Tuota kirje asiaa ihmettelen itsekkin? Mistä tieto kirjeestä on peräisin?carrie kirjoitti:Mistä on käynyt ilmi, että kotoa olisi löydetty joku Tiinan kirjoittama kirje?!
Olen kyllä ketjun lukenut, mutta ihan ohi on mennyt..
Tuota kirje asiaa ihmettelen itsekkin? Mistä tieto kirjeestä on peräisin?carrie kirjoitti:Mistä on käynyt ilmi, että kotoa olisi löydetty joku Tiinan kirjoittama kirje?!
Voin etsiä ja liitellä siitä eteenpäinkin, tai voisin, jos olisin koneella. Kännykällä on täällä muutenkin vähän hankala operoidaNapsukka_ kirjoitti:Enpähän taas tiedä mihin mun aikasempi kommentti hävis.. Elikkä siis korostan nyt että kyseessä on "huhu" jota en voi itse todeksi taata. Jälkeensä oli jättänyt jonkinsortin itsemurhaviestin ja tapaukseen saattaa paljolti liittyä mustasukkasuus/kolmiodraama. Ja varma en tästä ole mutta miksi kukaan asiasta valehtelisi.
Enempiä en taida viitsiä etsiä, täältähän nuo samasta ketjusta kaikki löytyy.Napsukka_ kirjoitti:Itse olen taas asiaa pohdiskellut enkä usko ainakaan ensimmäisenä siihen että poikaystävä (EX-poikaystävä) olisi teon takana. Jos Tiina on jälkeensä jättänyt itsemurhaviestin jossa kertoo rakkaudestaan ja käskee huolehtimaan koiristaan niin aika selvät sävelet tässä on kyllä sitten, ikävä kyllä..Mutta tääkin on ihan jossittelua, että onko tollasta kirjettä sieltä yhteisestä kodista tosiaan löytynyt vaiko eikö? Eihän toki Tiinallakaan varmaan ole henkisesti kaikki kunnossa jos parisuhdesotkun jälkeen päätyy noinkin radikaaliin ratkaisuun, harmillista..
Vielä kun suhde on "tuore" ja on etelänmatkaakin varattu niin joku sen kelkan on täytynyt yhtäkkiä kääntää.. Ja niinkun joku tuolla jo aikasemmin mainitsikin niin se että mikä tässä suhteessa on eron aiheuttanut aikasemmin, voisiko tässäkin olla kyse samasta asiasta..? Onko esiin tullut jonkinlainen paljastus, onko K kertonut jotain mitä Tiina ei ole jaksanut "kantaa"?! Vaikö jääny kiinni pettämisestä tms? Ja tää kaikki on ihan JOS-JOS-JOS
Ymmärtääkseni masennuksen ja itsetuhoisuuden syyt ovat usein paljon syvemmällä kuin yhdessä takkuilevassa parisuhteessa. Eikä tästä takkuilustakaan tainnut olla mitään varmaa tietoa. Minusta tuntuu tosi karulta, että poikaystävää syytetään täällä näinkin laajasti, ja varsinkin se, että hänestä ollaan jo tekemässä syyllistä Tiinan mahdolliseen itsemurhaan. Jos tuo iso, tatuoitu poikaystävä olisikin ottanut itsensä hengiltä, epäilisittekö sen johtuneen Tiinasta? Ei ihmisen ulkonäkö ihan oikeasti kerro kaikkea, ja kotona pariskunnan keskinäiset valtasuhteet voivat olla jotain ihan muuta kuin mitä ulkopuoliset pelkän ulkonäön perusteella arvaisivat.HerloCCi Solmunen kirjoitti:Järkyttäväähän se on jos nuori kaunis nainen päätyy epätoivoiseen ratkaisuun "vain" yhden miehen takia.
Vai johtuisivatko poikaystävään kohdistuvat epäilyt ihan tilastollisesta todennäköisyydestä? Minua ei järkytä se asia, että poikaystävä on luupin alla ja kyllä Tiinakin olisi, jos poikaystävä olisi hengiltä. Syylliset nyt pakkaavat löytymään lähipiiritä. Ja nyt puhun skenaariosta, jossa tyttö on tapettu.i_i kirjoitti:Ymmärtääkseni masennuksen ja itsetuhoisuuden syyt ovat usein paljon syvemmällä kuin yhdessä takkuilevassa parisuhteessa. Eikä tästä takkuilustakaan tainnut olla mitään varmaa tietoa. Minusta tuntuu tosi karulta, että poikaystävää syytetään täällä näinkin laajasti, ja varsinkin se, että hänestä ollaan jo tekemässä syyllistä Tiinan mahdolliseen itsemurhaan. Jos tuo iso, tatuoitu poikaystävä olisikin ottanut itsensä hengiltä, epäilisittekö sen johtuneen Tiinasta? Ei ihmisen ulkonäkö ihan oikeasti kerro kaikkea, ja kotona pariskunnan keskinäiset valtasuhteet voivat olla jotain ihan muuta kuin mitä ulkopuoliset pelkän ulkonäön perusteella arvaisivat.HerloCCi Solmunen kirjoitti:Järkyttäväähän se on jos nuori kaunis nainen päätyy epätoivoiseen ratkaisuun "vain" yhden miehen takia.
Nimenomaan! Itsemurhaan päätyy sellainen ihminen joka on jo syntymästään saanut sellaiset kortit, ettei pysty käsittelemään terveesti asioitaan eikä selviämään vastoinkäymisistä kuten valtaosa muista ihmisistä, myös niistä, jotka sairastuvat varsinaiseen masennukseen. Itsemurhaa ei saisi mielestäni koskaan sälyttää kenenkään omaisen niskoille ja syyksi. Se on kuitenkin aina oma valinta.i_i kirjoitti:Ymmärtääkseni masennuksen ja itsetuhoisuuden syyt ovat usein paljon syvemmällä kuin yhdessä takkuilevassa parisuhteessa.HerloCCi Solmunen kirjoitti:Järkyttäväähän se on jos nuori kaunis nainen päätyy epätoivoiseen ratkaisuun "vain" yhden miehen takia.
Juuri näin meinasin kirjoittaa myös.Kyllikki S kirjoitti:Nimenomaan! Itsemurhaan päätyy sellainen ihminen joka on jo syntymästään saanut sellaiset kortit, ettei pysty käsittelemään terveesti asioitaan eikä selviämään vastoinkäymisistä kuten valtaosa muista ihmisistä, myös niistä, jotka sairastuvat varsinaiseen masennukseen. Itsemurhaa ei saisi mielestäni koskaan sälyttää kenenkään omaisen niskoille ja syyksi. Se on kuitenkin aina oma valinta.i_i kirjoitti:Ymmärtääkseni masennuksen ja itsetuhoisuuden syyt ovat usein paljon syvemmällä kuin yhdessä takkuilevassa parisuhteessa.HerloCCi Solmunen kirjoitti:Järkyttäväähän se on jos nuori kaunis nainen päätyy epätoivoiseen ratkaisuun "vain" yhden miehen takia.
Naurettavalta lisäksi kuulostaa kun täällä muutama on ollut vakaasti sitä mieltä, että jos on aito koira- tai kissaihminen, ei ikinä voisi tehdä itsemurhaa ja jättää elukoita jälkeensä jonkun muun hoiviin. No voi lettas sentään tätä eläinihmisten ajattelumaailmaa!
Ei sitten ainakaan pienintäkään omakohtaista kokemusta oikeasta masennuksesta tai bipolaarisesta mielialahäiriöstä, kuten vanhaa kunnon maanis-depressiivisyyttä nykyään hienommin kutsutaan.
Näiden sairausten seurauksena ihmiset päätyvät itsemurhiin ja ovat valmiit hylkäämään omat lapsensakin joten miksei sitten jotain piskiä?
Tiinan tapaus vaikuttaa niin klassiselta itsemurhakeissiltä.
Ainakin mitä tähän mennessä tiedetään.
Samaa minä olen ihmetellyt, ei mitään uutta. Yleensä tosiaan informoidaan, pyydetään edelleen havaintoja yms. Tarkoitushan on saada ihmiset painamaan kuva mieleen. jos se kerran on julkaistu niin se unohtuu ihmisiltä nopeasti, jos ei ole kiinnostunut sen kummemmin.Ilona80 kirjoitti:Edelliset uutisoinnit asiasta 2 päivää sitten...
Miten se on musta jotenkin outoa.
Yleensä rummutetaan enemmän, varsinkin jos näin äkkiä media on alkujaankin kiinnostunut..