Jens Kukka
-
huippumies
- Roger Murtaugh
Re: Jens Kukka
Anneli ei miellä lasten pahoinpitelyä rikokseksi. Onhan hän avoimesti kertonut "normaaleista" poskille läpsimisistä, ulkona seisottamisesta ja tais olla kylmiä suihkujakin. Ja onhan se Jenskin sanonut, että lapset valehtelee... Vakka kantensa löytää, sanotaan.
Tämä ansaitsee tulla julkaistuksi tälle palstalle. Täällähän on suut vaahdossa todisteltu myös Kukan poikien 'mielipidettä' isästään. Oheinen kuitenkin kertoo hieman toista, ja erityisesti siitä mitä satuilua koko kertomusten rypäs on ollut...
Lapset myös väittivät kertoneensa hyväksikäytöstä isoäidilleen, ja Jens Kukan pojille. He myös väittivät Jensin poikien olleen paikalla, kun hyväksikäyttöä tapahtui, Kuulusteluissa nämä kiistivät väitteet, niistä perin hämmästyneenä.
(lähde: Hymy 31.1.2013)
-
huippumies
- Roger Murtaugh
Virallisissa papereissa tuskin käytetään "perin hämmentynyt". Kuinkahan paljossa muussa Hymy on käyttänyt taiteilijan vapautta?turumurre kirjoitti:Tämä ansaitsee tulla julkaistuksi tälle palstalle. Täällähän on suut vaahdossa todisteltu myös Kukan poikien 'mielipidettä' isästään. Oheinen kuitenkin kertoo hieman toista, ja erityisesti siitä mitä satuilua koko kertomusten rypäs on ollut...
Lapset myös väittivät kertoneensa hyväksikäytöstä isoäidilleen, ja Jens Kukan pojille. He myös väittivät Jensin poikien olleen paikalla, kun hyväksikäyttöä tapahtui, Kuulusteluissa nämä kiistivät väitteet, niistä perin hämmästyneenä.
(lähde: Hymy 31.1.2013)
Ainakin minä olen perin hämmentynyt kun Kukan pojat ovatkin yht äkkiä isänsä puolella. Tällaista tämä on kun sukulaiset selvittävät välejään oikeusistuimissa.
-
WiliWilperi
- Alibin satunnaislukija
Pelko ja sukulaisuus saavat aikaan tämänkaltaisia tapauksia niin perhe kuin parisuhdeväkivallassa.sisotalo kirjoitti:Ainakin minä olen perin hämmentynyt kun Kukan pojat ovatkin yht äkkiä isänsä puolella. Tällaista tämä on kun sukulaiset selvittävät välejään oikeusistuimissa.
-
jokuvaan
Eihän tuosta Kukan poikien kommentista ole tulkittavissa mitään "isän puolella olemista", vaan silkkaa todistajana, osallisena tai ilmoitusvelvollisuuden laiminlyöjänä olemisen kiistämistä. Itseään siinä suojelevat, eivät isäänsä. Sanallakaan eivät ilmoita olevansa epäuskoisia isäänsä kohdistuvien syytteiden suhteen.
-
rantakoski
- Andy Sipowich NYPD
Myös Anneli Auer tiesi Jens Kukan salasanan.
Go figure ~
Go figure ~
-
huippumies
- Roger Murtaugh
Oletko perannut tuon nikin viestihistoriaa läpi niin, että se antaisi muitakin viitteitä kuin sen, että nikki katosi kuin tuhka tuuleen syyskuussa 2011? Sen verran itse joskus katsoin, että muissakin ketjuissa ko. nikki kirjoitti, ei pelkästään Ulvilassa.rantakoski kirjoitti:Myös Anneli Auer tiesi Jens Kukan salasanan.
Go figure ~
-
rantakoski
- Andy Sipowich NYPD
En näitä juttuja enempää kommentoi. Mutta kyllä olen lukenut useiden kirjoittajien useita viestejä minfossa.
Eihän se ole Kukan poikien kommentti vaan Hymyn toimittajan sävellystä.jokuvaan kirjoitti:Eihän tuosta Kukan poikien kommentista ole tulkittavissa mitään "isän puolella olemista",
sisotalo kirjoitti:Ainakin minä olen perin hämmentynyt kun Kukan pojat ovatkin yht äkkiä isänsä puolella. Tällaista tämä on kun sukulaiset selvittävät välejään oikeusistuimissa.
Emme me tiedä kuule yhtään mitään faktaa, millä "puolella" Kukan pojat ovat.
Hymyn jutut aiheesta ovat saman tason skeidaa kuin sun blogijutut Jensin siskon ylivertaisesta pätevyydestä toimia äänianalysaattorina tässä jutussa.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
Toivon tosiaan että joskus selviää todellinen syy Jens Kukkaa kohtaan väitettyyn syytteeseen. Mikä sai Auerin lapset valehtelemaan ??
-
harjoittelija
- Roger Murtaugh
Jokos ne Kukan omat lapset on täysi-ikäisiä? Tietääkö kukaan?
On jo aikuisia. Hyvin menestyneitä poikia.
Lue blogini nimeltä ”Anneli vapaaksi tutkimuksen ajaksi.”. Siinä on eritelty lhs-tuomio - siihen liittyvien yksilöityjen korvausten perusteella. Selviää, että Annelia tuomitaan avunannosta, kun Jens raiskaa. Auerin poijan valemuistoihin ei mahtunut, että nainen voisi raiskata omia tyttöjään.
En sanoisi, että lapset valehtelevat, kyllä he uskovat kertomaansa. Näin toimivat valemuistot. Ne lähtevät vakavasta traumasta, joka rikkoo yhteyden todellisiin tapahtumiin. Tästä lähtien voidaan vapaasti kehitellä valemuistoja uudessa tilanteessa tarvittaviksi.
Auerin pojalle oli tärkeää saada äiti telkien taakse ja eliminoida ison sisaren luotto todistajana. Valemuistot murhayön tapahtumista johtivat siihen, että syyttäjä päätti valittaa hovioikeuden päätöksestä korkeimpaan oikeuteen, mutta ei siihen, että äiti olisi vangittu. Siihen tämä lsh juttu tarvittiin.
Syyttäjälle se oli edullista, koska sen sisällä tehtiin kaikesta todistusaineistosta tuli salaista. Tämän suunnitelman ovat Alibi ja Hymy nyt murtaneet .Muu lehdistö tukee vielä jonkin aikaa syyttäjän suunnitelmaa salaamalla nyt paljastuneet dokumentit. Uskon niiden olevan myös muiden lehtimiesten hallussa
En sanoisi, että lapset valehtelevat, kyllä he uskovat kertomaansa. Näin toimivat valemuistot. Ne lähtevät vakavasta traumasta, joka rikkoo yhteyden todellisiin tapahtumiin. Tästä lähtien voidaan vapaasti kehitellä valemuistoja uudessa tilanteessa tarvittaviksi.
Auerin pojalle oli tärkeää saada äiti telkien taakse ja eliminoida ison sisaren luotto todistajana. Valemuistot murhayön tapahtumista johtivat siihen, että syyttäjä päätti valittaa hovioikeuden päätöksestä korkeimpaan oikeuteen, mutta ei siihen, että äiti olisi vangittu. Siihen tämä lsh juttu tarvittiin.
Syyttäjälle se oli edullista, koska sen sisällä tehtiin kaikesta todistusaineistosta tuli salaista. Tämän suunnitelman ovat Alibi ja Hymy nyt murtaneet .Muu lehdistö tukee vielä jonkin aikaa syyttäjän suunnitelmaa salaamalla nyt paljastuneet dokumentit. Uskon niiden olevan myös muiden lehtimiesten hallussa
-
rantakoski
- Andy Sipowich NYPD
Se on kyllä silkkaa propagandaa että poika, kuten sisotalo ja turumurre ym poppoo väittää, pystyisi näin vaativiin taktikointeihin, "eliminoida tytär todistaja" 
Puhumattakaan siitä että poika ja kaksi hänen pikkusiskoaan pystyisivät kehittelemään koherentit ja pitävät "valemuistot" jotka läpäisisivät tuntikausia kestäneet arvioinnit ja erittäin tiukan ja hyväksitodetun psykiatrisen seulan.
Sisotalolla ja turumurrella on myöskin väärää tietoa. Nimittäin se oli nuorimmat tytöt jotka alkoivat Annelin veljelle ensimmäiseksi kertoa pedofiliasta, ei poika.
Puhumattakaan siitä että poika ja kaksi hänen pikkusiskoaan pystyisivät kehittelemään koherentit ja pitävät "valemuistot" jotka läpäisisivät tuntikausia kestäneet arvioinnit ja erittäin tiukan ja hyväksitodetun psykiatrisen seulan.
Sisotalolla ja turumurrella on myöskin väärää tietoa. Nimittäin se oli nuorimmat tytöt jotka alkoivat Annelin veljelle ensimmäiseksi kertoa pedofiliasta, ei poika.