Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

CSI
Michael Knight

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja CSI »

turumurre kirjoitti: Lukekaa tuo koko juttu ajatuksella (ja katselkaapa siinä ohessa pohjapiirrosta), mielenkiinnolla sitten seuraankin tunnustautuuko täällä monikaan satujen uskojaksi/kertojaksi kihlakunnan syyttäjien lisäksi.
Luettu on ja minä tunnustaudun uskomaan vaikka satuihin, jotta AA tullaan pitämään kaltereiden takana.

Aistin pienen pojan hädän, että vuohenpäitä kotokirjeisiin riipusteleva Annuu-hirviö pääsee takaisin pieksämään ja nöyryyttämään kovia kokeneita lapsia. Paskat Auerista, pelastakaa edes lapset!
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
Sirpa
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Ja paskat totuudesta ja vielä vähemmän oikeudenmukaisuudesta, kivittämään vaan kaikki ja sassiin - tai ainakin kaikki, joilla kasvaa saatanan sarvet päässä! Näin ne putkahtelee esille pikku pirut, jotka ensin vetoavat kaikenmaailman teknisiin tutkinta-aineistoihin, mutta kun selviää, että puppua puhuvat, niin astuu esille se todellinen, raadollinen sisin. Ei ole ensimmäinen kerta, kun näen tämän ilmiön. Ja useimmiten ja aina ne ovat juuri niitä "satuihin uskovia". Voi ihmisparkaa, en muuta sano.

Ja tuokin tapaus on esiintynyt täällä niin fiksuna ja viisaana!

Mä olen nyt paavin, Marian, Johanneksen ja kosmetologien kanssa samaa mieltä - joutavat pois, vaikka sinne helvetin tuleen, toivon mukaan jättimusa ohittaa illalla maapallon juuri Suomen kohdalta.
Alethes doksa meta logu
turumurre
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja turumurre »

CSI kirjoitti:Täällä - kaiken sonnan keskellä olleet faktat teknisestä näytöstä - riittävät aivan hyvin vakuuttamaan normaalijärkisen, objektiivisesti aihetta lähestyvän henkilön siitä, ettei tekoa voinut tehdä kukaan muu kuin AA. ...
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... &start=600

Tää on myös kommenttina mielenkiintoinen, kun vertaa tuohon edelle laittamaani lehtitietoon kuulluista äänistä...
Kyllä me sitten olemme tyystin erilaisia ajatelmissamme siitä minkälainen ihminen on varustettuna normaalijärjellä, CSI.
Mutta et sinä yksin ole uskoessasi tuonlaiseen kertomuksen, onhan siinä joukossa ainakin kihlakunnansyyttäjät Valkama ja Kulmalakin, ja 'täältä' mm. Valhalla, Tara, annijatta, rantakoski, MissHolmes (muutamia mainitakseni) ja nykyään ns 'hoipertelijaksi' muuttunut us, joka siis vielä hoipertelee tämän asian suhteen.

Älä kuiteskaan ala esittämään että tuonlaiset olisi jotain faktaa..., reaaliteettien katoamista se asianomaisten ajatuksista kyllä on.

Oikeastaan naurattaa tää syyllistäjä porukka; Vielä v2009-2011 nämä samaiset, suslovinsa johdolla, oli sitä mieltä että on haihattelua ja realisimin katoamista sellainen, että joku pystyisi siitä rikotusta ikkunasta yleensäkään kulkemaan. Nyt nämä samaiset syyllistäjät itse ovat menneet täysin sekaisin tässä realismin puutteessaan.
Uskokaa vaikka huviksenne, tässä vuoden edetessä saatte niskaanne jatkuvasti tämän uskomattoman naiiviutenne...
Sirpa

No, ei tuo tyyppi muuta tee kuin trollaa - jos olisi noin alkeellinen älykkyystaso, niin ei osaisi edes kirjoittaa.
Alethes doksa meta logu
Sirpa

No nyt mun toiveeni toteutui, kirjoitan edellä näin ylenväsyneenkyllästyneenä tuohon trolliin:
Mä olen nyt paavin, Marian, Johanneksen ja kosmetologien kanssa samaa mieltä - joutavat pois, vaikka sinne helvetin tuleen, toivon mukaan jättimusa ohittaa illalla maapallon juuri Suomen kohdalta.
Tiedeuutiset kertoo:
Venäjän meteoriittisateella ei yhteyttä illalla Suomen ohittavaan asteroidiin

Julkaistu: 15.2.2013 12:48

http://www.iltasanomat.fi/tiede/art-1288540545261.html
No, kyllä se tästä suttaantuu kohdalleen vielä, mutta vähän hermostuin.
Ja paskat totuudesta ja vielä vähemmän oikeudenmukaisuudesta, kivittämään vaan kaikki ja sassiin - tai ainakin kaikki, joilla kasvaa saatanan sarvet päässä!
Mutta muistakaa, joku aikoo nyt kivittää kans takasin.
Alethes doksa meta logu
Niilo23
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja Niilo23 »

Sirpa kirjoitti:Ja paskat totuudesta ja vielä vähemmän oikeudenmukaisuudesta, kivittämään vaan kaikki ja sassiin - tai ainakin kaikki, joilla kasvaa saatanan sarvet päässä! Näin ne putkahtelee esille pikku pirut, jotka ensin vetoavat kaikenmaailman teknisiin tutkinta-aineistoihin, mutta kun selviää, että puppua puhuvat, niin astuu esille se todellinen, raadollinen sisin. Ei ole ensimmäinen kerta, kun näen tämän ilmiön.

No, ihan totta plätiset, Sirpa!

Tuon viheliäisen ilmiön yksi seuraus on ollut sokea usko viralliseen viranomaistotuuteen. Monikin on mennyt mukauttamaan oman ajattelunsa sen tarjoamaan muottiin. Vaikka juuri tällä foorumillahan voi ja myös pitäisi ottaa etäisyyttä kaikkeen siihen mitä virallisena ylhäältä ojennetaan!

Ei ole vähään aikaan maistunut kirjoittelu tänne asennelukkojen kyllästämään foorumiin. Poliisin ja syyttäjän peesaus ei minua hivele.

Corruptissima res publica plurimae leges.
— Tacitus
turumurre
Ainesta Watsoniksi

CSI kirjoitti: Luettu on ja minä tunnustaudun uskomaan vaikka satuihin, jotta AA tullaan pitämään kaltereiden takana.
Aistin pienen pojan hädän, että vuohenpäitä kotokirjeisiin riipusteleva Annuu-hirviö pääsee takaisin pieksämään ja nöyryyttämään kovia kokeneita lapsia. Paskat Auerista, pelastakaa edes lapset!

Kylläpä kovin yksipuolisesti ajattelet lapsia ja 'lapsia'. Oletko kenties unohtanut että se esikoinenkin on ollut lapsi kun v2009 häntä viranomaisten toimesta aloitettiin pyörittämään ja kohtelemaan kuin rikollista. Ja sitä samaa tuo ed. sivulla mainitsemani porukka teki täällä v2010-lähtien. Ja nyttemminhän tämä syyllistäminen on oikein virallisesti esiin tuotu, ja jota kihlakunnansyyttäjät Valkama - Kulmala ajavat.

CSI.kään ei tunnu ajattelevan tätä lasta ollenkaan, vaan haluaisi mieluummin vaikka uskoa noihin älyttömiin juttuihin kunhan vaan Auer tuomittaisiin. Mitä lasten puolesta ajattelua tuollainen on, uskotaan mieeluummin vaikka sadunkertojaa. Väliäkö sillä vaikkei pidä paikkaansa, ja väliäkö sillä vaikka siinä eräs toinen lapsi jälleen saa syyttä niskaansa mielettömät tarinat.
Pidän ihan oikeasti niitä, jotka tuollaisia tarinoita täälläkin uskovat/tosina pitävät, ns hulluina. Ja näin ollen, kyseisten muutkin kirjoitukset aiheesta ovat vailla järkevää - ja tosissaan otettavaa ajattelua.

Mitä tulee mainittuihin faktoihin, niin vasta Hovioikeudessa 'puntit' olivat todisteiden osalta tasan. Hovi niiden mukaan ratkaisun tekikin syyttömyydestä. Luuletteko ettei kansalaiset osaa lukea Hovin päätöstä
http://www.oikeus.fi/55277.htm
jossa n kymmenestä tärkeästä todisteesta valtaosa puolsi syyttömyyttä, yksi oli merkityksetön, ja yksi (se häkenauha) oli sellainen että se osaltaan myös puolsi syyttömyyttä.

Jotenkin tuntuu siltä ettei täällä osa porukasta usko sitä että aineistoa alunperin pimitettiin puolustukseltakin, monta tärkeää asiaan liittyvää puolustus sai kaivettua vasta Hovin käsittelyyn (siitä siis se ns 'puntit tasan').

Tuosta voipi halutessaan muistella vuotta 2010 ja sitä millaisesta pimityksestä Ulvilan-käsittelyssä lähdettiin liikkeelle:

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... i*#p525553

Sitä voi myös pohtia mitä merkitystä tälläisilla Käräjäoikeuksilla on merkitystä oikeuden jakajana yleensä. Mielestäni ei oikeuden toteutumisen kannalat mitään merkitystä. Kyseinen instanssi on vain syyttäjien temmellyskenttä ja päätöksetkin perustuvat lähes yksinomaan syyttäjien haalimiin 'näyttöihin'. Sanoisin jopa että jotkut istunnot ovat ns oikeudenkäytön irvikuvia.
Kun ensi luette tämän Hymy-lehden jutun, niin sitten miettikää hetki todisteita yleensä. Eli menkää ajattelussanne tuohon syksyyn 2011, jolloin tutkinnanjohtaja Salonsaari esitti 'näyttöä' KO.lle siitä että Auer saatiin vangittua/pidettyä vangittuna. Kun lopulliset todisteet on olleet tuota tasoa, niin mitä luulette että tuolloin alussa on ollut; Todellisuudessa ei siis mitään muuta kuin ne 'tarinat' (joista edellä juttua, vrt. Alibi). Käytännössä siis 'Kumileimasin' teki työtä tutkinnanjohtajan käskyttäessä...

Tästä voi halutessaan verrata Käräjien antamaa elinkautistuomiota tämän päivän tietoihin.
Siinä on myös syyttäjän esittämät ja ajamat asiat.
Nyt sitten voitte funtsia mitä asioita kihlakunnansyyttäjät Valkama - Kulmala ajavat tulevassa Käräjien käsittelyssä ja verrata niitä noihin aikaisempiin.

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=19&t=9913
Valhalla
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

Tässä turre on ainakin nyt puolentusinaa viimeistä viestiään niin kuin viimeaikoina muutenkin keskittynyt olettamaan mitä mieltä muut ovat. Ja avautuu näin täällä kakkelissa ihan vakituiseen kun pelkää banneja ilmaisuistaan tuolla ns asiapuolella.

Minä olen keskimäärin parhaiten informoitu ja tiedän varmasti turrea paremmin sen, että mitä mieltä minä olen. Jos siis turre jättäisi nämä oletukset kunkin omaksi huoleksi ja keskittyisi vain ilmaisemaan oma kantansa. Muutenkin turhanpäistä hommaa olla jotakin mieltä, olettaa muiden puolesta mitä mieltä he ovat ja sitten kiistellä itsensä kanssa keskenään. Saa tietenkin mieleisiään kiistoja aikaiseksi mutta ei kovin kehittävää.
turumurre
Ainesta Watsoniksi

Valhalla kirjoitti:Tässä turre on ainakin nyt puolentusinaa viimeistä viestiään niin kuin viimeaikoina muutenkin keskittynyt olettamaan mitä mieltä muut ovat. ...
Minä olen keskimäärin parhaiten informoitu ja tiedän varmasti turrea paremmin sen, että mitä mieltä minä olen. ...

Näinhän se toki on. Mutta minähän kerroin vain juuri sen saman eli mitä mieltä olet, meillä on aikast hyvin profiloituna ajatuksesi Ulvila-tapauksen kummastakin haarasta...

Tässä samassa toivottelen Veristin takaisin palstoille. Taustanauha-skenaariot ovatkin jääneet perin heppoisiin käsiin hävittyäsi aikanaan palstoilta. Valhalla rantakosken ryydittämänä jotain yrittää aina välillä, mutta eihän näiltä veikoilta onnistu minkääntasoiset tapahtumienkulun määrittelyt muissakaan ajateltavissa olevissa tapauksissa.

Tosin en usko sitä taustanauhan osalle sinultakaan, mutta kirjoituksiasi oli kuitenkin 'kiva' lukea...
Sirpa

Jos nyt tässä pitää mielipiteitään ryhtyä jakamaan, niin itse näen kyllä ison eron rantakosken (saa hiukseni nousemaan pystyyn) ja Valhallan välillä - tyylillisesti, kun vain kääntää Valhallan jutut 180 astetta - vai pitääkö kääntää 360, että saa peilikuvan? - ei hän niin tyhmä ole, kuten jokin aika sitten selvisikin, että vakavissaan puhuu syyllisyysolettamasta, mutta keikaroi kyllä metkasti sanoilla - saa olla lukiessa tosi tarkkana. Ymmärrän siis hyvin hänen edellä olevan huomautuksensa. Muuten en ota kantaa mielipiteisiinsä/ne.
Viimeksi muokannut Sirpa, Pe Helmi 15, 2013 6:27 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Alethes doksa meta logu
Valhalla
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

turre jälleen edellä kirjoitti:Näinhän se toki on. Mutta minähän kerroin vain juuri sen saman eli mitä mieltä olet, meillä on aikast hyvin profiloituna ajatuksesi Ulvila-tapauksen kummastakin haarasta...
Meillä? Profiloituna ajatukseni? Onpas tämä nyt turrella vaikeata keskittyä omiin ajatuksiinsa. Tarvitaanko tässä siis kommenttejani enää - ne on turrella profilointuna. Samalla pieteetillä kuin Annelinkin - saati hupparin.

Aikas pösilö turre. Sirpalle kylläkin edellisestä respektiä ja yläfemmat.
CSI
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja CSI »

Sirpa kirjoitti:No, ei tuo tyyppi muuta tee kuin trollaa - jos olisi noin alkeellinen älykkyystaso, niin ei osaisi edes kirjoittaa.
Toivottavasti ylläpito tajuaa pistää Sirpakkeen jälleen nopeasti piiitkälle reissulle Kyöpelinvuorelle.

Sitä odotellessa.
CSI
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja CSI »

turumurre kirjoitti: Kylläpä kovin yksipuolisesti ajattelet lapsia ja 'lapsia'. Oletko kenties unohtanut että se esikoinenkin on ollut lapsi kun v2009 häntä viranomaisten toimesta aloitettiin pyörittämään ja kohtelemaan kuin rikollista.
Esikoista missään vaiheessa minään rikollisena ole kohdeltu ja mahdotontahan se alle 15-v. kysymyksessä ollessa onkin. Poliisin kuulustelu toki oli jossain vaiheessa ammattitaidotonta, mutta pienen maan pienet resurssit. Valitettavasti. Mutta ei siinäkään pientä kovistelua enempää tapahtunut (ei lyöty, ei annettu sähköshokkeja tai water-boardingia...tmv kidutusta kuten jossain muualla) . Joten tuskin tuosta poliisin parista tiukemmasta kuulustelusta on tytölle mitään elinikäisiä traumoja jäänyt. Asiat oikeisiin mittasuhteisiin, kiitos.

Silti asia on kuitenkin kohtuu hoidossa jos vertaa vaikka Venäjään tai Afrikkaan.
turumurre kirjoitti: CSI.kään ei tunnu ajattelevan tätä lasta ollenkaan, vaan haluaisi mieluummin vaikka uskoa noihin älyttömiin juttuihin kunhan vaan Auer tuomittaisiin.
Eihän hän enää mikään lapsi olekkaan (15 vuotias), vaan teini ja rikosoikeudellisestikin vastuullinen. Kohtpuoliin aikuinen. Enkä usko, että kyseinen nuori nainen on vuodet 2009-2012 ollut huonon kohtelun kohteena. Eiköhän sosiaali ole tässä Kansankunnan Kaapinpaikka keississä hoitanut hommansa kunnialla.

Auerilta jäi kuitenkin jälkeen myös 3 muuta, jotka ovat vielä lapsia - ja oikeasti vahvan suojelun tarpeessa. Vanhoista ketkuilevista ämmistä en jaksa oikein syttyä, mutta lapsille pitää antaa mahdollisuus kasvaa oikeudenmukaisessa ympäristössä aikuiseksi!

Jauhakaa Anneliin rakastuneet paskanjauhajat mun puolesta mitä lystäätte.
CSI
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja CSI »

Kävin ilmiantamassa tämän Sirpatrollin. Se, mikä Lautamiehiin on viety, pitäisi siellä pysyä. Nyt tämä kakanlevittäjä kanniskelee täältä tavaraa asiaketjuihin....

Tämähän on aivan mahdoton riekkuja tämä Sirppa?
turumurre
Ainesta Watsoniksi

CSI kirjoitti: Auerilta jäi kuitenkin jälkeen myös 3 muuta, jotka ovat vielä lapsia - ja oikeasti vahvan suojelun tarpeessa. Vanhoista ketkuilevista ämmistä en jaksa oikein syttyä, mutta lapsille pitää antaa mahdollisuus kasvaa oikeudenmukaisessa ympäristössä aikuiseksi!...

Edelliseltä sivulta:
"Sijaisvanhemmat haastattelivat poikaa useita kertoja videolle, samoin nuorempia lapsia, jotka toistivat ja värittivät isoveljen kertomaa. lapsia on haastateltu myös yhdessä, ja kerta kerralta tarina on laajentunut ja hurjistunut. Videot toimitettiin syyttäjälle 1.8.2011"
lähde: Alibi

Tuo edellä oleva tiedettiin jo tuoreeltaan, eli että veli toimitti videointinsa suoraan syyttäjälle...

CSI osaa varmaan nyt kertoa millä tavoin noiden nuorempien lastensuojelulliset toimet on otettu huomioon veljen toimittaessa videoimansa aineiston suoraan syyttäjä Valkamalle.
Noinko sinä toimisit omien hoidokkiesi osalta. Eipä tainnut veli luottaa sosiaalipuolen tehokkuuteen pitää äiti erossa lapsistaan. Asetappa itsellesi myös sellainen kysymys, että kyse olisikin tosiaan vain tarinoista..., katsotko myös siinä tapauksessa että näitä nuorempia on vahvasti suojeltu.
Vastaa Viestiin