Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)
Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)
Sotaslaloi sivuuttaa tosiasian, että Anneli Auer on itse paljastanut olevansa kiinnostunut paholaisesta, vai miksi AA muuten olisi tehnyt veljeelleen selkoa Jukan syntymähetken numeroista (veli kertonut näitä asioita v 2007, jolloin vielä puolusti Aueria) - joista saa koostettua kolme kuutosta peräkkäin, ns paholaisen numeron. Tämän lisäksi Auer on nähnyt asiakseen kertoa veljelleen myös, että joku tuntematon olisi joskus käyttäytynyt aggressiivisesti Jukka Lahtea kohtaan ja nimitellyt paholaisen pojaksi.
Ettei vain AA itse uskoisi paholaiseen?? Eikö hän aika monisanaisesti kuvaillut (2009, tunnustusvaiheessa kun selitteli tekoa) tuntemuksiaan Jukkaa kohtaan surmayönä, oli luullut Jukkaa 'joksikin pahaksi', 'tappajaksi' ymv, joksikin 'toiseksi', ja sitten tappanut Jukan vahingossa, koska oli ollut kauhun vallassa. Jälkeenpäin huomasi erehtyneensä?? Mutta ei sitten heti oikein 'muistanut' miten asiat olivat menneet. Mitenkähän on?
31 % suomalaisista uskoo paholaiseen viimeisimmän tutkimuksen mukaan (2011). Iltapäivälehdissä oli tästä muutama päivä sitten, hesarissakin taisi olla juttua.
Ettei vain AA itse uskoisi paholaiseen?? Eikö hän aika monisanaisesti kuvaillut (2009, tunnustusvaiheessa kun selitteli tekoa) tuntemuksiaan Jukkaa kohtaan surmayönä, oli luullut Jukkaa 'joksikin pahaksi', 'tappajaksi' ymv, joksikin 'toiseksi', ja sitten tappanut Jukan vahingossa, koska oli ollut kauhun vallassa. Jälkeenpäin huomasi erehtyneensä?? Mutta ei sitten heti oikein 'muistanut' miten asiat olivat menneet. Mitenkähän on?
31 % suomalaisista uskoo paholaiseen viimeisimmän tutkimuksen mukaan (2011). Iltapäivälehdissä oli tästä muutama päivä sitten, hesarissakin taisi olla juttua.
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
Tara kirjoitti:... just tollasiin Auerin puolustajat tarttuvat, koko saatanan palvonnalla ei murhan selvittämisessä oli minkäänlaista syytearvoa, rikalla rokassa.
Mutta kun se rikka rokassa on siinä esitutkintapaketissa, ei sitä voi sieltä poiskaan ottaa. On muutakin mitä on tutkittu ja raportoitu, sellaista millä ei viimekädessä ole mitään merkitystä, on Valkama lausunut, ja mikä muutenkin tiedetään.
Tämän Annelin puolustajat aktiivisesti unohtavat. Aiheen paisuttelija on media, toimittajat ja lööppien laatijat, ei oikeus.
Tara kirjoitti:Valkama: Jos joku vaivautuis lukemaan tämän meidän lisäkirjelmän, jossa lukee on lueteltu nämä todisteet, kirjalliset todisteet, niin ei sieltä tämmöistä todistetta löydy. Emme tule siihen viittaamaan.
Joo, mutta mitäpä nämä auttavat, kun proAnnelisteille mikä tahansa epäoleellinen asia on hirvittävän tärkeä, jos sen avulla vain voi keksiä jotain niin fantastista, että koko juttu muuttuu naurettavaksi.
Hehheh, kylläpä olette yksinkertaista porukkaa. Jos KKO:n lyhyessä yhteenvedossa tai syyttäjien julkaistussa (2011 elokuu) ei tälläistä mainintaa ole, niin tämäkö muka tarkoittaa ettei kyseinen saatananpalvonta olisi/olisi ollut lisätodisteena jutuissa. Ihan tämmönen yksinkertainen kysymys: Miksi se Ahorinta on sitten nimetty todistajaksi kyseiseen tapaukseen (Et-ptk, Lisätutkinta), kuten myös hänen 'todistelunsa' on liitteenä.
Vähän tuntuu tuo syyttäjäkin onnettomalta, tai sitten häneltä pääsi hätävale, nimittäin KO 2012 erikseen mainitsi että saatananpalvonnasta 'ei havaintoa'. Eli siellä oikeudessa se jo kerran käsiteltiin ja oli siis 'tutkittuna' todisteena Aueria vastaan.
Yleisesti ottaen tässä saatananpalvonta syytteissä on kaksi mahdollisuutta peilatessa syyttäjien toimia; he joko itsekin uskoivat niihin tai sitten tahallisesti halusivat paisuttaa juttua kansalaisten silmissä. taisipa tuo KO 2012 yksilöity ilmoitus saatananpalvonnasta olla varsinkin Valkamalle kiusallinen, kun juurikin huomioidaan tuo mitä on radiorockin haastattelussa ilmaissut...
Lisäksi. Näin se alussa oli:
Kaikki jälkeen tapahtuneet syyttäjän selittelyt ovat hätävaleita, kyllä tämä saatanapalvonta oli syyttäjälle eräs merkittävä 'todiste' .Syyttäjä sanoo saaneensa varmat todisteet Anneli Auerin syyllisyydestä miehensä murhaan. Tutkinnassa on tullut esiin esimerkiksi saatananpalvontaan viittaavia asioita. Syyttäjä pitää mahdollisena, että koko henkirikoksessa on ollut kyse saatananpalvonnasta. Tähän viittaavat surmatun ruumiista löydetyt vammat.
http://yle.fi/uutiset/ulvilan_surma_syy ... ta/6086418
-
huippumies
- Roger Murtaugh
Huomasin itsekin tuon tahattoman virheeni. Piti kirjoittaa "itse asiaan", mikä sekin olisi ollut kielellisesti vähän huono, kun kaksi itse-sanaa on samassa lausessaToripolliisi kirjoitti:Huippumiehelle sattui yksi typo? Montako on omassa viestissäsi?sisotalo kirjoitti:Tässä panetellaan ja halveksitaan yhtä keskustleun osanottajaa jatkuvasti vääristelemällä sekä oikea nimi, että nimimerkki. Pyysin moderaattoiria panemaan tämän nimerkin hylylle.huippumies kirjoitti: Mun mielestä S.Ilotalo harrastaa uskonvainoa ja tuomitsee kaikki uskovaiset. Käyttää halventavaa nimitystä lahkolaisuus viitsimättä itse yhtään itse perehtyä asiaan. Mikä tutkija sellainen on? Nolla, täys nolla! Perkele ja aamen!
-
Lähtöruutu
- Neuvoja-Jack
Voi pyhä jyräys. Olenkohan ainoa, jota alkaa naurattaa Nimimerkki sisotalon kommentti "itse en koskaan panettele ketään"? Kovin on ruusuinen kuva tällä nimimerkillä itsestään.sisotalo kirjoitti:Nimimerkki sisotalo pantiin aluksi kerta toisensa jälkeen pannaan. Ikävä, että kukaan ei tunnustanut "vasikoineensa". Minä olen viime aikoina kertonut moderaattorille jos minua henkilökohtaisesti tai nimimerkkinä panetellaan. Itse en koskaan panettele ketään.
Minut suljettiin pois ilmeisti jonkin nimien salaamissäännön perusteella. Kerron nyt kaikki ne nimet, jotka ovat tärkeitä esittämäni asian kannalta blogissani. Tänne en kirjoita muita kuin Ulvilan sankarin Amandan nimen. Hyvin on sitten mennyt vaikka minua on varmasti lukuisat kerrat "vasikoitu"
Nimimerkki huippumies, joka ei ole sama kuin Ulvian murhaaja, jota kutsutaan "huppumiehenksi", vääristelee tietoisesti sekä nimeäni, että nimimerkkiäni. Sen lisäksi hän sanoo kaiken maailman pahoja asoita sekä minusta henkilönä että nimimerkkinä.
Kaikki tämä pitäsi ilmoittaa poliislle. Mutta siitä seuraisi, että koko murha.info voitaisiin sulkea. Poliisi on onnistunut sulkemaan keskustelun mediassa ja olisi varmaan halukas sulkemaan myös murha.infon.
Kaikesta kielteisestä huolimatta murha.info on ainoa foorumi, jossa Ulviln surmaa käsitellään asiantuntemuksella. Panettelijani "huippumies" kaivaa esiin tietoa, joka vahvistaa Anneli Auerin ja Jens Kukan syyllisyyttää meneillään olevassa oikeudenkäynnissä.
Juu, tee vaan rikosilmoitus huippiksesta, saavat poliisitkin välillä jotakin hupia itselleen. Ja sitten minfo suljetaan
-
huippumies
- Roger Murtaugh
Kunpa pystyisinkin..sisotalo kirjoitti:Nimimerkki sisotalo pantiin aluksi kerta toisensa jälkeen pannaan. Ikävä, että kukaan ei tunnustanut "vasikoineensa". Minä olen viime aikoina kertonut moderaattorille jos minua henkilökohtaisesti tai nimimerkkinä panetellaan. Itse en koskaan panettele ketään.
Tuota noin... Ai et koskaan panettele ketään...? Viimeeksi olet hyökännyt uskonasioilla suomalaisen huippuammattilaisen kimppuun... Vai onko dementia jo niin paha, ettet muista...?
Minut suljettiin pois ilmeisti jonkin nimien salaamissäännön perusteella. Kerron nyt kaikki ne nimet, jotka ovat tärkeitä esittämäni asian kannalta blogissani. Tänne en kirjoita muita kuin Ulvilan sankarin Amandan nimen. Hyvin on sitten mennyt vaikka minua on varmasti lukuisat kerrat "vasikoitu"
On vain sivistynyttä olla huutelematta alaikäisten lasten nimiä täällä. Ja aikuisten nimien käyttö täällä silloin, kun valehtelet ja panettelet, on aika riskihommaa. Kunnianloukkausta ei täällä virtuaalimaailmassakaan sallita.
Nimimerkki huippumies, joka ei ole sama kuin Ulvian murhaaja, jota kutsutaan "huppumiehenksi", vääristelee tietoisesti sekä nimeäni, että nimimerkkiäni. Sen lisäksi hän sanoo kaiken maailman pahoja asoita sekä minusta henkilönä että nimimerkkinä.
Nyyh.
Kaikki tämä pitäsi ilmoittaa poliislle. Mutta siitä seuraisi, että koko murha.info voitaisiin sulkea. Poliisi on onnistunut sulkemaan keskustelun mediassa ja olisi varmaan halukas sulkemaan myös murha.infon.
Aivan mielenvikast läpändeeraust! Tuota päivää odotellessa![]()
Kaikesta kielteisestä huolimatta murha.info on ainoa foorumi, jossa Ulviln surmaa käsitellään asiantuntemuksella. Panettelijani "huippumies" kaivaa esiin tietoa, joka vahvistaa Anneli Auerin ja Jens Kukan syyllisyyttää meneillään olevassa oikeudenkäynnissä.
Anneli Auerilla on ennen surmaa ollut jotain kiinnostusta ns paholaisen lukua kohtaan, se 666.
Keneksi mahtaa olla Jukka luullut surmayömä? Onks muka tyhmä kysymys?? Mitään tyhmii kysymyksii okka. On vaa tyhmii vastauksii.
kiinnostavaa läppändeerost, malliksi.. turre miettii ny..
2009
Annelin kertomaa veljelleen: JPEG 185, Auerin veli, 2007: ..1) joku oli sylkäissyt Jukkaa kasvoihin ja antanut ymmärtää, että että Jukka on paholaisen poika. Tämä oli jotain 666 asiaan liittyvää. 2) Samoin Anneli on kertonut, että Jukka on sanonut jossain yhteydessä että on syntynyt 6.6.66 klo 6. (Jukka pilaillut Annelin paholaispuheitten kustannuksella??
) 3) Porissa mini golfkentällä oli vanhempi mies tullut harjan kanssa häätämään Jukkaa ja puhunut jostain paholaisen pojasta.
Eli oikeasti Annelin omiin puheisiin liittyviä paholais-juttuja onkin KOLME eri kertaa. Kuka uskoo johonkin paholaiseen?? Ettei vain yksi entinen ulvilalainen kotirouva nimeltä Auer, sittemmin leski, nyttemmin linnassa. - se nyt olisi puuttunut, että olisi tunnustaessaan sanonut, että luuli Jukka paholaiseksi, kun oli asiaa aikaisemminkin miettinyt.. Ei se mittä miälenvikast olis ollu. 31 % suomalaisista uskoo paholaiseen.
Keneksi mahtaa olla Jukka luullut surmayömä? Onks muka tyhmä kysymys?? Mitään tyhmii kysymyksii okka. On vaa tyhmii vastauksii.
kiinnostavaa läppändeerost, malliksi.. turre miettii ny..
2009
3)
...Olen yrittänyt miettiä tätä tapahtumaa ja pidän mahdollisena, että minun ja Jukan riita on riistäytynyt pois molempien hallinnasta ja itse olen ollut niin kauhuissani, että olen luullut Jukkaa joksikin murhamieheksi ja kohdistanut häneen em. sanan.
4)
Olen luultavasti siinä tilanteessaluullut Jukkaa joksikin muuksi ja toiminut osittain jonkinlaisen kauhun ja ehkä hieman raivonkin vallassa siten, että en ole kyennyt hahmottamaan, mitä olen tekemässä.
5.10. 2009
5) ....yöllä riitaa ja ilmeisesti Jukka on ollut siinä määrin pelottava, että olen mahdollisesti ollut kauhuissani ja hysteerinen ja pelännyt Jukkaa. Olen ilmeisesti kokenut tai kuvitellut Jukan joksikin pahaksi ja sen vuoksi vahingoittanut häntä.
Annelin kertomaa veljelleen: JPEG 185, Auerin veli, 2007: ..1) joku oli sylkäissyt Jukkaa kasvoihin ja antanut ymmärtää, että että Jukka on paholaisen poika. Tämä oli jotain 666 asiaan liittyvää. 2) Samoin Anneli on kertonut, että Jukka on sanonut jossain yhteydessä että on syntynyt 6.6.66 klo 6. (Jukka pilaillut Annelin paholaispuheitten kustannuksella??
Eli oikeasti Annelin omiin puheisiin liittyviä paholais-juttuja onkin KOLME eri kertaa. Kuka uskoo johonkin paholaiseen?? Ettei vain yksi entinen ulvilalainen kotirouva nimeltä Auer, sittemmin leski, nyttemmin linnassa. - se nyt olisi puuttunut, että olisi tunnustaessaan sanonut, että luuli Jukka paholaiseksi, kun oli asiaa aikaisemminkin miettinyt.. Ei se mittä miälenvikast olis ollu. 31 % suomalaisista uskoo paholaiseen.
Viimeksi muokannut Tara, Pe Maalis 01, 2013 4:14 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
-
huippumies
- Roger Murtaugh
Nuo jutut kuulostivat oudoilta jo silloin, kun ensi kertaa luin jostain. Keski-ikäinen nainen ja puhuu ihan vakavissaan tuollaisia... Vai oliko se taas se annelin ennustus? Että jossain vaiheessa astuu saatanakin kuvaan 
Sitähän mäkin jo meinasin sanoa, että onks tässä taas yksi 'ennustus'! Hyvä että tuli tämäkin esiin. Onkohan siinä mitään ihmettelemistä, saattaa olla AA:lle jotenkin luontaista??huippumies kirjoitti:Nuo jutut kuulostivat oudoilta jo silloin, kun ensi kertaa luin jostain. Keski-ikäinen nainen ja puhuu ihan vakavissaan tuollaisia... Vai oliko se taas se annelin ennustus? Että jossain vaiheessa astuu saatanakin kuvaan
heureka!
demoniuskomukset ja sen sellaiset ovat kansainvälisiä
-
huippumies
- Roger Murtaugh
Taidan jättää väliin tällä kertaa. Jumalassa ja Jeesuksessakin on ihan tarpeeksi tutkimistaTara kirjoitti:Sitähän mäkin jo meinasin sanoa, että onks tässä taas yksi 'ennustus'! Hyvä että tuli tämäkin esiin. Onkohan siinä mitään ihmettelemistä, saattaa olla AA:lle jotenkin luontaista??huippumies kirjoitti:Nuo jutut kuulostivat oudoilta jo silloin, kun ensi kertaa luin jostain. Keski-ikäinen nainen ja puhuu ihan vakavissaan tuollaisia... Vai oliko se taas se annelin ennustus? Että jossain vaiheessa astuu saatanakin kuvaan
heureka!Nyt muistui mieleen yksi paholais-uskomustutkimus, pätkä siitä. Usein 'noitana' esiintyvät ilmaantuvat paikalle syyttemään toisia hässäkästä, jonka ovat itse aiheuttaneet! Lukenut joskus, uskontotieteilijä, perinteen tutkija, virolainen: Valk, Ülo: Perkele: Johdatus demonologiaan
demoniuskomukset ja sen sellaiset ovat kansainvälisiä
-
ulkosuomalainen
- Michael Knight
Jalkiviisaus on se paras viisaus.Harpo kirjoitti
Mutta ei hän varmasti ole ainoa pätevä tässä maassa. Ja näiltäkin epäilyksen varjoilta ja salaliittoteorioilta olisi vältetty, jos tähän juttuun olisi valittu toinen asiantuntija.
Auerin jutun yhteydessä on puhuttu saatananpalvonnasta. ON turhan hälyn kerjäämistä käyttää tällaisen jutun asiantuntijatahona ihmistä, joka kuuluu uskonnolliseen ryhmään, jonka oppien mukaan saatana on oikea olemassaoleva voima ja liikkuu keskuudessamme tekemässä pahaa.
KKO paatti vasta kevaalla 2012 julkistaa syyttajan salaisiksi esittamat valitushakemusmatskut, joista tama mediaseksikas saatananpalvontakohu nousi. Asiantuntijan valinta oli tapahtunut edellisena syksyna.
Mun on vaikea kuvitella, etta saatananapalvonta oli missaan vaiheessa merkittava osa poliisin ja syyttajan ajatusmaailmaa. Onhan se toki mahdollista, etta syksylla 2011 kaikilla oli hetken foliohattu paassa kun rupesivat perkaamaan lasten kertomuksia ja uudelleenarvioimaan mm. uhrin outoja vammoja. Foliohattuvaiheessa ja kovassa kiireessa laittoivat sitten sen saatananpalvonnakin rikaksi valitusrokkaan, Valkamaa mukaillakseni.
Personifioituneesta saatanasta en tieda mutta hyvan ja pahan taisteluun maailmassa seka jonkunlaisen absoluuttisen pahan (ja hyvan) olemassaoloon uskoo valtaosa ihmiskuntaa. Ja on aina uskonut. Hyvan ja pahan erottamista, moraalia ja "sielua" pidetaan usein mittarina, joka erottaa ihmiset elaimista. Tasta annijatta, Tara ja huippis jo kirjoittivatkin.
Jos hyvalle ja pahalle antaa nimen ja kuvittelee muodon, se tekee ihmisesta automaattisesti hihhulin?
Huomattavasti suurempi osa amerikkalaisista uskoo silmin nahtaviin enkeleihin (54-77% aikuisista) kuin evolutioon (39%). Kaikki naapurit kayvat kirkossa joka sunnuntai. Ex-pressa Bush Ykkonen sanoi reporttereille, ettei uskonut ateisteilla voivan olla moraalia.
Alussa uskonnollisuus hatkaytti, nykyisin sita pitaa osana kulttuuria kuten Suomen valtionkirkkoa ja pakollista uskonnonopetusta ja suvivirren veisuuta Suomen kouluissa. Ja sita etta Suomen laissa on viela esim. Jumalanpilkkapykala, jonka perusteella ihmisia on viela 2000-luvullakin tuomittu vankilaan.
Joskus olen taalla tarkistanut mielenkiinnosta jonkun tieteellisen tutkimuksen tekijan taustoja ja rahoitusta ( mm. sellaisen, jossa miesten ymparileikkauksien katsottiin estavan oliko 40% AIDS tapauksista ynna tietenkin muita tauteja ja tulehduksia.) Yleensa ei tule mieleenkaan -- on ihan selvaa, etta suurin osa mm. taloustieteilijoista istuu kiltisti kirkossa sunnuntaisin kuuntelemassa saarnaa katketyista leiviskoista. Eli en tietenkaan kiella oman viitekehyksen (mahdollista) vaikutusta ihmisen havainnointiin ja ajatteluun.
Tassa tapauksessa ma en kuitenkaan todellakaan nae miten mahdollisesti/todennakoisesti vasta hiljakkoin tapahtunut syva uskonnollinen heraaminen olisi vaikuttanut asiaansa perehtyneen tutkijan nakemyksiin. Vai vaittaako joku nyt tosissaan, etta Joki-Erkkila olisi loytanyt tutkimuksissaan merkkeja rituaalisesta seksuaalisesta hyvaksikaytosta/saatananpalvonnasta?
Eikos koko kohu ole noussut yksinkertaisesti siita etta han -- kuten tutkijat yleensa nykyisin-- uskoo, etta seksuaalisesta hyvaksikaytosta jaa harvoin kliinisessa tutkimuksessa havaittavia jalkia?
Miten tama selittyy uskonnollisella vakaumuksella tai edes tuoreen henkilokohtaisen tragedian sumentamalla ajattelulla?
Demonit asialla? Vai Neitsyt Maria syndrooma?
Nothing sways the stupid more than arguments they can't understand.
Cardinal de Retz, Memoires (1781)
When a wise man points at the moon, the imbecile examines the finger.
Confucius
Cardinal de Retz, Memoires (1781)
When a wise man points at the moon, the imbecile examines the finger.
Confucius
-
MissHolmes
- Ben Matlock
(Anteeksi lapsellinen kuutosen lisäykseni, mutten voinut vastustaaJalovaara, 66(6), tarkentaa STT:lle, että vain harvassa ihmisessä on ollut hänen rukoustoimintansa aikana kyse paholaisesta. Jalovaara sanoo rukoilleensa satojentuhansien suomalaisten kanssa ja kohdanneensa vain muutaman ihmisen, joissa on ollut demoni. Muut ovat olleet sairaita.
Jos asiaa pohditaan ihan rauhallisesti, on selkeää, että jotain 666-hommia Auer-Lahti perheeseen liittyy. Annelin aiemmat puheet kuullusteluissa, lasten kuulemisissa esiin tulleet ''rituaalit'' etc.
Ei Valkamakaan ihan omasta päästään niitä juttuja varmasti revi, eli jostain noille pohja tulee.
Jos tuo Jalovaara, aikuinen naisihminen, uskoo ihmisiin pesiytyviin paholaisiin, niin miksi Anneli ei sitä voisi tehdä? Annelin sosiaalinen elämä oli supistunut kohtalaisen pieneksi ja ja joitakin ongelmiakin on mahdollisesti psyykkeen kanssa ollut. Eikö ihminen juuri tuolloin, haavoittuneena, ole herkimmillään erillaisille uskonnollisille vaikutteille? Jotkut retkahtaa Jumalaan, jotkut paholaiseen?
Nuotio & Äreät Tiput
Se nyt on tietenkin
ihan sattumaa, että Auer oli naulannut Jukan puolelle seinään 'taulun'. Taulussa oli Rhum Pécoul Kill Devil pullon etiketti (54% rommia), kehystettynä.
Ihan liika outoo olisis, jos se olsi jotenkin ollut tahallaan laitettu, 'vihjeeksi', jota asianomainen ei huomaa, tai jolle vain naurahti ja sanoi: just joo, mähän olenki syntyny 6.6.66 klo 6.
Miälipuolist läppändeerust..
Oikeasti Jukka oli syntynyt v 65 (eiku 56!..vaikka samapa tuo) - Mutta ehkä Annelin veli muisti väärin tuon vuosiluvun, tai sitten Jukka oli pelleillyt, liioitellut syntymäaikansa numeroita, 'täsä mää o, pi*u itte! Saa käyttä... Mutta minkä ihmeen takia Anneli ylipäätään moisia höps-juttuja on veljelleen kertonut?? Looginen ja rationaalinen ihminen, analyyttinen, tasapainoinen ja hermonsa hallitseva.
Ihan liika outoo olisis, jos se olsi jotenkin ollut tahallaan laitettu, 'vihjeeksi', jota asianomainen ei huomaa, tai jolle vain naurahti ja sanoi: just joo, mähän olenki syntyny 6.6.66 klo 6.
Miälipuolist läppändeerust..
Oikeasti Jukka oli syntynyt v 65 (eiku 56!..vaikka samapa tuo) - Mutta ehkä Annelin veli muisti väärin tuon vuosiluvun, tai sitten Jukka oli pelleillyt, liioitellut syntymäaikansa numeroita, 'täsä mää o, pi*u itte! Saa käyttä... Mutta minkä ihmeen takia Anneli ylipäätään moisia höps-juttuja on veljelleen kertonut?? Looginen ja rationaalinen ihminen, analyyttinen, tasapainoinen ja hermonsa hallitseva.
Tässäpä teille amerikan anneli, devil mom, lontoota osaavat huomaavat yhtymäkohtia tähän keissiin. Amerikan annelin pysäytti vain undercover cop. Meiän annelin tapauksessa sattui olemaan taksisuhari.
http://www.youtube.com/watch?v=070fyicpmzk
http://www.youtube.com/watch?v=070fyicpmzk
Fool me once, shame on you, fool me twice, shame on me.
Tara kirjoitti: Mutta minkä ihmeen takia Anneli ylipäätään moisia höps-juttuja on veljelleen kertonut?? Looginen ja rationaalinen ihminen, analyyttinen, tasapainoinen ja hermonsa hillitsevä.
Täysin naurettavaa höpötystä; Jos Auerin veljen kuulustelussa (kysyttäessä saatananpalvonnasta ja niihin liittyvistä asioista) on tullut esiin että sisko on jutellut uskovaisen veljensä kanssa mieheensä kohdistuneista herjoista, niin se on Taran mukaan joku osoitus että Auer olisi kiinnostunut saatanapalvonnasta...
MissHolmes kirjoitti: Jos asiaa pohditaan ihan rauhallisesti, on selkeää, että jotain 666-hommia Auer-Lahti perheeseen liittyy. Annelin aiemmat puheet kuullusteluissa, lasten kuulemisissa esiin tulleet ''rituaalit'' etc.
Pohdi ihan rauhassa vaan. Viimeeksi juuri KO 2012 totesi ettei mitään tälläistä ole, ne mietinnät ovat vain omassa päässä ja samoin ajattelevien päässä.
MissHolmes kirjoitti:Ei Valkamakaan ihan omasta päästään niitä juttuja varmasti revi, eli jostain noille pohja tulee.
Ei kai tässä ole epäselvyyttä mistä ovat tulleet: Uskovaisilta tietysti, onpa aika hyvin vielä kohdennettavissakin.
MissHolmes kirjoitti:Jos tuo Jalovaara, aikuinen naisihminen, uskoo ihmisiin pesiytyviin paholaisiin, niin miksi Anneli ei sitä voisi tehdä? Annelin sosiaalinen elämä oli supistunut kohtalaisen pieneksi ja ja joitakin ongelmiakin on mahdollisesti psyykkeen kanssa ollut. Eikö ihminen juuri tuolloin, haavoittuneena, ole herkimmillään erillaisille uskonnollisille vaikutteille? Jotkut retkahtaa Jumalaan, jotkut paholaiseen?
Tässä on nyt selvästi osoitettu että syyttäjän todistajana on uskovaisia ihmisiä (lahkolaisia), Siitä puolestaan ei ole ollut mitään näyttöä että Auer olisi jotenkin hurahtanut mihinkään uskoon. Näyttöä sen sijaan on siitä että hän on ihan 'täysipäinen', selvittihän hän mielentilatutkimuksen 'puhtain paperein'...
MissHolmes kirjoitti:Jotkut retkahtaa Jumalaan, jotkut paholaiseen
Ne kutka uskovat Jumalaan uskovat myös Paholaiseen, lähde siis ihan sama.
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Toki Turre.
Ero on vain siinä, kumman jepen kohottaa sille ylemmälle jakkaralle.
Minä olen aina mieltänyt tuollaiset 666-jutut teinien ja goottien hommiksi, en aikuisten ihmisten.
Siksi en pidä ihan tavallisena, että tämän tutkinnan yhteydessä tuo ''luku'' toistuu lasten ja Annelin kuulemisissa, seinätauluissa jne.
On todettu, ettei surmaan liity rituaaleja tai saatanan palvontaa. Surmaan.
Kukaan, et edes sinä, voi väittää, etteikö tuon Vihtahännän lonkerot tähän jutuissa jotenkin kuitenkin nivoudu.
Vai onko teilläkin perheen perusjutuissa kuutoset ja paholaisen jälkeläiset?
nimimerkillä, MissHolmes66(6)
Ero on vain siinä, kumman jepen kohottaa sille ylemmälle jakkaralle.
Minä olen aina mieltänyt tuollaiset 666-jutut teinien ja goottien hommiksi, en aikuisten ihmisten.
Siksi en pidä ihan tavallisena, että tämän tutkinnan yhteydessä tuo ''luku'' toistuu lasten ja Annelin kuulemisissa, seinätauluissa jne.
On todettu, ettei surmaan liity rituaaleja tai saatanan palvontaa. Surmaan.
Kukaan, et edes sinä, voi väittää, etteikö tuon Vihtahännän lonkerot tähän jutuissa jotenkin kuitenkin nivoudu.
Vai onko teilläkin perheen perusjutuissa kuutoset ja paholaisen jälkeläiset?
nimimerkillä, MissHolmes66(6)
Viimeksi muokannut MissHolmes, Pe Maalis 01, 2013 7:15 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nuotio & Äreät Tiput