Onko Mustalaisille oikea osio tosiaankin murha.info ja JR?
Eikö oikeampi foorumi olisi kai paremminkin kansantaudit ja vitsaukset THL:n sivuilla?
Vitsi mustalaiset!
Oikeasti kyseessähän on vain säälittävä kansanryhmä mistä 99% on pilannut loppujen maineen!!
Moni meistähän tietää jonkun siitä prosentista joka käy joko töissä tai kunnostautuu muuten vaan isänmaallisella tavalla, kuten RUK aikainen varusmiestoverini "leiffi"! (nimi muutettu

)
Doctorin on turha väittää etteikö aiheen avaus olisi rasistisella tavalla tyylitelty monologi mustalaisten rikoksista, kevyt otanta niistä kuuluisimmista rikoksista.
Ihan ok, itse olisin selvemmin tuonut sen rasismin esille enkä häpeä sitä että olen sitä kahdelle kansanryhmälle, mustalaisille ja somaleille. Molemmilta on tullut källejä jos jonkinlaista.
Musta (minusta

)toi rasistikortin heiluttelu on mennyt ihan liian pitkälle ja vähemmistöjen "suojelu" on saanut viranomaisetkin tekemään pahoja ylilyöntejä.
Oma kokemus on muutaman vuoden takaa Helsingin rautatieasemalta minne tulimme bussilla sukulaistytön kanssa hautajaisista tarkoituksena mennä aseman läpi junille, matka keskeytyi siinä vaiheessa kun ohitettiin lauma mustalaisia ja yön tummia (nehän pyörii kimpassa steissillä).
Yksi somali nappasi sukulaistytöltä kassin kädestä ja lähti juoksemaan ulos busseille vievistä sivuovista, no minä säntäsin perään ja pihalla tajusin ettei kukaan sellasta savannien gasellia kiinni ota, ei ainakaan lakerikengissä

ja reppu sellässä.
Palasin takasin missä ne yön timot potki tyttöä samalla kun yrittivät repiä käsilaukkua häneltä irti siinä onnistumatta kun ehdein vieläpä väliin, siinä oltiin ringin keskellä ja rupesi tulee potkuja aina takaapäin, no meikä kääntyy ja tinttaa aina ekaa naamaa mikä oli lähinnä ja taas joku potkasee takaa, sitä hetki sitten leikittiin kunnes lähtivät karkuun. Sitten selvis että tytön kalliit ja elintärkeät lääkkeet lähti sen kassin matkaan niin otin yhden mustalaisen siitä pihalta pihteihin ja sanoin että hetki aikaa hakea kassi tai soitan sellasen pumpun paikalle että sattuu, näki naamasta että olin enemmän kuin vittuuntunu ja vihanen niin kassi sitten löytyi. Ja jos jotkut on pelkureita niin mustalaiset.
Noh mites virkavalta?
Otti meidät tytön kanssa kiinni ja vei silloiseen aseman poliisiin, sanoin siinä lähtiessä poliisiasemalle kun käveltiin aseman läpi että tossahan noita nee.....itä on seinänvierus täynnä, että ottakaa ne mukaan vaan niin eiköhän ne vasikoi ja selvii ne muutkin tekijät.
No muthan ne sit kiikutti vauhdilla ja vihasesti ja meinas heittää vielä putkaan kun kerroin tuntomerkkjä: musta iho, paksut huulet ja kikkura tukka, hakekaa vaan pois ne kaikki kuleksimasta ja ryöstelemästä.
Noh, jonkun porukan ne oli kuulema tunnistanu myöhemmin valvontakameran kuvista ja jäin odottamaan kutsua kuulusteluun todistajana,aikaa kului varmaankin vuosi kun sukulaistyttö soitti kiukkusena että mitä helvettiä olen mennyt todistamaan niin ettei mitään pahempaa ole sattunut ja pojat on poikia meininkiä. Olin et mitä kettua, minua oltiin kuulema kuulusteltu puhelimen kautta(onkohan edes virallista) ja vieläpä kuulusteltu puhelinnumerosta mitä ei edes enää ollut. No tyttö lähetti mulle sen "kuulustelupöytäkirjan" postissa missä oli se outo kuulustelusepostus ja väite ettei minulla ole mitään vaatimuksia...ei vaatimuksia? Siis olisin vaatinut kuolemantuomiota ehdottomasti ja päälle maastakarkoitus pikkutytön ryöstöyrityksestä ym, eikä sillä pitäisi päästä kuin koira veräjästä että sai mut totaalisesti piss off!

Ehkä aika parantaa haavat onhan tästä vasta 10vuotta..

Olisi pitänyt tehdä siitä isompi juttu silloin aikoinaan että loppuisi tollasten suojelu.