miksi ryhtyä poliisiksi kun on kokoajan väkivallan uhka? Tai monelle muulle alalle jossa on uhkia?

Toki varmaan jotkut katutytöt ovat nistejä jotka ovat joutuneet pakosta, mutta eiköhän suurin osa tytöistä ole ihan omasta tahdostaan,seikkailunhalusta tms eksynyt alalle..
En näe siinä kovinkaan suurta moralisoinnin aihetta :o

Ja mitä olen tutkimuksia lukenut,niin kyllä bussikuskin työ on vaarallisempaa ja riski joutu pahoinpidellyksi on monessa muussa ammatissa suurempi.
Vastaa Viestiin