Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Valhalla
Watson itse

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

Onkohan sulla isotalo valemuistoja tuosta saatananpalvonnasta kun kerran syyttäjä ja kko hieman paremmin informoituina ovat eri mieltä. Motiivi aivan eittämättä tullaan käsittelemään käräjäoikeudessa jonne korkein oikeus katsoi käsittelyn siirtyvän, syytekynnyksen ylittyvän, valitusperusteiden pitävän ja uusien aineistojen puolesta käsittelyä vaativan. Se, että seppo tuhkolmasta on pudonnut kärryiltä ei tätä tiedottamista muuta vaan pärjättävä on niillä hoksottimilla millä nyt sattuu varustettuna olemaan.
Lähtöruutu
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Lähtöruutu »

Sisotalo, ihan oikeasti sinä sekoitat asioita. Lieneekö syynä kielimuuri? Täällä on monia, joilla on käytettävissä samat dokumentit kuin sinulla, ja niissä kyllä lukee saatananpalvonta-asiasta ihan eri tavalla kuin sinun sekavissa hokemisissasi. Julkaisemattomaan materiaaliin et voi vedota, koska se on salattu. Jos sinulla on hallussasi salattua materiaalia, et voi vedota täällä siihenkään, koska me muut emme voi tarkistaa sen pätevyyttä.
Lähtöruutu
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Lähtöruutu »

Re: Salaliittoja - onko niitä?

Kirjoittaja sisotalo » 20 Maalis 2013 00:55
- - -

"Minun tietotasollani asiat kuitenkin seuraavat toisiaan loogisesti, mutta sen logiikan pitäisi johtaa katastrofiin."

Ulvilan salaliitto-ketjusta poimittua. Kerrankin olen s.talon kanssa täysin samaa mieltä. Tuo s.talon logiikka johtaa sekaviin johtopäätelmiin, jotka s.talon mielestä ovat lisäksi yhtä kuin totuus. Katastrofin ainekset kasassa.
kaljaloota
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja kaljaloota »

Oikeudenkäyntiä jäljellä enään pieni tovi, 10 huhtikuuta, ihrvee mesoaminen alkaa siis pääsiäisen jälkeen sitte kun on saatu piiiiitkäperjantait vietettyä. :mrgreen:
CSI
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja CSI »

Valhalla kirjoitti: Se, että seppo tuhkolmasta on pudonnut kärryiltä ei tätä tiedottamista muuta vaan pärjättävä on niillä hoksottimilla millä nyt sattuu varustettuna olemaan.
Ei taida olla Seppo olla edes Stockholmiin asti päässyt. Viimeksi kun katsoin herran osoitetietoja, niin asui jossain eteläpuolen maahanmuuttajaghetossa. Oliko joku Fittja tms?
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
sisotalo
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja sisotalo »

Nimimerkille CSN ominaista. Varmuuden vuoksi pannaan vielä nimimerkin todellinen nimi. Näin saadaan aikaan todellinen panettelu, josta pitäsi ilmoittaa poliisille, mutta syistä, jotka olen aikaisemmin kertonut, teen vain tupla vasikoinnin. Nimimerkin todellisen nimen käytöstä ja sitten nimetyn henkilön vääristä henkilötiedoista.
CSI
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja CSI »

sisotalo kirjoitti:Nimimerkille CSN ominaista. Varmuuden vuoksi pannaan vielä nimimerkin todellinen nimi.
Johan se sun nimes oli viestissä, jota lainasin - joten mitä sä mulle siitä kimität? Ja itsehän tässä jokin aika sitten mainostit näkyvästi blogiasi. Sieltä sen sun nimen saa, jos ei sitä ennen tiennyt.

sisotalo kirjoitti: Näin saadaan aikaan todellinen panettelu, josta pitäsi ilmoittaa poliisille,
Ilmoita ihan rauhassa poliisille. Mistähän kuvittelit voivasi ilmoituksen tehdä? Siitäkö, että nimesi on tiedossa? No itsehän sen olet täällä kaiken kansan tiettäväksi saattanut! Vai siitäkö, että osoitteesi on kaikkien haettavissa paikasta http://www.ratsit.se/? Sekö sinua nyt kiukuttaa? Koitappa niellä kiukkusi, itseppä olet asuinpaikkasi valinnut. Det är Sverige det että sun osoittees ja jopa henkilötunnksen voi kuka tahansa käydä tonkimassa esiin koska tahansa. Kikkeliskokkelis vaan. Se katsos leikkaa molempiin suuntiin se avoimuus....

Itsehän täällä olet hihhuloinut Ruotsin avoimet-ovet-yhteiskunnasta iloevankeliumia ja julkaissut mm. Pääministeri Vanhasen privaviestejä. Tai revitellyt Auerin perheen lasten nimet, syntymäajat ja jopa sukupuolivärkkien kunnonkin pitkin nettisaiteja. Nytkö menikin ryynit kurkkuun kun se avoimuus osuu omalle kohdalle? Niinkö? LOL.

PS. Jos teet minusta rikosilmoituksen - joka osoittautuukin aiheettomaksi, voin haastaa sinut kunnianloukkauksesta käräjille. Koska asiattoman rikosilmoituksen - tai edes tutkintapyynnön - tekeminen on oikeasti rikos, Seppo. http://www.finlex.fi/fi/oikeus/kko/kko/2006/20060010
sisotalo
Jessica Fletcher

Taas kerran valheita valheita ja valheita minun henkilökohtaisista asioistani, joilla ei ole mitään tekemistä sen asian kannalta, josta täällä puhutaan.

Olen monteen kertaa todennut että on tyhmää tehdä polisiilmoitusta nimimerkkien panettelusta täällä. Se johtaisi Murha.infon sulkemiseen tutkimuksen ajaksi. Tee ajatusleikki, sijoitta CSIn yllä oleva panettelu artikkeliksi johonkin lehteen. Panettelun säännöt ovat aivan samat internettikeskustelusssa kuin lehdessäkin.

Tietenkin vasikoin taas kerran tämän nimimerkin.
huippumies
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja huippumies »

Yritin löytää punaista lankaa tuosta sisotalon viestistä, mutta turhaan. Mitä sinun yksityisasioita täällä on käsitelty? Millä tavalla CSI panetellut? Laittoi vain linkin johonkin osoitehakupalveluun, onko se rikos?

Tuskin minfoa saisit kiinni, vaikka tekisit rikosilmoituksen meistä kaikista. Suuruudenhulluutta.
kaljaloota
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja kaljaloota »

Onko täällä aikuisia ihmisiä vai jotain jonne tason tyyppejä? Täällä näkyy ihan selvästi politikointi aatteen nimissä, aatteen nimissä saa ilmeisesti tehdä ihan mitä vaan. Tällä tavallako kaikki kävi "vahingot, tapaturmat"?
huippumies
Roger Murtaugh

Punainen lanka on kaljalootankin viestissä hukassa, vaikka punaisellakin on kirjoittanut :)

Selvennätkö taas, mitä tarkoitat? Tämä ei ole chatti, vaan pikkasen pitäisi avatakin noita heittoja.
sisotalo
Jessica Fletcher

Huippumies aloitti ketjun salaliitoista, mutta kun argumentit eivät riittäneet yrittää hän perua sitä.

Toinen nimimerkki panettelee jotain henkilöä, jonka uskoo asuvan Fittjassa. Jos haluaa kohdata Helsingin yliopiston sosisiaalpolitiikan dosentin Seppo Isotalon joka asuu Ruotsissa Tukholman Älvsjössä - pitää se tehdä hänen avoimessa blogissaan. Täällä osallistuu keskusteluun nimimerkki sisotalo.

Nimimerkin tänne kirjoittamia asiatietoja pitää kommentoida, mutta nimimerkinkin panettelu on rangaistavaa. Todella häpeaksi Murha.infon moderoijille, että he sallivat yhden kirjoittajan pilata kesksutelun, jota ei missään muualla ole.
CSI
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja CSI »

sisotalo kirjoitti:Toinen nimimerkki panettelee jotain henkilöä, jonka uskoo asuvan Fittjassa. Jos haluaa kohdata Helsingin yliopiston sosisiaalpolitiikan dosentin Seppo Isotalon joka asuu Ruotsissa Tukholman Älvsjössä - pitää se tehdä hänen avoimessa blogissaan. Täällä osallistuu keskusteluun nimimerkki sisotalo.
Seppo: "nimimerkinkin panettelu on rangaistavaa."

Ehkä se siellä ambomaalla ambomaan lain mukaan on, mutta ihan tiedoksesi: Ei ole Suomen lain mukaan rangaistava teko - ja tämä 100% suomalainen saitti, suomalaisen lain alla. Suomessa nimimerkillä ei ole mitään kunniaa, eikä sitä siis voi loukatakkaan. Ainoastaan elävät todelliset ihmiset omaavat jonkin sortin kunnian.

Eikä sinua Seppo kukaan tule täällä edes leikisti enää pitämään minään "nimimerkki sisotalona". Olet itse valinnut tulla kaapistasi ulos kertomaan kuka olet ja sillä selvä. Toistan vielä, että oikealla IRL-nimelläsi ulostulo sisotalon takaa on ollut siis TÄYSIN OMA VALINTASI. Et voi syyllistää muita lukijoita tai keskustelijoita siitä - etkä voi edellyttää, että täällä täysjärkiset ihmiset rupevat mukamas teeskentelemään, etteivät tiedä kuka tai mikä nimimerkki "sisotalo" on. Sinun on pikkasen myöhäistä huudella sellaisen "suojan" perään kun kerta itse omilla toimillasi romutit sen "suojan". Jos kaipaat anon-nickin antamaa suojaa nyt yhtä-äkkiä, niin mikset tehnyt sellaista ja pysynyt sen luoman suojan piilossa?

Tuliko puppendaal pöksyihin heti jos keskustelu koskee sinua? Sinun itsesi pitää kyllä saada revitellä Annelia ja kaikki muita ihmisiä etunimeltä/täydeltä nimeltä kutsuen?? (jopa Annelin lapsia, vaikka he ovat alaikäisiä ja siten erityisen suojan tarpeessa???????) Mutta annas olla kun joku erehtyy mainitsemaan sinun itsesi rehvastallen ilmoittaman nimesi, niin alkaakin "kunnianloukkaussyytettä sataa" palstalle (vaikkei sinua ole edes häväisty mitenkään??) Ihmettelen käytöstäsi ja kaksinaismoraaliasi, Seppo.

Koska sulla on noin helvetin hakusessa kunnianloukkauslainsäädönnön todellinen merkitys Suomessa, niin tiedoksesi myös, että tosiseikan sanominen IRL-henkilöstäkään ei ole kunnianloukkaus. Ei, vaikka asia olisi henkilön mielestä epämiellyttävä. Jotkut asiat voivat toki olla rangaistavia jonkin muun seikan vuoksi, esim. kuulua yksityisyyden piiriin tai olla suojattuja henkilösuojalain perusteella (kuten suomalainen HETU:si). Mutta esim. kotiosoite ei Suomessakaan kuulu henkilösuojan piiriin kuten ei Ruotsissakaan - ja vielä vähemmän kun se on julkisesti, laillisesti jaossa jollain saitilla.

Tässä muuten eräs toinen kätevä palvelu. Otetaan esimerkiksi vaikka tämän talon rappukäytävä ja halutaan tietää keitä kaikkia siellä henkikirjoittajan mukaan asuu: http://tinyurl.com/a4senk4

Se selviää tällä kyselyllä: http://www.upplysning.se/person/?x=006& ... %c4lvsj%f6

PS. Sori, muistinkin tuon Fiddjan väärin, mutta hyvä että itse ärsyynnyit kertomaan kaikille kumpi noista kahdesta Ratsit-palvelun hepusta olet (itse toki sen tiesinkin jo ikäsi perusteella, mutta kätevämpää näin, että itse ilmoittelet asian niin ei tule niitä kunnianloukkaussyytöksiä :) )))) LOL XO XO Ei mulla muuta, Seppo.

PSS. Helsingin yliopiston henkilöhaku ei tunne ketään "Seppo Isotalo" nimistä henkilöä. Ei dosenttina - ei edes opiskelijana. Ei yhtään missään muodossa.

Katsokaa vaikka itse:

Puhelinluettelohaku: http://www-db2.helsinki.fi/tto/puhelin.henkilo.nimihaku
HY:n sähköpostihaku "Mainari": http://www.helsinki.fi/mainari/

Siten epäilen väitettä, että Hgin Yliopiston palveluksessa olisi "sosiaalipoliitikan dosentti Seppo Isotalo" valheelliseksi. Ratsit-palvelun mukaan kyseinen Älvsjössä asuva henkilö on syntynyt jo vuonna 1936, olleen siis 77-vuotias....epäilen vahvasti, että edes Helsingin Yliopistolla riittää kiinnostusta pitää palkkalistoillaan reippaasti yli-ikäisiä henkilöitä? (vanhuuseläkkeelle siirtymisen pakkoraja on muistaakseni Suomessa 67 tai 68 ikävuotta)

Ja koska "dosentti" ei ole mikään arvonimi vaan virkanimike toimessaolijalle, ei sitä voi käyttää arvonnimenomaisesti tittelinään elinkautisesti, jos ei enää siinä tehtävässä ole. Siten päteminen jonain "dosenttina" on yksinkertaisesti ihmisten uunottamista ja harhaanjohtamista...
Viimeksi muokannut CSI, La Maalis 23, 2013 11:34 am. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
huippumies
Roger Murtaugh

sisotalo kirjoitti:Huippumies aloitti ketjun salaliitoista, mutta kun argumentit eivät riittäneet yrittää hän perua sitä.
Heh :) Avasin ketjun ja ketjun aiheen perässä on kysymysmerkki, eikö? En minä peru ketjua (enkä usko salaliittoihin), toinpahan vain aiheen Ulvilaan, jotta ei tarttis vääntää kackelissa. Koska kysymys kuuluu: Salaliittoja - onko niitä? se tarkoittaa, että nyt on sisotalollakin mahdollisuus heittää ne konkreettiset syytökset kehiin PERUSTELUINEEN. Niitä perusteluja ei vain ole tänne tullut. Mutta sehän vain kertoo siitä, että ne salaliitot on vain niiden aivokopassa, jotka niistä puhuvat :)
Valhalla
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

Sepolla on ikä huomioonottaen hieman ymmärrettäviä valemuistoja näistä virka-ajoista. Sitten vuosituhannen vaihteen hän ei ole dosentti ollut. Helsingin yliop.n sivuilta:
1977–2001 Isotalo, Seppo Johannes (* 1936), asuntopolitiikka
Vastaa Viestiin