Kadonnut Tiina Järvinen, 23v. -Tampere 21.3.2013

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
mary1234
Harjunpää

Re: Kadonnut Tiina Järvinen, 23v. -Tampere 21.3.2013

Viesti Kirjoittaja mary1234 »

Atlanta kirjoitti:Tuli vaan mieleen, että onkohan tyttöä kyselty sairaaloista. En tarkoita pelkästään Tampereen, vaan vaikka esim. helsinkiläistä sairaaloista.
Kun tuli mieleen, että tyttö oli raskaana, ehkäpä suunnittelematta, niin on hakeutunut raskauden keskeytykseen. Ja muualle kuin Tampereelle.
Hän on täysi-ikäinen ihminen, niin sairaalat ei tosin anna tietoja, jos itse kieltää.

Käsitin, että edessä on lomamatka. NO, raskaus ei estä lomailua, mutta on silti halunut keskeyttää sen. Tai, kuten ymmärsin, välillä on ollut katko poikaystävän kanssa seurustelussa(voin ymmärtää väärinkin) ja tulokas oli jonkun muun kaverin. Silloinkin on hyvä tehdä tämä keskeytysratkaisu. Hän ei ole halunut kenenkään tietävän siitä.

Toivottavasti asia selviää piankin. Ellei sitten ole tapahtunut jotain odottamatonta ja hirveää.
Tämäkin mahdollisuus on olemassa, myös voinut olla tietämättään tosiaan raskaana ja tullutkin luonnollinen keskeytyminen ja kovat kivut, silloin verenvuoto voi olla rajuakin(sairaalassa ollu töissä). Tietty keskeytykseen ilmeisti ei Tamperelainen pääse muualle kun omaan sairaalaan, paitsi tietysti yksityiselle klinikalla.
Kun mainitsit raskauden...entä jos poikaystävä on kuullut että tyttö on raskaana ja isäehdokas onkin joku muu. Miten poikaystävä on siihen reagoinut?
Miksi media ei nyt kerro päivitystä tapahtuneeseen, yleensä Poliisi tiedottaa kadonneista alussa aktiivisesti ja lehdet ainakin 1-2krt päivässä. Missähän nyt mennään?
mary1234
Harjunpää

Mary Shannon kirjoitti:
mary1234 kirjoitti:
Mary Shannon kirjoitti:No tota.. mä asun täällä ja mun postinumero on 33580... :D
Heh :D Tietty olet oikeassa :lol:
Kurkkappas oma osoitteesi Enirolta mitä sanoo. Omalla kohdallani postinumero on oikeesti 33720 (eli Hervanta) ja Eniro väittää osoitetietojen perusteella postinumerokseni 33710 (Kaukajärvi) :mrgreen:
Eipä oo eniroon luottaminen....Kiitos korjauksesta ko.asian tiimoilta :D
No eipä näköjään eniro oikein tiedä! :)

Täytyypä nyt ulkoilemaan lähtiessä pitää tuolla metsäpoluilla silmät auki. Vaikka tuskinpa siitä mitään apua on.
Pidä silmät auki ja kurkkaile myös ylöspäin. itse olen kerran löytänyt menehtyneen henkilön Hervannan mettäst, oli hirttäytynyt ylös puuhun. Joten kurkkaile myös ylöspäin 8)
Atlanta
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Atlanta »

En usko, ainakaan vielä mihinkään itsariin.
Tuli vaan tämä raskausajatuskin mieleen. Voi tietty olla spontaani keskenmeno, mutta ajattelin lähinnä ihan aborttiin menoa muiden tietämättä.
Kyllä hän varmaan on tiennyt raskaudestaan, mutta ei ole vielä halunut perhettä, vaikka lapsi olisi ollut poikaystävänkin..
Mutta on voinut olla jonkun muunkin.
Jos on tullut keskenmeno, niin asunnossa saattaa olla verta, paljonkin. Se on ehkä tehnyt etsinnöistä kiireisen, kun ei ole tietoa, mitä on tapahtunut.
"Kaiken viisauden alku on tosiasioitten tunnustaminen". J.K.Paasikivi.
huikauhistus
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja huikauhistus »

Mistä tiedätte että on raskaana?
Ei lukenut uutisissa?
huikauhistus
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja huikauhistus »

[quote="Scarlett"]Katselin sen Tiinan Facebook-sivuja.

Tiina Järvisiä hirveä määrä, miten löytyy?
En itse löytänyt!

ps. löytyi.. http://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 2059_n.jpg

Kuvan kaunis nuori nainen!
Mutta tuo "poikaystävä" näyttää oudolta umpeen tatuoituineen käsivarsineen. Hormoonibodari..? Lihakset ovat epäilyttävän isot.
Viimeksi muokannut huikauhistus, La Maalis 23, 2013 11:36 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
janita
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja janita »

^ Ilmeisesti se oli spekua ja minun mielestäni aivan järjetöntä. Raskaudenkeskeytys sitäpaitsi hoidetaan joko lääkkeellisesti tai kaavinnalla (riippuen raskausviioista ja omasta valinnasta), eikä kumpikaan edes vaadi yöpymistä sairaalassa. Aamulla airaalaan ja iltapäivällä kotiin. Että se niistä raskaudenkeskeytysspekulaatioista.

Ja facebookista tuo TJ on se, jolla on blondi tukka ja kirkkaanvioletti vaatetus profiilikuvassa. Taustakuvassa on pari koiraa.
Viimeksi muokannut janita, La Maalis 23, 2013 11:27 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
matlockb
Watson itse

Viesti Kirjoittaja matlockb »

huikauhistus kirjoitti:Mistä tiedätte että on raskaana?
Ei lukenut uutisissa?
Tämä minuakin kiinnostaa suuresti. Ei ole uutisissa puhuttu raskaudesta mitään eikä yksikään keskustelija ole kertonut että esimerkiksi "tutun tutun" tmv. mukaan Tiina on raskaana. Voisi näille (jo minfon sääntöjenkin mukaan) ilmoittaa lähteen, eli onko tieto huhupuheita, faktaa vai pelkkää omaa arvailua/oletusta.
En asiasta tiedä, mutta jos raskaus on aivan alkuvaiheessa niin aiheuttaako keskenmeno (merkittävää) verenvuotoa, silläkin kun spekuloitiin jos asunnosta olisi verta löytynyt paljon. Toisaalta runsas verenvuoto, johtui sitten mistä tahansa, aiheuttaa yleensä tilan että henkilö ei kauhean pitkää matkaa omin avuin liiku.
Tuosta ajokorttiasiasta vähän ot:tä itse olen aivoinfarktin sairastanut mutta ajokieltoa ei määrätty päivääkään, tosin pääsin normaalisti liikkumaan nopean ja hyvän sairaalahoidon ansiosta mutta on paljon kiinni neurologista kehottaako hän välttämään autolla ajamista vai määrää ajokieltoa. Saattaa tosin olla että tämä neurologi unohti koko ajokieltoasian koska ohjeiden mukaan 3 kuukautta olisi ajokieltoa annettava uusiutumisriskin vuoksi. Omassa tapauksessani kyse oli ilmeisesti unohduksesta koska "naapuripotilaalle" jolla oli täysin samanlainen infarkti ja oireet olleet, antoi tämä sama neurologi 3 kuukautta ajokieltoa.
Viimeksi muokannut matlockb, La Maalis 23, 2013 12:16 pm. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)
Atlanta
Adrian Monk

Ei missään ole sanottu, että Tiina olisi raskaana. Se oli vain minun ajatukseni. Tuli mieleen, ettei hän halunutkaan kertoa siitä kenellekään, ettei edes kukaan tiedä. Ja että halusi hoitaa asian pois ihan salaa. Onhan niitä yksityisklinikoita, jotka pitävät potilasta vähän kauemmin kuin yleiset sairaalat.
Kirjoitin ilmeisesti asian huonosti kuin vain oma ajatukseni tulkittiin totena.
janita
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja janita »

Atlanta kirjoitti:Ei missään ole sanottu, että Tiina olisi raskaana. Se oli vain minun ajatukseni. Tuli mieleen, ettei hän halunutkaan kertoa siitä kenellekään, ettei edes kukaan tiedä. Ja että halusi hoitaa asian pois ihan salaa. Onhan niitä yksityisklinikoita, jotka pitävät potilasta vähän kauemmin kuin yleiset sairaalat.
Kirjoitin ilmeisesti asian huonosti kuin vain oma ajatukseni tulkittiin totena.
Anteeksi nyt vain, mutta ei täällä ole mitään sellaisia yksityisklinikoita, jotka "pitäisivät potilasta" päiväkausia tarpeettomasti. Sitäpaitsi sairaalassamakoilu ei ole halpaa lystiä edes julkisella, saati sitten yksityisellä. Tampereellakin esim. Koskiklinikka tekee kyllä raskaudenkeskeytyksiä, mutta ei se toimenpide itse eroa mitenkään julkisella puolella tehtävästä, paitsi hinnaltaan. Raskaudenkeskeytys (ja huom. mikään ei edes viittaa siihen, että tämä kadonnut Tiina olisi ollut raskaana - paitsi sinä!) on todella ihan päiväkseltään suoritettava varsin tavallinen toimenpide, joka yleisimmin tehdään lääkkeellisesti ja vie muutamia tunteja ja kirurgisenakin (kaavinta) se hoidetaan ihan päiväkirurgisena toimenpiteenä. Tuollainen asia on aivan helppo hoitaa lähipiiriltä salaa ilman katoamista ja vaikka ihan julkisella puolella!
Atlanta
Adrian Monk

Se teoria meni sitten pieleen. Mutta kun kaikkea tulee mieleen, kun ihminen tuolla tavoin katoaa.
Toivottavasti ei kuitenkaan ole sattunut mitään ikävää, että löytyy ja kunnossa.
mary1234
Harjunpää

huikauhistus kirjoitti:Mistä tiedätte että on raskaana?
Ei lukenut uutisissa?
itse en ole lukenut mitään raskaudesta. Vastasin vaan arään toisen palstan kirjoittajan viestiin, joka mietti tätäkin vaihtoehtoa.
Eli pohdiskellaan vaan kaikkee mahdollista, ei ihmisiä voi kadota jatkuvasti kun tuhka tuuleen.
Pidetään mielet avoina ja mietitään joka näkökantilta :)
Napsukka_
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja Napsukka_ »

Kieltämättä tämä on aika mielenkiintoinen tapaus... Täälläkin on aika paljon puhuttu erilaisista vaihtoehdoista. Mä en ajattelisi välttämättä mitään raskaushommia.

Tuo mitä tuolta T:n profiilista mun silmin näkee niin on ollut ihan onnensa kukkuloilla kun ovat poikaystävän kanssa palanneet yhteen. (mitä ilmeisemmin ero ollut jossain välissä?) Mutta mikä saa noin sievän ja iloisen tytön häviämään yhtäkkiä, jättämään työt ja kaiken? Mahdollinen ryppy rakkaudessa niinkun täälläkin on arvottu?! ..Ehkäpä syy siellä miksi edellisen kerran erottu?

Pohtiessani erilaisia vaihtoehtoja, jos onkin tullut ero jostain syystä niin miksi poikaystävä on iltalehdelle enää sanoneen olleensa poikaystävä, hänenhän kommenteista ei kumminkaan ole ns. "hyötyä" ollut?? Riita poikaystävän kanssa esimerkiksi jostain menneistä asioista? Kuitenkin jos fb kirjoituksia lukee niin onnellisuus on ensimmäinen (ja ainut) asia mikä mulla tulee mieleeni. Mikä sen kaiken sitten romautti ihan yhtäkkiä?

Ikävä kyllä alkaa huoli olla että onko kyseessä sitten itsemurha?
Mary Shannon
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja Mary Shannon »

Onkohan tuon poikaystävän oikea nimi Kalle? Tuon firmansa kautta tutkiskelin..
Murmeli
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja Murmeli »

Mulla on sellainen "tunne", että Tiina on halunnut ottaa etäisyyttä tuohon poikaystäväänsä? Olisiko poikaystävä siitä vähän hermostunut ja tehnyt katoamisilmoituksen, sepittänyt ehkä jotain itsetuhoisuuteen taipuvaisuudesta ja saanut poliisit ottamaan katoamisen tosissaan. Fb:ssä 4. maaliskuuta Tiina oli kirjoittanut, että "jos seisoisi tulen keskellä niin selviäisi kaikesta" ja myöhemmin joku ystävistä oli kommentoinut, että "muistatkin vain pyytää apua". tuohan nyt voi merkitä tietenkin ihan mitä vaan harmitonta, mutta olisiko parisuhteessa ollut asiat huonommin, kuin mitä kulissit kertoo. Mua henk.koht. ei yksikään "lihaskimppu" saa hurmattua "lempeydellään". Tämä kaikki siis vain omaa kuvitelmaa!
Mary Shannon
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja Mary Shannon »

Poikaystävä on ilmeisesti myös vartija/poke sähkärihommien lisäksi. Toivottavasti fiksu tyyppi, eikä niitä, joilla napit liikkuu..
Vastaa Viestiin