Selvä, kiitos. Tämänkaltaiset tutkimukset kuuluvat ns. kliiniseen tutkimukseen. Jos tehdään kokeita, joissa esim. soluviljelmiä tms.siirrytään lääkärien osaamisalueiden rajoille ja kuvaan astuvat monet tutkijat. Puhutaan perustutkimuksesta. Sekä kliininen että perustutkimus tukevat toisiinsa. Tämäntyyppiset kudoksen uusiutumiseen liittyvät tutkimutkset ovat edelleenkin hyvinkin mielenkiintoisia, sillä niissä tutkitaan vaurioituneen/menetetyn kudoksen uusiutumis- eli regeneraatiokykyä. (Mikään "raiskaustutkimustaho" ei käsittääkseni esim. rahoita tällaista tutkimusta, josta saadun uusiutumiskykytiedon soveltaminen on moneen muuhunkin kudokseen ainakin hyoteesin taholla sovellettavissa. Tuntuu aika absurdilta, että voisi vedota jollekulle "tilauksesta" tehtyyn tutkimukseen, kun se kuitenkin julkaistaan tiukat kriteerit läpäisevässä tieteellisessä julkaisussa.sisotalo kirjoitti:Minulla ei ole lääketieteelistä pätevyyttä arvioida sitä mitä immenkalvolle tapahtuu yhdynnän jälkeen. Sensijaan uskon, että näissä tutkimuksisa on takana näytön hankkiminen raiskaus tai pedofiiliasiassa. On vaikea keksiä mitä hyötäy tästä tieteenhaaarasta olisi muuten ihmiskunnalle.
Jokainen tällainen tapaus on uniikki. Oikeudessa voidaan päättää mitä tahansa ja usein menee uusiksi koko juttu. Minulle riittää tieto, että kaikilla Auerin tytöillä on immenkalvo tallella.
MITEN KAIKKI MENI (ketju 2)
Re: MITEN KAIKKI MENI (ketju 2)
Alle 18-vuotias ("nuori henkilö") saa vartin verran alennusta ja pääsee murhasta määräaikaisella. Alle 15-vuotias ei taas voi syyllistyä murhaan tai sen yritykseen tai mihinkään rikokseen mutta voi toki tehdä "rikollisen teon".A.W kirjoitti:^
Vastuu on toki aikuisilla, mutta mitä se käytännössä tarkoittaa jos lapsi tuomitaan nuorena henkilönä tehdystä murhasta tai murhan yrityksestä.
Niinkö se vaan olankohautuksella sivuutetaan vai mitä tapahtuu? Tietääkö joku viisaampi?
Notta kun poliisitäti kysyy A:lta "huppumiehestä", niin se on todellinen muisto - vaan kun sama täti kysyy pojalta yön tapahtumista, niin nehän on tietenkin niitä valemuistoja...sisotalo kirjoitti: Poliisitäti Marina yritti syöttää Amandalle ajatusta, että hän ei olisi nähnyt fyysisesti murhaajan poistumista vaan tahtonut päästä irit pahoista asoista kuvittelemalla sen. Ei mennyt Amanda lankaan,
On se kätevää tämä Dosentti sisotalon oppi, jotenkin tulee Neuvostoliiton politrukkien ajatusmaailma mieleen....en tiedä mikä em assosiaation aiheuttaa. Ehkä se mutkaton tarkoituksenmukaisuus ja härskeys, jolla sisotalo muokkaa totuutta itselleen mieluisaksi. Samanlaista muovailuvahaa se oli Pravda Neukkulankin spezialistien käsissä...
Mutta Dosentti sisotalo nämä asiat varmasti tuntee paremmin kuin minä...olihan Neukkula sisotalolle jo 1970-luvulla tuttu käyntikohde ja myöhemmin teit kovasti töitä mm. ukrainalaisten kanssa.
Mistä näitä Itään hurahtaneita dosentteja muuten sikiää??
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
Höpö höpö. Poliisitäti Marina yritti aivan samalla tavalla saada poikaa valemuistamaan. Heitä kuulusteltiin jopa samana päivänä 2009-09-16. Pojan kuulustelu on sanasta sanaan blogissani.CSI kirjoitti: Notta kun poliisitäti kysyy A:lta "huppumiehestä", niin se on todellinen muisto - vaan kun sama täti kysyy pojalta yön tapahtumista, niin nehän on tietenkin niitä valemuistoja...
Siis taas näitä selviä valheita, joiden varaan perustetaan todistelu. CSI syyllistyy myös henkilökohtaiseen panetteluun, valhe on tässä se Ukrainan niemeäminen. Vasikoin heti.
Vastuu Ukrainasta on minun. Vastasin toiseen otsikkoon =Siis taas näitä selviä valheita, joiden varaan perustetaan todistelu. CSI syyllistyy myös henkilökohtaiseen panetteluun, valhe on tässä se Ukrainan niemeäminen. Vasikoin heti.
http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php? ... 783#p53278
Arska kiitos tiedosta!
No siitäpä pääsinkin jutun juureen.....
Jukka on käyttänyt lapsia hyväkseen, siihen perustuvat pienempien lapsien valemuistot.
Anneli on saanut vanhimmalta tytöltä urkittua asian esiin. Suurinosa hyväksikäytöstä on kohdentunut vanhimpaan tyttöön. Tyttö on helpottunut kun sai kerrottua äidilleen. Tyttö vihaa isäänsä! Näin äiti ja tytär on yhteisvoimin ruvenneet suunnittelemaan, että millä päästä jukasta eroon...no suunniteltu murha tietenkin, kun eihän jukkaa kumminkaan tuomita kuin vähäksi aikaa vankilaan. Se ei riitä äidille ja tyttärelle. Ei.
Tytär kiistää tietysti kaikki Anneliin kohdistuvat lsh syytteet, tietysti, koska sehän oli isä silloin aikoinaan. Tyttö tietää myös, että ehkä pienimmät sisarukset muistaa jotain mitä isä on tehnyt ja hieman uhkailee heitä. Tyttö on kauhuissaan, koska nyt sisarusten lsh muistot ovatkin siiryneet Kukkaan, millä äiti nyt tästä selviää, kun hänetkin on vedetty juttuun mukaan, Kukasta nyt ei ole mitään väliä.
Tyttö ei ikimaailmassa paljasta, että he ovat yhdessä suunnitelleet murhan ja että itse muutaman kerran myös pamautti iskää puukolla koska oli niin raivoa täynnä vuosien hyväksikäytöstä.
Tuossa nyt voi olla syy, miksi tytär kiistää kaikki Annelin lsh syytökset.
Tyttö ja Anneli ovat kummatkin samaa mieltä, että murha oli oikeutettu, kaiken sen jälkeen mitä jukka on tehnyt.
Poliisi ei tiedä kaikkea mitä me tiedetään eli jukan hyväksikäyttöä.
Viimekädessä, jos Anneli tuomitaan sekä murhasta, että lsh syytteistä, he ovat sopineet tyttären kanssa, että jos näin käy, niin sitten me kerrotaan totuus.
Jukka on käyttänyt lapsia hyväkseen, siihen perustuvat pienempien lapsien valemuistot.
Anneli on saanut vanhimmalta tytöltä urkittua asian esiin. Suurinosa hyväksikäytöstä on kohdentunut vanhimpaan tyttöön. Tyttö on helpottunut kun sai kerrottua äidilleen. Tyttö vihaa isäänsä! Näin äiti ja tytär on yhteisvoimin ruvenneet suunnittelemaan, että millä päästä jukasta eroon...no suunniteltu murha tietenkin, kun eihän jukkaa kumminkaan tuomita kuin vähäksi aikaa vankilaan. Se ei riitä äidille ja tyttärelle. Ei.
Tytär kiistää tietysti kaikki Anneliin kohdistuvat lsh syytteet, tietysti, koska sehän oli isä silloin aikoinaan. Tyttö tietää myös, että ehkä pienimmät sisarukset muistaa jotain mitä isä on tehnyt ja hieman uhkailee heitä. Tyttö on kauhuissaan, koska nyt sisarusten lsh muistot ovatkin siiryneet Kukkaan, millä äiti nyt tästä selviää, kun hänetkin on vedetty juttuun mukaan, Kukasta nyt ei ole mitään väliä.
Tyttö ei ikimaailmassa paljasta, että he ovat yhdessä suunnitelleet murhan ja että itse muutaman kerran myös pamautti iskää puukolla koska oli niin raivoa täynnä vuosien hyväksikäytöstä.
Tyttö ja Anneli ovat kummatkin samaa mieltä, että murha oli oikeutettu, kaiken sen jälkeen mitä jukka on tehnyt.
Viimekädessä, jos Anneli tuomitaan sekä murhasta, että lsh syytteistä, he ovat sopineet tyttären kanssa, että jos näin käy, niin sitten me kerrotaan totuus.
Olettaminen on kaikkien munausten äiti!
Kun just noin se haluttiinkin että se ymmärrettäisiin.A.W kirjoitti:Arska kiitos tiedosta!
Mutta kuka oli poissa kotoa, työssä ja työmatkoilla. Kuka taas oli kotona, ei käynyt vieraita ja lapsetkin oli ulkona tai naapurissa koko ajan. Olivatko kaikki yhtäaikaa vai oliko joku lapsista äitinsä kanssa kotona?
Kummalla oli tilaisuus ajan, paikan ja kiinnostuksen suhteen (perhekerho)????
Fool me once, shame on you, fool me twice, shame on me.
Miten kukaan voi mennä halpaan sen 'Takaisin lähtöpisteeseen' avauksen feikkaajien höpinöihin!A.W kirjoitti:Arska kiitos tiedosta!
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
Kaikki ne jotka uskovat poliisin alt, sijaisvanhempien istuttamiin valemuistoihin ja puolustelevat alibin ja hymyn paljastuksia.Tara kirjoitti:Miten kukaan voi mennä halpaan sen 'Takaisin lähtöpisteeseen' avauksen feikkaajien höpinöihin!A.W kirjoitti:Arska kiitos tiedosta!
Näiden harhauttamiseksi ne tiedot sinne kylvettiin!!
US jakelikin tuolla kakkelissa palkintoja, muuta ei kai tarvitse sanoa
Miksiköhän niitä kotiaresteja jaettiin. Eikös siellä ollut aina joku lapsista arestissa jostakin syystä? Eikös se iskä tästä vähän huomautellut, nuorempien lasten huonosta kohtelusta.????
Viimeksi muokannut annijatta, Ti Helmi 05, 2013 6:09 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Voi hyvä tavaton sentään, eikö tämän ketjun nimi ole, että miten kaikki meni? Pitääkö tänne kirjoittaa vain asioita, jotka ovat faktoiksi todistettu?
Vai että halpaan olen mennyt voi herrantuudeli sentään, ompas täällä nyt taas porukkaa, jotka osaavat lukea minun ajatuksiani paremmin kuin minä itse. Voi sentään.
Annijatta on näköjään liittynyt bättre folk kerhoon.
Onhan se jukka ollut paljon poissa kotoaan, mutta eiköhän sitä aikaa aina silti jostain tule ja mahiksia.
Vai että halpaan olen mennyt voi herrantuudeli sentään, ompas täällä nyt taas porukkaa, jotka osaavat lukea minun ajatuksiani paremmin kuin minä itse. Voi sentään.
Onhan se jukka ollut paljon poissa kotoaan, mutta eiköhän sitä aikaa aina silti jostain tule ja mahiksia.
Äidin valvovien silmien alla, hänhän ei kotoaan paljon ulos poistunut. Herre gud anna mun kaikki kestää.A.W kirjoitti:Voi hyvä tavaton sentään, eikö tämän ketjun nimi ole, että miten kaikki meni? Pitääkö tänne kirjoittaa vain asioita, jotka ovat faktoiksi todistettu?
Muuten niitä ajatuksia on helppo lukea silloin kun ne laitettu mustaa valkoiselle.
Heinäkuun 16.2011, Marjuli, sen jälkeen kun oli linkittänyt ketjuun "Takaisin lähtöpisteeseen" insestistä kertovan kirjan:
*Marjuli":
herran pieksut, KUKA Tähtisentiellä oli AINA kotona, kuka ei käynyt koskaan missään vaan pysytteli kotona AINA - paitsi kun perhe teki ulkomaanmatkoja, ja silloinkin perhe liikkui yhdessä???
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 24#p400324
Painakaa mieleen tuo lihavoitu lause yllä Î
Sitten, sen jälkeen kun seksirikosepäily oli tullut uutisiin, syyskuun 19.2011, sama nimimerkki "Marjuli*, ilmoitti, että:
Ihme tyyppi tuo Marjuli, kun kaksi kuukautta oli kulunut hänen kiihkeästä insestiepäily-tyrkystään foorumille, ja ilmoituksestaan, että insesti on ainoa asia jonka vuoksi olisi voinut listiä miehensä - mutta sitten taas ei. Mitä helevetin pelleilyä!
Tätä mietin jo silloin kun tuo omituinen avaus Takaisin lähtöpisteeseen ilmestyi, että nyt taitaa olla asialla itse peruspirulaisten poppoota..
Miettikää nyt vähän hei, proporukka.
Miksi kukaan jolla ei ole mitään tekemistä sen kanssa mitä Ulvilassa tapahtui (tai Turussa ym Ulvilasta muuton jälkeen) ilmaantuisi tänne palstalle ennustelemaan Auerin lähiaikojen astumista julkisuuteen MTV3 videolla, ja esittämään omasta puolestaan, 14.7.2011:
"Marjuli":
'Sääliä ja sympatioita', siis kenelle?????
Milloinka Jukka S Lahti olisi ollut tytön kanssa kotona niin, että Anneli Auer ei olisi ollut kotona myös?
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 58#p399658
*Marjuli":
--isän ja tyttären???---Tämä on vain minun mielikuvitukseni tuotetta. pyydän anteeksi, jos se loukkaa jotakuta, mutta liittyy omiin pohdintoihini. Lukekaa kumminkin tuo linkki! Ainoa asia, jossa voisin listiä mieheni!
Ylläpito voi poistaa viestini, jos menee äärimmäisyyksiin.
On perhe Korhonen, jossa useampi lapsi. Isä tienaa perheen elatuksen, äiti kehittelee kotiäitiytensä ohessa uraa ATK-alalla; surffailee netissä, kuten hyvin monet kotiäidit.
Koti voi välillä olla sekasotku...väillä siivotaan urakalla. Kodinhoitohuoneessa voi lojua pyykkikasoja, etenkin, jos perheen vanhemmat eivät ole kovin pedantteja.
Korhosen äidillä on epäilys, ettei tyttären ja isän kohdalla kaikki ole ok. Epäilyksiä, epäilyksiä? ehkä todisteita?
Korhosen perheen äiti taitavana nettisurffaajana löytää foorumin, josta löytää aikuisen, lapsena hyväksikäytetyn miehen. Ehkä paljastavat toisilleen asuinpaikansa? Ehkä sopivat illan, jolloin miehelle annetaan "opetus" Tilanne riistäytyy käsistä tai tilanne on sovittu miten sen pitää tapahtua?Poliisit eivät löydä tekijää, koska Korhosen äiti tavallaan tuntee tekijän, eikä halua paljastaa häntä.
Tytär herää tilanteeseen ja järkyttyy isänsä kohtalosta, koska insestilapset ovat myös lojaaleja hyväksikäyttäjilleen. Äiti haluaa suojella lastaan kaikelta gynekologisilta tonkimisilta. Myös lasten insesti/pedofiliatapauksissa Suomessa annettavat tuomiot ovat liian lyhyet!
Viranomaisten "salakuuntelutilanteessa kuulema äidin ja lapsen välinen keskustelu: "Poliisien ei tarvitse tietää kaikkea"????
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 24#p400324
Painakaa mieleen tuo lihavoitu lause yllä Î
Sitten, sen jälkeen kun seksirikosepäily oli tullut uutisiin, syyskuun 19.2011, sama nimimerkki "Marjuli*, ilmoitti, että:
Vai ei ole kiihkeää kantaa...Tähän minulla ei ole kiihkeää kantaa puoleen, eikä toiseen. Pohdiskelen vain...
Ihme tyyppi tuo Marjuli, kun kaksi kuukautta oli kulunut hänen kiihkeästä insestiepäily-tyrkystään foorumille, ja ilmoituksestaan, että insesti on ainoa asia jonka vuoksi olisi voinut listiä miehensä - mutta sitten taas ei. Mitä helevetin pelleilyä!
Tätä mietin jo silloin kun tuo omituinen avaus Takaisin lähtöpisteeseen ilmestyi, että nyt taitaa olla asialla itse peruspirulaisten poppoota..
Miettikää nyt vähän hei, proporukka.
Miksi kukaan jolla ei ole mitään tekemistä sen kanssa mitä Ulvilassa tapahtui (tai Turussa ym Ulvilasta muuton jälkeen) ilmaantuisi tänne palstalle ennustelemaan Auerin lähiaikojen astumista julkisuuteen MTV3 videolla, ja esittämään omasta puolestaan, 14.7.2011:
"Marjuli":
Mit uittua....Enpä ainakaan itselleni sääliä ja sympatioita kalastele....
'Sääliä ja sympatioita', siis kenelle?????
Milloinka Jukka S Lahti olisi ollut tytön kanssa kotona niin, että Anneli Auer ei olisi ollut kotona myös?
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 58#p399658
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Anneli ei käynyt koskaan missään! Ei edes kaupassa käynyt, ei, vaan Jukka kävi useimmiten kaupassa (Anneli on kertonut lähettäneensä Jukalle kauppalistoja sähköpostissa), kirjastossa, lasten kanssa pelle-leikkipuistossa. Missä Anneli kävi? Kerran elokuvissa Ulvilan aikana, Jukan kanssa. Anneli itse kertonut. Lapset ovat kertoneet, että kun äiti halusi olla rauhassa, niin iskä vei pellepuistoon - 2009 puhutteluissa. Naapurit myös kertoneet, että eivät olleet koskaan nähneet Annelin esim ajavan autoa.A.W kirjoitti:Voi hyvä tavaton sentään, eikö tämän ketjun nimi ole, että miten kaikki meni? Pitääkö tänne kirjoittaa vain asioita, jotka ovat faktoiksi todistettu?
(- On Anneli toki ainakin kerran käynyt kirjastossa tai ollut siellä Jukan ja lasten kanssa mukana, silloin surmaviikolla kun Jukka lainasi viimeisen kirjansa, jotain sosiologiaa. Kirjastonhoitaja kertoi kirjan nimenkin*), muisti rouvan, joka oli pysytellyt sivummalla...)
No, milloinka niitä tilaisuuksia harjoittaa rikollista seksiä olisi voinut olla?
lisäys: PS, kaikkea sitä muistetaankin, siis kirjastonhoitaja: *) Viimeinen Jukan kirjastosta lainaama kirja: Pertti Töttö, Pirullisen positivismin paluu: laadullisen ja määrällisen tarkastelua. Vastapaino, Tampere 2000. 224 s.
Tara hei ota huomioon, että annelin kaikki kertomukset voi olla täyttä skeidaa, se tekee kyllä ihan kaikkensa pimittääkseen murhan. Niin minäkin tekisin.
Jukka on ollut tosi hyvä isä.....käynyt kaupassa ja kaikki, tottakai niin pitää sanoa.
Ihan varmasti Anneli on voinut olla myös jossain muualla, tai on voinut olla tosi sikeäuninen, eikä ole tiennyt mitä yöllä on talossa tapahtunut.
Kyllä Annelilla on ollut jokin painava syy murhaan ja ajattelee, että oli oikeutettua tehdä se.
En usko ollenkaan, että olisi ihan hepposin perustein tuollaiseen lähtenyt.
Jukka on ollut tosi hyvä isä.....käynyt kaupassa ja kaikki, tottakai niin pitää sanoa.
Ihan varmasti Anneli on voinut olla myös jossain muualla, tai on voinut olla tosi sikeäuninen, eikä ole tiennyt mitä yöllä on talossa tapahtunut.
Kyllä Annelilla on ollut jokin painava syy murhaan ja ajattelee, että oli oikeutettua tehdä se.
En usko ollenkaan, että olisi ihan hepposin perustein tuollaiseen lähtenyt.
Keskustelun taas kiihtyessä otsikkoa vastaamattomaksi - ja pääaiheena näyttää olevan nimimerkki marjulin tuotokset. Olkoonpa em. nick kuka vaan IRL, niin AA hän ei ainakaan ole. Muu tuskin jaksaa meitä foorumilaisia kiinnostaa, vai mitä?
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä: