8-vuotiaan Vilja Eerikan henkirikos - nokitussäie

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

CSI
Michael Knight

Re: 8-vuotiaan Vilja Eerikan henkirikos - nokitussäie

Viesti Kirjoittaja CSI »

Keijo Vaan kirjoitti: Tosiasia on kuitenkin että mitä enemmän täällä kirjoitellaan sitä hullummaksi jengin teoriat käy... Ja kun menee tarpeeksi överiksi kukaan ei kohta muista mistä edes oli kyse.
Olet aika uusi minfossa? Toi on kuule normihommaa täällä. Ulvilassa keskustelu jyllää jo kuudetta vuotta täydellä teholla eikä loppua ole näkyvissä. Eräät uskovaiset siellä piirtelevät 3D kuviaan ja jauhavat samaa kakkaa vielä vuonna 2020:kin...

Ootappa vain kun Tarkkismurha säie pääsee samaan vauhtiin. Siinä pukkaa Sirpa-on-syytön ymmärtäjää ja 3D grafiikkaa pienestä yksiöstä, kuinka Tauno-Tarkkis ja Sirpa-The-Lääkäri eivät voineet kertakaikkiaan lavastaa tuota kaikkea itse tekemäkseen vaan apuna kävi rikoshistorian kuuluisin tekijä, MR. X eli raikkaan kansanomaisesti: Huppismies.

Niin, ja Ulvilassa jyllää Kakkisosastoakin toisin kuin täällä. Parhaimillaan Kakkeliin tulee viestiä enemmän koko muuhun saittiin yhteensä! Voi jo kohta oman palstan perustaa Ulvilalle.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
CSI
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja CSI »

siruke kirjoitti: Veristi hyvä..sinun asenteesi sossujen toimtaan tässä asiassa tuppaa aina nostamaan niskavillani pystyyn.

Nyt tuo viimeinen kappale....sossut otaksuivat, ...jne.
Kääntäen tämä lauseesi tarkoittaa tätä: torstaina äiti näkee mustelman Eerikan kasvoilla..siitä tehdään ilmo, perjantaina opettaja näkee valtavan mustelman Eerikan vatsalla ,..siitä tehdään ilmo. Sossujen päätös on että odotellaan, joka toisin sanoen tarkoittaa sitä, ETTÄ SOSSUJEN MIELESTÄ EERIKA VOI OLLA VIELÄ ENSI VIIKKOON ASTI PAHOINPIDELTÄVÄNÄ. Kukaan ei tiennyt, että lapsi murhataan..MUTTA JOS LAPSESTA TEHDÄÄN PERÄPÄIVINÄ HÄLYYTTÄVIÄ ILMOJA PAHOINPITELYSTÄ NIIN MINKÄLAINEN LASTENSUOJELIJA ODOTTAA SEURAAVAAN VIIKKOON vaikka ei tietäisi, että lapsi murhataan.

Sitä kysyn sinultä Veristi..minkälainen ihminen voi tehdä tällaisen päätöksen kun kyseessä on pieni lapsi. Yksikin lyönti on liikaa ja sen tietävät kaikki normaalit ihmiset..nuo selittelysi ovat ainakin minun korvissa niin järkyttäviä ja suorastaan pelottavia. meinaan, että jos tämä on sossujen asenne lastensuojeluun. Odotellaan, ei me voida tietää.jne...haloo ..heidän ensisijainen tehtävä on ottaa selvää heti eikä ensi viikolla kun on kysessä niin vakava epäily kuin lapsen mahdollinen pahoinpitely.
Siruke, veristi on ilmiselvästi itse sossunväkeä. Kentis jopa jollain tapaa tähän paskaan osallinen....

Älä unohda sitä.
Veristi
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Veristi »

CSI, päätä jo pian, olenko vara-sossu vai vara-Sirpa. Vai lykkäätkö päätöstäsi vielä viikonlopun yli? En kai minäkään niiin ihmeellinen voi olla, että istuisin yhtäaikaa kahdella tuolilla? No, ehkä sekin olisi helpompaa kuin kahden henkilön työmäärän sälyttäminen yhdelle sosiaalityöntekijälle.
awa
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja awa »

Voithan olla myös vara-idiootti?

Olen jotenkin odottanutkin näitä jeesustelijoita, jotka omien mieltymystensä mukaan komppaavat näitä iljetyksiä.
CSI
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja CSI »

Keijo Vaan kirjoitti:Poliisi on nyt asiat tutkinut...Ei ollut mitään yhteyksiä löytynyt. Tämä on luettavissa tuolta vauva lehden palstalta eli faktaa...

http://www.vauva.fi/keskustelu/3416919/ ... situtkinta
Oletko sinä tosissaan niin naiivi, että uskot noin tökerön trolliviestin?

No, minä kyllä uskon, että sinä olet oikeasti jonkinsortin kaveri tälle Touko-Poukolle. Sen verta tyhmältä pässiltä vaikutat, että sovit hyvin kimppaan.
Keijo Vaan
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja Keijo Vaan »

Kannattaa muistaa että kaikki ei aina ole sitä miltä vaikuttaa :D ei näissä kirjoituksissa eikä tuolla ulkonakaan.

Ja toi vauva lehden juttuhan on ihan yhtä luotettavaa tietoa kuin mikä tahansa mitä nimettömänä tai nimimerkin suojissa nettiin kirjoitetaan.
Se joka vanhoja muistelee, sitä tikulla laitetaan silmään sitten. Ja sitä tikkua muistellaan sitten vanhana. (R.Repomies)
CSI
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja CSI »

Keijo Vaan kirjoitti:Ja toi vauva lehden juttuhan on ihan yhtä luotettavaa tietoa kuin mikä tahansa mitä nimettömänä tai nimimerkin suojissa nettiin kirjoitetaan.

Noinko pöljä sinä tosiaan olet? Luulet, että kaikki kirjoitukset netissä ovat samanarvoisia?
Keijo Vaan
Alibin satunnaislukija

CSI kirjoitti:
Keijo Vaan kirjoitti:Ja toi vauva lehden juttuhan on ihan yhtä luotettavaa tietoa kuin mikä tahansa mitä nimettömänä tai nimimerkin suojissa nettiin kirjoitetaan.

Noinko pöljä sinä tosiaan olet? Luulet, että kaikki kirjoitukset netissä ovat samanarvoisia?
Se tuntuu olevan tässä tapauksessa vallitseva käytäntö. Kaikki provoilut otetaan faktana joten leikitään mukana.
Se joka vanhoja muistelee, sitä tikulla laitetaan silmään sitten. Ja sitä tikkua muistellaan sitten vanhana. (R.Repomies)
CSI
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja CSI »

Keijo Vaan kirjoitti:
CSI kirjoitti:

Se tuntuu olevan tässä tapauksessa vallitseva käytäntö. Kaikki provoilut otetaan faktana joten leikitään mukana.
Ai se olikin provo? Asiapuolella? Täytyypä mennä painamaan vasikkanappia.
Keijo Vaan
Alibin satunnaislukija

Aika monesta selvästä "provo viestistä" olen tälläkin palstalla nähnyt miten niistä tulee kiistattomia faktoja. Se on kiistaton tosiasia.
CSI
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja CSI »

Keijo Vaan kirjoitti:Aika monesta selvästä "provo viestistä" olen tälläkin palstalla nähnyt miten niistä tulee kiistattomia faktoja. Se on kiistaton tosiasia.
Kuten esim?

PS. Vaikka noin olisi joskus käynytkin, se tuskin on hyväksyttävä syy sille, että suollat provoa asiapuolelle tahallasi.
reijoreipas
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja reijoreipas »

CSI:"Onko mukava äitisi vielä hengissä?" Kysyin sinulta jokin aika sitten.
Ei vastausta.

Kysyin sinulta :"Väitätkö, että Marja-Lea Tarkki ei ole Touko-Poukon äiti?"

Vastasit:
"Ei minun tietääkseni ole, mutta ainahan voit halutessasi esittää ns. kovan faktan. Heitä esim. kopio oikeudenkäyntipöytäkirjan sivusta, jossa tuo yhteys todetaan - kun kerran täällä on sen yhteyden väitetty olevan olemassa. Julkisiahan ne on.

Veikkaan ettet löydä mitään pl. lukuisien keskustelupalstojen hölisijät tyyliin reijoreipas - mikä ei todista mitään.

Kuka tahansa voi kirjoittaa vanhemmat.comiin mitä vain. Ei se todista mitään."

Kädessäni on uusin alibi, jossa lukee, että olin oikeassa.
awa
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja awa »

Reijo - opettele reippaasti tekemään asialliset lainaukset! Tuosta sekoilustasi ei ota erkkikään selvää mikä on kenenkin kijoittamaa, vaikka kuinka reipaserkki olisi. Tämä ihan ystävällisesti.
Narsistinvihaaja kirjoitti: Lakanat pois selleistä ainakin,pelkkä kuolema olisi noille liian helppo.
Kommentoin tähän täällä lautamiehissä.

Mielestäni lakanat kyllä - ja sopiva sellikaveri.
CSI
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja CSI »

reijoreipas kirjoitti:CSI:"Onko mukava äitisi vielä hengissä?" Kysyin sinulta jokin aika sitten.
Ei vastausta.
Eikä myöskään tule, koska äitini hengissäolemiset eivät ole julkisia asioita - eivätkä tämän paikan keskusteluaihe laisinkaan. Privana saatan, huom, saatan, joillekin tuontyyppisiin kysymyksiin kommentoida. Julkisesti en koskaan.

PS. Mistä lähtien Alibi on muuttunut ehdottomasti oikeassa olevaksi Jumalan Sanaksi? Maailmassa on ollut olemassa vain yksi sanomalehti, joka oli aina oikeassa, myös väärässä ollessaan (ja erimieltä olevat ammuttiin/lähetettiin gulageihin). Sehän oli tietysti kuuluisa vanhan suuntauksen Pravda. Mutta eräät meistä on kasvatettu uskomaan, että kaikki mikä on printattu isossa kirjapainossa paperille ja myyty lehtenä, on suoraan Jumalan ilmoitusta ja totta...
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Nyt taitaa olla mun vuoroni vastata täällä "kakkelissa", valitettavasti lainaus on pitkä, mutta eiköhän ainakin CSI pysy perässä...

CSI kirjoitti:
maija turjukka kirjoitti:En malta olla kommentoimatta vielä tuota syyttäjän lausumaa, jonka CSI on translitteroinut:
"Se mikä minua henkilökohtaisesti eniten tässä koko asiassa on ihmetyttänyt, on ollut se että jo syyskuusta 2011 kevääseen 2012 tehdään lastensuojeluilmoituksia, ja selkeesti lapsen hätä on ollut suuri. Ottaen huomioon että siellä mm. naapurit on tehneet lastensuojeluilmoituksia - jotka tietysti eivät naapurit lähde helposti tekeen ellei, ellei ole todellista huolta - ja SIITÄ huolimatta EI lapsi saa apua - ja itse katsoisin tämän että missään tapauksessa tätä ei voida selittää resurssikysymyksellä, sen verran tiedän kyllä nyt jo, että ohjeet on kyllä olemassa....ei vaan ole toimittu silloin kun olis pitänyt toimia."
Aika "heppoisasti" syyttäjä tässä mitätöi ne toimenpiteet, joita lastensuojelu ehti tehdä vuoden 2011 syksyllä. Vai voiko muka väittää, että Eerikan tutkimukset Lastenklinikalla ja sijoittaminen sinne Meripihaan ei olisi ollut juuri sitä, mitä lastensuojelun kuuluikin tehdä?
Eli mun nähdäkseni niihin syksyn 2011 lastensuojeluilmoituksiin on reagoitu ja Eerika sai apua syksyllä 2011-talvella 2012.
Voi. Tietääkseni Eerikaa ei sijoitettu Meripihaan lastensuojelun aloitteesta. Hänet vei sinne oma isä,joka halusi pitää vähän lomaa kiduttamisesta. Jotta olis sitten äitienpäivänä taas iskussa....

Oma isä onnistui myös hakemaan Eerikan pois - ja jälleen kerran lasten"suojelu" ei reagoinut mitenkään - vaikka jopa Meripihan henkilökunta piti ideaa huonona!

Eli tuo Meripiha/Lastenklinikka ei ole mikään meriitti lastensuojelulle. Päinvastoin, lähinnä häpeäksi sille. Touko Tarkin järjestämä teatteri upposi täydestä niin sanottuihin "ammattilaisiin".

Koittakaa sossutantat käsittää: ei tästä löydy mitään posiitiivista, teitä puolustavaa. Kusessa olette. Ainoa mikä teidät todennäköisesti pelastaa on tämän maan surkeaakin surkeampi, nössö virkavastuuoikeus ja tuomiolaitos.

Jos tämä olisi tapahtunut Englannissa tai jossain muussa maassa, missä oikeus vielä toimii, niin poletit olis raksittu teiltä olkapäiltä veke ja istuisitte Old Baileyssä miettimässä mitä tulikaan jätettyä tekemättä...

Mä en oikein ymmärrä, kuinka voit väittää, että Eerikan sijoittaminen Meripihaan ei olisi ollut normaali lastensuojelutoimenpide? Eikä sijoitus missään nimessä ollut häpeäksi lastensuojelulle, sehän oli nimenomaan se ainoa keino, joka lastensuojelulla oli käytettävissä, siis Eerikan ottaminen pois Tarkin ja Laamasen "hoivasta". Valitettavasti se sijoitus vain jäi väliaikaiseksi, koska Tarkki vastusti sen jatkamista.

Taidat, CSI, olla niin oman sossuvihasi sokaisema, että et pysty kiihkottomaan keskusteluun aiheesta. Ainakin mulle tuli semmoinen käsitys, koska et millään tavalla kommentoinut postaukseni jälkimmäistä osaa, jossa mä kritisoin Eerikan sossujen tekemää olosuhdeselvitystä ja kevään 2012 vääriä ratkaisuja.

Nuo kevään 2012 sossujen tekemisethän käsittääkseni ovat meneillään olevan poliisitutkinnan pääaiheena, joten eiköhän meilläkin olla otettu ensimmäiset askeleet Britannien suuntaan...

Ai niin, edelläänkään mä itse en ole sossu, olenpahan vaan lukenut noita sosiaaliportin sivuja, jotka linkitin tämän ketjun edellisessä postauksessani.
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Vastaa Viestiin