Madeleinen tapaus ( Ketju 4)
Re: Madeleinen tapaus (ketju 5)
Kiitos uutisoinnin linkittämisestä - en pystynyt poimimaan sitä tällä koneella. Tämä madeleinejuttu luultavasti juoruillaan vain tällaisilla palstoilla, ja usein uutisoinnin merkitys löytynee rivienvälistä. Mielenkiintoinen tuo silmäjuttu - sitä en huomannutkaan. Älkää menkö halpaa - suuntaan taikka toiseen.
Ai niin, edellisen viestin loppuun: tämä tapaus on historiallinen mullistus.
Olen seurannut tapausta alusta asti, mutta en tiedä minkäänlaista havaintoa Ruotsista, mutta tiedämme kyllä erään yhteyden Ruotsin, Uuden Seelannin ja Espanjan välillä - kuten myös Suomen. Ehkä uutisen "rivienvälianti" on juuri tuon yhteyden varmistaminen.
Ai niin, edellisen viestin loppuun: tämä tapaus on historiallinen mullistus.
Olen seurannut tapausta alusta asti, mutta en tiedä minkäänlaista havaintoa Ruotsista, mutta tiedämme kyllä erään yhteyden Ruotsin, Uuden Seelannin ja Espanjan välillä - kuten myös Suomen. Ehkä uutisen "rivienvälianti" on juuri tuon yhteyden varmistaminen.
Alethes doksa meta logu
Minä taas en pidä kovinkaan suurena mullistuksena, sillä kuten jutussa sanotaan, ei tämä ole ensimmäinen kerta kun DNA-näyte otetaan Madeleinea muistuttavasta tytöstä. Nyt on vaan tyttö eri, mutta oletus kuitenkin varmaan aika sama eli tuskin on Madeleine kyseessä.
En tarkoittanut historiallisena mullistuksena mitään DNA:ta - jos on edes totta - tarkoitan koko tapausta pedofiilipidätyksineen isoine Grange-operaatioineen sun muineen. "Madeleinen katoaminen" on työnimi. Mutta älkää tätä pohtiko - tai jos pohditte teillä pitäisi olla hallussanne viiden vuoden aineisto sivuvivahteineen ja kytköksineen ainakin kolmella eri kielellä kokonaiskuvan luomiseksi.
No, tämä oli pääasia: en tarkoittanut DNA:ta, vaan tapausta.
No, tämä oli pääasia: en tarkoittanut DNA:ta, vaan tapausta.
Alethes doksa meta logu
Sirpan mullistukset menee nyt multa hieman ohi kuten aina, mutta sanoisin aivan samaa että juoruilulle yritetään saada piste. Tytöstähän on ilmeisesti useampikin havainto ilmoitettu Madeleinena, niin poliisit varmistaa ja sitoo luultavasti turhan sivuharran umpeen.
Missäänhän ei sanota etteikö miehellä tai tytöllä ole selitystä olla, sitä selitystä vain ei ole kerrottu mediassa. Enkä tiedä kaipaanko edes sitä. Kuka oikeasti tarvitsee selityksen sille että käy vaikkapa tyttärensä kanssa kaupassa ostamassa maitoa? Uuden Seelannin poliisi hoitaa vain harvinaisen tunnollisesti työtään. Nyt,jos mitenkään sattuisikin niin että kyseessä olikin Madde,niin eivät saa lokaa niskaan uskottuaan kaapparin tarinoita.
Tuntuu aika päivänselvältä ettei kyseessä olisi Madde,etenkin kun näyte on annettu vapaaehtoisesti. Jos mies tietää kuka lapsi on,niin vaatisi varmasti edes oikeuden päätöksen ja pyrkisi karkuun, tietäen että DNA kertoisi totuuden ja edessä olisi pitkä linnareissu.
ELLEI sitten lapsi ole Madde ja mies ei sitä tiedä. Voihan se olla että mies (ja mahdollinen kauppareissulta kotiin jäänyt vaimo) ovat adoptoineet herttaisen pikkutytön tietämättä että kyseessä on Madde.
Missäänhän ei sanota etteikö miehellä tai tytöllä ole selitystä olla, sitä selitystä vain ei ole kerrottu mediassa. Enkä tiedä kaipaanko edes sitä. Kuka oikeasti tarvitsee selityksen sille että käy vaikkapa tyttärensä kanssa kaupassa ostamassa maitoa? Uuden Seelannin poliisi hoitaa vain harvinaisen tunnollisesti työtään. Nyt,jos mitenkään sattuisikin niin että kyseessä olikin Madde,niin eivät saa lokaa niskaan uskottuaan kaapparin tarinoita.
Tuntuu aika päivänselvältä ettei kyseessä olisi Madde,etenkin kun näyte on annettu vapaaehtoisesti. Jos mies tietää kuka lapsi on,niin vaatisi varmasti edes oikeuden päätöksen ja pyrkisi karkuun, tietäen että DNA kertoisi totuuden ja edessä olisi pitkä linnareissu.
ELLEI sitten lapsi ole Madde ja mies ei sitä tiedä. Voihan se olla että mies (ja mahdollinen kauppareissulta kotiin jäänyt vaimo) ovat adoptoineet herttaisen pikkutytön tietämättä että kyseessä on Madde.
Watch the papers. God always stays ahead.
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Naureskelin, kun luin tuota IS:n juttua.
Taas on viaton perhe joutunut ''maddehyökytyksen'' kohteeksi. Moni muukin on joutunut.
Hienoa sinänsä, että DNA-testit on keksitty, muutenhan tuon viattoman perheen ylle olisi voinut laskeutua epäilyksen verho iäksi.
Madeleineä on nähty sitten katoamisensa kymmenissä eri maissa. Toisinaan yht'aikaisesti eri puolilla palloa. Nopsa likka, sanon minä. Ja Sirpa menee edelleen Gerry McCannin köydessä kuin pässi ikään.
Taas on viaton perhe joutunut ''maddehyökytyksen'' kohteeksi. Moni muukin on joutunut.
Hienoa sinänsä, että DNA-testit on keksitty, muutenhan tuon viattoman perheen ylle olisi voinut laskeutua epäilyksen verho iäksi.
Madeleineä on nähty sitten katoamisensa kymmenissä eri maissa. Toisinaan yht'aikaisesti eri puolilla palloa. Nopsa likka, sanon minä. Ja Sirpa menee edelleen Gerry McCannin köydessä kuin pässi ikään.
Nuotio & Äreät Tiput
Maddehyökkäyksen kohteeksi ei ole joutunut ainoastaan muutama viaton perhe, vaan useat Euroopan maat (operaatio Grange) ja sadat - ellei tuhannet - ei niin viattomat - pedofiilit.
Totta, on luonnollista, että ne jutut menee ohitse, joista ei ole tietoa. Tämä on itselleni tosi outo nykyajanpiirre - olen usein puhunut siitä - jos kanssakirjoittaja ei tiedä jotakin, sitä ei ole, ja jos hän ei ymmärrä, niin vika on minun korvien välissä.
Totta, on luonnollista, että ne jutut menee ohitse, joista ei ole tietoa. Tämä on itselleni tosi outo nykyajanpiirre - olen usein puhunut siitä - jos kanssakirjoittaja ei tiedä jotakin, sitä ei ole, ja jos hän ei ymmärrä, niin vika on minun korvien välissä.
Alethes doksa meta logu
Tästä asiasta ei varmastikaan tulla pääsemään yhteisymmärrykseen, mutta silti. Perustietoni Operaatiosta on täysin riittävä, ei en ole käynyt läpi koko tutkintamateriaalia edes yhdellä kielellä, toisaalta minulla sattuu olemaan muutakin elämää kuin sekaantua asioihin jotka oikeastaan eivät minua kosketa.Tekisi mieli todeta että tuskin on Sirpakaan, tosin sinulla ei taida olla muutakaan tekemistä päivisin? Jos keskustelunosapuolet eivät ymmärrä, saattaa vika välillä olla ihan siellä omien korvien välissä. Tai sitten on mietittävä miten ajatuksensa muotoilee jotta toinen osapuoli ymmärtäisi mitä haetaan takaa.Sirpa kirjoitti: Totta, on luonnollista, että ne jutut menee ohitse, joista ei ole tietoa. Tämä on itselleni tosi outo nykyajanpiirre - olen usein puhunut siitä - jos kanssakirjoittaja ei tiedä jotakin, sitä ei ole, ja jos hän ei ymmärrä, niin vika on minun korvien välissä.
Minulta meni ohi se miten paasataan edes takaisin turhaan, etenkään jos kyse on toisiinsa liittymättömistä asioista.Kyllä, Madeleinen on saattanut viedä pedofiili. Kyllä, Madeleine saattaa liittyä Operatioon. Mutta mitään historiallisesti mullistavaa ei liity tähän uusi-seelantilaisen tytön dnatesteihin. Ei itse dnatesti, eikä edes tapauksena että uusi seelantilaista tyttöä tutkitaan. Näinhän on tehty aiemmin jo ihan tämänkin casen kohdalla.
Koko Tapaus Madeleine tietenkin on ollut mullistava, tosin sehän taas ei ole mitään uutta tietoa ketjuun.Suhteellisen tuoreena minfolaisena on ollut äärettömän rasittavaa lukea läpi ketjuja jossa samat henkilöt paasaavat sivutolkulla ties mistä salaliitoista ja vainoharhateorioista, muotoillen samaa asiaa vain uudelleen ja uudelleen. Salaliittoteoriat ovat kivoja, ja joskus täysin paikkaansa pitäviä, mutta ei niitä tarvitse toitottaa kuin rikkinäinen levy konsanaan.
Pedofiliarinkejä on olemassa,kuten myös huume-,prostituutio- ja ihmiskaupparinkejä. Mutta jokaikinen maailmassa tehty rikos ei ole niihin liittyvää.
Watch the papers. God always stays ahead.
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Heippa Morrigan! Ja tervetuloa 
Henkilökohtaisesti uskon, että Madeleine kuoli tapaturmaisesti asunnon ulkorappusissa. Ja uskon, että humalassa olleet ja lapsensa keskenään jättäneet lääkärivanhemmat järkeilivät, etteivät saa Madeleinea kuitenkaan takaisin, mutta voivat säästää perheen kaksoset ja uransa ja itsensä pahemmilta seurauksilta, jos peittelevät tapahtuman.
Uskon, että Madeleinen pieni ruumis oli piilossa jossain ja se oli tarkoitus ensin jättää löydettäväksi hieman etäämmältä muutaman päivän kuluttua mukamas ''surmaajan jäljiltä'', mutta vanhempien omatkin odotukset ylittänyt mediakohu ja paikallisten avulias jokaisen puskan ja kolon syynääminen, pakotti muunlaisiin ratkaisuihin.
Surullista, mutta toisaalta jollain tasolla ymmärrettävää. Mikään lääkärinoikeuksien menetys tai lasten huostaanotto ei olisi kuitenkaan tuonut Maddea takaisin, ainoastaan lisää surua kaikille.
Ja lopulta käsiin jäikin tämä ikuisuuksiin kestävän Madeleinen etsiminen. Eikä kukaan kuitenkaan saa rauhaa.
Onko se sitten se ''paha saa palkkansa'' tässä jutussa?
Henkilökohtaisesti uskon, että Madeleine kuoli tapaturmaisesti asunnon ulkorappusissa. Ja uskon, että humalassa olleet ja lapsensa keskenään jättäneet lääkärivanhemmat järkeilivät, etteivät saa Madeleinea kuitenkaan takaisin, mutta voivat säästää perheen kaksoset ja uransa ja itsensä pahemmilta seurauksilta, jos peittelevät tapahtuman.
Uskon, että Madeleinen pieni ruumis oli piilossa jossain ja se oli tarkoitus ensin jättää löydettäväksi hieman etäämmältä muutaman päivän kuluttua mukamas ''surmaajan jäljiltä'', mutta vanhempien omatkin odotukset ylittänyt mediakohu ja paikallisten avulias jokaisen puskan ja kolon syynääminen, pakotti muunlaisiin ratkaisuihin.
Surullista, mutta toisaalta jollain tasolla ymmärrettävää. Mikään lääkärinoikeuksien menetys tai lasten huostaanotto ei olisi kuitenkaan tuonut Maddea takaisin, ainoastaan lisää surua kaikille.
Ja lopulta käsiin jäikin tämä ikuisuuksiin kestävän Madeleinen etsiminen. Eikä kukaan kuitenkaan saa rauhaa.
Onko se sitten se ''paha saa palkkansa'' tässä jutussa?
Nuotio & Äreät Tiput
-
MelkoNormi
- Armas Tammelin
Edelliseltä kirjoittajalta kysyisin:
Kuinka lapsen tapaturmainen kuolema johtaa lääkärioikeuksien menetykseen?
Kuinka lapsen tapaturmainen kuolema johtaa muiden lasten huostaanottoon?
Lasten jättäminen yksin vaikka olisi ollut miten humalassa tuskin olisi johtanut näin radikaaleihin toimenpiteisiin.
Lasten jättäminen yksin vaikka olisi ollut miten humalassa tuskin olisi johtanut näin radikaaleihin toimenpiteisiin.
Niin, MissHolmes, usko on tärkeä asia.
Edellä Morrigan kirjoittaa:
Oletko varma, että haluan välttämättä saada sen henkilön ymmärtämään kirjoittamaani, joka ilmoittaa, että ei ymmärrä siitä sanaakaan?
Viittaan tähän kohtaan:
Mitkä ovat nämä riittävät perustietosi operaatiosta, ja mistä operaatiosta, siitäkö johon saattaa Madeleine liittyä? Mikä se operaatio on?
Juu, minäkään MissHolmes, en usko hetkeäkään, että Madeleinen vei pedofiili.
Ja sen verran vielä, että itse en nyt - enkä koskaan - kirjoita mistään salaliittoteorioista, vaan ainoastaan tapahtunutta, linkein todistettavaa sataprosenttista faktaa. Jälleen kerran - on järkikulta todella hukassa, jos ei enää eroteta totuutta salaliittoteoriasta.
Tässä tapauksessa salaliittoteoriaa on Madeleinen tapaturmainen kuolema, jota on peittelemässä usean lääkärin ryhmä yhdessä poliitikkojen kanssa, mihin on sekaantuneena jopa itse Englannin pääministeri Cameron hankkimalla parlamenttirahoituksen operaatio Grangelle, vaikka muka olisi faktatodisteet lapsen kuolemasta, sekä väitteet brittien hyökkäyksestä islamisteja vastaan, koska Madeleinea on etsitty Marokosta - löytyy ketjusta useampaankin kertaan menneiltä vuosilta.
Morrigan, on täysin ymmärrettävää, että se mitä edellä kirjoitan ei varmasti aukea, jos ei tiedä tapahtumista jo usean vuoden ajalta, mutta se, että ei tiedä, ei tee niistä salaliittoteorioita, eikä myöskään sitä, että ne eivät kuulu tähän. Se mikä kuuluu, ja mikä ei kuulu - sitä sinä et voi tietää, tai sinun ainakin pitäisi jonkun muun seikan perusteella kuin uskon, luulon ja kuvitelman mukaan nyt sanoa, että ei kuulu.
Tietysti voimme asiasta tässä myös henkevästi keskustella, jolloin argumentoit oikealla tavalla esittäen päätelmän, perustelemalla sen, ja johon minä puolestani voin asiallisesti taas argumentoimalla vastata. Pelkällä mitätöinnillä - kun musta vaan tuntuu siltä - se ei toimi.
Edellä Morrigan kirjoittaa:
"Madeleine saattaa liittyä Operatioon". Mihin operaatioon saattaa mielestäsi Madeleine liittyä?!Tästä asiasta ei varmastikaan tulla pääsemään yhteisymmärrykseen, mutta silti. Perustietoni Operaatiosta on täysin riittävä...
Jos keskustelunosapuolet eivät ymmärrä, saattaa vika välillä olla ihan siellä omien korvien välissä. Tai sitten on mietittävä miten ajatuksensa muotoilee jotta toinen osapuoli ymmärtäisi mitä haetaan takaa.
Minulta meni ohi se miten paasataan edes takaisin turhaan, etenkään jos kyse on toisiinsa liittymättömistä asioista.Kyllä, Madeleinen on saattanut viedä pedofiili. Kyllä, Madeleine saattaa liittyä Operatioon. Mutta mitään historiallisesti mullistavaa ei liity tähän uusi-seelantilaisen tytön dnatesteihin. Ei itse dnatesti, eikä edes tapauksena että uusi seelantilaista tyttöä tutkitaan. Näinhän on tehty aiemmin jo ihan tämänkin casen kohdalla.
Oletko varma, että haluan välttämättä saada sen henkilön ymmärtämään kirjoittamaani, joka ilmoittaa, että ei ymmärrä siitä sanaakaan?
Viittaan tähän kohtaan:
Voitko selittää, että miksi oletat, että (minun) pitäisi - tai minä yritän - saada "toisen osapuolen ymmärtämään, että mitä haetaan/haen takaa"? Siis, miksi helkkarissa pitäisi?! Täällä on kymmeniä - jos ei satoja - lukijoita. En olisi näissä jutuissa edennyt viidessä vuodessa metriäkään, jos jauhaisin vielä siellä alussa yrittämässä saada aina uudelleen ja uudelleen sen ketjuun tulijan "ymmärtämään tätä juttua". Nyt on asia niin, että minä vaadin uuden ihmisen ymmärtämään, että hän ei voi tällaista vaatia, ja ymmärtää, että hän ei voi ymmärtääkään ehkä mistä täällä puhutaan, jos kirjoitustöitä ja penkomisia ja asioiden esilleottoja on jo tehty tuhansien - ellei jopa kymmenien tuhansien - viestien verran ennen kuin hän ilmestyi paikalle.Jos keskustelunosapuolet eivät ymmärrä, saattaa vika välillä olla ihan siellä omien korvien välissä. Tai sitten on mietittävä miten ajatuksensa muotoilee jotta toinen osapuoli ymmärtäisi mitä haetaan takaa.
Mitkä ovat nämä riittävät perustietosi operaatiosta, ja mistä operaatiosta, siitäkö johon saattaa Madeleine liittyä? Mikä se operaatio on?
Juu, minäkään MissHolmes, en usko hetkeäkään, että Madeleinen vei pedofiili.
Ja sen verran vielä, että itse en nyt - enkä koskaan - kirjoita mistään salaliittoteorioista, vaan ainoastaan tapahtunutta, linkein todistettavaa sataprosenttista faktaa. Jälleen kerran - on järkikulta todella hukassa, jos ei enää eroteta totuutta salaliittoteoriasta.
Tässä tapauksessa salaliittoteoriaa on Madeleinen tapaturmainen kuolema, jota on peittelemässä usean lääkärin ryhmä yhdessä poliitikkojen kanssa, mihin on sekaantuneena jopa itse Englannin pääministeri Cameron hankkimalla parlamenttirahoituksen operaatio Grangelle, vaikka muka olisi faktatodisteet lapsen kuolemasta, sekä väitteet brittien hyökkäyksestä islamisteja vastaan, koska Madeleinea on etsitty Marokosta - löytyy ketjusta useampaankin kertaan menneiltä vuosilta.
Morrigan, on täysin ymmärrettävää, että se mitä edellä kirjoitan ei varmasti aukea, jos ei tiedä tapahtumista jo usean vuoden ajalta, mutta se, että ei tiedä, ei tee niistä salaliittoteorioita, eikä myöskään sitä, että ne eivät kuulu tähän. Se mikä kuuluu, ja mikä ei kuulu - sitä sinä et voi tietää, tai sinun ainakin pitäisi jonkun muun seikan perusteella kuin uskon, luulon ja kuvitelman mukaan nyt sanoa, että ei kuulu.
Tietysti voimme asiasta tässä myös henkevästi keskustella, jolloin argumentoit oikealla tavalla esittäen päätelmän, perustelemalla sen, ja johon minä puolestani voin asiallisesti taas argumentoimalla vastata. Pelkällä mitätöinnillä - kun musta vaan tuntuu siltä - se ei toimi.
Alethes doksa meta logu
Jos Morriganilla tai muilla on vielä epäselvyyttä siitä, että mistä operaatio Grangesta puhun, niin laitan tähän virallisen ilmoituksen Metropolitan Police Servicen sivuilta koskien ko. operaatiota.
Ja tässä aiheesta englannin kielinen Wikipedia-sivu, suomeksi on hankala hankkia tietoa - kuten olemme voineet havaita. Kyseessä on niin harvinainen kieli maailmassa, jota puhuu vain noin viisi miljoonaa ihmistä, joten se ei käy kovin yleisenä asioiden "viestityskielenä" - jos haluaa tietoa asioista, on opittava jokin muu kansainvälisempi kieli ja käytettävä apuna sanakirjaa.
Tämä nyt ainakaan ei ole se operaatio, johon Madeleinen saattaa liittyä, vaan tähän Madeleine nimenomaan liittyy. Googlaamalla nyt tätä operaation nimeä pääsee eteenpäin asiassa, joita olen sitten edelle linkittänyt. Siellä on sitten tarkempia tietoja ja tiedotteita.Operation Grange
On 12 May 2011 the Metropolitan Police Service (MPS) announced that, at the request of the Home Secretary, it had agreed to bring its particular expertise to the Madeleine McCann case.
The then Commissioner, Sir Paul Stephenson, considered the request and took the decision that on balance it was the right thing to do. This was subject to funding being made available by the Home Office, as this case is beyond the MPS's jurisdiction.
The Portuguese authorities retain the lead.
While the MPS will not provide a running commentary on its involvement, known as Operation Grange, it is felt appropriate to make the remit available to the public and it is available in the related publications.
http://content.met.police.uk/Article/Op ... 8791/35434
Ja tässä aiheesta englannin kielinen Wikipedia-sivu, suomeksi on hankala hankkia tietoa - kuten olemme voineet havaita. Kyseessä on niin harvinainen kieli maailmassa, jota puhuu vain noin viisi miljoonaa ihmistä, joten se ei käy kovin yleisenä asioiden "viestityskielenä" - jos haluaa tietoa asioista, on opittava jokin muu kansainvälisempi kieli ja käytettävä apuna sanakirjaa.
Voit aloittaa googletuksen vaikkapa tuolla Rebekah Brooksin nimellä.Operation Grange
From Wikipedia, the free encyclopedia
Operation Grange is an investigative review by London's Metropolitan Police Service into the circumstances of the disappearance of Madeleine McCann. The operation, conducted by the Homicide & Serious Crime Command, is led by Detective Chief Inspector Andrew Redwood and he is supported by a further twenty-eight detectives and seven other staff. The review is overseen by the Gold Group management structure. The cost of the operation, which has been funded out of a special fund, has amounted to several million pounds. The review was launched in May 2011 following a request to Scotland Yard from Home Secretary Theresa May, with the support of the Prime Minister David Cameron. The issue of whether this request was the result of "threats" or "persuassion" from Rebekah Brooks was one of the issues raised at the Leveson Inquiry.[1][2][3][4]
http://en.wikipedia.org/wiki/Operation_Grange
Alethes doksa meta logu
Edellä on siis tästä Murdochin maailmanlaajuisesta lehdistöskandaalista, mihin liittyy sekä Madeleinen tapaus (mainitaan edellä myös tämän tähtitoimittaja Rebekah Brooksin yhteydessä), mutta myös 13-vuotiaan että 8-vuotiaan tytön murhatapaukset.
Aikaisemmin olen ottanut esille Amandan, eli Milly Dowlerin, mutta tämä 8-vuotias on mennyt ohitse, ja tuli nyt vasta esille, hänen nimensä oli Sarah Payne.
Sarah katosi ollessaan isovanhempien luona, ja ruumis löytyi katoamispaikasta 24 kilometrin päästä 17. heinäkuuta.
Mutta edelleen - kuka on David Payne?
Aikaisemmin olen ottanut esille Amandan, eli Milly Dowlerin, mutta tämä 8-vuotias on mennyt ohitse, ja tuli nyt vasta esille, hänen nimensä oli Sarah Payne.
Onko Madeleinen katoamisasiaan liittyvällä ns. "Tapas-ryhmän" David Paynella jokin yhteys tähän 8-vuotiaaseen tyttöön? Onko tietoa?Sarah Payne disappeared on 1 July 2000 from a cornfield near the home of her paternal grandparents, Terence and Lesley Payne, in Kingston Gorse, West Sussex, England.[18] Payne had been playing with her brothers and sister; aged between five and 13 at the time.[19] A nationwide search commenced within 48 hours, and Payne's parents made television appeals for her safe return. On 2 July 2000, officers from Sussex Police visited Whiting making inquiries into Payne's disappearance.[20]
http://en.wikipedia.org/wiki/Murder_of_Sarah_Payne
Sarah katosi ollessaan isovanhempien luona, ja ruumis löytyi katoamispaikasta 24 kilometrin päästä 17. heinäkuuta.
Amanda Dowlerista:In July 2011 it was revealed that Sara Payne had been among those targeted in the News International phone hacking scandal.[45] Payne refused to believe it, since they had been so helpful in championing Sarah's Law. She even wrote an editorial in the newspaper's final edition. Investigators initially thought she was not hacked because her name did not come up in records. However, personal details relating to her were found that were attributed to another suspected victim. Sara's phone that was hacked was gifted to her by the News of the World's editor at the time of the murder, Rebekah Brooks.
Tämän mukaan tämä hakkerointiskandaali liittyy kahden murhatun ja ainakin yhden kadonneen - Madeleine - tytön tapaukseen. Mikähän tämä skandaali nyt ihan todellisuudessaan on, kun muistetaan vielä se BBC:n toimittajajuttu, jossa on tullut ilmi nämä mittavat pedofiiliatapaukset, joista oli vaiettu kunnes tämä tunnettu toimittaja kuoli.The Guardian reported on 4 July 2011 that Scotland Yard had discovered Dowler's voicemail had been accessed by journalists working for the News of the World and the newspaper's private investigator Glenn Mulcaire.[44] The paper also reported that, during their ongoing investigation into that newspaper's phone hacking activities, police detectives discovered journalists had deleted some messages – potential evidence – in Dowler's voicemail box because it was full, thus freeing up space for new messages, which they could listen to. The deletions misled family and friends into thinking that Dowler was still alive.[45] It subsequently emerged that the messages were in fact deleted automatically by Dowler's phone, although her phone had still been accessed by journalists.[46]
Dowler's parents announced via their solicitor that they would pursue a claim for damages against the News of the World[47] and in September 2011 it was reported that the Dowler family had been offered 2 million pounds in personal damages.[48]
In January 2012 it was revealed that Surrey Police, and other police forces, knew soon after Dowler's death that News of the World staff had accessed her mobile phone messages, but did not take issue with this. Instead a senior Surrey officer invited staff to a meeting to discuss the case.[49]
http://en.wikipedia.org/wiki/Murder_of_Milly_Dowler
Mutta edelleen - kuka on David Payne?
Alethes doksa meta logu
Tässä on tuo BBC:n toimittajan juttu:
BBC:n juontajan nuorin uhri oli 8-vuotias poika
Britannian yleisradioyhtiön BBC:n edesmenneen juontajan Jimmy Savilen epäillään käyttäneen useiden vuosikymmenien aikana seksuaalisesti hyväksi satoja lapsia ja aikuisia. Nuorin uhri oli 8-vuotias poika. Pääosa uhreista oli kuitenkin naisia.
Perjantaina julkaistun raportin mukaan Savile kävi uhriensa kimppuun muun muassa BBC:n tiloissa tai jopa sairaaloissa, joissa hän teki vapaaehtoistyötä.
Savile oli BBC:n suurimpia tähtiä 1970- ja 1980-luvuilla. Hänet aateloitiin hyväntekeväisyystyönsä ansiosta. Savile kuoli 84-vuotiaana vuonna 2011.
Epäillyt hyväksikäytöt tapahtuivat vuosina 1955-2009. BBC:tä on syytetty tapauksen peittelystä, koska se ei kertonut syytöksistä heti niiden tultua julki joulukuussa 2011.
Väitteet hyväksikäytöistä esitti lopulta televisioyhtiö ITV, ja sen jälkeen poliisi aloitti tutkimukset.
http://www.kaleva.fi/uutiset/ulkomaat/b ... ka/617918/
Alethes doksa meta logu
-
debbie
MissHolmesin esittämään teoriaan uskon minäkin. Vanhemmilla meni vähän liian lujaa, ehkä perheloma oli sittenkin liian rankka tuossa elämänvaiheessa.pariskunta käyttäytyi kuin mikä tahansa rönttäsakki, mutta hienoimmissa puitteissa, lapset olivat päivät pitkät jossain bamseklubissa, jota sentään harvat käyttävät kokopäiväisena hoitopaikkaan. Pubin sijasta istuttiin tapas-ravintolassa, jossa viini virtasi. Lapset yksinään hotellissa.
Olen käynyt all inclusive-lomilla perheeni kanssa, enkä osaa kuvitella, että joku ulkopuolinen pedofiili tai heidän duunarinsa hiippailisi siellä hotellihuoneiden ovia availemassa ja etsimässä lapsia huoneista. Kiinnijäämisen riski on suuri. Mistä esim. McCanneja "tarkkaillut" tyyppi tiesi varmasti, ettei huoneistossa ollut lapsenvahtia?
Pidän myös vastenmielisenä tuota, että Madeleinen näköisiä lapsia testataan. Marokkolaisperhe joutui todistamaan, että vaaleahiuksinen tyttö on heidä omansa. Tässä näkyy hyvin McCannien asema. Jos he olisivat joku kaljaan menevä duunariperhe, ei tällaista tapahtuisi. Ei olisi mitään säätiöitä eikä miljoonia, ei vuosia jatkuvia etsintöjä yms
Olen käynyt all inclusive-lomilla perheeni kanssa, enkä osaa kuvitella, että joku ulkopuolinen pedofiili tai heidän duunarinsa hiippailisi siellä hotellihuoneiden ovia availemassa ja etsimässä lapsia huoneista. Kiinnijäämisen riski on suuri. Mistä esim. McCanneja "tarkkaillut" tyyppi tiesi varmasti, ettei huoneistossa ollut lapsenvahtia?
Pidän myös vastenmielisenä tuota, että Madeleinen näköisiä lapsia testataan. Marokkolaisperhe joutui todistamaan, että vaaleahiuksinen tyttö on heidä omansa. Tässä näkyy hyvin McCannien asema. Jos he olisivat joku kaljaan menevä duunariperhe, ei tällaista tapahtuisi. Ei olisi mitään säätiöitä eikä miljoonia, ei vuosia jatkuvia etsintöjä yms
-
debbie
Lapsi oli jätetty heitteille ja kuoli sen seurauksena? Ei kolmevuotiaan voi odottaa pärjäävän yksinään ulkomailla hotellissa, keskellä yötä, kahden vauvan seurassa. Mun käsittääkseni mitään selvää todistetta siitä ei ole, että vanhemmat puolen tunnin välein kävivät lapsia katsomassa. Tarjoilijat eivät ainakaan vakuuttuneet siitä.MelkoNormi kirjoitti:Edelliseltä kirjoittajalta kysyisin: