http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201303 ... 5_ul.shtml
13-vuotias tyttö katosi keskellä yötä USA:ssa
Torstai 7.3.2013 klo 22.24
Kiley Hegger katosi keskellä yötä omasta huoneestaan maanantaina.
Kiley meni maanantai-iltana nukkumaan normaalisti omaan sänkyynsä Etelä-Charlottessa, Pohjois-Carolinassa. Kileyn makuuhuone sijaitsee perheen kodin alakerrassa maan tasossa.
Noin kello 23, vain hetki sen jälkeen kun Kiley oli sanonut hyvät yöt, kuuli perhe huoneesta meteliä. Kun he menivät tarkistamaan tilannetta huomasivat he kauhukseen tyttären olevan kadonnut.
Kileyn äiti kertoo heidän löytäneen huoneesta rikkoutuneen ikkunan. Kiley oli poissa, samoin tytön lompakko ja puhelin.
Poliisi epäilee, että esiteini on itse karannut, mutta perhe ei usko teoriaan, tai siihen, että Kiley olisi kadonnut vapaaehtoisesti.
- Hänellä ei ole kenkiä, henkilöllisyystodistusta tai rahaa. Hän oli innoissaan kouluteatterista ja tulevista lentopallokarsinnoista.
- Hän on naiivi ikäisekseen, eikä hän ole ollut koskaan yksin maailmassa kertoo tytön isoäiti.
- Hänellä on paljon elämää elettävänä ja hänet on saatava kotiin, aneli perhe median välityksellä.
Lähde: Wbtw
IL
13-vuotias Kiley Hegger, USA
-
hipsulainen
- Adrian Monk
13-vuotias Kiley Hegger, USA
Olet sietämätön tyyppi ja mielipiteesi ovat vääriä
Älä soita tänne enää koskaan - Ultra Bra
Älä soita tänne enää koskaan - Ultra Bra
Re: 13-vuotias Kiley Hegger, USA
En usko ulkopuoliseen sieppaajaan. Ensinnäkin koko tupa oli täysi väkeä ja kellonaikakin on suht aikainen sieppaukselle kun aikuiset ihmiset usein valvovat vielä tuohon aikaan. Lisäksi kotoa vieminen ei vakuuta ulkopuolisesta, voisi kuvitella että on parempiakin paikkoja kidnapata. Eli jäljelle jää
A) omaehtoinen katoaminen, "teinihatkat"
B) perheen sisäinen henkirikos
Veikkaan A-vaihtoehtoa.
A) omaehtoinen katoaminen, "teinihatkat"
B) perheen sisäinen henkirikos
Veikkaan A-vaihtoehtoa.
Perheen toimesta tapettu, tuntuu vahvasti siltä. Tämän infon pohjalta ainakin saan tuon käsityksen enkä kyllä pidä uskottavan perheen tarinaa ja siihe ynnättyä jeesustelua. Mikäli ei ole ottanut perinteisiä hatkoja, niin kuolleena löytyy jonkun perheenjäsenen toimesta.
oon sisältä kuollu ja risti mun naamassa merkkaa sitä
wbtv.com osaa kertoa, että tyttö on löytynyt täysin vahingoittumattomana klo 11:30 torstai-iltana. Poliisi ei kertonut, missä tyttö on ollut.
http://www.wbtv.com/story/21539025/poli ... r-old-girl
http://www.wbtv.com/story/21539025/poli ... r-old-girl
Helvetin kosto kiehuu sydämessäni- Yön kuningatar
-
Täysi Purenta
- Andy Sipowich NYPD
Taitaa olla ollut vain niin, että naivien vanhempien "maailmaa tuntemattomalla" pikkuteinillä on ollut poikkis. Ei kukaan väkisin viety nappaa lähtiessään kännykkää mukaansa. Mutta onhan se pakko olla teinillä jotta pääsee tiedottamaan kavereille treffien joka käänteestä.
Olen todella iloinen siitä että tyttö löytyi ehjänä. Ehkä vanhemmatkin oppivat jotain ja ymmärtävät, ettei 13-vuotias ole nyky-yhteiskunnassa enää mikään lapsi vaikka vanhempien edessä muuta väittääkin.
Olen todella iloinen siitä että tyttö löytyi ehjänä. Ehkä vanhemmatkin oppivat jotain ja ymmärtävät, ettei 13-vuotias ole nyky-yhteiskunnassa enää mikään lapsi vaikka vanhempien edessä muuta väittääkin.
Tämän voisi siirtää löytyneisiin?