Kadonnut Tiina Järvinen, 23v. -Tampere 21.3.2013
Re: Kadonnut Tiina Järvinen, 23v. -Tampere 21.3.2013
Sairauden mahdollisuuskin varmaan pystyy olla olemassa, onko se syy sitten poliisin nopeaan toimintaan? Ei kai 23vuotiasta ihmistä aleta etsiä noin nopeasti ihan vain huvinvuoksi? Poliisi on varmaan kuitenkin tietoinen, oli se sitten niin tai näin.
Noh,noh! Kyse on mahdollisuudesta, vai tiedätkö ehkä toisin? Joku syy nopeaan tiedottamiseen on ollut ja mielenterveyssyyt on yksi mahdollisuus. Maaninen ihminen voi olla hyvin arvaamaton.Tontte kirjoitti:Oletteko te ihan tosissanne?Destiny kirjoitti:J.Maybrick kirjoitti: Tuo on enemmänkin kuin normi positiivisella mielellä, vaikuttaa maaniselta kommentilta. Mistä se kertoo? En tiedä kun en tunne kirjoittajaa.
J.Maybrick heittää ilmoille kaksisuuntaisen mielialahäiriön mahdollisuuden. Kyllä, täysin mahdollista (näin kyseessä olevaa ihmistä tuntematta ja täysin spekuloiden) ja voisi selittää tuon asian nopean julkisuuteen tuomisen.
Täysin normaalia tekstiä mitä facebook suoltaa.
Itse kirjoitin paskan aikaakin jälkeen, että nyt vituttaa korkkia auki ja ranteet viiltoon. Minua tuntematta varmaan luokitteliaitte mut todella häiriintyneeksi yksilöksi, jolle itsemurha on todella lähellä.
Nyt valoja päälle tohon salapoliisi hommaan.
Ja voisin olla huolissani jos Tontte katoaisi ja miettiä MYÖS mielenterveysongelmien mahdollisuutta.
Ja ei tässä ole kyse leimoista vaan mahdollisuuksista.Siitä miksi nainen on kateissa ja miksi julkinen ilmoitus annettiin niin vikkelästi. Kaikkeen on syynsä.
Helvetin kosto kiehuu sydämessäni- Yön kuningatar
Niin, tai sitten yksinkertaisesti kumpikin ovat saman maston alueella. Ensinnäkin paikannuksen tarkkuus on arviolta 100-1000metriä, eikä noita mastoja ole muutaman kymmenen metrin välein, niin yhden maston antama alue on kuitenkin aika iso. Eli ei kyllä ole tulkittavissa mitenkään poikaystävän puolesta tai vastaan.Tontte kirjoitti:Entäpä jos lokitiedoissa näkyykin, että molemmat puhelimet ovat maston x alueella. Tämä tukisi sitä teoriaa, että poikaystävä valehtelee.
Mua kyllä niin ärsyttää, että ihmisiä arvostellaan ulkonäön perusteella. Itsellänikin on tatuointeja ja olen seurustellut tatuoitujen muskelimiesten kanssa, jotka ovat ihan tavallisia miehiä. Ja minusta Kalle ainakin kuvassa näyttää ihan symppikseltä. Toki silti voi olla osallisena tähän juttuun, mutta ei sitä ulkonäkö kerro. Ja joku täällä jo spekuloi sitäkin, että Tiina oli fbssa jakanut Vapaa-biisin. Huhhuh, jos mua alettais tulkita sen takia mitä biisejä olen jakanut 
-
Nindettuli
- Scooby-Doo
Ihmisen arviointi tatuointien perusteella kuulostaa aika järjettömältä.. Tatuointeja on nykyään joka toisella ihmisellä.
Ylipäätään ulkonäön perusteella arviointi on vähän kohtuutonta ja omasta mielestäni tuo Kalle näyttää ihan kiltiltä mieheltä enkä kyllä ensimmäisenä lähtisi spekuloimaan, että olisi välttämättä ollut osallisena tähän katoamiseen.
Kaikki ei kuitenkaan ole aina sitä miltä näyttää, joten kaikki vaihtoehdot ovat mahdollisia!
Tämä katoamistapaus herättää aika ristiriitaisia ajatuksia. En usko poikaystävän osallisuuteen, mutta jotenkin en silti itsemurhaankaan, enkä tahalliseen katoamiseen.
Kaikki ei kuitenkaan ole aina sitä miltä näyttää, joten kaikki vaihtoehdot ovat mahdollisia!
Tämä katoamistapaus herättää aika ristiriitaisia ajatuksia. En usko poikaystävän osallisuuteen, mutta jotenkin en silti itsemurhaankaan, enkä tahalliseen katoamiseen.
- reijoreipas
- Jack Bauer
Samoilla linjoilla. En usko poikaystävän osallisuuteen, itsemurhaan, tahalliseen katoamiseen, tahattomaan katoamiseen, myötävaikutteiseen katoamiseen, kylmään tappoon enkä murhaan. Jotain omituista tässä on.Nindettuli kirjoitti:En usko poikaystävän osallisuuteen, mutta jotenkin en silti itsemurhaankaan, enkä tahalliseen katoamiseen.
Ehkä överiksi mennyt "kummitusseksi"?
http://footumit.fffin.com/threads/1-Unet/page39
Älä ny tuommosesta ärsyynny. Ihan normaalia toimintaa ihmisille. Tottakai ulkonäkö vaikuttaa moneenkin asiaan. Onhan sitä sellaisii jotka ei voi sietää tatskoja, niin miehissä kuin naisissa. Joku ei pidä laskeistä ja toinen ei lihaksista, molemmat kyllä noin pikku vilkasulla voi kertoa jollekin jotain. Miksiköhän suurimmalla osalla tuomion saaneista on tatuointeja? tai rikollis järjestöjen jäsenillä? Joo, on taviksillakin ja ei minua haittaa. Ei ne tässä asiassa kyllä ratkase mitään.hamamelis kirjoitti:Mua kyllä niin ärsyttää, että ihmisiä arvostellaan ulkonäön perusteella. Itsellänikin on tatuointeja ja olen seurustellut tatuoitujen muskelimiesten kanssa, jotka ovat ihan tavallisia miehiä. Ja minusta Kalle ainakin kuvassa näyttää ihan symppikseltä. Toki silti voi olla osallisena tähän juttuun, mutta ei sitä ulkonäkö kerro. Ja joku täällä jo spekuloi sitäkin, että Tiina oli fbssa jakanut Vapaa-biisin. Huhhuh, jos mua alettais tulkita sen takia mitä biisejä olen jakanut
Minulle kyllä näitten omien "tutkimuksien" harhakuvaksi, tulee väkisin sellainen tunne et ei tämä sälli nyt kuitenkaan ihan täyspäinen ole ja jotenkin on sellainen haaveilija, esittämisen tarve, jopa narsistinen, ei ainakaan kovin nöyrästi suhtaudu ympäröivään maailmaan. Ei siitä välttämättä kilahtamiseen ole pitkä matka. Tämä on minun harhani, en voi sitä todeksi sanoa, voi olla mukavakin. Toisaalta noi fb tykkäämisetkin voi tietenkin kertoa jotain.
Nyt just tuli se aika täyteen, kun minun teoriassa itsemurhan mahdollisuus on enää todella pieni. Tapaturmaan en ole uskonu hetkeäkään. Tietääkö kukaan mimmoset ne kengät oli?...muuta kun ruskeat. Oliko pipoa, hanskoja, kassia, reppua?
Mitäpä jos Tiinalla ja K:lla on tosiaan ollut riita. Ehkä K:lla on tosiaan ollut toinen nainen. Tai ehkä on K:n aloitteesta (taas?) ollut puhetta erosta. Tiina on häipynyt ja joko jättänyt itsemurhaviestin tai muutoin vihjannut K:lle itsetuhoisuudesta. Tämän jälkeen tyttö on painellut jonnekkin paikkaan X jossa edelleen majailee. On K:lle niin vihainen, että haluaa "kääntää veistä haavassa" ja huolestuttaa K:n todenteolla. Ehkä Tiina jossain hykertelee tyytyväisenä, kun tietää K:n olevan huolesta sairaana.
Tämäkin vain yksi spekulaatio.
Todellisuudessa uskon Tiinan jo kuolleen. Luultavimmin omankäden kautta.
Tämäkin vain yksi spekulaatio.
Todellisuudessa uskon Tiinan jo kuolleen. Luultavimmin omankäden kautta.
Ei pidä viskellä kiviä, jos istuu lasikaapissa.
-vanha suomalainen sananlasku-
-vanha suomalainen sananlasku-
-
Mary Shannon
- Armas Tammelin
"Järvinen oli yrittänyt soittaa poikaystävälleen vielä aamulla, mutta tämä ei pystynyt kello 10 aikoihin vastaamaan puhelimeensa.
- Olin kotona kuitenkin jo ennen puolta yhtä, ja silloin hän oli jo kadonnut."
Tulee mieleen tuosta Iltalehden jutusta sellainen kuvio, että ovat illalla riidelleet pahasti ja mahdollisesti eronneet. Jätkä on lähtenyt lätkimään johonkin, baariin/kavereille/toisen hoidon luo, tai johonkin. Ja Tiina on yrittänyt saada kiinni. Ja kun kymmeneltä aamullakaan ei oo saanut äijää kiinni (joka maannut krapulassa jossain kämpillä esim.), niin luovuttanut ja vaipunut epätoivoon, että nyt kaikki on ohi ja se on jonkun toisen luona.
Siksi tämmönen tulee mieleen, kun ei mainita mitään siitä, koska mies olisi aamulla lähtenyt kotoa? Ei siis välttämättä ole ollut yötä kotona lainkaan koko ukko.
- Olin kotona kuitenkin jo ennen puolta yhtä, ja silloin hän oli jo kadonnut."
Tulee mieleen tuosta Iltalehden jutusta sellainen kuvio, että ovat illalla riidelleet pahasti ja mahdollisesti eronneet. Jätkä on lähtenyt lätkimään johonkin, baariin/kavereille/toisen hoidon luo, tai johonkin. Ja Tiina on yrittänyt saada kiinni. Ja kun kymmeneltä aamullakaan ei oo saanut äijää kiinni (joka maannut krapulassa jossain kämpillä esim.), niin luovuttanut ja vaipunut epätoivoon, että nyt kaikki on ohi ja se on jonkun toisen luona.
Siksi tämmönen tulee mieleen, kun ei mainita mitään siitä, koska mies olisi aamulla lähtenyt kotoa? Ei siis välttämättä ole ollut yötä kotona lainkaan koko ukko.
Minusta tuntuu, että tuo (huhu) "itsemurha viesti" jos sellainen on, niin se on tullut tekxtarina tämän sällin puhelimeen. Olisko muka Tiina hävinny to 10.00 jälkeen? ja päättäny lopettaa itsensä. No, ei kai nyt sentään. Kai Tiina on salilla käynyt toisenkin kerran tässä välissä...Tiina on hengissä tai sitten tämä on henkirikos.
-
Nindettuli
- Scooby-Doo
Täällä monikaan ei tunnu pitävän ulkopuolista tekijää mahdollisena, mutta onhan sekin mahdollista, että joku pimeä tyyppi on kolkannut Tiinan jonnekin (vrt.kiinalaisnaisen surma keskellä kirkasta päivää).
Ja kuten tässäkin uutisessa http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194802 ... valla.html kerrotaan:
"Kun tyttö ei ollut suostunut nousemaan auton kyytiin, mies oli noussut autosta. Kun pikkutyttö lähti karkuun, mies ajoi tyttöä takaa juoksemalla."
Totuus on, että täällä päin tuntuu liikkuvan kaiken maailman hulluja, joten Tiinan kohtalo voi olla myös ulkopuolisen tekijän käsissä.
Ja kuten tässäkin uutisessa http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194802 ... valla.html kerrotaan:
"Kun tyttö ei ollut suostunut nousemaan auton kyytiin, mies oli noussut autosta. Kun pikkutyttö lähti karkuun, mies ajoi tyttöä takaa juoksemalla."
Totuus on, että täällä päin tuntuu liikkuvan kaiken maailman hulluja, joten Tiinan kohtalo voi olla myös ulkopuolisen tekijän käsissä.
oon töskennellyt tiinan kanssa samassa työpaikassa aikoinaan. tiina on ollut alaikäisestä saakka samalla ketjulla työssä ja on tosi iloinen ja pirteä asiakaspalvelija joka on hänet jo nuorempana saanut vaikeuksiin mm. sellaisten miesten kanssa jotka kuvittelevat hyvän asiakaspalvelun olevan selvä merkki iskemisestä. tästä sai muistaakseni ihan kunnon riesan, mutta tästä on aikaa vuosia ja on vaihtanut työpaikkaa sen jälkeen.
koirat on tiinalle henki ja elämä, enkä usko että hän hylkäis ne noin ja tekisi itselleen jotain.
perheestä ei juuri ole ollut puhetta, mutta jäin sellaiseen käsitykseen ettei olisi kovin hyvät välit ainakaan silloin olleet. asui poikaystävän kanssa yhdessä ja on sieltä myös kadonnut. todennäköisesti pomo on soitellut perään ja katoamisesta on senjälkeen huolestuttu. illalla torstaina fb:ssä oli näitä katoamisilmoituksia kavereilta.
ystävät olivat eilen etsimässä kodin läheltä jotain mikä liittyisi tiinaan.
itse en usko, että mitään olisi itselleen tehnyt, vaan pelkään että joku on iskenyt tiinaan silmänsä ja ehkä sitten vienyt väkisin saatuaan pakit. luulisi poliisin olevan tietoinen jos on ollut joku "vainooja". toisaalta hämää se että on saatu to-iltana puhelinyhteys (vai puhelin hälyyttänyt silloin viimeksi..) ja poliisi myös käskee tiinaa itse ottamaan yhteyttä. vai onko poliisi vielä tehnyt yhtään mitään, vaan omaiset, mukaan lukien siis avopuolison saanut lehteen jutun yms.
koirat on tiinalle henki ja elämä, enkä usko että hän hylkäis ne noin ja tekisi itselleen jotain.
perheestä ei juuri ole ollut puhetta, mutta jäin sellaiseen käsitykseen ettei olisi kovin hyvät välit ainakaan silloin olleet. asui poikaystävän kanssa yhdessä ja on sieltä myös kadonnut. todennäköisesti pomo on soitellut perään ja katoamisesta on senjälkeen huolestuttu. illalla torstaina fb:ssä oli näitä katoamisilmoituksia kavereilta.
ystävät olivat eilen etsimässä kodin läheltä jotain mikä liittyisi tiinaan.
itse en usko, että mitään olisi itselleen tehnyt, vaan pelkään että joku on iskenyt tiinaan silmänsä ja ehkä sitten vienyt väkisin saatuaan pakit. luulisi poliisin olevan tietoinen jos on ollut joku "vainooja". toisaalta hämää se että on saatu to-iltana puhelinyhteys (vai puhelin hälyyttänyt silloin viimeksi..) ja poliisi myös käskee tiinaa itse ottamaan yhteyttä. vai onko poliisi vielä tehnyt yhtään mitään, vaan omaiset, mukaan lukien siis avopuolison saanut lehteen jutun yms.
-
Mary Shannon
- Armas Tammelin
CIS, oliko suhde poikaystävään myrskyinen tai on/off-tyyppinen?
-
Mary Shannon
- Armas Tammelin
Toinen kyssäri CIS, pystytkö sanomaan missä päin Tiina oli nykyään töissä? Jos et halua paikkaa sanoa, niin esim. kaupunginosa?
Kyllä se mietinnöissä oli, mut sitten tuli tämä HUHU siitä itsemurha viestistä. Minulla sellanen muisti kuva et saman tyyppinen autoilija oli ahdistellu vuos tai jotain sitten kanssa siellä tampereella ja oliko vielä keskisuomessakin.Nindettuli kirjoitti:Täällä monikaan ei tunnu pitävän ulkopuolista tekijää mahdollisena, mutta onhan sekin mahdollista, että joku pimeä tyyppi on kolkannut Tiinan jonnekin (vrt.kiinalaisnaisen surma keskellä kirkasta päivää).