Kadonnut Tiina Järvinen, 23v. -Tampere 21.3.2013
Re: Kadonnut Tiina Järvinen, 23v. -Tampere 21.3.2013
Eniten kiinnostaisi tietää, kenelle Tiina on soittanut illalla viimeisen puhelun?
Kuka on nähnyt tiinan poistuvan kotoa aamupäivällä, naapuri kenties?
Itse jos menen iltavuroon (14 aikaan alkaa mulla aina iltavuoro) heräilen just tuossa 9-10 aikaan, että saan nukkua kuitenkin vähän pidempään kun aamuvuoroina, mutta ehdin myös ennen työvuoroa käydä hoitamassa asioita ja tehdä ruoan esim.
Meillä on tilanne, että miehen työvuorot eivät ole säännölliset, koska työt ovat urakka painotteisia, työtä tehdään niin kauan, että homma on valmis, joskus voi tulla jo 2h päästä lähdöstä kotiin, joskus voi mennä 12tuntiakin. Silloin infoan miehelle aina, minne olen menossa, että jos tuleekin töistä kotiin sillon kun olen asioilla, ei ihmettele minne olen hävinnyt (koska en aina pidä asioilla ollessa puhelinta äänillä, joten minuun ei välttämättä saa yhteyttä, siksi etukäteen infoaminen)
Ajan takaa tässä vaan sitä, että jos Tiinalla sama tilanne (mieshän on käsittääkseni sähköfirmassa töissä?) mies on lähtenyt aamulla hoitamaan jotain sähkövikaa, ja ei ole osannut sanoa millon tulee takaisin. Tiina on yrittänyt 10 aikaan soittaa miehelle, että aikoo lähteä käymään jossain, mies ei vastaa puhelimeen, Tiina ajattelee, että no big deal, ei tartte laittaa tekstaria, en ole kauaa pois, ehdin varmaan ennen miestä jo takasin kotio ja jos en ehdi, niin hän varmaan soittelee missä meen.
Mutta jotain onkin tapahtunut matkalla ? Mutta mitä ?
Kuka on nähnyt tiinan poistuvan kotoa aamupäivällä, naapuri kenties?
Itse jos menen iltavuroon (14 aikaan alkaa mulla aina iltavuoro) heräilen just tuossa 9-10 aikaan, että saan nukkua kuitenkin vähän pidempään kun aamuvuoroina, mutta ehdin myös ennen työvuoroa käydä hoitamassa asioita ja tehdä ruoan esim.
Meillä on tilanne, että miehen työvuorot eivät ole säännölliset, koska työt ovat urakka painotteisia, työtä tehdään niin kauan, että homma on valmis, joskus voi tulla jo 2h päästä lähdöstä kotiin, joskus voi mennä 12tuntiakin. Silloin infoan miehelle aina, minne olen menossa, että jos tuleekin töistä kotiin sillon kun olen asioilla, ei ihmettele minne olen hävinnyt (koska en aina pidä asioilla ollessa puhelinta äänillä, joten minuun ei välttämättä saa yhteyttä, siksi etukäteen infoaminen)
Ajan takaa tässä vaan sitä, että jos Tiinalla sama tilanne (mieshän on käsittääkseni sähköfirmassa töissä?) mies on lähtenyt aamulla hoitamaan jotain sähkövikaa, ja ei ole osannut sanoa millon tulee takaisin. Tiina on yrittänyt 10 aikaan soittaa miehelle, että aikoo lähteä käymään jossain, mies ei vastaa puhelimeen, Tiina ajattelee, että no big deal, ei tartte laittaa tekstaria, en ole kauaa pois, ehdin varmaan ennen miestä jo takasin kotio ja jos en ehdi, niin hän varmaan soittelee missä meen.
Mutta jotain onkin tapahtunut matkalla ? Mutta mitä ?
Angel - put sad wings around me now
Protect me from this world of sin
So that we can rise again
Protect me from this world of sin
So that we can rise again
Sama täällä, carrie: meillä on tiedossa tarkkaan toistemme menot. Ihan turvallisuussyistäkin. Meillä ei toisaalta kumpikaan soita toiselle töihin paitsi jos on äärimmäisen tärkeää asiaa. Mä pystyn omassa työssäni kyllä vastaamaan puheluihin, mieheni ei niinkään hyvin. Yleensä laitellaan tekstaria jos jotakin tosi tärkeää tulee. Me myös ilmoitetaan jos meneekin odotettua pidempään jossakin ja sanotaan arvioitu aika jolloin ollaan kotona ja siitä huolimatta soitellaan kun ollaan jostakin tulossa. Mutta jokaisella parilla omat tapansa.
Nopeaa yhteenmuuttoa, jos se nopeaa on ollut, en ihmettele. Eikös se ole aika tavallista nykyään ja on-offiakin on? Kyllä jokaisessa suhteessa on omat kuoppansa. Mutta jotenkin tuo kuvakin poikaystävästä saa mussa jotenkin aikaan pahaenteisen aavistuksen. Jotenkin se on tässä keississä osallisena, mutta tämä on vaan omaa spekuani.
Nopeaa yhteenmuuttoa, jos se nopeaa on ollut, en ihmettele. Eikös se ole aika tavallista nykyään ja on-offiakin on? Kyllä jokaisessa suhteessa on omat kuoppansa. Mutta jotenkin tuo kuvakin poikaystävästä saa mussa jotenkin aikaan pahaenteisen aavistuksen. Jotenkin se on tässä keississä osallisena, mutta tämä on vaan omaa spekuani.
"You say stick to the highway. I say we should take my shortcut.
Why don't we just flip a coin?"
Why don't we just flip a coin?"
-
SalapoliisiSisu
- Alokas
Minun huomioitani asiasta:
1. Yleensä, kun ihmiset facebookissa ilmoittaa seurustelusuhteesta, niin moni ihminen tykkää ja kommentoi. Varsinkin nuorilla. Tiinan facebook-sivuilla lukee suhteesta 16.10.2012 ja siitä tykkää vaan 3 ihmistä! Eikö suhde ollut kovin toivottu..? Jos oltiin menty yhteen jo heinäkuussa ja vähän erottiin ja palattiin yhteen, ni jos se uusi yhteenpaluu ei ole ollut toivottu.. T
2. Profiilikuvassa Tiina on itse kirjoittanut kommentin "Katse parempaan tulevaisuuteen".. Kertooko toi, että on vaikeuksia on siis takana.. Siihen liittyis myös päivitys: "Nyt tuntuu siltä että vaikka seisoisin tulen keskellä niin selviän mistä tahansa! ♥". Musta toi kertoo, että on ollut niin vaikeaa, että nyt tuntuu siltä, että voi selvitä mistä vaan, kun on selvinnyt muistakin.. Parisuhde, mielenterveysongelmia?
3. Yleensä ihmiset linkittelee facebookkiin sellaisia kappaleita mitkä kuvaa sen hetkistä tunne tilaa.. Tai yleensähän sitä kuunnellaan musiikkia mielentilan mukaan. Mun mielestä. 1.3 linkitetty Erinin laulamana Kaija Koon -Vapaa.. Se ei nyt musta kerro kovin onnellisesta parisuhteesta. Vaan, että jotain ongelmia jossain on ja niissä on riuduttu.
4. Olen kova facebook-kyttääjä ja huomannut, että ihmiset jotka todistelevat itselleen ja muille onnellisuuttaan laittelevat toistensa seinille "rakkausläpälää" -juttuja.. Itse olen sitä mieltä, että tasapainoista ja onnellista suhdetta ei tarvitse facebookissa hoitaa, varsinkaan jos asuu yhdessä. Jotenkin nyt tuntuu, että parisuhteessa on ollut jotain.. Ja ehkä Tiinan omassa henkisessä voinnissa sen vuoksi.
5.Tietojeni mukaan tää mies on noin 33-34v. 23-vuotias tyttö on musta aika nuori. Tiedän tuon miehen kaveripiiriä ja ei siellä kyllä noin nuoria tyttöjä muilla ole. Suunnilleen saman ikäisiä ja perheen perustamista, naimisiinmenoa jne.. Mut siis ei tuo ikäero tavaton ole, kunhan huomioin.
Toivottavasti puhelutiedot on selvitelty.. Mut mulla on semmonen kutina, että jostain syystä Tiina on omasta tahdostaan ottanut hatkat ja sitten on tapahtunut joku vahinko.. Esim jäihin putoaminen.
Toivottavasti Tiina kuitenkin löytyy hengissä.
1. Yleensä, kun ihmiset facebookissa ilmoittaa seurustelusuhteesta, niin moni ihminen tykkää ja kommentoi. Varsinkin nuorilla. Tiinan facebook-sivuilla lukee suhteesta 16.10.2012 ja siitä tykkää vaan 3 ihmistä! Eikö suhde ollut kovin toivottu..? Jos oltiin menty yhteen jo heinäkuussa ja vähän erottiin ja palattiin yhteen, ni jos se uusi yhteenpaluu ei ole ollut toivottu.. T
2. Profiilikuvassa Tiina on itse kirjoittanut kommentin "Katse parempaan tulevaisuuteen".. Kertooko toi, että on vaikeuksia on siis takana.. Siihen liittyis myös päivitys: "Nyt tuntuu siltä että vaikka seisoisin tulen keskellä niin selviän mistä tahansa! ♥". Musta toi kertoo, että on ollut niin vaikeaa, että nyt tuntuu siltä, että voi selvitä mistä vaan, kun on selvinnyt muistakin.. Parisuhde, mielenterveysongelmia?
3. Yleensä ihmiset linkittelee facebookkiin sellaisia kappaleita mitkä kuvaa sen hetkistä tunne tilaa.. Tai yleensähän sitä kuunnellaan musiikkia mielentilan mukaan. Mun mielestä. 1.3 linkitetty Erinin laulamana Kaija Koon -Vapaa.. Se ei nyt musta kerro kovin onnellisesta parisuhteesta. Vaan, että jotain ongelmia jossain on ja niissä on riuduttu.
4. Olen kova facebook-kyttääjä ja huomannut, että ihmiset jotka todistelevat itselleen ja muille onnellisuuttaan laittelevat toistensa seinille "rakkausläpälää" -juttuja.. Itse olen sitä mieltä, että tasapainoista ja onnellista suhdetta ei tarvitse facebookissa hoitaa, varsinkaan jos asuu yhdessä. Jotenkin nyt tuntuu, että parisuhteessa on ollut jotain.. Ja ehkä Tiinan omassa henkisessä voinnissa sen vuoksi.
5.Tietojeni mukaan tää mies on noin 33-34v. 23-vuotias tyttö on musta aika nuori. Tiedän tuon miehen kaveripiiriä ja ei siellä kyllä noin nuoria tyttöjä muilla ole. Suunnilleen saman ikäisiä ja perheen perustamista, naimisiinmenoa jne.. Mut siis ei tuo ikäero tavaton ole, kunhan huomioin.
Toivottavasti puhelutiedot on selvitelty.. Mut mulla on semmonen kutina, että jostain syystä Tiina on omasta tahdostaan ottanut hatkat ja sitten on tapahtunut joku vahinko.. Esim jäihin putoaminen.
Toivottavasti Tiina kuitenkin löytyy hengissä.
En jaksa kaivaa tekstejä onko tullut ilmi, mutta tänään kahlasi etsijät lumista metsää tytön asuinseudun läheltä. Ainakin kymmenisen ihmistä ja ilman liivejä. Ei koiria.
-
Mary Shannon
- Armas Tammelin
Osaatko sanoa mihin aikaan ja missä kohtaa?Valhalla kirjoitti:En jaksa kaivaa tekstejä onko tullut ilmi, mutta tänään kahlasi etsijät lumista metsää tytön asuinseudun läheltä. Ainakin kymmenisen ihmistä ja ilman liivejä. Ei koiria.
Keskipäivällä mm Oriniitynkadun päästä alkavan metsän ja kävelypolkujen varrella.
Kyllä mun kokemukseni mukaan semmoiset bodatut, maskuliiniset miehet seurustelevat useinkin sievien naisten kanssa, ei niillä ainakaan pääsääntöisesti mitään amatsoneja puolisoinaan ole.huikauhistus kirjoitti:Mietin vain, miten tuollaine pieni sievä nuori nainen ja näin raavas mies ovat päätyneet yhteen? Aika epäsuhta pari! En yhtään ihmettele, jos Tiina on pitänyt suhdetta on/off.
Ylipäätänsä sekä kadonnut Tiina että poikaystävänsä menevät molemmat ulkoisen olemuksensa puolesta normaalit-kategoriaan minun mittapuullani. Eli ulkonäön perusteella en lähde sen kummemmin spekuloimaan.
Leinolassahan on asuinalueen keskellä tuollainen metsäsaareke. Kartalla se näyttää aika pieneltä, mutta se on kuitenkin pääasiassa ihan kunnollista, osin tiheääkin metsää, ja siellä on paljon kallioita ja maastossa on korkeuseroja. Eli sinne voisi varmasti hyvinkin ihminen kadota hankeen niin, ettei heti satu ulkoilijoiden silmiin. Siellä ilmeisesti niitä etsijöitäkin oli nähty..?
-
Mary Shannon
- Armas Tammelin
Ahaa.. ok. Siinä itsekin ulkoilin kahden maissa iltapäivällä, mutten silloin nähnyt etsijöitä. Ovat olleet vähän aiemmin. Itse näin kyllä muutamia pajunoksien kerääjiä juuri siinä.Valhalla kirjoitti:Keskipäivällä mm Oriniitynkadun päästä alkavan metsän ja kävelypolkujen varrella.
Junaradan lähellä oli ollut poliisiauto nyt illalla. Myös yksi poliisiauto oli pillit päällä tullut tänne suunnalle. Varmaan ihan muihin viikonlopun meininkeihin liittyen..
-
Mary Shannon
- Armas Tammelin
*8 §* Huhuja käsiteltäessä on syytä tehdä selväksi onko kyse omistaNapsukka_ kirjoitti:Jaa mitenkäs täällä meni säännöt tyyliin jos kaverin kaverin kaverilta ois kuullu asiasta vähän juttuja niin niin??
arvailuista ja toiveista vai todellisista tiedoista.
Eli kerro vaan, mutta korosta, että huhupuhetta.
-
Cate Archer
- Alibin satunnaislukija
Heti kun luin perjantaina tän jutun niin tuli mieleen, että poikaystävä on syyllinen. Toivottavasti olen väärässä. Tulee vaan mieleen, että heti ollaan niin huolissaan ja ilmotetaan siitä lehdille niin yrittää salata tekojaan.
Jos itse oisin kadoksissa niin mies ei varmaan antas lehdille haastatteluja vaikka ois katoamisilmoituksen tehnytkin.
Jos itse oisin kadoksissa niin mies ei varmaan antas lehdille haastatteluja vaikka ois katoamisilmoituksen tehnytkin.
Napsukan "sisäpiiritietoja" ja huhuja odotellessa totean, ettei minulle Carloksen kuva mitään pahoja fiboja aiheuttanut. Miksi olisikaan? Onhan noita nyt tatskoja ihmisillä. Ja hauistakin. Ei kai sentään NE ihmisestä tappajaa tee?
Jos osoittautuu vääräksi minun intuitiot ja siippa onkin johonkin syyllinen, sitten muutan katsantokantaani, mutta onko tässä nyt jotain näyttöä avomiestä kohtaan? Tässä vaiheessa? Muuta siis kuin tatskatut käsivarret ja isot lihakset? Tuon näköisiä kavereita on minullakin, ja ihan kilttejä ja leppoisia ovat
Jos osoittautuu vääräksi minun intuitiot ja siippa onkin johonkin syyllinen, sitten muutan katsantokantaani, mutta onko tässä nyt jotain näyttöä avomiestä kohtaan? Tässä vaiheessa? Muuta siis kuin tatskatut käsivarret ja isot lihakset? Tuon näköisiä kavereita on minullakin, ja ihan kilttejä ja leppoisia ovat
Tuossa haisee muukin. Jos Tiina on (oletettu) et lähtenyt kotoa. Miksi poliisit pyörii sit poikaystävän kämpän ympärillä?Cate Archer kirjoitti:Heti kun luin perjantaina tän jutun niin tuli mieleen, että poikaystävä on syyllinen. Toivottavasti olen väärässä. Tulee vaan mieleen, että heti ollaan niin huolissaan ja ilmotetaan siitä lehdille niin yrittää salata tekojaan.
Eli poikaystävän kämpän lähellä pyörii sit etsintä. Kaveri asuu siäsuunnalla ja nähnyt kans muutaman ihmisen porukoita etsimässä ja ei koiria eikä Vapepalaisia (ei Vapepan käyttämiä huomioliivejä).Valhalla kirjoitti:Keskipäivällä mm Oriniitynkadun päästä alkavan metsän ja kävelypolkujen varrella.
Jos kerta Tiina katosi kotoaan, jokin syy on et etsitään poikaystävän kodin läheltä, olisko kuitenkin jotain hajua et olis ollut kuitenkin viimeksi poikaystävän seurassa/viimeinen joka näki tytön
Viimeksi muokannut mary1234, La Maalis 23, 2013 10:59 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
Mary Shannon
- Armas Tammelin
Kyllä ne molemmat mun käsittääkseni asuvat tuossa kämpässä. Ainakin postilaatikossa on molempien sukunimet.mary1234 kirjoitti:Eli poikaystävän kämpän lähellä pyörii sit etsintä. Kaveri asuu siäsuunnalla ja nähnyt kans muutaman ihmisen porukoita etsimässä ja ei koiria eikä Vapepalaisia (ei Vapepan käyttämiä huomioliivejä).Valhalla kirjoitti:Keskipäivällä mm Oriniitynkadun päästä alkavan metsän ja kävelypolkujen varrella.
Jos kerta katosi kotoaan, jokin syy on et etsitään poikaystävän kodin läheltä, olisko kuitenkin jotain hajua et olis ollut kuitenkin viimeksi poikaystävän seurassa/viimeinen joka näki tytönTämä siis omaa arvailua ei faktatietoa! Kodin (Tiinan asunto) ja poikaystävän asuntojen välissä on googlemapsin mukaan melkein 5km matka.
-
nuusku-nella
- Adrian Monk
Kyllä se minusta ihan pääteltävissä on uutisoinnistakin että nimenomaan yhteisestä asunnosta on kadonnut/lähtenyt silloin torstaina aamupäivällä.Mary Shannon kirjoitti:Kyllä ne molemmat mun käsittääkseni asuvat tuossa kämpässä. Ainakin postilaatikossa on molempien sukunimet.mary1234 kirjoitti:Eli poikaystävän kämpän lähellä pyörii sit etsintä. Kaveri asuu siäsuunnalla ja nähnyt kans muutaman ihmisen porukoita etsimässä ja ei koiria eikä Vapepalaisia (ei Vapepan käyttämiä huomioliivejä).Valhalla kirjoitti:Keskipäivällä mm Oriniitynkadun päästä alkavan metsän ja kävelypolkujen varrella.
Jos kerta katosi kotoaan, jokin syy on et etsitään poikaystävän kodin läheltä, olisko kuitenkin jotain hajua et olis ollut kuitenkin viimeksi poikaystävän seurassa/viimeinen joka näki tytönTämä siis omaa arvailua ei faktatietoa! Kodin (Tiinan asunto) ja poikaystävän asuntojen välissä on googlemapsin mukaan melkein 5km matka.