Lähtöruutu kirjoitti:Tara, älä loukkaa pingviinejä vertaamalla Turumureen. Turumurre, oletko kuullut projektiopiirustuksesta? Kannattaisi tutustua. Suur-realismi, noin sivistymätöntä fransismia en ole ennen kuullutkaan. Valhalla, onko sulla myös visuaalisen alan koulutus? Vautsi, sun pätevyytesi tuplaantui mun mielessäni, ihan oikeasti. Välillä yksin, ilman muuta raskaan sarjan porukkaa, Valhalla on urheasti jaksanut taittaa fileerausveistä vaikka krematorioon asti. Syvä kunnioitukseni.
Jokuvaan, kommenteistasi sisotalolle. En voisi enempää olla samaa mieltä kanssasi. Hyvä, että joku jaksaa aina vaan vastata tuohon böse-skeidaan. Onko Tm kopipastannut Annelin patsaaksi keittiöön?! Yritin hakusanoilla Anneli ja patsas etsiä kyseistä kuvaa (siis sisäinen nörttini yritti), mutta en löytänyt. Sen patsaskuvan haluaisin kyllä nähdä!
Ei-jei-jeihh!! En toki, ikinä. Mutta koitin vaan jotenki vähä niinko etäännyttää hänt mun mielest tonne Etelänavalle, emmä mitän sen kummempia sillä pigviinillä, mut toki ko ohan mull itteläki kotiturreja, et meinaa men toi pää sekasi ko ens tykkää karvaturreist ja sit taas totanoini ei tykkääkkää.
Ei sellaista ihan 'patsaan näköistä' ole. Sanoin kuvainnollisesti 'Anneli patsaana', koska minun mielestä turren väitteet Annelin sijainnista olivat staattisia, se vaan aina vaan seisoi kuin naulattu siinä puhelimen eteen niin kuin olisi siihen naulattu. Ei voinut askelta ottaa minnekään päin eikä päätä kääntää, vaikka kuinka yritettiin, että kai Anneli lapsensa perään edes vähän katsoi. Mutta ei. Eli oli kiistaa olisiko Anneli myös voinut nähdä sen hupun sieltä keittiön puhelimen luota.
Eikä niitä 'Anneli seisoo keittiössä kasvot kaappin päin'-kuvia enää taida missääm juuri olla. Turre on ne poistanut sieltä missä ne olivat: Omat väittämät- omat faktat ketjussa niitä ainakin.
Joitain kuvia voi olla tuosta riidasta tallessa toisten posteissa, jos ne ensin kopioitu ja tallennettu omalle koneelle. Mutta en halua nostaa niitä enää esille.
Tuossa on yksi.
Huom: Turren alkuperäisessä kuvassa Anneli on vasemmalla oleva hahmo - vain puoliksi näkyvissä. Minä ketale menin ja piirsin 'toisen Annelin' siihen tm:n kuvaan oikealle, pöydän päätyyn - josta punainen linja terassin ovelle. Turre siitä suuttusi ja mustaksi muuttusi.
Laadin pienen patsas-kuvan niille jotka jaksaa/pystyvät Annelin kohtaloita seurata aina sinne jonnekin 60 vuoden päähän - kuinka hirmuisesti matskua siihen mennessä mahtaakaan kertyä. Kuvassa karkea arvio.