Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)
-
huippumies
- Roger Murtaugh
Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)
Luotan, että annijatta osaa myös anteeksiannon taidon. Se on meinaan aika puhdistava kokemus, suosittelen kaikille. Siihen pystyvät ne, jotka janoavat tietoa ja osaavat käyttää aivojaan tiedon tulkitsemiseen. Tieto on valtaa. Aamen.
Minkä hiton anteeksiannon taidon?! Ihmisen ei tarvitse opetella kuin antamaan anteeksi itselleen, että on epätäydellin olento, yrittää jatkossa olla vähän parempi, ja tehdä sen minkä oikeaksi kokee (jos siellä sisällä nyt edes on moraalia; oikean ja väärän ymmärtämistä tai alhaisten tunteiden tiedostamista), ja pyyhkiä naamaltaan kaikki tyhmä ja ylimielinen virnistely.
Ja tällä ei ole sitten mitään tekemistä ylinopeutta ajamisen kanssa, vaan ihmisenä olemisen.
Ja tällä ei ole sitten mitään tekemistä ylinopeutta ajamisen kanssa, vaan ihmisenä olemisen.
Alethes doksa meta logu
-
annaanna
Nokkela yhteenveto, vaikka lainauksissa taisi tapahtua tekninen kämmi.turumurre kirjoitti: ...
Niin kauan kuin tietämyksenne ovat sitä tasoa ettette edes tiedä kuka murhapaikalla on alkujaan ollut vetovastuussa, niin mielipiteenne muistakin asioista ovat nollan arvoisia. Perustiedot on oltava plakkarissa pystyäkseen arvioimaan muuta toimintaa. Siihen ei CSi auta se että kirjoittaa romaanin mittaisesti asioita, lauseita, kirjaimia perä jälkeen. Olisi oltava myös sitä perustietoa. annijatan arviot nyt jätän täysin omaan 'HarryPottermaisiin-aivoituksiin', ne kuuluvatkin enemmän henkimaailman hihhulismiin.
Kertausta:
Rikospaikan tekninen materiaali (=alkututkinnan raportointi) jätettiin suurimmilta osin pois esitutkintamateriaalista, joten näin ollen niitä ei täällääkään ole pystytty syvällisesti analysoimaan.
Kertausta:Tuossa viikko surman jälkeen tehdyssä haastattelussa vt tutkinnajohtaja Erik Salonsaari kertoo tutkinnasta. Erik Salonsaari tunnetaan myös siitä että hän oli myös myöhemmin vetovastuussa murhatutkinnasta ennen P Kuusirannan tuloa tähän hommaan."K: Miten vaimo on on poissuljettu?
ES: En voi tarkasti sitä analysoida, mutta monin eri näkemyksin vaimo-vaihtoehto suljetaan pois. Vaimo ei ole mukana tekijänä.
K: Rikospaikalla tehtyjen dna-tutkimusten perusteella tekopaikalta ei löytynyt muita jälkiä kuin uhrista ja vaimosta? Päädymmekö me tässä nyt lopputulokseen, ettei surmapaikalla ollutkaan muita?
ES: Tämä vaihtoehto on tosi tarkasti selvitetty, eli ettei siellä olisikaan ollut ulkopuolista hyökkääjää. Suljemme täysin varmasti pois ajatuksen, että nainen (vaimo) on tekijä ja olemme varmoja, että ulkopuolinen henkilö oli siellä.
Haluan korostaa kuitenkin, että nainen apurina näyttää epätodennäköiseltä, mutta kuten sanottu, kun juttu on pimeä, ei sitäkään vaihtoehtoa voi täysin sulkea pois."
SK 12/2006, Ilpo Lehtojoki
ES tunnetaan myös siitä että hänen tutkinnajohtajana ollessaan (kevät 2010), olisi halunnut pimittää 80% surmatutkinnan aineistosta kansalaisilta, tuolloin myös pimitti juurikin niitä alkututkinnan tutkimuksia puolustukseltakin; olisi joutunut oikeuden eteen jos ei olisi niitä puolustukselle luovuttanut. Puolustus sai ne vasta oikeudenkäynnin (KO2010) jo alettua. Tunnetaan myös siitä että hän vastasi/vastaa näistä lsh-jutun tutkinnasta. Myöskin siitä että oikeudessakin käsiteltiin hänen toimiaan kun teki laittoman kotietsinnän.
Pauli Kuusiranta taas 'pomona' kiirehti surmapaikalle ensimmäisten joukossa ja hän taas vastasi 2008 - 2009- Auerin murhan selvityksestä:
Löysi 'murhaajan' peitetoimintaa ja salakuuntelua apuna käyttäen, sai 'tunnustuksen', sai järjestettyä lapsen epäinhimilliset kuulustelut, sai suoritettua monta pilipali rekoa, ja lopuksi sai niskoilleen tutkintapyynnön mm em seikoista.
*
Siinä vaiheessa kun vielä saatte selvitettyä kuka todella oli murhayönä vetovastuussa, ja kun lopullisesti olette saaneet sisäistettyä nuo kertaamat, niin voidaan palata asiaan.
Sitä ennen kaikki pälätyksesi CSI, ovat pientä hyttysen paskaa täällä minfossa.
Korjannet asian näin jälkikäteen viestittäen.
Todellakin olisi syytä olla perillä edes muutamasta keskeisestä asiasta.
Henkilögalleriaan voisi lisätä vielä tämä jekuttajaksi nimeämäni hahmon, jonka toimia on pyydetty tutkimaan. Eli Tapio Santaoja. Tämähän vaikuttaa varsinaiselta taustavaikuttajalta, onkohan jo kaikki nämä tutkinnanjohtajat ynnä muut pomomiehet hahmottaneet minkälainen jekuttaja joukoissaan on.
Ps. tuota tutkintapyyntöä hoitavasta kihlakunnansyyttäjä Tapio Mäkisestä löytyy aika ikävää luettavaa eri paikoista netissä, ihan omalla suullaankin esitettyä. Tässä tutkintatapauksessa tuntuu jutelleen lehditölle niitä näitä. Mä ei tykkää tommoisesta touhusta yhtään. Tälle tutkintapyynnölle löytyy aikas vankat perusteet jo hovin vapauttavasta päätöksestä sekä hovissa esiintulleista seikoista, mutta niin vaan täytyy omaa asennettaan esitellä:
– Korostan, että tässä vaiheessa ketään ei epäillä mistään. Tutkintapyyntö ei anna suoraa aihetta epäillä, että ”syytä epäillä” -kynnys ylittyisi, painottaa Mäkinen.
Lisäksi ensin on arvellut, että Auerin tekemän tutkintapyynnön käsittely venyy syys–lokakuulle.
Paskat.
Sitten muistaakseni lausui jossain , että vuodenvaihteen yli mennään.
Tähän päivään mennessä ole uutisoitu edes tutkinnan loppuun saamisesta, syyttennoston tilasta puhumattakaan. Jotakin tästä pitäisi tiedottaa, sillä eihän tuon asian käsittelyyn pitäisi estettä olla. Jos on, niin siitä sitten tiedotetta.
On osoittautumassa maineensa veroiseksi tätä menoa kihlakunnansyyttäjä.
-
huippumies
- Roger Murtaugh
"Herkeä vihasta ja heitä kiukku, älä kiivastu, se on vain pahaksi." (Psa, 37:8.)Sirpa kirjoitti:Minkä hiton anteeksiannon taidon?! Ihmisen ei tarvitse opetella kuin antamaan anteeksi itselleen, että on epätäydellin olento, yrittää jatkossa olla vähän parempi, ja tehdä sen minkä oikeaksi kokee (jos siellä sisällä nyt edes on moraalia; oikean ja väärän ymmärtämistä tai alhaisten tunteiden tiedostamista), ja pyyhkiä naamaltaan kaikki tyhmä ja ylimielinen virnistely.
Laitanpa tämmosella salakielellä sulle viestin että paremmin ymmärtäisit. Olen kuuluisan VIta Logen:in ohjauksessa ja suojelussa jossa kuuluisat mutta kylläkin näkymättömät White Hats taistelevat Svarta Logenin demoneita vastaan. Olen juuri siirtynyt Augoiedeksen ohjauksesta Protogenoksen ohjaukseen ja sinne pääsee vain jos on oppinut taistelemaan mustien demoneita vastaan. Tunneperäinen suhtautuminen asioihin sulkee pois näin korkeasta ohjauksesta. Tunnuslauseemme on Totuus vapauttaa ja velvollisuus ennen kaikkea, sanningen befriar och plikten framför allt.Sirpa kirjoitti:Niin on meriittejä. Ja ne meriitit on tekemistä, sinähän yrität vain pitää omatuntosi puhtaana, ja käyttämättömänä se onnistuukin.
Huomaa oma ylimielinen ja koppava sävysi jälleen. Sekö on hauskaa - pilkka - ja seuraavaksi me nauramme kaikki sille yhdessä, niinkö?
Ja Huppumiehelle. Kyllä minä annan anteeksi seitsemänkymmentä kertaa seitsemän, jos joku minua kohtaan on rikkonut. Kukaan ei ole sitä tehnyt, koska mielipiteen vapaus vallitsee eikä mielestäni kenenkään tarvitse mielipiteitään anteeksipyydellä.
Minun suurin toiveeni on että jokaisella olisi niitä omia mielipiteitä, eikä vain matkimista ja papukaijatietoa. Vähintä olisi että tutustuisi edes asiatietoihin keskustelun alla olevasta aiheesta.
Fool me once, shame on you, fool me twice, shame on me.
Kuka oli se kihlakunnansyyttäjä Satakunnasta, joka "sattumalta" löysi sen tapetun miehen lenkkipolulta viesti kaulassa. Olen laittanut jutun tänne aikaisemmin, tällä koneella ei onnistu googletus, mutta mainitsemasi nimi tuntuu tutulta. Löydätkö/tiedätkö annaanna tämän uutisen? Oli aika mielenkiintoinen ajatellen syyttäjien toimintaa - itselleni tuli silloin vastaan, kun perehdyin tähän MOT:ssa olleeseen opiskelijapojan surmaan.
Annijatta, minä en tarvitse salakieliä, saatananpalvontoja virnistelyineen, enkä okkultistista mystiikka, ihan riittää olemiseen tämä ihmisen osa. Vai haluatko nyt, että yhdessä nauramme nokkelalle "salaviesti" pilkallesi?
Annijatta, minä en tarvitse salakieliä, saatananpalvontoja virnistelyineen, enkä okkultistista mystiikka, ihan riittää olemiseen tämä ihmisen osa. Vai haluatko nyt, että yhdessä nauramme nokkelalle "salaviesti" pilkallesi?
Alethes doksa meta logu
Sikäli kun Turre sieltä sokean raivoamisesi keskeltä ehdit ajattelemaankin jotain, niin huomaa, ettei minun tarvitse olla perillä yhtään mistäänturumurre kirjoitti: Niin kauan kuin tietämyksenne ovat sitä tasoa ettette edes tiedä kuka murhapaikalla on alkujaan ollut vetovastuussa, niin mielipiteenne muistakin asioista ovat nollan arvoisia. Perustiedot on oltava plakkarissa pystyäkseen arvioimaan muuta toimintaa. Siihen ei CSi auta se että kirjoittaa romaanin mittaisesti asioita, lauseita, kirjaimia perä jälkeen.
Yritätkö siis väittää, että siellä poisjätetyssä materiaalissa olisi vierasta DNA:ta, kuitua, hiusta jne jne tarjolla vaikka kuinka? Sanon vain yhden sanan: LOL sullekin vaan Turresein.turumurre kirjoitti: Rikospaikan tekninen materiaali (=alkututkinnan raportointi) jätettiin suurimmilta osin pois esitutkintamateriaalista, joten näin ollen niitä ei täällääkään ole pystytty syvällisesti analysoimaan.
Noh, missä nämä "tooosi tarkan selvityksen tulokset" sitten olisivat? Luulisi puolustuksen hopi-hopi käyttelevän niitä todella innoissaan...ja case closed. Vaan eipä ole näkynyt?turumurre kirjoitti:ES: Tämä vaihtoehto on tosi tarkasti selvitetty, eli ettei siellä olisikaan ollut ulkopuolista hyökkääjää. Suljemme täysin varmasti pois ajatuksen, että nainen (vaimo) on tekijä ja olemme varmoja, että ulkopuolinen henkilö oli siellä.
Se, että joku jossain on omasta mielestään Toosi Varma jostain, ei minua ainakaan hirveästi vakuuta. Minä kun olen CSI-puolen miehiä, niin minua vakuuttavat vain luonnontieteellistason todisteet tyyliin fysiikka, kemia ja sitä rataa. Ei jonkun viiskymppisen uraohjautuvan, Anneliin ihastuneen jäpikän mielipiteet... Minua vakuuttavat myös fysikaalisten todisteiden PUUTE, silloin kuin niitä kaiken empiiriseen taiteensäätöjen mukaan pitäisi siellä olla. Tässä tapauksessa rikospaikalta käytännössä puuttuu vieras DNA ym. materiaali kokonaan, vaikka siellä on äijä tapelleet kirjaimellisesti käsirysyä minuuttikaupalla!
Jättäisin kuitenkin nuo lainausmerkit tunnustuksesta pois. Anneli Auerin antama tunnustus on ihan linjassa sen kanssa mitenkä tämäntyyppisiä tekoja tunnustaneet ovat aiemmin toimineet. Kymmeniä ellei satoja kertoja. Kyllä se minusta on ihan täysi tunnustus, minkä kokeneet rikostutkijatkin ovat noteeranneet.turumurre kirjoitti: sai 'tunnustuksen', sai
En muista juuri ainuttakaan keissiä, jossa näin raakoja tekoja tehnyt ihminen tunnustaisi aivan suoraan murhansa. Yleensä se on kiertelyä ja kaartelua.
Esimerkiksi käy vaikkapa Yrjö Kilpiäinen - "Soson peto" - joka tappoi vasaralla kokonaisen perheen kotiinsa (Soson asemanhoitajan rakennus). http://fi.wikipedia.org/wiki/V%C3%A4in% ... %C3%A4inen
Kilpiäinen ensin kielsi tekonsa poliisikuulustelussa. Sen jälkeen tarina muuttui - ylläripylläri - että tuntematon Huppis, tämä rikoshistorian julmin peto ja kriminaali, oli hänet kavalasti rikospaikalle erehdyttänyt. En toista tarinaa tässä, sen voi jokainen lukea mm. Pohjolan poliisi kirjoista. Pointtina kuitenkin, että pikku hiljaa Yrjö Kilpiäinen päätyi tunnustamaan teon tyyliin "No minä se kait sitten olin". Merkillepantavaa asiassa on, että molemmissa oikeusasteissa Kilpiäinen jälleen kiisti syyllisyytensä ja perui tunnustuksensa. Vaimolleen Kilpiäisen oli liian raskasta kertoa totuutta koskaan, joten Huppis kevensi taakkaa sopivasti....
Että ihan näin vaan väliaikatietona täältä todellisesta maailmasta. Juuri näin oikeat rikolliset toimivat kuten Auer toimi: Huppis + "no niin kait se sitten oli" tyyliset tunnustukset ovat ihan arkipäivää. Kannattaa huomata, että Kilpiäisen syyllisyydestä ei ollut pienintäkään epäilystä kenenkään järkevän ihmisen mielestä. Huppis teorioihin ei uskonut edes sen ajan Turret.
Reaktiostasi päätellen "hyttysenpaskani" osui ja uppos. LOLturumurre kirjoitti: Sitä ennen kaikki pälätyksesi CSI, ovat pientä hyttysen paskaa täällä minfossa.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
-
huippumies
- Roger Murtaugh
"Tieto lisää tuskaa"! ( Saar.1:18)
Tämän takia ihmiset eivät tietoa uskalla hakea, vaan luulottelevat ja alkavat itsekin uskoa omaan totuuteensa.
Tämän takia ihmiset eivät tietoa uskalla hakea, vaan luulottelevat ja alkavat itsekin uskoa omaan totuuteensa.
CSI:lle tämä: Jahas ja seuraava pilkkaaja ja rienaaja saapui paikalle. Täällä näitä riittää. Kyllä - paljon jätettiin pois: syyttömyyttä todistavaa, ja jos sinulla pelaa edes auttavat valot, niin ymmärrät, että "syyttömyyttä todistava" tarkoittaa jonkun syyllisyyttä todistavaa. Ja jos pelaa alkeellinen logiikka, niin osaat vetää tuon esitetyn aineiston (hovioikeus) ja välittömän, vapauttavan tuomion välille jonkinasteisen yhteyden, ja jatkosta pystyt tapahtumaketjuun liittämään myös Satakunnan poliisilaitoksen tutkintaan/selvitykseen laiton. Ja nämä ovat tapahtuneita tosiasioita, eivät mielipiteitä.
Huippumies, niinpä, mutta tähän päätelmään ei tarvita edes raamattua, riittää psykologia, ihmisen perusidenttinen komponentti on (Risto Vuorinen) pysyä identtisenä itsensä kanssa, jolloin hän vahvistaa (identtisen hajoamisen estämiseksi) jo olevaa mielipide(kin) rakennetta, joten jos ensin synnyttää mielipidefaktan itselleen, joka ulkopuolelta päästään murtamaan, on ihmisen minä (henkinen) vaarassa, ja ihmisen sisälle onkin onnistuttu rakentamaan eräänlainen pommi. Psyykkeen kannalta paha tilanne, mutta järjellä vältettävissä.
Joku on junaillut teille psyykkisen pommin, jota olen matkan varrella koittanut järjellä purkaa, mutta kun nämä negatiiviset tunteet tykkäävät niin fiksoitua alhaiseen ja muiden syyttämiseen, niin irrationaalista ei voi koskaa järjellä perustella, järki ei vain mene perille. Psyykkinen toiminta on osin tiedostamatonta, joten sitä voidaan näppärästi käyttää myös aseena." itse ihmistä vastaan edes hänen tajuamattaan.
Huippumies, niinpä, mutta tähän päätelmään ei tarvita edes raamattua, riittää psykologia, ihmisen perusidenttinen komponentti on (Risto Vuorinen) pysyä identtisenä itsensä kanssa, jolloin hän vahvistaa (identtisen hajoamisen estämiseksi) jo olevaa mielipide(kin) rakennetta, joten jos ensin synnyttää mielipidefaktan itselleen, joka ulkopuolelta päästään murtamaan, on ihmisen minä (henkinen) vaarassa, ja ihmisen sisälle onkin onnistuttu rakentamaan eräänlainen pommi. Psyykkeen kannalta paha tilanne, mutta järjellä vältettävissä.
Joku on junaillut teille psyykkisen pommin, jota olen matkan varrella koittanut järjellä purkaa, mutta kun nämä negatiiviset tunteet tykkäävät niin fiksoitua alhaiseen ja muiden syyttämiseen, niin irrationaalista ei voi koskaa järjellä perustella, järki ei vain mene perille. Psyykkinen toiminta on osin tiedostamatonta, joten sitä voidaan näppärästi käyttää myös aseena." itse ihmistä vastaan edes hänen tajuamattaan.
Viimeksi muokannut Sirpa, Ti Maalis 05, 2013 3:48 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Alethes doksa meta logu
-
kaljaloota
- Theo Kojak
Mikäs nyt on? Kun alkaa kuumottaa, petoksilla, peittelyillä, hyvä veli verkostolla ne uskovaisetkin toimii, manipuloinnista nyt puhumattakaan, samalla tavalla tässäkin casessa on toimittu ja päähenkilömme on aivan loistava siinä. Narsistilla on aina hovinarrinsa(puolustajat) vaikka häkissä istuis.Sirpa kirjoitti:Fakta on se, että me emme tiedä koko jutusta yhtään mitään, ja kaikki on pelkkää luotua mielikuvaa, joita sitten voi itse kukin peilata omaan synkkään sisukseensa, ja kun näen tuon mustan valon loistavan näissä kommenteissa, niin tekee niin häijyä, että on ihan pakko kommentoida.
Liekö tämä saatananpalvollinen peilaaminen koko jutun juoni, kun jyviä erotetaan akanoista - toivottavasti tämä nyt ei jää ainakaan miksikään pysyväksi ihmisen tyhmyysolotilaksi.
Soson pedosta onkin näköjään tehty oikein opinnäytetyö. Tai siis oikeammin Soson pedon paholaisentyön aikaansaamasta julkisesta keskustelusta kuolemanrangaistuksen palauttamiseksi Suomen oikeusjärjestelmän kurinpitovalikoimaan.
http://epublications.uef.fi/pub/URN_NBN ... 090089.pdf
Yhtäkaikki, opinnäyte työssä on ihan käypä kuvaus Muhoksen murhayön tapahtumista - jos kohta Poliisi kertoo kirjassa on tietysti kattavampi kuvaus kokeneen rikostutkijan kommentein höystettynä.
http://epublications.uef.fi/pub/URN_NBN ... 090089.pdf
Yhtäkaikki, opinnäyte työssä on ihan käypä kuvaus Muhoksen murhayön tapahtumista - jos kohta Poliisi kertoo kirjassa on tietysti kattavampi kuvaus kokeneen rikostutkijan kommentein höystettynä.
-
annaanna
Ei niin mitään tietoa moisesta. Mielenkiintoista. En ole mitään huomiota kiinnittänyt lainkäyttöön tai rikostutkintaan ennenkuin luin käräjien hönttäpäisen tuomion Ulvilatapuksesta ja löysin Minfon loppukesästä 2010. Kokeilen onneani jossakin vaiheessa Satakunnan Kansan arkistosta.Sirpa kirjoitti:Kuka oli se kihlakunnansyyttäjä Satakunnasta, joka "sattumalta" löysi sen tapetun miehen lenkkipolulta viesti kaulassa. Olen laittanut jutun tänne aikaisemmin, tällä koneella ei onnistu googletus, mutta mainitsemasi nimi tuntuu tutulta. Löydätkö/tiedätkö annaanna tämän uutisen? Oli aika mielenkiintoinen ajatellen syyttäjien toimintaa - itselleni tuli silloin vastaan, kun perehdyin tähän MOT:ssa olleeseen opiskelijapojan surmaan.
Sirpalle: Että sä jaksat pelle lässyttää.
Syyttömyyttä todistavaa ei ole jätetty mitään pois. Mistä tiedämme tämän? No koska PUOLUSTUS.
Sitäpaitsi, kyllähän me tiedämme tästä keissistä yhtä sun toista. Vaikkemme tiedäkkään kaikkea, niin tiedämme paljon. Muuten en olis lässytyksiäsi huomannutkaan mutta kun joku toinen lainas.
Sirppeli vaan vihamiehiin, niin välttyy tuolta paskalta.
Joku älypää loihe myös lausumaan, että koska emme tiedä kaikkea niin emme mukamas saisi osoittaa mitä virheitä jo pelkästään meidän havaintojen mukaan on tehty polisiityössä?? Siis mitä v... logiikkaa tuo on?? Taitaa olla sitä kuuluisaa annelistin logiikkaa.
Tottakait monet meistä tietävät tämän keissin tutkinnasta yhtä sun toista ja tietävät lukuisan määrän aivan alkeellisiakin virheitä, joita poliisi tämän keissin tutkinnassa teki.
Jos katsotaan ihan CSI-puolta, niin ei jaksa edes aloittaa niiden asioiden listaamista mitkä tehtiin ns. perseelleen.
Btw, onko prime scenen huoneista edes ns. UV-valokuvausta? Käsittääkseni ei ole. Saatanan tunarit.
Syyttömyyttä todistavaa ei ole jätetty mitään pois. Mistä tiedämme tämän? No koska PUOLUSTUS.
Sitäpaitsi, kyllähän me tiedämme tästä keissistä yhtä sun toista. Vaikkemme tiedäkkään kaikkea, niin tiedämme paljon. Muuten en olis lässytyksiäsi huomannutkaan mutta kun joku toinen lainas.
Sirppeli vaan vihamiehiin, niin välttyy tuolta paskalta.
Joku älypää loihe myös lausumaan, että koska emme tiedä kaikkea niin emme mukamas saisi osoittaa mitä virheitä jo pelkästään meidän havaintojen mukaan on tehty polisiityössä?? Siis mitä v... logiikkaa tuo on?? Taitaa olla sitä kuuluisaa annelistin logiikkaa.
Tottakait monet meistä tietävät tämän keissin tutkinnasta yhtä sun toista ja tietävät lukuisan määrän aivan alkeellisiakin virheitä, joita poliisi tämän keissin tutkinnassa teki.
Jos katsotaan ihan CSI-puolta, niin ei jaksa edes aloittaa niiden asioiden listaamista mitkä tehtiin ns. perseelleen.
Btw, onko prime scenen huoneista edes ns. UV-valokuvausta? Käsittääkseni ei ole. Saatanan tunarit.
Viimeksi muokannut CSI, Ti Maalis 05, 2013 3:57 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sinne edelliseen viestiin kaljalootalle. Tekstisi aukesi aika huonosti minulle. Edellä on tuo jyvien ja akanoiden erottelun psyykkinen mekanismi. Älä sotke sitä minun kohdalla uskontoon. Itse katson vain faktat, jotka ovat tapahtuneet, en voi puolustella tai syyttää tässä casessa ketään, kun tiedä totuuksia, ja mielikuvat eivät minulle riitä: vain tuo tapahtumien - huom! tekojen - ketju.
Minulle fakta on tapahtunut teko, joka on liitettävissä myös muihin tekoihin, ja ajallisesti tapahtumaketjuun siihen sopien.
Minulle fakta on tapahtunut teko, joka on liitettävissä myös muihin tekoihin, ja ajallisesti tapahtumaketjuun siihen sopien.
Alethes doksa meta logu
Suosittelen kaikkia annelistejä lukemaan tuosta Soson pedon ympärillä vallinneesta yhteiskuntakeskustelusta laaditun gradun sivut 13-23. Kyseiset 10 sivua kertova Soson murhenäytelmän tapahtumat pääpiirteissään.
Huomaatteko yhtäläisyydet esim. Annelin käytökseen?
Soson pedon tapauksessa hänestä sentään oli 100% näyttö syyllisyydestä vaikkei DNA-kokeisiin tuolloin pystyttykään. Te annelistit olisitte varmaan vapauttamassa Väinönkin koska hän jaksoi sitkeästi väittää tuntemattoman Huppiksen tappaneen kaikki ja kadonneen paikalta jälkiä jättämättä
Poliisin Etpk:sta Soson tapauksesta löytyisi ihan tarkkaakin analyysiä tuon keissin kuulusteluista ja tukinnoista. Onneksi tuohon aikaan murhasta epäilty ei heti saanut Valtion kustantamaa asianajaja Manneria puhumaan paskaa, jotta murhamies välttyi tuomiolta.
Huomaatteko yhtäläisyydet esim. Annelin käytökseen?
Soson pedon tapauksessa hänestä sentään oli 100% näyttö syyllisyydestä vaikkei DNA-kokeisiin tuolloin pystyttykään. Te annelistit olisitte varmaan vapauttamassa Väinönkin koska hän jaksoi sitkeästi väittää tuntemattoman Huppiksen tappaneen kaikki ja kadonneen paikalta jälkiä jättämättä
Poliisin Etpk:sta Soson tapauksesta löytyisi ihan tarkkaakin analyysiä tuon keissin kuulusteluista ja tukinnoista. Onneksi tuohon aikaan murhasta epäilty ei heti saanut Valtion kustantamaa asianajaja Manneria puhumaan paskaa, jotta murhamies välttyi tuomiolta.
Viimeksi muokannut CSI, Ti Maalis 05, 2013 4:03 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.