GALLUP: Kysy ihan mitä vain seuraavalta. ( Ketju 1 )

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Pullosta.

Lordi vai Loiri? :wink:
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

Jack the Ripper kirjoitti:
Lordin päästyä viisuihin mummot jutteli, että "on se Loiri ryypännyt itsensä kauhean näköiseksi, mutta hyvä kun nyt viisuihin pääsi".

Ei oikein kumpikaan.

Onko sinulla tänään tarkoitus nauttia väkijuomaa? Jos on, niin miksi ja jos ei, niin miksi ei?
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Doctor Lecter kirjoitti:
Jack the Ripper kirjoitti:

Onko sinulla tänään tarkoitus nauttia väkijuomaa? Jos on, niin miksi ja jos ei, niin miksi ei?
Ehkä pari bisseä ja pari viskipaukkua, ei huvita kännätä mutta viikonloppuisin on mukava ottaa muutama rentouessaan ja telkkaria katsellessa.

Miten pitkä olet?
Eppu74
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Eppu74 »

181,5cm

Haittaisiko viikonlopputyö yksityiselämääsi?
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Haittaa.

Kuka on mielestäsi historian merkittävin henkilö?
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Merope
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Merope »

Vastataanpa tähän lonkalta vaikka Edison. Hän keksi sähkölampun, joka on johtanut siihen, että ihmisen vuorokaudesta käytettävissä oleva aika on pidennyt huomattavasti, ja johtanut ns. 24h-yhteiskunnan syntyyn, joka, joidenkin tutkijoitten mielestä, on myös osasyy ihmiskunnan nykyisiin ongelmiin. Ajattelin vain, kuka olisi vaikuttanut mahdollisimman paljon nykyisiin elinoloihimme, ja sähkölampun isä tuli mieleen sen kummemmin asiaa pohtimatta.

Mikä nykyajan muoti-ilmiö ei ole tavoittanut hyväksyntääsi tai menee yli ymmärryksesi?
So I took the shotgun off the wall and I fired two warning shots...
into his head.
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

Merope kirjoitti: Mikä nykyajan muoti-ilmiö ei ole tavoittanut hyväksyntääsi tai menee yli ymmärryksesi?
Hmm. Tätä miettiessä ei tule mitään järkevää mieleen. Ajattelen vain nyky-yhteiskuntaa ja sitä kuinka kaikki on muuttunut. Mun nuoruudessa in -juttuja olivat mm. dingo ja värikkäät huivit kintuissa. Samaan aikaan järkyttävät pilli micmacit jotka nykyään ovat ilmeisesti naisten muodissa taas. Harmi vaan, että olen elänyt jo sen kohdan eikä mun koivet ole enää siinä kuosissa että voisin ilman itkua pistää ko. housuja jalkaan. :shock:

Turhia muoti-ilmiöitä: Jojot, neonvärit vaatteissa, olkatoppaukset, permanentit ja takatukat, liikojen lainojen otto lamavuosina.

Hyviä muoti-ilmiöitä: Hubba Bubba, hai-saappaat, tripit kartionmallisissa tetroissa.

Tällä hetkellä en tajua muoti-ilmiötä nuorilla pojilla jotka pitävät hattua päässään 24/7. Enkä myöskään housmuotia jossa naisilla stringit vilkkaa ja miehillä bokserit.

Oma kysymys: Millä vuosikymmenellä olisit halunnut syntyä?
cicero
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja cicero »

olen ihan tyytyväinen tuohon 70-lukuun :wink:

kuka on tämän vuoden turhin julkkis?
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
kahvitar
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja kahvitar »

Ei ole turhia julkkiksia. Julkkikseksi pääsy on hyvin vaikeaa, vaikka moni ei uskoisikaan.

Niin ja kysyn....

Minkä malliset crocsit ovat suosikkisi?

http://crocs.fi/mallit.htm
Eppu74
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Eppu74 »

Mitä on crocsit?
kahvitar
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja kahvitar »

Eppu74 kirjoitti:Mitä on crocsit?
Katso tämä sivu:

http://crocs.fi/mallit.htm

Ihanat ja miellyttävät kengät, jotka eivät hankaa jalkoja ja ovat todella miellyttävät jalassa. On myös vuorellinen malli, varvassandaalit, saappaita ym. Suosittelen! Kopioversiot eivät ole ollenkaan niin hyviä kuin aidot crocsit. Toki kopioitakin on eritasoisia, jotkut ovat ihan hyviä, osa taas kamalia koppuroita.
cicero
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja cicero »

kahvitar pisti linkin josta näkee...

ehkä voisin ostaa tytölle tuollaiset disney-malliset mutta matkalle en ottaisi mukaan sillä ainakin viime kesänä lentokentän turvatarkastuksessa kokonainen perhe joutui riisumaan crocksinsa kun ne sisältää melko paljon metallia :wink: en sitten tiedä oliko aidot vai jäljitelmät...

seuraatko lähinaapuruston tekemisiä?
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
ABC
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja ABC »

Vain sen verran, että tiedän suurinpiirtein ketä siellä asuu. Tosin bileet ilmoittavat itsestään, vaikka ei haluaisikaan... :evil:

Pitäisikö Tulilahden tapaus mielestäsi avata uudestaan kuten Bodomillekin tehtiin?
Every ship must sail a world.
villivadelma
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja villivadelma »

Hmm...no...ei välttämättä. Omaisille olisi varmasti tuskaisaa "avata arvet" uudestaan.

Mitä virsiä osaat ulkoa ?
wretch
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja wretch »

villivadelma kirjoitti:Mitä virsiä osaat ulkoa ?
Täytyy kyllä myöntää, etten osaa ainuttakaan ulkoa.

Mistä raamatun tarinasta pidät eniten/vähiten (saa valita jomman kumman vaihtoehdon)
Lukittu