Kopla - 9
Pitkäaikaiset palstojen lukijat kyllä tietävät Wagnerin oikeankin nimen. Lakia tuntevana hän osannee tehdä tutkimuspyynnön niin, että ei joudu itse sen takia vaikeuksiin. Lakikieli on kapulakieltä. Kyllä kai omat epäilyksensä saa saattaa poliisin tietoon. Varmaan tutkimuspyyntö on tehty ja poliisi on asiaa tutkinutkin, mutta lienee sekin linja päättynyt umpikujaan. Tosin tämä on vain "valistunut arvaus".Pharaoh kirjoitti:Jos Wagner tai Hintriika on vuosia sitten poliisille jotain kielinyt, niin toki vihjeet on tutkittu ja ilmiannon kohde syyttömäksi havaittu. Huomautan, että väärä ilmianto ei ole riskitön. Ilmiantaja voi saada vuosien linnatuomion.
-
Pharaoh
- Martin Beck
Pitkäaikaiset lukijat tietävät myös Wagnerin motiivin. Sillä ei taida olla Bodomin kanssa paljon tekemistä. Minulle tämän motiivin kirkasti "Bodomin kävelevä tietopankki" Kekkonen, sittemmin Urho.Sariola kirjoitti:Pitkäaikaiset palstojen lukijat kyllä tietävät Wagnerin oikeankin nimen. Lakia tuntevana hän osannee tehdä tutkimuspyynnön niin, että ei joudu itse sen takia vaikeuksiin. Lakikieli on kapulakieltä. Kyllä kai omat epäilyksensä saa saattaa poliisin tietoon. Varmaan tutkimuspyyntö on tehty ja poliisi on asiaa tutkinutkin, mutta lienee sekin linja päättynyt umpikujaan. Tosin tämä on vain "valistunut arvaus".Pharaoh kirjoitti:Jos Wagner tai Hintriika on vuosia sitten poliisille jotain kielinyt, niin toki vihjeet on tutkittu ja ilmiannon kohde syyttömäksi havaittu. Huomautan, että väärä ilmianto ei ole riskitön. Ilmiantaja voi saada vuosien linnatuomion.
Eise vaan tuo Waaagneri osaa vastata sitten millään edes siihen,miksei rikostutkijat tutkineet Arskaa,vaikka Wagner varmasti lakimiehenä osasi oikeanlaisen ilmoituksen hänestä asiallisesti rikostutkijoille tehdä
Tai miksei waaagneri ole tehnyt sitten vastavuoroisesti valitusta tutkimusilmoituksen tutkimattomuudesta 
teltta puukko ja viimeinen erhe.
Vieläkö väität että kekkonen on sinulle soitellut puhuakseen wagnerin motiiveista?Pharaoh kirjoitti:
Pitkäaikaiset lukijat tietävät myös Wagnerin motiivin. Sillä ei taida olla Bodomin kanssa paljon tekemistä. Minulle tämän motiivin kirkasti "Bodomin kävelevä tietopankki" Kekkonen, sittemmin Urho.
Kenkkonen kun yksiselitteisesti:
Eli lyhyesti: Väite siitä, että olisin ollut Pharaohiin yhteydessä
kertoakseni jotain Wagnerin motiiveista ei pidä miltään osin paikkaansa.
-
Pharaoh
- Martin Beck
Kyllä. Sinulla on tästä asiasta vain toisen käden tietoa.supernova kirjoitti:Vieläkö väität että kekkonen on sinulle soitellut puhuakseen wagnerin motiiveista?Pharaoh kirjoitti:
Pitkäaikaiset lukijat tietävät myös Wagnerin motiivin. Sillä ei taida olla Bodomin kanssa paljon tekemistä. Minulle tämän motiivin kirkasti "Bodomin kävelevä tietopankki" Kekkonen, sittemmin Urho.
Kenkkonen kun yksiselitteisesti:
Eli lyhyesti: Väite siitä, että olisin ollut Pharaohiin yhteydessä
kertoakseni jotain Wagnerin motiiveista ei pidä miltään osin paikkaansa.
Joo. On vain se sana jonka kekkonen eli urho on minulle antanut, ja urho ei ole minulle koskaan puhunut palturia.
Sitä paitsi sinun juttusi ei ole koskaan ollut luottamusta herättäviä. Ehkä olisi ollutkin jollet olisi alun perin puhunut itseäsi pussiin yhdessä ystäväsi kanssa.
Sinä et edes tiedä kekkosen henkilöllisyyttä. Se on käynyt selväksi. En ala sitä tässä sinulta penäämään enkä mitään sen kummempaa vinkkiä antamaan kun se nyt sattuu olemaan palstan säännöissä kiellettyä.
Jos joku täällä on siinä mielikuvassa että Pharaoh tietäisi kekkosen henkilöllisyyden, voin kyllä vakuuttaa ettei tiedä.
Ja sinun Pharaoh on muuta turha väittää - ei täällä eikä yksityisviestein.
Sitä paitsi sinun juttusi ei ole koskaan ollut luottamusta herättäviä. Ehkä olisi ollutkin jollet olisi alun perin puhunut itseäsi pussiin yhdessä ystäväsi kanssa.
Sinä et edes tiedä kekkosen henkilöllisyyttä. Se on käynyt selväksi. En ala sitä tässä sinulta penäämään enkä mitään sen kummempaa vinkkiä antamaan kun se nyt sattuu olemaan palstan säännöissä kiellettyä.
Jos joku täällä on siinä mielikuvassa että Pharaoh tietäisi kekkosen henkilöllisyyden, voin kyllä vakuuttaa ettei tiedä.
-
Pharaoh
- Martin Beck
Tästä asiasta tietävät totuuden vain ne kaksi henkilöä, jotka ovat puhelimissa olleet. Ja se toinen olen minä. Ja se toinen et ole sinä. Paitsi jos olet Urhon multinikki.supernova kirjoitti:Joo. On vain se sana jonka kekkonen eli urho on minulle antanut, ja urho ei ole minulle koskaan puhunut palturia.
Kukakohan sulle on soitellut? 
Ylläpito hei: Olisiko syytä lukita tää ketju. Tää on mennyt jo pitkään siihen että Pharaoh kertoo urhon soitelleen hänelle spekuloidakseen aiheella joka ei ole urhoa edes koskaan kiinnostanut.
Minä mä pysyn kiinni siinä että uskon urhon sanaan ettei hän ole pharaolle soitellut asian tiimoilta. Miehen vuosien ajalta rehelliseksi tietäen luotan myös hänen sanaansa, sen lisäksi ettei siinä olisi mitään logiikkaa että urho soittaisi asiasta joka häntä ei ole kiinnostanut..
Eli summa summarum: Ehdotan ylläpidolle tämän säikeen lukitsemista.[/quote]
Ylläpito hei: Olisiko syytä lukita tää ketju. Tää on mennyt jo pitkään siihen että Pharaoh kertoo urhon soitelleen hänelle spekuloidakseen aiheella joka ei ole urhoa edes koskaan kiinnostanut.
Minä mä pysyn kiinni siinä että uskon urhon sanaan ettei hän ole pharaolle soitellut asian tiimoilta. Miehen vuosien ajalta rehelliseksi tietäen luotan myös hänen sanaansa, sen lisäksi ettei siinä olisi mitään logiikkaa että urho soittaisi asiasta joka häntä ei ole kiinnostanut..
Eli summa summarum: Ehdotan ylläpidolle tämän säikeen lukitsemista.[/quote]
-
Raid
Ei minulla sen kummempaa motivaatiota asiassa ole ollut kuin Bodomin kolmoissurmien tapahtumaympäristön tuttuus eri henkilötahoineen.
Enkä sitä paitsi ole ainoa, joka on tehnyt Arskasta ilmoituksen koskien selvää tunnustustaan osallisuudestaan Bodomin surmiin.
Siihen en ole koskaan ottanut kantaa, onko hän surmaaja vai ei: se asia kuuluu oikeusviranomaisille, mieluiten lahjomattomille sellaisille.
Jos sellaisia Suomesta löytyy.

Enkä sitä paitsi ole ainoa, joka on tehnyt Arskasta ilmoituksen koskien selvää tunnustustaan osallisuudestaan Bodomin surmiin.
Siihen en ole koskaan ottanut kantaa, onko hän surmaaja vai ei: se asia kuuluu oikeusviranomaisille, mieluiten lahjomattomille sellaisille.
Jos sellaisia Suomesta löytyy.
-
Kaiser
Arskan mahdollinen osuus on kiinnostavaa luettavaa, mutta luultavasti tarina on valetta. Poliisi on varmasti arvioinut tilanteen ja toiminut sen mukaan.
Kopla-9 on minulle vieras asia. Bodomilla on varmasti ollut murha-aikana tunnistamattomia ihmisia, mutta kokonaisen poikajengin paikallaolo vaikuttaa roskapuheelta.
Kopla-9 on minulle vieras asia. Bodomilla on varmasti ollut murha-aikana tunnistamattomia ihmisia, mutta kokonaisen poikajengin paikallaolo vaikuttaa roskapuheelta.