No niin, piti vielä yrittää tarkistaa lähteitään, mutta enpä enää löytänyt sitä vanhan miehen todistusta. Hän on naapuri ja muistini mukaan hän tuli myöhemmin julki ja oli pahoillaan, ettei ollut aiemmin puhunut asiasta. Siis muistini mukaan hän olisi nähnyt Bridgerin auton siinä autotallien luona ja Aprilin siinä vieressä. Mutta nyt en uskalla sanoa varmasti, että näin oli.Hauki kirjoitti:Ahaa, tämä onkin mennyt minulta jostain syystä täysin ohi. Olin siinä luulossa, että vain edellisiltana oli tyttö nähty leikkimässä B:n autossa.Sippura kirjoitti:
Kyllä tuo Bridgerin syyllisyys hyvin ilmeiseltä vaikuttaa, kun tällä kidnappauksellahan on silminnäkijäkin.
Aika ilmeiseltähän se sitten näyttää. Olisi nyt niin armelias tytön vanhemmille, että kertoisi edes missä ruumis on, että saisi etsinnät loppuun ja tytön haudan lepoon. Arveleeko nykyisellä toiminnalla pienentävänsä/ välttävänsä rangaistuksen ? Entäpä jos tyttö onkin ollut elossa pitempään kuin luullaan, vaikenemisella B sinetöi tytön kohtalon, jollei hänellä sitten ole rikostoveria. Silloin motiivi olisi pedofiiliset taipumukset, mutta mikä muussa tapauksessa- kosto vanhemmille? Mistä?
Minua kyllä kummastuttaa tuo Bridgerin auton yhdistäminen kidnappaukseen, kun Aprilinhan sanotaan nousseen johonkin vaaleaan autoon joka olisi lähtenyt ajamaan pois. Bridgerillä ei tiettävästi tuollaista autoa ollut. Bridgerin auto taas löytyi korjaamolta.
Ja mielenkiintoista, että 21. pvä vaaleaan autoon on yritetty kidnapata 9-vuotiasta poikaa siinä kuitenkaan onnistumatta. Eli tämä nyt ei ainakaan voi olla Bridgerin tekosia. Ettei joku pedorinki kiertelisi uhreja keräämässä.
Kuitenkin jotenkin tuntuu, että tuossa Aprilin tapauksessa autoon houkuttelijan on täytynyt olla joku hänelle tuttu. Tuntuu kummalliselta, että hän kesken leikkien muiden lasten kanssa olisi mennyt tuiki tuntemattoman kyytiin. Häntähän ei kai ole väkisin viety, vaan noussut itse vapaaehtoisesti.
En tiedä, mystinen juttu tämäkin.