En saa rahojani takaisin huijarilta

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
kallesanteri
Harjunpää

En saa rahojani takaisin huijarilta

Viesti Kirjoittaja kallesanteri »

Yksi tyyppi on ollut mulle velkaa jo yli 10v. Mulla on oikeuden päätös, että hän on mulle velkaa. Tyyppi ei viitsi mennä töihin kun valtio ja kunta elättävät ja niistä rahoista ei ulosmitata.

Tiedän tyypin tekevän pimeitä hommia. Tehnee myöskin verollisia hommia. Vouti on aika kädetön instanssi jos velallinen niin haluaa. Ulosotto -prosessi pitäisi uudistaa, että moiset rikolliset joutuisivat vastuuseen teoistaan. Ei mua tässä casessa muu kiinnosta kuin saada rahani takaisin.

Vasemmisto ja vihreät haluavat, että (ulosotto)asia on näin kun se on. Kai heillä on jotkut intressit toimia näin.

Kuva

Lähes kaikki pitikin peittää ettei vassarit ja/tai vihreät tule tarjoamaan keklua kylkeen. Uhrin pitää olla varovainen kun on "syyllinen" :D

Lisäys: aina kun olen pannut ulosoton käyntiin, tulee sieltä bumerangina vastaus, että tyyppiä ei ole tavoitettu ja tavoittelusta maksu mulle :roll:

Millähän konstilla saisin rahani takaisin?

Ja vielä: velka lienee jo n. 2000€ kun korot juoksee; ei kuitenkaan naisten korkkarijuoksu :lol:
Joo, oikeen tuntuu joo, kyllä, hjyvää on.
kakkosurpo
Frank Columbo

Re: En saa rahojani takaisin huijarilta

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

Kaiketi oppi sinulle et älä lainaa huijarille.
Toi on niin mitätön summa et yksityisellä puolella tuskin halukkaita rahojesin perään kyselijöitä löytyy, ainakaan täältä.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin, ja tyhjyys siellä odottaa. Kukaan ei muista 10 vuoden päästä että olit edes olemassa. Reilu peli kaikille.
Kikki Hiiri
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Kikki Hiiri »

kakkosurpo kirjoitti:Kaiketi oppi sinulle et älä lainaa huijarille.
Toi on niin mitätön summa et yksityisellä puolella tuskin halukkaita rahojesin perään kyselijöitä löytyy, ainakaan täältä.
Ja jos täältä löytyykin kiinnostunut "perijä", se todnäk pitää rahan itse. Pahimmassa tapauksessa joudut vielä syytettyjen penkille itse.

Pari tonnia on tosiaan aika pikkusumma, joten ei ihme jos voutikaan ei juuri panosta. Mun henkkoht mielipide on että anna olla ja ota opiksesi.
Everything in the world is either a potato or not a potato
kallesanteri
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja kallesanteri »

Heh, ei tämä avaus ollut mikään "työtarjous" :D
Joo, oikeen tuntuu joo, kyllä, hjyvää on.
INES 7
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja INES 7 »

Yli puolta pienemmän perinnästäkin jotkut ovat jopa valmiit istumaan 144 kuunkiertoa.

En suosittele kanssa silti.
Tapsa K
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Tapsa K »

Eipä tuon vuokrasaatavan ulosmitattavaksi saamisessa taida olla muuta keinoa kuin oma aktiivisuus.

Tiedät velallisen tekevän pimeitä hommia, epäilet tekevän myös verokortilla.
Eli joku tiedottaa sinulle, tai vaikutatte samalla alueella.

Selvitä hepun osoite, kyllä se jossain asuu.
Selvitä tekeekö töitä, verokortilla tai ilman.
Ilmoita sitten tiedot voudille, osoite ja työpaikka.
Jos vouti ilmoittaa, ettei ko. heppu ole kyseisessä firmassa töissä, niin ilmoita tietosi verottajalle, vaikka nimettömänä.
Ja pidä huoli, ettei ulosoton vireilläolo pääse vanhenemaan.

Näillä keinoilla sain oman velalliseni "pakotetuksi" pikkuhiljaa maksamaan vuokravelkansa.

Tällaisia "pieniä" summia on ulosotossa niin paljon, ettei vouti kovin paljon voi aikaa satsata per tapaus.
Vastaa Viestiin