Satunnainen matkaaja kirjoitti:taateliali kirjoitti:
Luuletko, ettei kehitysvammainenkin tajua sinua SiruGigai ym. sontaläjäksi? Luuletko, että joku ei tiedä että tänne voi kirjautua sisään 1 henkilö vaikka 10:llä eri nimimerkillä eri ip-osoitteista samaan aikaan?
Oot sä kyllä veikeä tapaus taateliali/henna92/moskavasara. On pokkaa haukkua muita idiooteiksi, psykopaateiksi, sontaläjiksi yms. yms. ja jankuttaa muille tästä useilla eri nimimerkeillä rekkautumisista ja itse olet se kaikkein sairain tyyppi tässä keskustelussa.
KIITOS,
satunnainen matkaaja! en mene kommentoimaan mitään muuta kuin että tein tunnukset tänne spekuloidakseni tapausta muiden keskustelijoiden kanssa, tulin leimatuksi psykopaatiksi ja virheellisesti yhdistetyksi ketjun muihin trolleihin. kaikessa absurdiudessaan todella huvittavaa, tosin harmillista koska tuollainen haukkuminen ja puolintoisin kiistely ei kuulu tähän ketjuun.
taateliali, mikä tahansa sinulla nyt hiertää ja vaivaa elämässäsi, toivottavasti kaikki kääntyy parempaan. selvästi purat tuskaasi turhaan haukkumalla ja hyökkäämällä ihmisten kimppuun.
tämä ketjuhan nimenomaan perustuu SPEKULAATIOON ja AIHEESTA JAUHAMISEEN. syytät ihmisiä uhrien häpäisystä jne. ja mun on vaikea ymmärtää kenen intressi se oikeasti olisi. täällä yritetään selvittää mitä tapahtui, mitkä oli taustat, mikä on faktaa ja mikä fiktiota. jos pahoitat niin kovasti mielesi siitä että esille tulee myös ikäviä faktoja/kuulopuheita uhreista, sinun ei ehkä kannattaisi ottaa osaa tähän ketjuun. varmasti kaikki jotka täällä haluavat keskustella vakavasti yhtyvät siihen että tapaus on erittäin traaginen ja kaksi arvokasta ihmishenkeä on lähtenyt. osoita sinäkin taateliali kunnioitusta.

huoh, olen todella yrittänyt pidätellä itseäni ottamasta osaa tuohon taatelialin riehumiseen mutta kerta kiellon päälle. todella ikävää että hänellä ei ole minkäänlaista käsitystä nettietiketistä, kohtuudesta ja hyvistä käytöstavoista. "innolla" odotan mitä hän tähänkin laukoo takaisin.
takaisin itse aiheeseen: todella kiinnostavaa analysointia täällä. mitäköhän uutta tässä vaiheessa saisi pöytään? aikamoiselta tyypiltä murhaaja kuulostaa jos jutut pillerien rouskuttelusta pitävät paikkansa. paljon mietitään sitä mitä tytöt teki tälläisen tyypin seurassa ja vastaus riippuu toki paljon tyttöjen omista taustoista. on esitetty että tytöt eläisivät villisti ja olisivat olleet paljon tekemisissä huumeiden ja alkoholin kanssa. tällöin vastaus olisi yksiselitteinen.
jos tytöt ovat ihan normaaleja teinejä niinkuin itse enemmän uskon, on kyse varmasti ihan normaalista illanvietosta ja uusista tuttavuuksista. olen itse parikymppinen joten omat nuoruusvuoteni on hyvin muistissa. yläasteella olin se kiltti tyttö mutta kyllä viikonloppujen jälkeen muilla riitti tarinoita kerrottavaksi kuinka olivat kuokkineet jossain bileissä, lähteneet tuntemattoman matkaan, ajaneet skootteria kännissä, majoittaneet huumehörhön jne. moni nuori nyt vaan uskoo olevansa kuolematon ja kaikkea uutta pitää kokeilla. jos on seikkailunhaluinen päätyy helposti tilanteisiin ja seuraan jossa kenelläkään ei ole puhtaat jauhot pussissa ja silloin saattaa seurata tämä. omat kaverit olivat hyvistä, normaaleista perheistä, pärjäsivät koulussa jne. mutta sattuivat vaan sekoilemaan ja oppimaan kantapään kautta aina välillä. jos murhaaja on käyttäytynyt hyvin ja vaikuttanut mukavalta, ovat tytöt hyvinkin ilman sen suurempia pelkoja lähteneet mukaan.