fränkkä kirjoitti:saippuakauppias kirjoitti:Ei ole mimmillä toista. He pitävät kynsin ja hampain kiinni johtajasta ja personalista jolla housut roikkuu kun on niin paljon rahaa taskuissa. Vain jokinorsut haaveilee muusta.
Harhaaaa, mä en luvannutkaa ruusutarhaa, vai miten se meni

Jokusen olen nähnyt, on Audia, Bemaria, Naisia ja viuhotaan sinne ja tänne, kortti käy..kä..y...ei käy, mutta ei se mitään T:mi maksaa. Ei tua mikään maailmanluokan sähköfirma ole, näkeehän sen jo silmillään. En minä tiedä mitä te muut näette mutta ei hyvät hyssykät....kattellaan
Minä en nyt oikein ymmärrä tätä parin kirjoittajan kommentointia näihin personal trainereihin liittyen. Toki toivoisin, omankin kroppani takia, että minulla heistä joku käsitys olisi, mutta ei ole

Tähän ketjuun asti kuvittelin, että he ovat ihan tavallisia kuntosalityöntekijöitä, paitsi että heillä on myös "yksityisasiakkaita". Vähän samalla lailla, kuin omalääkärisysteemi, tai vakikampaaja. Varataan aika, ja se seuraava tunti ollaan tekemässä sitä, mitä varten siitä PT:sta ja hänen ajankäytöstään on maksettu.
Miten on, kun on myös naispuolisia personal trainereita, liittyykö heihin samoja stereotypioita? Että heillekin kelpaa vain miesmallit, tavisten kanssa eivät seurustele? Onko heilläkin mersut ja bemarit pihassa ja rahaa niin, ettei paskalle taivu? Vai ovatko naiset palkkakuopassa noissakin hommissa?
Kaikista eniten nauratti jonkun kommentti, ettei noille ukoille kukaan kelpaa, paitsi joku malli. Niin kai kuitenkin ainakin se malli kelpaa, vai eikö mallit ole ketään, liekö edes ihmisiäkään?
Vai liittyykö tuo teidän katkeruus omaan elämäänne? Olette joskus palkanneet PT:n, mutta hänen neuvoistaan huolimatta se sama maha siellä sohvalla maatessa kaverina köllöttelee?
Palattaisiinko takaisin aiheeseen, kiitos?