Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

turumurre
Ainesta Watsoniksi

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja turumurre »

Et sä jaksa !
Sun ominaispaino on niin olematon ettet pääse pintaa syvemmälle.
Jos kuitenkin innokkuutta löytyy, niin varo Grace.n pyörteistä perää..
annijatta
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja annijatta »

Todellakin kaipaan taraa, jokuvaania ja muutamia muitakin, jotka voisivat pallotella tätä puolustuksen potterimaista, valemuisto: lapset keksivät linjaa. Turrekin voisi tehdä todennäköisyyslaskelmia kuinka todennäköistä on että syytetty väittää juttuja harry potteriksi ja sitten hänen itsensä kirjoittamasta kirjeestä löytyy symbolikkaa joka avautuu juuri harry potterin symboliikan avulla. Eihän Auer voinut lähettää kirjettä jossa hän suoraan sanoisi että turpa kiinni ja varsinkin A Jos ei totella niin tiedätte mitä siitä seuraa.
Ei ihme että lapset pelkäävät ja eivät halua mennä äitinsä tykö. Pelkoa ihmettelevä sijaisisä kiinnostuu ja alkaa kyselemään. Lapset avautuvat ja ehkäpä tämä potterimainen valemuistojen maailma on avautunut muillekkin kuin annijatalle.
Vähän kenkuttaa kun en tätä aikaisemmin ole huomannut mutta olenkin puoliksi jästi ja vain puoliksi velho :lol: . Parempi myöhään kun ei milloinkaan.
Fool me once, shame on you, fool me twice, shame on me.
huippumies
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja huippumies »

Potteriin pitää perehtyä kunnolla jotta siitä voi keskustella, sorry, mä oon nähnyt vain leffat.

Mutta kirje on kyllä alusta asti kummastuttanut. Ymmärtäisi, jos nainen lähettää likkakaverilleen tuollaisen, mutta äiti pienille lapsille... Jos mitään hämärää tuohon ei liity, niin A on lapsellinen ja haluaa olla lasten kanssa kaveri. Kuten se brittiäiti, joka alkoi totuttaa tytärtänsä alkoholiin jo kolmevuotiaana, jotta saa sitten tytöstä bilekaverin..
huippumies
Roger Murtaugh

Hämmennetään keitosta hieman. Alla lainaus Hejacista.

Re: Ulvilacase

Postby härkä » Wed Jan 30, 2013 4:41 pm
Koska Ulvilan surman ja sitä seuranneen lsh - oikeudenkäynnin eri vaiheista käytävä keskustelu foorumeilla on poikennut tavanomaisesta , päätin ottaa asian tiimoilta yhteyttä Porin poliisiin.
Varsinkin murha.infossa tämä poikkeavuus tulee hyvin esille.
Tuntuu siltä , että Aueria puolustava taho on organisoitunut.

Kysyin siksi omasta ja muutaman muun nimimerkin puolesta Erik Salonsaarelta lyhyesti.
Onko poliisi tietoinen käytävästä nettikeskustelusta ?
Salonsaari vastasi poliisin olevan perillä mainitusta seikasta.

On luonnollista , että valtaosa keskustelusta käydään murha. infossa , koska se on selkeästi luetuin rikosfoorumi.
Näin ollen edellä mainittu tahokin saa parhaan tarvitsemansa näkyvyyden omille ajatuksilleen.
Ko yhteydenotto on tehty kuitenkin omassa ja Hejac ry:n nimissä.
annijatta
Javier Pena

Nämä puolustajaraukat eivät olekkaan suorittaneet jästitietoudessa VIP tasoa. Potterilaisilla on jästinkestävien selitysten valiokunta (Muggle-Worthy Excuse Committee)
Jästinkestävien selitysten valiokunta sijaitsee Taikaministeriön kolmannella tasolla.
Jästisyntyinen (Muggle-born)
Velho tai noita, jonka molemmat vanhemmat ovat jästejä, eli ei-taikovia-ihmisiä. Jotkut velhot tai noidat, jotka eivät pidä jästisyntyisiä arvossa, käyttävät heistä rumaa haukkumanimeä «kuraverinen».
Sammakothan ovat verrattavissa kuraverisiin.(eikös jotakin syyttäjää verrattu jossakin sammakkoon.
Kun Auer ei voi enää manipuloida lapsiaan hyötytarkoituksessa niin uudet hyväuskoiset jästipäät manipuloidaan heidän sijalleen.
Jos Auerilla ei muuta puolustuksekseen ole sanottavaa kun että hänen lapsensa valehtelevat ja että poliisi on manipuloinut valetarinoita lapsiin on hän aika surkea velho.
Elizzza
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Elizzza »

Arvoisa Vespa Velutina. Lähestyn Sinua ystävällisyydellä ja kaikella kunnioituksella. Minulla on ampiaiskammo. Elävä ampiaiskuvasi on niin kaamea, että minun on luettava tekstisi pikavauhtia ja siirryttävä pois. Se on harmi, kun Sinulla on paljon sanottavaa.
Ystävyydellä: Elizzza
huippumies
Roger Murtaugh

sisotalo kirjoitti:

"Tänään minua taas haastateltiin TV:ssä. Saa nähdä päästääkö päätoimittaja sen julkisuuten. Joka tapauksessa median vaikeneminen ei kestä kauan, ehkä Ruotsissa päästään viimeinkin irti käräjäoikeuden päätöksestä."

Oi-OI-Oi-oi.. Pitäiskö meidän nyt tehdä aaltoja? Koeta saada haastattelusi myös Alibiin, siellä on aina juttuja erilaisista friikeistä :mrgreen:
jokuvaan

Viesti Kirjoittaja jokuvaan »

^huippumies tarttui näemmä samaan.
sisotalo ´Miten kaikki meni´-ketjussa kirjoitti: - - -
Tänään minua taas haastateltiin TV:ssä. Saa nähdä päästääkö päätoimittaja sen julkisuuten. Joka tapauksessa median vaikeneminen ei kestä kauan, ehkä Ruotsissa päästään viimeinkin irti käräjäoikeuden päätöksestä.

...ja sitten odotankin, miten nimimerkki "sisotalo" selittää tämän myötähäpeää herättävän huomautuksen sijoittamisen ´Miten kaikki meni´ -ketjuun. Kehottaisin nimimerkki "sisotaloa" tutustumaan murha.infon sääntöihin ja irrottamaan rakastavan katseensa hetkeksi peilistä.

Alibi-lehden vaillinaisten ja ilmeisen laittomasti hankkimien tietojen käyttäminen esimerkkinä salassapidettävästä lsh-todistemateriaalista on lähinnä kornia. Nimimerkki "sisotalon" ajatus, että em. alkuperältään hämärä aineisto jotenkin kokonaisuudessaan ilmaisisi, mistä syyttäjän todistusaineisto koostuu, ilmentää vain nimimerkki "sisotalon" naiiviutta ja säälittävää tarvetta tuomaroida monimutkaista rikosvyyhteä ilman riittävää ammatillista pätevyyttä. Nimimerkki "sisotalolla" ei valitettavasti ole älliä ja/tai halua objektiivisen kokonaiskuvan hahmottamiseksi.

Tässä vähän kertausta Anneli Auerin muistoista, valemuistoista ja valheista. Mustaa valkoisella. "Sisotalon" sopisi mielestäni tutustua kriittisesti myös Auerin sanomisiin - jopa kuulujen "peruttujen tunnustuskertomusten" osalta. Kertomuksista kykenee tampiokin näkemään, ettei tietoja ole syötetty Auerille kenenkään toimesta, vaan muistikuvat elävät, tarkentuvat ja toistuvat päivästä toiseen. Jotkin yksityiskohdat ja muistikuvat ovat suorastaan pelottavan selkeitä. Jos "sisotalo" pitää tunnustuskertomusten sisältöä kokonaisuudessaan syötettyinä ja/tai johdateltuina valemuistoina, niin loogista on mielestäni pitää myös Auerin muita surmaillan tapahtumakuvauksia valemuistoina ja valheina. Joutsenlahden haastattelijan ote surmaa seuraavana päivänä oli sangen johdatteleva. Tämän voi tarkistaa IS:n sairaalavideoilta.

Otteita AA:n syksyn 2009 kuulusteluista; lainaukset Rouva_Etsivän ja Taran viesteistä tästä ketjusta.

Matkalaukut:

”Ei ollut muuttamassa”?
AA 19.9.2009: Kysyttäessä vastaan, etten minä taikka Jukka ollut muuttamassa pois Tähtisentien talosta eikä matkalaukkuja ollut sen vuoksi pakattu.
”Oli pakkaamassa ja lähtemässä (lasten kanssa)”
AA 24.9.2009: Muistan lisäksi, että olen ehkä ollut aikeissa alkaa pakata olohuoneessa olevia matkalaukkuja.
AA 26.9.2009 Minulla on muistikuva, että olisin jossain vaiheessa mennyt olohuoneeseen ja yrittänyt ottaa olohuoneen lattialla olleen matkalaukun. Tarkoitukseni on ilmeisesti ollut pakata omat ja lasten vaatteet matkalaukkuun ja lähteä lasten kanssa pois.
AA 27.9.2009: Muistan, että tämän jälkeen olisin käynyt siinä huoneessa, jossa nukkuivat kaikki muut lapset paitsi Axxxx. Tarkoitukseni on ollut ilmeisesti ottaa lasten huoneen komerosta näiden vaatteita ja pakata ne laukkuun.
Auer ja työntekoon käytettävissä oleva aika:

”Ei ollut aikaa työntekoon”?
AA 26.9.2009: Olin nimittäin kyseisellä surmaviikolla sanonut Jukalle, että haluaisin itsellenikin hieman omaa aikaa tehdä omia töitäni, edes pari tuntia viikossa.
”Potentiaaliseen työntekoon oli aikaa useita tunteja päivässä”
AA 19.9.2009: Jukka kävi töissä ja minä olin kotona tekemässä töitä.
Ruokailimme useimmiten vasta sitten, kun Jukka tuli töistä kotiin
Minä tein ruuat, pesin pyykit ja tein suuremmat siivoukset.
- - -
…suursiivouksia harvemmin. Viikottainen siivous piti sisällään sen, että imuroimme lattiat ja pesimme vessat.
- - -
Jukka vei roskat, imuroinnin ja pesi / korjasi tiskit pois sekä pesi vessat.
AA 27.9.2009: Jukka teki X:lla pitkiä työpäiviä ja illalla, kun hän tuli kotiin, hän ei pitänyt siitä, että olin tietokoneella.
  • Käräjäoikeuden raportista:
Asunto oli siivoton (todistaja E.K.)
Auer, kyky rationaaliseen ajatteluun ja ”kättäpidempi”, jolla AA olisi voinut hakata ”huppumiestä” ja suojella miestään, itseään ja lapsiaan

”Ei tullut mitään mieleen”?
AA 20.9.2009: Jälkeenpäin ajateltuna keittiössä olisi ollut vaahtosammutin, mutta tuolloin tapahtumahetkellä minulle ei tullut mitään mieleen.
AA 1.10.2009: Minulla ei ole mitään muistikuvaa illan / yön aikana tapahtuneista tappelukohtauksista.
”Kaikenlaista tuli mieleen”
AA 19.9.2009: Jukan vanhoja veitsiä säilytettiin - - - keittiön tiskialtaan vieressä olevassa laatikostossa.
AA 20.9.2009: Tekijä oli mieheni kimpussa, mietin mitä teen ja päätin, että menen soittamaan paikalle apua. Ensimmäinen ajatus oli se, että lapset täytyy saada turvaan, mutta en jäänyt kuitenkaan toteuttamaan sitä, koska minulla oli, että miten Jukan käy.
- - -
Kysyttäessä vastaan, että mennessäni soittamaan mietin kylläkin, että jos murhaaja tulee minun kimppuuni, kun olen soittamassa. Tein päätöksen ja menin soittamaan.
- - -
Menin soittamaan heti sen jälkeen, kun ajattelin sen ainoana mahdollisuutena auttaa Jukkaa.
Kun lähdin makuuhuoneen suunnasta karkuun tekijää, kuvittelin, että tekijä lähti seuraamaan minua, mutta pysähdyttyäni en kuullut sellaista ääntä, että tekijä seuraa minua ja voi olla, ettei tekijä lähtenytkään minun perääni vaan jäi edelleen makuuhuoneeseen ja päättelen tämän sen vuoksi, että makuuhuoneesta kuului tappelun ääntä
Kuistilla mietin, että mitä teen ja en voinut jättää Jukkaa ja lapsia taloon sisään ja sen vuoksi palasin takaisin.
AA 26.9.2009: tätä ennen olen noussut vuoteesta ja mennyt keittiöön, koska en ole saanut nukuttua. Olen ilmeisesti alkanut siivota tai järjestellä keittön kaappeja tai laatikoita.
AA 1.10.2009: Jukka piti minua väkisin keittiön pöytätasoa vasten ja tällöin minä olen ehkä availlut keittiön vetolaatikostoa, jossa säilytetään veitsiä.
- - -
Olen kertonut etten tunnista Tähtisentiellä makuuhuoneesta löydettyä veistä varmuudella, mutta saattaa olla, että se on meidän keittiössä jossain laatikossa ollut veitsi.
- - -
Minä käytin normaalisti keittiön tiskipöydän oikealla puolella olevalla pöytätasolla olevia veitsiä.
Auer siis muistaa hyvin käyttäneensä keittiön tiskipöydällä olleita veitsiä ja availleensa surmayönä vetolaatikostoa, jossa säilytettiin mm. Jukan vanhoja veitsiä. Vasarankin mallin ja olinpaikan Auer muisti hyvin tarkkaan – ja uumoili pesseensäkin sen surmayönä samalla kuin kätensä. ”Huppumiehen” uhatessa Jukkaa Auerille eivät kuitenkaan tulleet mieleen keittiössä helposti käsillä olleet veitset vaan vaahtosammutin :lol: ja takkahuoneessa tavoittamattomissa olleet puuklapit. What? Etpk-kuvissa keittiön lattialla näkyy myös pitkä rikkaharja ja –lapio. Hätäkeskukseen tuli sitten ”mäiskeen” keskellä soitettua 4 min ja 20 sekunnin äänekäs puhelu, jonka Auer arveli jääneen ”huppumieheltä” huomaamatta. Dziisus. Ja syksyn 2009 kertomukset ovat siis väsymyksen ja poliisin johdattelun synnyttämiä valemuistoja, niinkö? Entä, jos kaikki Auerin ja vanhimman tyttären kertomukset ovatkin valemuistoja? Todisteita muuntelun ja muistamattomuuden tueksi on ainakin riittämiin.

Nimimerkki "sisotalolla" ei ole todisteita nuorempien lasten kertomusten paikkansapitämättömyydestä. Vihamielinen asenne ei riitä perusteeksi väitteelle, että nuorempien lasten kertomukset olisivat keksittyjä. Jos ei tiedä kaikkia perusteita, ei ole päässyt kuulemaan salassapidettyjä kertomuksia, ei omaa ammatillista kompetenssia em. asioiden analysointiin eikä pidä hallussaan tuomarinvirkaa ko. rikostapauksissa, on parempi olla ottamatta tiukkaa kantaa Auerin syyllisyyteen tai syyttömyyteen. Oikeuslaitos ratkoo jutun, eivät julkisuushakuiset siviilipellet.

”Ei ole aiemmin tutustunut naapurustoon?”. Nyt on”
AA 19.9.2009: Jukka oli sosiaalinen ihminen, mutta minä en ja sen vuoksi en ole missään muuallakaan tutustunut naapuristoon.
Nyt on Auerin "ystävänä" mm. juridisen koulutuksen omaava, etiikaltaan vähintäänkin epäilyttävä niiiiiiiinabäri, joka ihan itte tuli kylään naapurista - ja josta muodostui sangen lyhyessä ajassa niin hyvä naapuri ja sielunkumppani, että henkilö uskaltaa julkisesti ilmoittaa tietävänsä jokseenkin kaiken Auerista; tämän persoonasta, tekosista ja motiiveista. Nyt Auer on siis tutustunut naapurustoon. Tuli vissiin Annulle yksinäinen olo, kun Jukka ja Jens olivat poistuneet hänen keskuudestaan.

Nukkumaanmenoaika

”Oli valveilla, mutta pysyi sängyssä Jukan nukkumaanmenoon asti”?
AA 19.9.20090: Jukka tuli Turusta myöhään illalla kotiin, muistaakseni klo 23.00 aikaan. Muistaakseni lapset olivat tuolloin jo vuoteissa nukkumassa. Itse olin muistaakseni tuolloin vielä valveilla. Muistaakseni en noussut ylös vuoteesta.
”Meni sänkyyn ennen Jukkaa” (haiskahtaa siltä, ettei Auer ollut pysynyt sängyssä Jukan tulosta asti)
AA 21.9.2009: Jukka sammutti valot, koska tuli sänkyyn nukkumaan minun jälkeeni.
AA 24.9.2009: Tapahtumayönä minun ja Jukan kanssa on ollut jotain sanomista
- - -
Jukka ei varsinaisesti alistanut minua, mutta vähätteli minua ja esim. tekemisiäni.
- - -
Ymmärrän, että omien aikaisempien kertomusten ja edellä olevien tosiasioiden välillä on ristiriita.
- - -
En pysty sanomaan muuta kuin, että muistikuvani tapahtumista voivat olla väärät.
Tämä tuntuu todella pahalta. - - -olen hyvin todennäköisesti surmannut Jukan.
- - -
olen ehkä suuttunut Jukalle Axxxx:n, vanhimman tyttäremme, joka oli silloin 9,5 v, huonosta kohtelusta. Muistan, että olen ehkä huutanut Jukalle yöllä tästä asiasta.
AA 26.9.2009: Minulla on sellainen muistikuva, että tätä ennen olen noussut vuoteesta ja mennyt keittiöön, koska en ole saanut nukuttua. Olen ilmeisesti alkanut siivota tai järjestellä keittön kaappeja tai laatikoita.
- - -
En ole saanut nukuttua ja keittiössä olen alkanut miettimään asioita, jotka ovat saaneet minut kiukustumaan Jukkaan.
AA 30.9.2009: minun ja Jukan riita on riistäytynyt pois molempien hallinnasta
- - -
Se, että olenko lyönyt Jukkaa oven lasia päin tai onko Jukka mahdollisesti itse kaatuillut lasia päin, on minulle hämärän peitossa edelleen
AA 5.10.2009: muistan, että olemme olleet Jukan kanssa makuuhuoneessa ja Jukka on ollut pelottavan näköinen ja huutanut minulle, että nyt lopetat Annu.
AA 8.10.2009: on ollut mahdollista, että Jukka on jostain syystä mennyt ulos ja joko minusta johtuen tai jostain muusta syystä hän ei ole päässyt sisälle ja on sen vuoksi rikkonut ikkunan ja tullut siitä sisälle.
- - -
Jukka on saattanut tässä tilanteessa, kun on tullut sisälle loukata itseään rikkoutuneeseen ikkunaan.
Ja tuon kaikenko on ilmoille saattanut viranomaisten kieron johdattelun ja ajojahdin uhri? Hah. Rohkenen epäillä.

On se kumma, että "sisotalo" saa syytää ketjuihin asiaankuulumattomia juttuja samalla, kun minfon parhaat kirjoittajat istuvat jokseenkin mitättömistä syistä viikon hyllyllä.
turumurre
Ainesta Watsoniksi

Tää Härän teksti tuolta naapurista ansaitsee toki kommentointia turreltakin, joten moro vaan Härkä ja kiitoksia kansalaisaktiviteetista. Ja kyllä, käyn siellä palstalla myös, vaikkakin lukeminen rajoittuu pääasiassa sinun teksteihisi koska ne muuthan tarinoivat samat jo tänne... sitä kerrontaa kun ei kahteen kertaan viitsi lukea.
Pari kysymystä ja voinet joko vastata sinne tai tänne. Mutta ensin postisi:
härkä :Koska Ulvilan surman ja sitä seuranneen lsh - oikeudenkäynnin eri vaiheista käytävä keskustelu foorumeilla on poikennut tavanomaisesta , päätin ottaa asian tiimoilta yhteyttä Porin poliisiin.
Varsinkin murha.infossa tämä poikkeavuus tulee hyvin esille.
Tuntuu siltä , että Aueria puolustava taho on organisoitunut.
Mitä tämä itseasiassa tarkoittaa, millä tavoin minfossa keskutelu on poikennut tavanomaisesta? Tarkoitatko että on tullut enemmän niitä kirjoittajia jotka uskovat Auerin syyttömyyteen? Jos näin ajattelet niin totta. Ja se toki on tarkoituskin että 'puntit' tasoittuisivat, eikö tämä ole hyvä asia?
Siellä Hejacissa siinä palstalla ei paljon puolesta puhujia näy, se on sääli koska mitä keskustelua sellainen on että yhdet ja samat komppaavat toisiaan, ei siinä kehitystä eikä edistystä tapahdu.
härkä : Kysyin siksi omasta ja muutaman muun nimimerkin puolesta Erik Salonsaarelta lyhyesti. Onko poliisi tietoinen käytävästä nettikeskustelusta ?
Salonsaari vastasi poliisin olevan perillä mainitusta seikasta.
Ja tää tarkoitti suomeksi mitä?
Tiedetäänhän me vanhastaan että näitä sivuja poliisitkin tsekkailee.. ...josko löytyisi jotain mielenkiintoista.
härkä : On luonnollista , että valtaosa keskustelusta käydään murha. infossa , koska se on selkeästi luetuin rikosfoorumi. Näin ollen edellä mainittu tahokin saa parhaan tarvitsemansa näkyvyyden omille ajatuksilleen. Ko yhteydenotto on tehty kuitenkin omassa ja Hejac ry:n nimissä.
Kun nyt sait Salonsaaren 'langan päähän', niin et sattunut kysäsemään miten se Auerin tekemä tutkintapyyntö Krp:lle etenee. Tietystikään hän ei siihen suoraan mitään saa sanoa mutta ajattelin että jos 'rivienvälistä'...

*
Tää ei nyt sinuun ja edelliseen liity, mutta lehtien toimittajiin ja kyselemiseen haastateltavilta yleensä; Nykyään toimittajat on ihan lampaita eivätkä osaa tai uskalla kysyä muita kuin sellaisia asioita joihin olettavat haastateltavan haluavan vastata...
turumurre
Ainesta Watsoniksi

Siis Huhhuh jokuvaan. Ei tuollaista kukaan jaksa lukea vaikka olisi mielenkintoista tekstiäkin.
Olen tullut vuosien kokemuksella siihen tulokseen että sellanen 'ruudullinen' maksimissaan on luettavissa.
Ja sama annijatalle, vaikka tarinasi Harri Porttilasta olikin silkkaa jätöstä... ja sillai siis mielenkiintoinen, niin työn ja tuskan takana oli että pääsin loppuun. Lopussa ei enää muistanut mitä alussa oli... Näin ollen ymmärtänen kivasti erään lähtökuopissa olevankin mietteitä...
annijatta
Javier Pena

turumurre kirjoitti:Siis Huhhuh jokuvaan. Ei tuollaista kukaan jaksa lukea vaikka olisi mielenkintoista tekstiäkin.
Olen tullut vuosien kokemuksella siihen tulokseen että sellanen 'ruudullinen' maksimissaan on luettavissa.
Ja sama annijatalle, vaikka tarinasi Harri Porttilasta olikin silkkaa jätöstä... ja sillai siis mielenkiintoinen, niin työn ja tuskan takana oli että pääsin loppuun. Lopussa ei enää muistanut mitä alussa oli... Näin ollen ymmärtänen kivasti erään lähtökuopissa olevankin mietteitä...
Siinä viestissähän kehoitettiin jästejä lopettamaan lukeminen parin ensimmäisen kappaleen jälkeen. Kyllä minä nyt ymmärrän miksi pidät Annua syyttömänä. Et ole jaksanut paneutua tutkimuksissasi tarpeeksi syvälle etkä ole hahmottanut kokonaisuutta.
Kun toiset ovat jo löytäneet koko puun, askartelee Turre vielä yksittäisen lehden kanssa, tutkien sen suomuja ja terälehden muotoa tunnistaakseen mistä puusta se on peräisin ja mistähän oksasta tipahtanut.
Elizzza
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Elizzza »

Korreloiko pitkäksi kokeminen eli pitkästyminen käänteisesti oman katsantokannan kanssa? Onko yleensäkään tarpeen kertoilla mitä itse jaksaa ja mitä ei jaksa, olettaen että muutkin kokevat samoin? Muuthan ei välttämättä koe samoin. Lakonisiin, typistettyihin iskulauseisiin siirtyminen ei liene tavoite?
turumurre
Ainesta Watsoniksi

Ja höpöhöpö akat. Edellinen oli kaikella kunnioituksella sanottu niille jotka jaksavat kirjoittaa...
Mutta
Pääsin itse kerran samanmoisista viikoksi kylvölomille:

Auerille syötettiin kuulusteluissa valheita

Ja toiseksi; Ei tuotakaan jaksettu loppuun lukea (vaikka oli täyttä asiaa ja perusteltu Et-ptk -otteilla), ainakin siitä päätellen että noista saa vieläkin täällä kertoa....

*
ps. Nyt kun luin tuon linkissä olevan, muinoin kirjoittamani tekstin uudestaan, niin asiasisältöä ei tarvii muuttaa... (paitsi jaottelu paremmaksi ja kirjoitus lyhemmäksi)
Siinä on nyt suoraa tietoa Et-ptk johdannosta ja se kertoo mikä oli pelin henki;
Lapsesi ovat kertoneet... Kuole-kohdassa käyt astaloimassa jne. No Auer 'tunnusti' että 'kai sitten jos kerran te niin sanotte'.. Kukaan tänäpäivänä ei tule miettineeksi sitä että KO.n elinkautistuomio perustui siis valheelliselle väittämälle, koska nythän syyttäjällä on ihan uusi skenaario, eli että eihän Auer astaloinutkaan miestään kuole-kohdassa vaan paljon aiemmin...
Näin se pallo pyörii... tai sitten syyttäjä pyörii, eikä tiedä minkä kannon nokkan on istahtanut..
annijatta
Javier Pena

[quote="huippumies"]sisotalo kirjoitti:

"Tänään minua taas haastateltiin TV:ssä. Saa nähdä päästääkö päätoimittaja sen julkisuuten. Joka tapauksessa median vaikeneminen ei kestä kauan, ehkä Ruotsissa päästään viimeinkin irti käräjäoikeuden päätöksestä."

Oi-OI-Oi-oi.. Pitäiskö meidän nyt tehdä aaltoja? Koeta saada haastattelusi myös Alibiin, siellä on aina juttuja erilaisista friikeistä :mrgreen:[/quot

Ruttusarvinen niistaisikki (Crumple-Horned Snorkack)
Luna Lovekivan sanojen mukaan ruttusarvinen niistaisikki on olemassa. Lunan tietojen mukaan ruttusarvista niistaisikkia tavataan ainakin Ruotsissa.
taavetti
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja taavetti »

Huippumies Hymyn artikkelin jälkeen:
Nyt ei voi kuin sanoa, että paljon vähemmästäkin oikeuslaitos on tuominnut tiedotusvälineitä; voi siis ennustaa, että hymy päätyy vielä käräjille.

Sietääkin. Näin niitä lapsia suojellaan. Voi hyvät hyssykät!

Niiiina -kaksi kuukautta Auerin kanssa kahviteltuaan ja vahvan intuition totuudesta omistavana:

Poliisit ja syyttäjät näyttävät monesti perustavan syytöksensä ilman vähääkään itsekritiikkiä omaan pettämättömään kykyynsä aavistaa mikä totuus on, intuitiivisesti ja vaistonvaraisesti. Oikeusvarmuuden kannalta on vaarallista, jos syyttäjän asiantuntijalääkärin todistus perustuu todellisuudessa uskonnolliseen näkemykseen tai kyseenalaiseen päämäärään – ainakaan lääketieteellisiä lainalaisuuksia kyseisen huippulääkärin lausunnot eivät noudata.

http://niinaberg.com/2013/01/31/viides- ... des-aisti/
Viimeksi muokannut taavetti, To Tammi 31, 2013 9:32 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Herrasmies kulkee aina portaissa edellä. Myös yksin ollessaan.
Vastaa Viestiin