Kadonnut Tiina Järvinen, 23v. -Tampere 21.3.2013

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
i_i
Nikke Knatterton

Re: Kadonnut Tiina Järvinen, 23v. -Tampere 21.3.2013

Viesti Kirjoittaja i_i »

jrna kirjoitti:
Mary Shannon kirjoitti:
fränkkä kirjoitti:Piileskely on tod. näköisempi kuin itsemurha. Itsemurhalta tämä ei vaikuta minusta ja uskon että olis löytynyt jo. Henkirikos on tietenkin mahd. mutta koska poliisi on tiedotteissaan tuota mieltä niin se, että olis joku ihan tuntematon hiippari on kaukainen ajatus vielä.

Eihän siellä lielahessa ole oikein muita mahdollisia työpaikkoja kuin CM ja mäkkäri. Nii ja onhan siellä prisma.
Prisma se voisi olla. Ainakin joku FB-kavereista oli SOK:lla töissä, voisi hyvinkin olla työkaveri.
Arvailua tietenkin..
On se Prisma 99% varmuudella, sillä Tiina tykkää FB:ssä Prismasta. Ihmettelinkin että miksi, mutta nyt taisi löytyä syy.
Minäkin tykkään Facebookissa Lidlistä ja Hesburgerista, enkä ole kummassakaan ollut ikinä töissä. Usein noilla yrityksillä on jotain kilpailuja "tykkää meistä ja osallistu arvontaan" -hengessä, eli mielestäni kenenkään Facebook tykkäämisten perusteella ei voi päätellä henkilön työpaikkaa. :lol:

Ja se, joka sanoo, ettei Lielahdessa ole oikein muuta työpaikkaa kuin CM ja mäkkäri, ei taida olla käynyt siellä suunnalla tämän vuosituhannen puolella. :) Onhan siellä kaikki mahdolliset ruokakaupat ja marketit, useita pikaruokapaikkoja, kodinkoneliikkeitä, Kodin1, Löytötavaratalo, Plantagen ja paljon muita isompia ja pienempiä liikkeitä. Ja tässä luettelin ihan vain niitä, joiden aukioloajat ovat sellaiset, että työntekijän työvuoron voisi kuvitella alkavan vasta iltapäiväviideltä.

Poliisi ei ilmeisesti ole sulkenut pois sitä vaihtoehtoa, että Tiina piilottelisi jossain vapaaehtoisesti, kun kerran pyytävät yleisöä tai Tiinaa itseään ottamaan yhteyttä. Toivottavasti asia olisikin näin ja tulisi vaihteeksi vähän iloisempi loppu nuoren ihmisen katoamistapaukseen.
kiusausko
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja kiusausko »

Oudolta kuulostaa se, että poikaystävä olisi kotiin mennessään vasta katsonut kännykkäänsä ja nähnyt Tiinan soittaaneen. Ihmisethän eivät aina vastaa töissä omaan puhelimeensa. Monesti kuitenkin tulee sitä puhelinta katsottua kun työt on tehty ja soitettua sitten takaisin, eli ihmettelen sitä, että avomies ei ole soittanut avovaimolleen huomattuaan tämän soittaneen, vaan on vain mennyt kotiin havaitsemaan, että oho, eipäs olekaan Tiina paikalla.
Jos avomies on Tiinan nähnyt viimeksi, niin miksi ei esim. kerro monelta on lähtenyt töihin, ovatko olleet yhdessä KE-TO välisen yön vai onko avomies ollu tämän yön jossain muualla... surmattuaan ensin Tiinan riidan päätteeksi.
Mä en oo mikään sun henkilökohtainen poliisi. No, lopeta sitten se vitun partiointi.
carrie
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja carrie »

"Prisma se voisi olla. Ainakin joku FB-kavereista oli SOK:lla töissä, voisi hyvinkin olla työkaveri.
Arvailua tietenkin.."

Mulle tuli ihan sama mieleen, kun huomasin, että joku joka oli tykännyt Tiinan kuvasta, työskentelee pirkanmaan sok:lla!
Ja joku täällä sanoi, että voihan sitä tykätä facebookissa prisma ryhmästä olematta siellä töissä, että firmoilla on aina kaikkia kilpailuja "tykkää meistä ja saat alennusta" tms, MUTTA voin kertoa, että s-ketjulla ei ole tommosia, paitsi hesellä. Tai ainakaan prismalla tai s-marketilla en ole koskaan törmännyt mihinkään ale juttuihin, ja itsehän työskentelen kaupan kassalla kyseisellä firmalla, tosin en pirkanmaalla.
Voin myös kertoa, että kyllä sitä jos jotakin asiakasta kassalla näkee, ja välillä saa pelätä, että kun lähtee puol 10 iltavuorosta kotiin, että lähteekö joku seuraamaan, joka on loukkaantunut kassalla koska en ole A. Myynyt hänelle päihtymyksen vuoksi tai B. Koska en ole lämmennyt ks.asiakkaan isku yrityksille.
Muutenkin aina välillä mietityttää, että onkohan jollain jäänyt jotain hampaan koloon ja voiskohan se tehdä mulle jotain tms :D
Angel - put sad wings around me now
Protect me from this world of sin
So that we can rise again
fränkkä
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja fränkkä »

i_i kirjoitti:
Minäkin tykkään Facebookissa Lidlistä ja Hesburgerista, enkä ole kummassakaan ollut ikinä töissä. Usein noilla yrityksillä on jotain kilpailuja "tykkää meistä ja osallistu arvontaan" -hengessä, eli mielestäni kenenkään Facebook tykkäämisten perusteella ei voi päätellä henkilön työpaikkaa. :lol:

Ja se, joka sanoo, ettei Lielahdessa ole oikein muuta työpaikkaa kuin CM ja mäkkäri, ei taida olla käynyt siellä suunnalla tämän vuosituhannen puolella. :) Onhan siellä kaikki mahdolliset ruokakaupat ja marketit, useita pikaruokapaikkoja, kodinkoneliikkeitä, Kodin1, Löytötavaratalo, Plantagen ja paljon muita isompia ja pienempiä liikkeitä. Ja tässä luettelin ihan vain niitä, joiden aukioloajat ovat sellaiset, että työntekijän työvuoron voisi kuvitella alkavan vasta iltapäiväviideltä.

Poliisi ei ilmeisesti ole sulkenut pois sitä vaihtoehtoa, että Tiina piilottelisi jossain vapaaehtoisesti, kun kerran pyytävät yleisöä tai Tiinaa itseään ottamaan yhteyttä. Toivottavasti asia olisikin näin ja tulisi vaihteeksi vähän iloisempi loppu nuoren ihmisen katoamistapaukseen.
Joopa joo ja minä ole viimeksi käynyt lielahdessa 1.5 vuotta sitten ja tiedän kyllä suunnilleen mitä siellä on. Mutta ajatus lähti siitä, että on samalla ketjulla ollu tuo yksi kaveri ja alaikäsestä asti jne... eniwei...Täällähän aina joku tyrmää vääräksi jonkun toisen kommentit. Minä ainakin perustan omat kommentit omiin tutkimuksiin ja ajatuksiin/kokemuksiin ne on minun juttuja...Ei tartte käyttää tai kommentoida. Yleensä ne jotakin kautta on todenmukaisia enemmän tai vähemmän ja , kun en voi ihan kaikkia asioita sanoa suoraan, niin joudun hiukan kierteleen joskus. Minulle on ihan sama mitä muut ajattelee vaikka nyt tatskoista, ei ne yksinomaan vaikuta minunkaan ajatteluun. Mutta väittäisin olevani jonkummoinen ihmistuntija ja ollu tekemisissä ihmisten kanssa eri yhteyksissä ja kyllä tuommonen habitus esim. työhaastattelussa vaikuttaa jonkin verran minun mielipiteeseen...näin se vaan on. Minua kiehtoo aina kadonneet ja henkirikokset ja Narsistit...niissä on jotakin kiinnostavaa....muut ei juuri kiinnosta. Mielenterveys asiat on tänäpäivänä niin monimutkaisia, että ne eivät minua juuri jaksa kiinnostaa, kun tahtoo olla niin erinlaisia, joku selviää, toinen ei ja jotkut vetävät ne aina esille.
kiusausko
Harjunpää

Äkkisältään tulee mieleen kaksi tapausta,joissa puolisonsa surmattuaan surmaaja oli käyttänyt surmatun kännykkää hämätäkseen muita uskomaan, että henkilö on vielä hengissä.
Mä en oo mikään sun henkilökohtainen poliisi. No, lopeta sitten se vitun partiointi.
kaljaloota
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja kaljaloota »

kiusausko kirjoitti:Äkkisältään tulee mieleen kaksi tapausta,joissa puolisonsa surmattuaan surmaaja oli käyttänyt surmatun kännykkää hämätäkseen muita uskomaan, että henkilö on vielä hengissä.
Epäilyksiä on ollut että joku toinen olisi soittanut hämäyspuheluita ja FB-tiliin olisi joku päässyt murtautumaan ja kirjoitellut että mahtavasti täällä menee.
nuusku-nella
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja nuusku-nella »

kiusausko kirjoitti: Jos avomies on Tiinan nähnyt viimeksi, niin miksi ei esim. kerro monelta on lähtenyt töihin, ovatko olleet yhdessä KE-TO välisen yön vai onko avomies ollu tämän yön jossain muualla... surmattuaan ensin Tiinan riidan päätteeksi.
Voi pyhä yksinkertaisuus, vaikka ei ole sinulle tai iltalehdelle kertonut niin poliisille varmaan on. Ja se onkin taas se ainut olennainen asia.
carrie kirjoitti: Ja joku täällä sanoi, että voihan sitä tykätä facebookissa prisma ryhmästä olematta siellä töissä, että firmoilla on aina kaikkia kilpailuja "tykkää meistä ja saat alennusta" tms, MUTTA voin kertoa, että s-ketjulla ei ole tommosia, paitsi hesellä. Tai ainakaan prismalla tai s-marketilla en ole koskaan törmännyt mihinkään ale juttuihin, ja itsehän työskentelen kaupan kassalla kyseisellä firmalla, tosin en pirkanmaalla.
No hyvin oot asioista perillä kun esim juuri viime joulukuussa prismalla oli joulukalenteri-sovellus jota pääsi käyttään kun tykkäs prismasta tai sovelluksesta, en muista kummasta. Ja nyt kun katsoin niin ihan maaliskuussa on prisman sivuilla ollut jotain arvontaa. Toki, tästä huolimatta on ihan mahdollista että Tiina on töissä prismassa tai s-marketissa ja tykkää niistä siksi.
MissHolmes
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Peruslähtökohdiltaan tämä vaikuttaa itsemurhalta, mutta...

Minä pelaan tätä peliä aina ''vaistojeni varassa'' ja tässä jutussa taas mättää jokin.

Ensisijaisesti tulee mieleen vastaava ''tyttöystävä kadoksissa'' juttu tältä talvelta. Eikös siinä neito oma-aloitteisesti kadonnut ahdistavalta miesystävältään?

Toivon hartaasti, että Tiina on vain piilossa nuolemassa haavojaan, mutta pahasti vaikuttaa siltä, ettei tyttöä enää hengissä löydy.

Uskon vahvasti, että Tiinan katoamisen on omalla itsekkäällä käytöksellään aiheuttanut ns. poikaystävä. On sitten kyseessä mikä tahansa asia, on 'herra' minusta paljon paljon tietoisempi tapahtumien kulusta, syistä ja seurauksista, kuin julkisuuteen on annettu.
Onko poliisi sitten tietoinen, on eriasia. Toivottavasti.

Siksi minustakin nyyhkyhymiöt on ihan syvältä ja sieltä. Olisi miettinyt aikaisemmin.
Nuotio & Äreät Tiput
carrie
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja carrie »

Prisma ei olekaan tällä hetkellä, eikä ollut joulunkaan aikaan, se mun pääpainoinen työpaikka, tosin on joskus ollut, sen takia en ole ollut näistä "uusimmista" kampanjoista varmaankaan selvillä :) Minun aikaan prismoilla ei kauheasti ole ollut mitään facebook tykkäämis kilpailuja tms. Mutta nyt meni ihan ohi aiheen.

Jos Tiina on tehnyt itselleen jotain, missä ruumis?!
Jos joku muu on tehnyt Tiinalle jotain, niin sitten ymmärrän, että ruumis pysyy piilossa, toivon todella, että Tiina löytyisi kunnossa!
Onkohan poliisit mitenkä aktiivisesti etsineet Tiinaa, helikopterin kanssa? Vapepa ei ole ilmeisesti ollut mukana?
Mua vähän pelottaa, että on lähtenyt oikasemaan järven poikki ja tippunut jäihin...
Viimeksi muokannut carrie, Ma Maalis 25, 2013 8:21 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Angel - put sad wings around me now
Protect me from this world of sin
So that we can rise again
kiusausko
Harjunpää

nuusku-nella kirjoitti:
kiusausko kirjoitti: Jos avomies on Tiinan nähnyt viimeksi, niin miksi ei esim. kerro monelta on lähtenyt töihin, ovatko olleet yhdessä KE-TO välisen yön vai onko avomies ollu tämän yön jossain muualla... surmattuaan ensin Tiinan riidan päätteeksi.
Voi pyhä yksinkertaisuus, vaikka ei ole sinulle tai iltalehdelle kertonut niin poliisille varmaan on. Ja se onkin taas se ainut olennainen asia.
Olet oikeassa, tosi harvoinhan puolisonsa surmaajat valehtelee poliiseille yksityiskohdista ja kaikkea heidän poliiseille kertomaansa voidaan pitää äärimmäisen luotettavana tietona. Kuka on yksinkertainen?
Mary Shannon
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja Mary Shannon »

saippuakauppias kirjoitti:Syön hatullisen jaskaa jollei tämä osoittaudu itsemurhaksi. Liian ison kakun vaan nappasi eli lähti dominoijan matkaan :/
Aika kohtuuttomia nää sun jutut kyllä. Et kuitenkaan tunne henkilöitä (?), etkä mitenkään voi noita päätelmiäsi perustella kuvien ja FB:n perusteella.
Sherlock John Holmes
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Sherlock John Holmes »

SPEKULAATIO ALKAA

Eikös se niin mene, että usein yksinkertaisin ratkaisu on oikea?

Poikaystävän olisi niin helppoa järjestää alibi ja luottaa vaikka paikkatietojen vankkaan käyttöön nykypäivänä. Luuri vaan töihin (oma firma, ei ainakaan pomo kysele mis olit) ja ite 'seikkailulle'. Sieltä sitten viestiä omaan luuriin missä kerrotaan hyvästit maailmalle. Profiilista vielä sen verran, että hyvin perinteinen ongelmatapaus näyttäis olevan (voi tehdä sit oman ketjun miten ihmisiä profiloidaan jos kiinnostaa tarkemmin) ja tuo parisuhdeilmoituksen selvä huono viba tytön kavereiden keskuudessa puhuu vielä omaa kieltään.

Vaikka kaikki tytöt vähän kilareita onkin, tälläiset kiltit tapaukset vielä usein pitää kyllä huolen että ne omat kilaroinnit ei ulospäin näy. Tilanne on voinut olla todella kovilla lämmöillä, vaikka ulospäin näyttää olevan suht ookoo.

p.s. Koirien ja kissojen omistajien itsemurhatilastoja on muuten ihan tutkittu, kun ollaan tehty tutkimuksia eläinterapian parissa. Erot eivät olleet niin isoja että voisi sanoa sen olevan mitään muuta kuin varianssia.

SPEKULAATIO LOPPUU (omalta osaa.. allaoleva jatkakoon)
"I listen to their story, they listen to my comments, and then I pocket my fee."
fränkkä
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja fränkkä »

kaljaloota kirjoitti:Epäilyksiä on ollut että joku toinen olisi soittanut hämäyspuheluita ja FB-tiliin olisi joku päässyt murtautumaan ja kirjoitellut että mahtavasti täällä menee.
Kenellä muulla kuin sinulla? Tykkäisin tuon olevan totta, koska se sopii minun intuitiooni jonkun suhteen.

Ylläolevan kanssa täysin samaa mieltä.
skoone
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja skoone »

Crishelle kirjoitti:OT: Mua epäilyttää ylipäätään ihmiset jotka antaa tatuoida itseensä yhtään mitään ja vielä enemmän miehet jotka kuuluttaa tunteensa julkisesti. Jokainen ex-miesystäväni joka on tunteensa kuuluttanut selvinpäin on aiheuttanut mulle niin paljon kaikkea paskaa kostamalla esimerkiksi huonoa suhdetta vanhempiinsa tai muita lapsuuden traumojaan että semmoisen jälkeen sitä kummasti arvostaa miestä jolla on ollut tasapainoinen lapsuus, järki päässä ja jalat maassa. Mut meitä on todella moneksi. Halusin vain perustella oman kantani siihen miksi tuo Tiinan kaiffa on mun mielestä epäilyttävä. Mut on sekin mahdollista ettei sillä ole mitään tekemistä koko keissin kanssa. Annoinhan mäkin lävistää nenäni ja korvani monesta kohtaa teininä enkä koskaan ole tappanut ketään. Mutta se off-topicista!
Mun mielestä tuon poikaystävän (? vaikka hän ei ilmoita facessa olevansa Tiinan kanssa parisuhteessa!!! Toisin kuin Tiinan sivuilla hänet mainitaan sulhoksi !) fb-kuva vaikuttaa vähän kuin feikiltä. Pää on eri paria kropan kaa. Joku kaverinsa siitä jotain mainitseekin siellä kommenteissa.
Muista lähdekritiikki!
saippuakauppias
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja saippuakauppias »

Ne vaan ovat kaikki tuonlaisia ettei mikään riitä..
Siksi tästä ei uutisoida enempää koska poikaystävän syyttömyys on tullut jo todistettua ja T on kuollut oman käden kautta jos ylipäänsä kuollut.. Ihan sama miten tätä tapausta koluatte niin tämä on tarinan valitettava kulku. Ei ole murhamiehiä siis eikä piilottelijoita vaikka suuri yleisö niin haluaisikin :/. Aivan turhaan siis spekuloitte vaikka eihän se minulta ole pois :D
Vastaa Viestiin