Eli mitä siis ajattelit kysyä, mitä ei ole vielä kysytty? Meinaan, että uskot todella jonkun kysymyksen laukaisevan Gustafssonissa ahaa-elämyksen ja juttu ratkeaa. Tai sitten meinaat, että joku kysymys on muka niin kiero, että mieshän peräti hämmentyy ja nyt saatiin murhaaja kiinni?awa kirjoitti:Keskustelun aihe: Mitä voimme tehdä, jotta Bodom ratkeaisi?
Enemmän keskusteluja ja muisteloita retkestä Nils Wilhelm Gustafssonin kanssa. Sieltä se ratkaisu lopulta löytyy.
Mitä voimme vielä tehdä, jotta Bodom ratkeaisi?
-
Rampo Edogawa
- Poliisikoira Rex
Re: Mitä voimme vielä tehdä, jotta Bodom ratkeaisi?
Nimeni on Veijonen, mutta herralla on tapana sanoa minua Batleriksi
Mitäkö kysyisin?
Hyviä kysynyksiä on paljon, niitä on turha tähän luetella. Nykyaikainen muistijälkitesti ja siinä sopivat kysymykset, niin johan voisi paljastua mitä Nils Gustafsson muistaa ja mitä tulee kerrottua. Muistuuko mieleen totuuksia vai tuleeko höpistyä vähän sitä ja tätä, eli valehdeltua.
Hyviä kysynyksiä on paljon, niitä on turha tähän luetella. Nykyaikainen muistijälkitesti ja siinä sopivat kysymykset, niin johan voisi paljastua mitä Nils Gustafsson muistaa ja mitä tulee kerrottua. Muistuuko mieleen totuuksia vai tuleeko höpistyä vähän sitä ja tätä, eli valehdeltua.
Totuus on faktojen tunnustamista.
http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I
http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA
http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw
"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I
http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA
http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw
"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Kerro muutama hyvä "kysynys"? Se, että niitä on paljon, ei vielä oikeastaan kerro yhtään mitään.awa kirjoitti:Mitäkö kysyisin?
Bodom ei ratkea koskaan, valitettavasti.
Prosentit Gustafssonin syyllisyyden puolesta alle 15 %.
"Thru the darkness of Future Past,
the magician longs to see,
one chants out between two worlds:
Fire - walk with me."
Fire - walk with me."
^ Tosiaan, "hyviä kysymyksiä" on kyllä esitetty. Mutta niihin ei ole saatu niitä toivottavia vastauksia vielä? Valitettavasti!
Annatko muutaman hyvän esimerkin niistä hyvistä kysymyksistä mihin vastausta ei ole saatu?Misri kirjoitti:^ Tosiaan, "hyviä kysymyksiä" on kyllä esitetty. Mutta niihin ei ole saatu niitä toivottavia vastauksia vielä? Valitettavasti!
NG:ltä voisi ainakin kysyä, että suojeleeko hän jotakuta?
Pitäisikö näille kysymyksille luoda oma ketju, tyyliin mitä kysyisit ja keneltä?
Fire - walk with me."
Fire - walk with me."
^ Ei tosiaankaan tarvitse näille kysymyksille uutta-ketjua avata. Se ei vastaisi tarkoitustaan. Hyviä kysymyksiä esitettiin kyllä roppakaupalla NGlle tehdyissä kuulusteluissa. No tulihan niihin joitakin ympäripyöreitä vastauksia. Tyyliin "oisko ollut vai eikös se ollut". Ja tiukoissa kurveissa tuli aina se muistamattomuus. Itsesuojeluvaisto ainakin tuli hyvin esiin.
Gylliksellä halu konstaillen kysellä?Gyllis kirjoitti:
Kerro muutama hyvä "kysynys"?
No - yksi kysymys Gustafssonille muistijälkitestissä voisi olla vaikkapa se, että
- tapasitko Virpin "bussipysäkillä" ja kerroit tarinasi?
Kysymyksiä on paljon, siis todella paljon. Haluatko Gyllis, että niitä tänne luetellaan? Vastailetko itse niihin, vain mitä haluat? Kyseletkö vain kyseleminen vimmasta?
Ehkä on parempi, että poliisi kysyy kysymykset suoraan Gustafssonilta, sillä hän on varmasti halukas tutkimuksiin missä yritetään jäljittää BJ3S:ja.
Ehkä ennemmin Virpi pitäisi laittaa valheenpaljastuskoneeseen tai ainakaan 7 päivää-lehden julkisuustyrkkytestiinawa kirjoitti:Gylliksellä halu konstaillen kysellä?Gyllis kirjoitti:
Kerro muutama hyvä "kysynys"?
No - yksi kysymys Gustafssonille muistijälkitestissä voisi olla vaikkapa se, että
- tapasitko Virpin "bussipysäkillä" ja kerroit tarinasi?
Puliukko, Virpi puhui totta. Hänellä ei ollut mitään syytä valehdella. Tulee mieleen nuo sanat Lahden MM-hiihdoista - "Kiitos Virpi!"Puliukko kirjoitti:Ehkä ennemmin Virpi pitäisi laittaa valheenpaljastuskoneeseen tai ainakaan 7 päivää-lehden julkisuustyrkkytestiin.
Virpin ansiosta tämä case on ratkaistu, sillä muita todisteita ei - Tuomisen ja muiden kekseliäisyydestä huolimatta - löytynyt.
Tämä oli ironiaa.
Fire - walk with me."
Fire - walk with me."
Bodom ratkeaa aivan viikkojen aikana kuten aina keväisin.
Jäät ritisevät, ratisevat ja lopulta ne ratkeavat puikkojäälautoiksi, jotka kevään lempeä tuulet upottavat Bodomin tummiin kevätaaltoihin kysymättä paikkaa tai tahtoa, missä mennään ja mihin mennään; laajenevat talviset avannot houkuttavat särkikaloja hapenottoon Bodomin itärannalla, viimeiset pilkkijät etenevät suksillaan varoen kelluvaa kalakajakkiaan vetäen lähelle kevään parasta pilkkipaikkaa saaresta lounaaseen, jossa syvänteestä nousee harjanne, jonka päältä ainakin ennen sai kilokaupalla neljänneskilon affenia keltaisella tasapainolla 4 metrin syvyydestä.
Paras syönti on aamulla auringnnousun aikaan ja illalla hieman ennen auringonlaskua.
Vielä 60-luvulla asia ei vienyt puolta tuntia kauempaa kun oli jo kotitarpeisiin suurahventa.

Jäät ritisevät, ratisevat ja lopulta ne ratkeavat puikkojäälautoiksi, jotka kevään lempeä tuulet upottavat Bodomin tummiin kevätaaltoihin kysymättä paikkaa tai tahtoa, missä mennään ja mihin mennään; laajenevat talviset avannot houkuttavat särkikaloja hapenottoon Bodomin itärannalla, viimeiset pilkkijät etenevät suksillaan varoen kelluvaa kalakajakkiaan vetäen lähelle kevään parasta pilkkipaikkaa saaresta lounaaseen, jossa syvänteestä nousee harjanne, jonka päältä ainakin ennen sai kilokaupalla neljänneskilon affenia keltaisella tasapainolla 4 metrin syvyydestä.
Paras syönti on aamulla auringnnousun aikaan ja illalla hieman ennen auringonlaskua.
Vielä 60-luvulla asia ei vienyt puolta tuntia kauempaa kun oli jo kotitarpeisiin suurahventa.
No - ei ennemmin tai myöhemmin, mutta molemmat. Tuo molempien osallistuminen nykyaikaiseen muistijälkitestiin varmentaisi tapahtuneen. Erinomainen konstailematon ehdotus Puliukko, ja olen varma, että Virpi suostuu tutkimukseen.Puliukko kirjoitti: Ehkä ennemmin Virpi pitäisi laittaa valheenpaljastuskoneeseen tai ainakaan 7 päivää-lehden julkisuustyrkkytestiin.
Mikä liemnee Gustafssonin tilanne?
-
jarmo.janis
- Vic Mackey
Jos lähdetään siitä olettamuksesta että kukaan todistajan asemassa kuultu henkilö ei ole tehnyt tekoja, eikä kukaan seurueen jäsenistäkän ole murhaaja, kiinnostaisi tietää seuraavaksi. Tietääkö joku todistaja tekijän henkilöllisyyden, mutta hänellä olisi omat syynsä jättä se kertomatta sanomalla tyyliin "en nähnyt kunnolla".
Näin siksi että mahdollisesti valehteleva todistaja ei alueella oloaan voi kiistää. Tällöin hän on joutunut uskottavuutensa tähden säveltämään "en mä nähnyt kunnolla" stoorin. Tulilahdenkin tapauksessa yleisesti arvellaan että tekijöitä, joiden henkilöllisyys tiedetään, suojellaan muidenkin kuin vain epäonnistuneen poliisin toimesta.
Näin siksi että mahdollisesti valehteleva todistaja ei alueella oloaan voi kiistää. Tällöin hän on joutunut uskottavuutensa tähden säveltämään "en mä nähnyt kunnolla" stoorin. Tulilahdenkin tapauksessa yleisesti arvellaan että tekijöitä, joiden henkilöllisyys tiedetään, suojellaan muidenkin kuin vain epäonnistuneen poliisin toimesta.
Ensin pitäisi päästä Nissen luottoystäväksi. Ja sitten pitäisi juottaa Nisse känniin. Uskoutuminen keventää aina taakkaa.
Miksi nähdä näin paljon vaivaa, varsinkin kun Nisse EI - mitä todennäköisimmin - ole murhien takana?kapteeni kirjoitti:Ensin pitäisi päästä Nissen luottoystäväksi. Ja sitten pitäisi juottaa Nisse känniin. Uskoutuminen keventää aina taakkaa.
Jokainen joka pystyy edes pieneen loogiseen päättelyyn todisteet mukaan huomioiden tunnistaa tämän.
Fire - walk with me."
Fire - walk with me."
^ Siksi koska, normaalin ihmisen terve järki pyrkii aina totuuteen. Mitkä "loogiset" todisteet osoittavat sen, ettei NG näitä surmatekoja olisi voinut/kyennyt tekemään?