Valkeakoski: Nuori nainen putosi sillalta ja kuoli 2008
Re: Nuori nainen putosi sillalta ja kuoli
OT Katsoin muitakin jaksoja - ihanan valoisa halvaantunut tyttö, toivon ja uskon, että saa rakkauden ja perheen! (Valkoinen kajal joka iipalla joka jaksossa tuntuu olevan stylistin keino...?.)
Elämä on pitkä puutelista...
Nemo me impune lacessit
On hyviä ihmisiä, on pahoja ihmisiä ja on ihmisiä, jotka olevat olevinaan ihmisiä...
Nemo me impune lacessit
On hyviä ihmisiä, on pahoja ihmisiä ja on ihmisiä, jotka olevat olevinaan ihmisiä...
-
kettulainen
- Hetty Wainthropp
Minäkin katoin tuon pätkän ja sijaisäidillehän soitettiin, ja tämän vuoksihan hän tiesi suurin piirtein missä tyttö on jäänyt pois taksista.Moona kirjoitti:Kiitos - mielenkiintoista oli nähdä. Taksikuskia syyllisti äiti, mikä tuntui karulta, mitä hänen olisi pitänyt tehdä? - Ja kuinka sijaisäiti etsiessään osasi juuri sillan katveesta ennen hirviaidan alkamista mennä etsimään moottoritieltä....? No, ehkä siellä oli sitten jo lanssit ja muut
Minusta tässä tapauksessa ei ole syyllisiä, sillä (tämän hetkisten tietojen mukaan) kukaan ei ole tyttöä pakottanut hyppäämään / työntänyt alas. Mutta toki suosittelen taksikuskeja miettimään kahdesti, ennen kuin jättää yhtään ketään humalassa tai missään kunnossa keskelle ei-mitään.
Tuota ohjelmaa kun katsoin niin tosiaan ajattelin että taksiautoilijan ei olisi tullut humalassa ollutta tyttöä tien varteen jättää mutta toisaalta tämähän oli tytön oma pyyntö ja taksinkuljettaja ei voi ketään autossaan vasten tahtoaan pitää, sehän menisi (jos pilkkua viilataan) vapaudenriiston puolelle, eli mielestäni taksinkuljettaja toimi täysin oikein, en muista oliko tyttö yli 18 vuotias mutta joka tapauksessa siinä iässä että vastaa itse tekemisistään, kuten taksista poisjäänti ja teot ennen ja jälkeen sen.
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)
Oliko se 16, mutta millä taksikuski kenenkään ikää arvioi? Täällä on ex-poikaystävä Eetukin kertonut, että oli ikäistään vanhemman "ja kypsemmän" oloinen.
Tuolla Irc-Galleriassa kirjoittaa tämän vainajan sisko seuraavasti 13.3.2009:
nyt kun olen lukenut sen esitutkinta pöytäkirjan ja ruumiinavauspöytäkirjan,voin todeta etä Nea rakas ikävä kyllä tappoi itsensä ja oli sitä harkinnut jo hetken aikaa. ja oli tavastakin Suvin kaa jutellut:olisi helpompaa hypätä moottoritiesillalta tai mennä junan alle tai pudottautua jostain niin korkeelta et varmasti kuolis...poliisi ei voinut selvittää että olisi vahingossa tippunut..ja siten tämä että"muutaman kaljan juonut"voi vittu eräs nimeltä mainitsematon kertoi että Nealla oli 24 tölkkipäkki kaljaa..mitäs vitusta se sen oli saanut..tai kyllähän mä sen tiedän..mut tosiaan 2,3 promillee oli pari päivää kuoleman jälkeen.ja kuinka pahalta se tuntuu lukee kuinka palasina Nea oli..3 autoo ajo joo yli mut yks niistä oli rekka..toisin sanoen,kallo,leuka,rintakehä,lantio,selkäranga,solisluut oli murskana.maksa,keuhkot,pallea,pallean kaari oli revennyt.ja sitten kaikki avohaavat.
syvästi toivon että jokainen oppii ja KOSKAAN ei kaveria jätetä yksin.mullakin olis voinut olla mun rakas pikku sisko jos ne ketkä sano olevansa ystäviä olis vittu ollut niitä ystäviä eikä hädän tullen kääntänyt selkäänsä..ja jättänyt toista yksin kännissä ja todellakin tosi kännissä käveleen yksin johonkin helvetin sillalle..ja viel ku Nea oli puhunut sitä että olis vaan helpompi hypätä alas jostain tai olla aamulla heräämättä.
nyt kun olen lukenut sen esitutkinta pöytäkirjan ja ruumiinavauspöytäkirjan,voin todeta etä Nea rakas ikävä kyllä tappoi itsensä ja oli sitä harkinnut jo hetken aikaa. ja oli tavastakin Suvin kaa jutellut:olisi helpompaa hypätä moottoritiesillalta tai mennä junan alle tai pudottautua jostain niin korkeelta et varmasti kuolis...poliisi ei voinut selvittää että olisi vahingossa tippunut..ja siten tämä että"muutaman kaljan juonut"voi vittu eräs nimeltä mainitsematon kertoi että Nealla oli 24 tölkkipäkki kaljaa..mitäs vitusta se sen oli saanut..tai kyllähän mä sen tiedän..mut tosiaan 2,3 promillee oli pari päivää kuoleman jälkeen.ja kuinka pahalta se tuntuu lukee kuinka palasina Nea oli..3 autoo ajo joo yli mut yks niistä oli rekka..toisin sanoen,kallo,leuka,rintakehä,lantio,selkäranga,solisluut oli murskana.maksa,keuhkot,pallea,pallean kaari oli revennyt.ja sitten kaikki avohaavat.
syvästi toivon että jokainen oppii ja KOSKAAN ei kaveria jätetä yksin.mullakin olis voinut olla mun rakas pikku sisko jos ne ketkä sano olevansa ystäviä olis vittu ollut niitä ystäviä eikä hädän tullen kääntänyt selkäänsä..ja jättänyt toista yksin kännissä ja todellakin tosi kännissä käveleen yksin johonkin helvetin sillalle..ja viel ku Nea oli puhunut sitä että olis vaan helpompi hypätä alas jostain tai olla aamulla heräämättä.
Huh, melkoista luettavaa omaisille. En ois kyllä itse varmaan edes halunnut lukea. Vaikka toisaalta vammoja jotka syntyneet kuoleman jälkeen, mutta siltijupuduu kirjoitti:Tuolla Irc-Galleriassa kirjoittaa tämän vainajan sisko seuraavasti 13.3.2009:
The trust of the innocent is the liar's most useful tool.
-Stephen King-
-Stephen King-
-
Jäätynyt enkeli
- Nikke Knatterton
Re: Nuori nainen putosi sillalta ja kuoli 2008
Ketään ei jätetä yksin. Ei ketään ei milloikaan. Ei missään kännissä, ei missään raivotiloissa. Ei jätä ystävät eikä aikuisiässä olevat taksi-ihmiset. Raivotilassa oleva ystävä pidetään se kuppanen taksimatka vaikka mitenkä kiinni. Itse olin kerran 20 minuutin päässä kuolemasta. Onneksi porukassa oli yksi ystävä joka soitti ambulanssin.
Re: Valkeakoski: Nuori nainen putosi sillalta ja kuoli 2008
Katsoin tuon jakson ja tuli kauhean paha mieli siitä että hetken mielijohteesta tappoi itsensä, nuorena elämä tuntuu niin dramaattiselta..
Joo ja kyllä se vanhempi sisko sitä nuorempaansa kaipaa aivan selvästi. Itsemurhan tehneen omaisena tiedän että se kaipaus vaan muuttaa muotoaan mutta ei koskaan katoa.