Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Tara
Horatio Caine

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Tara »

Turre, senkin pingviini.

Ei ne ole sinunkaan Anneli-esitykset Annelin näköisiä, tuskin edes yritit sillä lailla. Sama täällä. Mulle EI tuottaisi vaikeuksia ottaa kynä käteen ja piirtää Anneli tai kuka vain niin näköisinä, että et ikinä uskoisi.

Kuvathan liittyvät vain siihen missä kohtaan menneisyyttä jolloin laadit 3D-kuvia Annelista ja copypastesit 'jonkun naisen kuvan' patsaaksi puhelimen luokse, tuijottamaan kaappiin! Järkähtämättä.

Älä tekeydy pöhköksi. Ymmärrät aivan hyvin, että riipustukset osoittavat vain sen missä Anneli olisi voinut seistä ollessaan puhelimessa ja minne olisi voinut suunnata katseensa.

Minullapa oli aina, siis ihan aina ensimmäisestä viimeiselle luokalle täysi kymppi piirustuksessa ja kuvaamataidossa :lol: :lol: *leuhkii* :mrgreen: muuten aika kamala oppilas olin, opettajat epätoivoisia, helisemässä, mutta silti antoivat aina saman numeron. No niin, nyt riitti omakehu. :wink: Jatka sinä vaan turre, sitä kohdallasi kuten ennenkin.
Viimeksi muokannut Tara, Ti Tammi 22, 2013 2:07 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
Valhalla
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

turumurre kirjoitti:
Tara kirjoitti: Jukalla on todennäköisesti jalassa sandaalit,...
jotkut tuon tapaiset:
Kuva

Just... :lol: :lol: :lol:
Kyl mä nyt ymmärrän sun kuvista tekemiä arviointejas... ne on surkean huonoja.
Niin on - kuvien mukaan.
Tara
Horatio Caine

Milloinkahan viimeksi turre on uusinut silmälasinsa? En ymmärrä miten joku voi nähdä noin sekavia asioita? Jukka talvikengissä Malagassa...järkyttävää.
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
turumurre
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja turumurre »

Tara kirjoitti:Turre, senkin pingviini....
Minullapa oli aina, siis ihan aina ensimmäisestä viimeiselle luokalle täysi kymppi piirustuksessa ja kuvaamataidossa :lol: :lol: *leuhkii* :mrgreen: muuten aika kamala oppilas olin, opettajat epätoivoisia, helisemässä, mutta silti antoivat aina saman numeron. No niin, nyt riitti omakehu.

Ahah.. :shock: :

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 72#p529672

Oikea surrealistinen kuvamataidon esitys;
surrealismille tunnusomaisia piirteitä ovat
taianomaiset, mystiset, tunnelmaltaan epätodelliset ja unenomaiset sommitelmat, joissa on vertauskuvallisuutta ja omalaatuisesti käytettyjä aika- ja tilasuhteita

Tai sitten voisi sanoa että esityksesi on Suur'realistinen' ...riittävän suuri kuitenkin.
Se taisipa olla siellä tarhassa kun kiukuttelevan muksun 'päätä siliteltiin', olisi edes hetkeksi ne kamaluudet päiväkodin askareista pois...

Tara kirjoitti:Milloinkahan viimeksi turre on uusinut silmälasinsa? En ymmärrä miten joku voi nähdä noin sekavia asioita? Jukka talvikengissä Malagassa...järkyttävää.

Näemmä tuo luetun ymmärtäminen on ollut kans kympin arvoista:
turumurre kirjoitti:... Noiden lenkkareinen pituus kärjestä kantaan..
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 99#p529599
Lähtöruutu
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Lähtöruutu »

Tara, älä loukkaa pingviinejä vertaamalla Turumureen. Turumurre, oletko kuullut projektiopiirustuksesta? Kannattaisi tutustua. Suur-realismi, noin sivistymätöntä fransismia en ole ennen kuullutkaan. Valhalla, onko sulla myös visuaalisen alan koulutus? Vautsi, sun pätevyytesi tuplaantui mun mielessäni, ihan oikeasti. Välillä yksin, ilman muuta raskaan sarjan porukkaa, Valhalla on urheasti jaksanut taittaa fileerausveistä vaikka krematorioon asti. Syvä kunnioitukseni.

Jokuvaan, kommenteistasi sisotalolle. En voisi enempää olla samaa mieltä kanssasi. Hyvä, että joku jaksaa aina vaan vastata tuohon böse-skeidaan. Onko Tm kopipastannut Annelin patsaaksi keittiöön?! Yritin hakusanoilla Anneli ja patsas etsiä kyseistä kuvaa (siis sisäinen nörttini yritti), mutta en löytänyt. Sen patsaskuvan haluaisin kyllä nähdä!
Tara
Horatio Caine

Lähtöruutu kirjoitti:Tara, älä loukkaa pingviinejä vertaamalla Turumureen. Turumurre, oletko kuullut projektiopiirustuksesta? Kannattaisi tutustua. Suur-realismi, noin sivistymätöntä fransismia en ole ennen kuullutkaan. Valhalla, onko sulla myös visuaalisen alan koulutus? Vautsi, sun pätevyytesi tuplaantui mun mielessäni, ihan oikeasti. Välillä yksin, ilman muuta raskaan sarjan porukkaa, Valhalla on urheasti jaksanut taittaa fileerausveistä vaikka krematorioon asti. Syvä kunnioitukseni.

Jokuvaan, kommenteistasi sisotalolle. En voisi enempää olla samaa mieltä kanssasi. Hyvä, että joku jaksaa aina vaan vastata tuohon böse-skeidaan. Onko Tm kopipastannut Annelin patsaaksi keittiöön?! Yritin hakusanoilla Anneli ja patsas etsiä kyseistä kuvaa (siis sisäinen nörttini yritti), mutta en löytänyt. Sen patsaskuvan haluaisin kyllä nähdä!

Ei-jei-jeihh!! En toki, ikinä. Mutta koitin vaan jotenki vähä niinko etäännyttää hänt mun mielest tonne Etelänavalle, emmä mitän sen kummempia sillä pigviinillä, mut toki ko ohan mull itteläki kotiturreja, et meinaa men toi pää sekasi ko ens tykkää karvaturreist ja sit taas totanoini ei tykkääkkää.

Ei sellaista ihan 'patsaan näköistä' ole. Sanoin kuvainnollisesti 'Anneli patsaana', koska minun mielestä turren väitteet Annelin sijainnista olivat staattisia, se vaan aina vaan seisoi kuin naulattu siinä puhelimen eteen niin kuin olisi siihen naulattu. Ei voinut askelta ottaa minnekään päin eikä päätä kääntää, vaikka kuinka yritettiin, että kai Anneli lapsensa perään edes vähän katsoi. Mutta ei. Eli oli kiistaa olisiko Anneli myös voinut nähdä sen hupun sieltä keittiön puhelimen luota.

Eikä niitä 'Anneli seisoo keittiössä kasvot kaappin päin'-kuvia enää taida missääm juuri olla. Turre on ne poistanut sieltä missä ne olivat: Omat väittämät- omat faktat ketjussa niitä ainakin.

Joitain kuvia voi olla tuosta riidasta tallessa toisten posteissa, jos ne ensin kopioitu ja tallennettu omalle koneelle. Mutta en halua nostaa niitä enää esille. Tuossa on yksi.

Huom: Turren alkuperäisessä kuvassa Anneli on vasemmalla oleva hahmo - vain puoliksi näkyvissä. Minä ketale menin ja piirsin 'toisen Annelin' siihen tm:n kuvaan oikealle, pöydän päätyyn - josta punainen linja terassin ovelle. Turre siitä suuttusi ja mustaksi muuttusi.

Laadin pienen patsas-kuvan niille jotka jaksaa/pystyvät Annelin kohtaloita seurata aina sinne jonnekin 60 vuoden päähän - kuinka hirmuisesti matskua siihen mennessä mahtaakaan kertyä. Kuvassa karkea arvio.

Kuva
Lähtöruutu
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Lähtöruutu »

Voi kiitos patsaskuvasta, Tara! Kuvittelin Tm:n laittaneen jonkun kädettömän afroditen seisomaan keittiöön. Ihan vaan mun oma mielleyhtymä siis. Tara, aliarvioitkohan matskun määrää, tai toisaalta se matsku on varmaan tuolloin jollain mikrosirulla, ja niitä siruja tuollainen määrä, joo. Vai suuttui ja mustaksi muuttui Tm, ei kai sentään puraissut nilkkaan?

Korjaus tuohon pureminen-sanaan, sehän on puraisu, terveisiä Jussufille!
Viimeksi muokannut Lähtöruutu, Ti Tammi 22, 2013 11:09 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tara
Horatio Caine

Lähtöruutu kirjoitti:Voi kiitos patsaskuvasta, Tara! Kuvittelin Tm:n laittaneen jonkun kädettömän afroditen seisomaan keittiöön. Ihan vaan mun oma mielleyhtymä siis. Tara, aliarvioitkohan matskun määrää, tai toisaalta se matsku on varmaan tuolloin jollain mikrosirulla, ja niitä siruja tuollainen määrä, joo. Vai suuttui ja mustaksi muuttui Tm, ei kai sentään purrut nilkkaan?
Joo, ei Afroditea, vaan sellaisen punapuseroisen tavallisen näkösen..Annelin pituisen ja vähän saman mallisen, ihan siistin laittoi. Ellen väärin muista niin asia sovittiin, siis jollain lailla...
Ainakaan ei joka päivä siitä samasta enää olla tapeltu. Jostain muusta ehkä joskus..Tää nyt on tällaista. Tikulla silmään jos itse alan noista vanhoista vielä kerran uudelleen.

Niin joo, se matsku voi tosiaan olla ihan 'hirvee' sitten aikanaan, mutta digimaailmaanhan tarinaa mahtuu.. Totta. Ei mitään rajaa.
turumurre
Ainesta Watsoniksi

ulkosuomalainen kirjoitti: Vaitatko muuten, ettet tieda missa Mrs. Turre sailyttaa hameitaan ja puseroitaan?

Eime käytet juur ollenka vaattei, joskus kylmän aikan vetasta vaa jottai lämmint pääl.
Meil molemmil o tämmöset airot kurreje nahat joit me käytetä vaa ulko.

Kuva
alpo holisti
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja alpo holisti »

lady TM goes Onepiece!
taavetti
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja taavetti »

Mä olen jotenkin tipahtanut tuosta kengänjälkiketjusta. Äkkiseltään lukaisin läpi. Yrittääkö Turumurre väittää, että sillä pyylevällä, vähintään 185-senttisellä huppumurhaajalla olisi ollut 39:n numeron kengät? No, mikään todennäköisyyshän ei päde tässä jutussa.

Eiko tsuudas praist ja tsiisus kraist; siis TM yrittää todistaa, etteivät ole tutkimuksissaan saaneet selville, että Lahden kengännumero olikin 39. No ei helevettiläinen :D
Herrasmies kulkee aina portaissa edellä. Myös yksin ollessaan.
turumurre
Ainesta Watsoniksi

taavetti kirjoitti:Mä olen jotenkin tipahtanut tuosta kengänjälkiketjusta. Äkkiseltään lukaisin läpi. Yrittääkö Turumurre väittää, että sillä pyylevällä, vähintään 185-senttisellä huppumurhaajalla olisi ollut 39:n numeron kengät? No, mikään todennäköisyyshän ei päde tässä jutussa.

Älä yritä taavetti, sä et ole kovin hyvä tuollaisen skeidan puhumisessa...
Tai mikäli sitten olet tosiaan tipahtanut (täysin mahdollista), niin kehoittaisin siinä tapauksessa muutakin kuin vain lukasemaan. Jospa siis tällä kertaa lukisit, ettei naapurin frouvien tarvii tuntea myötähäpeää lukutaidottomista ..
taavetti
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja taavetti »

Emmä oikein jaksa enää paneutua, kun hommaa on pyöritelty eeskahtaalleen monta kertaa. Lukaisin toki kehoituksesta uudelleen, ettei tartte niiden naapurin frouvien...Verho.Kenkä.Poliisi vääristelee. Verho.Kenkä. Salaliitto.
Herrasmies kulkee aina portaissa edellä. Myös yksin ollessaan.
Tara
Horatio Caine

Just tommosia jotkut on, että alkavat osottaa mieltään joillein pikkuoraville...elämälle vierasta! Olen kuullut ihmisistä joita sanotaan nekrofiileiksi, muttä mitä noi on???

Kuva
turumurre
Ainesta Watsoniksi

Valhalla kirjoitti: Otetaan nyt sekin huomioon, että toiselta puolen vaakaa jo poistui ainoa silminnäkijätodistus tunkeutujasta: tyttären lausunto. Mikään ei myöskään estä kenkiä kuulumasta Annelille.
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... &start=795

Lähtöruutu kirjoitti:Valhalla, onko sulla myös visuaalisen alan koulutus? Vautsi, sun pätevyytesi tuplaantui mun mielessäni, ihan oikeasti. Välillä yksin, ilman muuta raskaan sarjan porukkaa, Valhalla on urheasti jaksanut taittaa fileerausveistä vaikka krematorioon asti. Syvä kunnioitukseni.

____________Kuva_________________Kuva

Voi mitä oksennusta ... Kuva

Oikein vanhan ajan limaista siirappia... siihen tarttui hännystelijä lähtöruutuun...

No, nyt syvästi kunnioittava kertoo mitä syvästi kunnioitettava Piirtäjä-Lakimies tarkoittaa 'poistuneella tyttären lausunnolla'. Piirtäjä-Lakimieheltä tätä on turha utsia, selitykseksi saa vain koukeroisia piirroksiaan lakipykälämerkistä...
Mutta ehkäpä siellä Lähtöruudussa suusupukka on hieman putsaantunut limaisimmasta osastaan, että voi lausahtaa perusteluita oppimistaan opinkappaleista...
Viimeksi muokannut turumurre, Ke Tammi 23, 2013 7:37 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin