Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Sirpa
James Bond (George Lazenby)

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Annaanna, muistini mukaan se artikkeli oli juuri Satakunnan Kansassa, laitoin linkein tänne, mutta en muista yhtään edes aikaa koska, ja tänne hötön sekaan nyt kaikki katoaa. Koita googlata tieltä löytyneenä ruumiina, viesti kaulassa (mielikuva palaneesta, mutta en ole varma), ei ollut silloin vaikea ainakaan löytää. Kun ja jos löydät, niin laitatko esille.
Alethes doksa meta logu
ulkosuomalainen
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja ulkosuomalainen »

Nyt kun tuosta Likolammenkadusta ollaan tekemassa uutta Porvoonhaara, niin Sirpalle kuin satanisteille pari faktaa: kyseessa on siis asiantuntijatodistajan ( "synnytyslaakari") kotiosoite.

Taman 17-vuotiaan tyttaren surmasi tyton samanikainen poikaystava pojan asunnossa tammikuussa 2011. Poika loydettiin hukuttautuneena samana paivana. Poika oli muslimi. Tyttaren uskonnosta ei ole tietoa eika myoskaan taman vanhempien uskossa olosta tai "aktivismista" ennen surmaa. Ehka joku tietaa paremmin. Niskasaari ainakaan ei ole tuottanut ainuttakaan faktaa vaitteidensa tueksi.

Tyton laakari-isa kertoo loytaneensa avun suureen suruunsa uskonnosta, kokeneensa heratyksen ja uudestisyntymisen. Tama on (ainakin) ilmeisesti johtanut Niskasaaren mainitsemaan "aktivismiin"-- isa ja (ja jossain maarin myos aiti) ovat googlen mukaan kayneet rukousilloissa kertomassa tapauksestaan.

Samoin he ovat jarjestaneet Likolammen sanan ja rukouksen ilta -nimista tapahtumaa kotonaan -- facebookin mukaan kuitenkin vasta toukokuusta 2012. Tai talloin se liittyi siis facebookkiin; oliko tapahtumia sita ennenkin, tarina ei kerro. Ensimmaisessa illassa toukokuussa 2012 todella puhuttiin kielilla: kuunneltiin hepreankielisia lauluja.

Karoliina Kestin skootteri loydettiin saman taloyhtion pihasta heinakuun vika paiva 2011. Tytto loydettiin lammesta syyskuun alussa.

Anneli Auer vangittiin lsh-jutusta syyskuun 16, 2011 -- oletan etta "synnytyslaakari" tutki lapset naita aikoja, mutta lausuntojen paivamaarat eivat ole tiedossa.

Huom siis aikajana: surma ja itsemurha 1/2011. Skootteri pihassa/hukkuminen 7/2011--9/2011. Asiantuntijalausunnot syksy 2011. Rukousillat 5/2012.

Ainakaan googlella en loyda mitaan tietoa siita, etta vanhemmat olisivat olleet minkaanlaisen heratysliikkeeen aktiiveja ennen tyttaren kuolemaa. Isa nayttaa harrastavan triathlonia, aiti koirien kasvatusta. Isa toimii ison terveystalon johtavana laakarina Tampereella -- aiti on tunnettu ja arvostettu ja kansainvalisesti julkaistu naistentautien ja synnytysten erikoislaakari, jolla on paljon kokemusta lsh-tapausten tutkimisesta.

En myoskaan loyda tietoa siita, etta heidan kotonaan olisi jarjestetty mitaan uskonnollisia tilaisuuksia ennen tyttaren kuolemaa.

Laheisen kuoleman jalkeen lohdun ja vastausten hakeminen ulkopuolisten mielesta hihhulihommista (uskonto, spiritualismi, filosofia) ei ole mitenkaan epatavallista. Laheisen kuolema pysayttaa. Akkinainen kuolema saati surma pysayttaa viela enemman. Oman lapsen raakaa surmaa en edes halua kuvitella. Kukaan ei ihmettelisi, jos apua haettaisiin mielialalaakkeista tai pullon pohjalta, mutta avun/vastausten/kainalosauvan hakeminen henkimaailman asioista on tietenkin hihhuliutta, jota saa vapaasti mollata blogeissa ja netissa.

Kun taalla kerran aiemmin puhuttiin omakohtaisten traumaattisten kokemusten vaikutuksesta elamankatsomukseen, yksi viikon imbesilli oli sita mielta, ettei kellaan traumoja kokeneella pitaisi olla asiaa tanne/keskustelupalstoille, kun eivat ilmiselvasti osaa katsoa asioita puolueettomasti.

Pois se minusta, etta normaalisti toivoisin edes Minfon imbesilleille kauheita kohtaloita, mutta ehdotan silti, etta myos nama sattumaaan uskomattomat jarjenajattilaiset muistaisivat poikkeuksellisesti vastuunsa (pls. myos Sirpa talla kertaa) ja ajattelisivat vahan niita ihmsia, joille nama jutut eivat ole vain mielenkiintoinen juoruilun kohde vaan todella henkilokohtaisia ja vaikeita asioita.

Muuten katson pahalla silmalla ja rupean manaamaan itse kullekin mielikuvitustaan vapaasti kayttavalle sattumien tulkitsijalle vahan henkilokohtaisia kokemuksia surusta ja surutyosta. Ja ihmisten panettelusta blogeissa ja netissa.
Nothing sways the stupid more than arguments they can't understand.
Cardinal de Retz, Memoires (1781)

When a wise man points at the moon, the imbecile examines the finger.
Confucius
Sirpa

Suurkiitos yhteenvedosta, US. Löydettiikö tyttären poikakaveri hukkuneena Valkeakoskelta? Mieleen tuli tällainen tapaus.
Alethes doksa meta logu
kaljaloota
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja kaljaloota »

Nuori mies ja nuori nainen löydettiin kuolleena Lempäälästä ja Tampereelta.
Rikoskomisario sanoo, että tapaus lähti siitä, kun mies löydettiin kuolleena yleiseltä kalastupaikalta perjantaina kello 10 jälkeen.
Kalastuspaikka sijaitsee Lempäälässä lähellä Tampereentietä Kuokkalankosken rannalla.

Tässä Sirpalle tietoa ja tietenkin ilman nimiä. Ulkosuomalaisen kirjoitus oli hyvä ja tyhjentävä.
Sirpa

Sotkin Lempäälän ja Valkeakosken, suurkiitos. Toisaalta Lempäälä taitaa nykyään kuulua Valkeakoskeen.

Hassu sattuma - olin hetki sitten tarkistamassa hejacin muistiinpanoja, ja hämmästelin siellä vuonna 2011 löytämääni muinaistietoa, että Lempäälässä sijaitsee maailmannapa. Hui ja sinne ilmestyi se merkillinen ympyräkin jostain kasveista, sienistä... Näin kuvan nettilehdessä - koskahan se tapahtui? Ja tässä sitten kristinusko (ilmeisesti) tyttö ja muslimipoika...

Ei kuulkaa - mä en ymmärrä...

Karoliinan isä oli poliittisesti aktiivi, entä nämä ed. mainitut henkilöt/perhe?

Lisäys: tarkistin, että olin kirjoittanut tuosta Lempäälästä helmikuussa 2011, ja kun hejacista on kyse, niin tarinahan liittyi syvään niin filosofiseen kuin uskontoa koskevaa ohdintaankin.

Tieto maailmankeskuksen olemisesta Lempäälässä liittyi maailmanloppuun, jolloin kivi kelluu ja höyhen uppoaa, josta tietysti kiteytyi pohdintaa Jeesuksen vettepäällä kävelystä kirkon harjoittamiin noitavainoihin, joissa - yllättävää kyllä - käytettiin juuri kellumista, siis samaa ilmiötä, jonka sanottiin Jeesuksen hallinneen, eli levitointia.

Tätä siellä ihmettelen.
Viimeksi muokannut Sirpa, Ti Maalis 05, 2013 5:28 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Alethes doksa meta logu
kaljaloota
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja kaljaloota »

Huippuvirassa olevat noin yleisesti sanottuna ovat myös politiikassa mukana jos siihen on vaan taipumusta. Sairaanhoitopiirissä on muutenkin poliittista toimintaa.
Sirpa

Onko tämä se sairaanhoitopiiri, joka halusi siirtää aineistonsa Etelä-Afrikkaan? Ilmeisesti sama, jossa työskenteli valelääkäri Laiho niin vanhus- kuin kehitysvammapuolella, vanhusten hoitokonsernin omistaja. Kimuranttia. Entä myrkkyhoitaja Nokialta, se itsemurhan tehnyt, liittyi juuri kehitysvammahuoltoon - vanhuksista en tiedä. Löytyyköhän yhteyttä näihin kuvioihin. Miksi lääkärin puhelinta kuunneltiin myös tamperelaisen Raisan tapauksessa?! On paljon jota emme tiedä...

Ulvilan murhasta on selkeä viite Tampereen suuntaan, mutta minä en tiedä, että mikä se konkreettisesti on.
Alethes doksa meta logu
Sirpa

US, tiedoksi: minua on ainakin turha katsoa pahalla silmällä, olen nimittäin saanut tänään viitisen tuntia sitten kokea tosi ihmeellisen ... Miksi sitä voisi sanoa ... Pyhien loitsujen muminanäytelmän sekä suitsukkeiden tuoksun oven alta, ja kyllä ne varmasti pirskotti vihkivettäkin oveen.

Pahus - en huomannut tarkistaa, että oliko se operaation jälkeen märkä!

Juu, niin että minuun eivät nyt sitten tehoa pahalla silmällä katsomiset - turha vaivautua.
Alethes doksa meta logu
Sirpa

Minkä sairaanhoitopiirin lääkäreitä, johtajia oli ne, jotka tuona samana vuonna tapettiin Brasiliassa, vai oliko se Meksikossa? Pahus, kun on vain tämä pikkukone...

Tapahtui joulukuun alussa 2011 Brasiliassa, googlaamalla löytyy.
Viimeksi muokannut Sirpa, Ti Maalis 05, 2013 6:03 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Alethes doksa meta logu
Nätti_Jussi
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Nätti_Jussi »

Kai sulla Sirpa on immenkalvo ehjänä? Jos ei ole, niin Joki-Erkkilän sanan voimalla se varmasti kasvaa takaisin.
- Kyllä se on sitä, aina se on sanonu sitä, et se on Ulvilassakin niin se on tullu sinne, avannu oven ja sitten huutanu sinne että "millä lyödään päähän, no vasaralla tietenkin".
Sirpa

Mees pois, väärä ketju, meidän piti, Jussi, pussata siellä Sirpa-ketjussa.

Tiedoksi; minun googletus tuotti minulle, jolla on aukko sivistyksessä tiedon, että maineikkaan F-1 tallin McLarenin, Uusi-Seelantilainen talli, lääkäri on Suomen (kuka omistaa?) Terveystalon lääkäri nimeltä Aki Hintsa.

Mihin terveyskonserniin kuuluvat edellä mainitut lääkärit, joiden tytär kuoli. Eikö siinä ollut kyse myös jostakin yksityisestä firmasta?
Alethes doksa meta logu
CSI
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja CSI »

Tuskin olen väärässä arvelussani, että meitä on varmaan kymmenpäinen minfon lukijoiden joukko, jotka odottavat vain sitä yhtä ilmoitusta kuin kuuta nousevaa: Sirpa on saanut jälleen kaksiviikkoisen.

Toivottavasti se tapahtuu pian.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
Sirpa

Onko nimen väliä?! Tiedän, että mafialla on sormensa pelissä mm. yksityistetyssä terveydenhuollossa - tai jopa jo hallussa - KRP:n Ranta tiedotti, että se ei enää ole uhkakuva, vaan totuus, että se on soluttautunut joka tasolle.

Syyttäjät löytävät ruumiita viesti kaulassa "sattumalta", tutkinnanjohtajia ja asiantuntijoiden perheenjäseniä kuolee. Rannan mukaan ei tahdo perheenjäsenten kohtaloilla pelottelun vuoksi löytyä enää virkamiestä, joka uskaltaisi tehdä jotakin. Suomi on pahempi kuin Italia ja Sisilia. Onko nyt kyse juuri Italian mafiasta?

Sari Paavolainen löydettiin hukkuneena - hän oli perustanut yksityisen hoivakonsernin, Karoliinan isä väitti häntä kiristettävän Karoliinan sieppauksella, asia liittyi jotenkin Nokiaan. Ymmärsin, että kaupunkiin, jonka likaiset ja puhtaat vedet meni niin sekaisin, että tarvittiin filosofit selvittämään sotkua Wikin mukaan, ja väärän putken asentajaa - joita merkillisiä putkia löytyi Suomesta useita - ei löydetty enää hengissä.

Missä on meidän maa ja hallitus?!

Joo, tää tilanne paranee aina mun bannilla - olen huomannut. Ja mä toivon kun ihmisten ymmärrys aukeaa ja tajuavat, että mitä nämä csit sun muut tekevät ja ovat tehneet, niin ymmärtävät ottaa myös oikean kohteen kivitykselleen.

Ja tämä on sama tapaus, joka juuri oli todennut, että miten hullusti poliisin tutkinta mättää, ja miten tänne pitäisi saada ihan oma poliisin toimintaa opastava ketju.

Ei ole ymmärrys auennut edes KRP:n päällikön antamaan tietoon.

Ensimmäisen kerran ymmärrän Paateroa; tarttis perustaa kansan kivityspartiot kuntiin, kun poliisi on niin solmussa ja voimaton.

Tämä kymmenpäinen CSI-johtoinen lauma voi jatkossa jättää Sirpa-viestit lukematta, vai onko jokin muu syy minun vaientamiseen niin, että ne muutkaan eivät voi lukea, jotka eivät kuulu sinun kymmenpäiseen joukkoosi?
Alethes doksa meta logu
huippumies
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja huippumies »

Nyt hiljaa kaikki! Sirpa on ollut koko ajan oikeassa! Kiitos, Sirpa, että kehoitit pysymään faktoissa. Mikä näitä kaikkia Sirpan esille ottamia yhdistää? Kuka on salaliittojen takana? Ei ole kuin yksi vaihtoehto:

Hänen sallimatta ei tapahdu mi­tään, ei edes hius päästämme putoa Hänen tietämättään (Mat.10:30; 6:30
Sirpa

Minä kerroin mitä on tapahtunut - syytön minä olen KRP:n päällikkö Rannan punomaan juoneen kaiken tason soluttautumisista ja perheenjäsenten hengellä ja terveydellä uhkailusta kuin konsanaan sanotaan Lahdelle tapahtuneen, joten foliopipoinesi voit kääntyä hänen puoleen ja pelkotiloinesi psykoterapian.

US on oikeassa - Porvoo-haaran lisäksi meillä on nyt Likolammen haara.

Hei, rienaaja, minä en tiedä mistään mitään, kaikki mistä kirjoitan on ollut lehdessä. Ja niin sinun kuin muidenkin takia poimin tuota tietoa ylös, joka on kaikkien käytettävissä.

Miksi herjaat tätä kovaa työtä? Eikö tämä palsta ole tarkoitettu sellaiseksi, että täältä löytyy tietoa?
Viimeksi muokannut Sirpa, Ti Maalis 05, 2013 7:13 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Alethes doksa meta logu
Vastaa Viestiin