Kadonnut Tiina Järvinen, 23v. -Tampere 21.3.2013
Re: Kadonnut Tiina Järvinen, 23v. -Tampere 21.3.2013
Näin siinä sitten kävi. Todella surullista. Jotain mieltä pahoittavaa on täytynyt tapahtua nopeasti, koska vielä 17.3. on innoissaan matkalle lähdöstä. Vain neljä päivää myöhemmin päätynyt ilmeisesti itsemurhaan. Osanottoni.
Surullista tosiaan
Ja varsinkin jos ei ole ollut mikään pidempään suunniteltu juttu, vaan esimerkiksi mahdollisen riidan myötä lähtenyt vaikka humalassa lätkimään jonnekin metsään.. 
" Toto, I've got a feeling, we're not in Kansas anymore.."
-
Golden redriver
- Hercule Poirotin viikset
Tuo juuri ihmetyttää. Neljä päivää aiemmin toivoo vielä, että pääsisi nopeasti matkalle miesystävänsä kanssa. Mitä kaikkea on tapahtunut noiden neljän päivän aikana, vai onko asiaan sittenkin liittynyt joku ulkopuolinen taho? Tai sitten tuo "Mennään jo!!!" oli vain yksi merkki siitä, että ahdistaa tämä elämä täällä.Rex 78 kirjoitti:Näin siinä sitten kävi. Todella surullista. Jotain mieltä pahoittavaa on täytynyt tapahtua nopeasti, koska vielä 17.3. on innoissaan matkalle lähdöstä. Vain neljä päivää myöhemmin päätynyt ilmeisesti itsemurhaan. Osanottoni.
Tai sitten ihan rehellinen romahdus jostain mitä poikaystävä on seläntakana tehnyt.Golden redriver kirjoitti:Tuo juuri ihmetyttää. Neljä päivää aiemmin toivoo vielä, että pääsisi nopeasti matkalle miesystävänsä kanssa. Mitä kaikkea on tapahtunut noiden neljän päivän aikana, vai onko asiaan sittenkin liittynyt joku ulkopuolinen taho? Tai sitten tuo "Mennään jo!!!" oli vain yksi merkki siitä, että ahdistaa tämä elämä täällä.Rex 78 kirjoitti:Näin siinä sitten kävi. Todella surullista. Jotain mieltä pahoittavaa on täytynyt tapahtua nopeasti, koska vielä 17.3. on innoissaan matkalle lähdöstä. Vain neljä päivää myöhemmin päätynyt ilmeisesti itsemurhaan. Osanottoni.
Joku isku on tullut neljän päivän aikana.
Tämä ei pidä paikkaansa.mary1234 kirjoitti:Omaiset pääsevät katsomaan vainajaa vasta kun se on tunnistettu varmuudella kun vainaja on tässä tapauksessa avattu, niin kauan se on poliisi-asia.
Poliisi on yleensä mukana oikeuslääketieteellisessä avuskessa, sillä siinä rikos on aina olemassa, kunnes toisin todistetaan. Omaisia ei päästetä edes läheistään hyvästeleen ennemmin, se vainaja on vähän kun rikospaikka, kun ei ole tutukittu ei päästetä lähelle. Ei kiusallä mutta näin on ollut käytäntö vielä 8v sitten töissä tuolla alalla itse töissä.
Jos Tiina olis kuollut sairaalaan, olis olllut vaikka pitkäaikainen sairaus mihin menehtyä, silloin et tehdä avausta, omaiset pääsevät vaikka heti katsomaan.
Olen ollut katsomassa kahta vainajaa heti, kun heidät on löydetty. Vasta myöhemmin heidät vietiin oikeulääketieteelliseen avaukseen.
Kirjoituksessasi on myös ristiriita: kerrot, ettei vainajaa pääse omaiset katsomaan ennenkuin hänet on tunnistettu. Eikös ne omaiset usein juuri sen tunnistuksen tee?
Voi ei.
Todella ikävää. Osanottoni omaisille ja ystäville.
Ot: Nyt sitten voi palindromi ottaa asiakseen pyytää pikkuisen tehostetumpaa seurantaa avohoitonsa suhteen, sen verran menee yli hilseen sun juttus ja veikkaan ettei vika tällä kertaa ole täällä päässä. Jatketaan lautamiehissä jos tarve.
Ot: Nyt sitten voi palindromi ottaa asiakseen pyytää pikkuisen tehostetumpaa seurantaa avohoitonsa suhteen, sen verran menee yli hilseen sun juttus ja veikkaan ettei vika tällä kertaa ole täällä päässä. Jatketaan lautamiehissä jos tarve.
Haluan kuolla luotisateessa suudellen.
Ei siinä välttämättä mitään ihmeellistä ole tapahtunut; masentuneen mieli ei vain aina toimi näin terveen ihmisen näkökulmasta kovin loogisesti. Esimerkiksi eräs ystäväni, joka on pitkään kamppaillut masennuksen kanssa, järjesti isot juhlat ja vielä muutamaa päivää ennen intoili niistä suuresti ja hoiti järjestelyjä, mutta juhlapäivänä hän sitten jäikin kokonaan pois kekkereiltä.Golden redriver kirjoitti:Tuo juuri ihmetyttää. Neljä päivää aiemmin toivoo vielä, että pääsisi nopeasti matkalle miesystävänsä kanssa. Mitä kaikkea on tapahtunut noiden neljän päivän aikana, vai onko asiaan sittenkin liittynyt joku ulkopuolinen taho? Tai sitten tuo "Mennään jo!!!" oli vain yksi merkki siitä, että ahdistaa tämä elämä täällä.Rex 78 kirjoitti:Näin siinä sitten kävi. Todella surullista. Jotain mieltä pahoittavaa on täytynyt tapahtua nopeasti, koska vielä 17.3. on innoissaan matkalle lähdöstä. Vain neljä päivää myöhemmin päätynyt ilmeisesti itsemurhaan. Osanottoni.
Osanottoni Tiinan läheisille, vaikka toivonkin, etteivät he päädy tätä ketjua koskaan lukemaan.
-
delila
- Martin Riggs
Näinpä. Ja itsekin aikanaan itsemurhaa lähellä käyneenä noin 70% itsariajatuksista lähti vain itsestäni, eikä niihin liittynyt muu, kun itsensä pois päästäminen. Sitten ehkä 30% kerroista oli valitettavasti niitä "vääriä" itsemurha-ajatuksia, eli kun joku ihminen oli satuttanut pahasti jo valmiiksi rikkinäistä, niin teki mieli näyttää, että "siinähän kärsit, kun mä nyt tapan itseni".i_i kirjoitti:Ei siinä välttämättä mitään ihmeellistä ole tapahtunut; masentuneen mieli ei vain aina toimi näin terveen ihmisen näkökulmasta kovin loogisesti. Esimerkiksi eräs ystäväni, joka on pitkään kamppaillut masennuksen kanssa, järjesti isot juhlat ja vielä muutamaa päivää ennen intoili niistä suuresti ja hoiti järjestelyjä, mutta juhlapäivänä hän sitten jäikin kokonaan pois kekkereiltä.
En väitä, että olisi oikeita itsemurha-ajatuksia koskaan, mutta ymmärrän enemmän niitä, jotka tahtovat tehdä sen itsensä takia. Valitettavasti etenkin nuorilla miehillä monesti näyttämisenhalu (esim. erotapauksissa) ajaa ohi, ja itsemurha on "turhempi". Monesti sitten on näiden yhdistelmä, eli ajatus on kytenyt pohjalla, mutta jokin tapahtuma, tässä kohtaa esim. riita, on se, joka valtaa pään niin, ettei osaa ajatella sen yli..
-
saippuakauppias
- Remington Steele
Se mikä eniten harmittaa on se että jos kadonnut olisi ollut perinteinen jokinorsu niin topikista ei olis koskaan tullut näin pitkää. Sisäinen kauneus on rumien keksintö ja vain kauniit kiinnostaa / pärjää..
Osanotot kaikille
Osanotot kaikille
Surullinen oli kyllä tämän(kin) tarinan loppu. Näin mä vähän aattelinkin tän päättyvän kun aikaa kerkesi kuitenkin kulua.
Mä kyllä yhä ja edelleen pysyn siinä mut teoriassa että tässä on takana jonkinlainen kolmiodraama jonka seurauksena nuori tyttö päätyy noinkin lopulliseen ratkaisuun. Tuo että on innoissaan lähdössä lomamatkalle miehensä kanssa ja muutenkin. Toki on niitäkin poikkeuksia jotka peittää pahanolonsa todella hyvin ja juuri tuollaisilla "ylipositiivisella" asioilla. Joten eiköhän tällä kyseisellä miehellä ole jo se lohduttaja siellä lohduttamassa jos mun veikkaus osuu lähellekkään oikeaa.
Osanotot perheelle ja ystäville.
Mä kyllä yhä ja edelleen pysyn siinä mut teoriassa että tässä on takana jonkinlainen kolmiodraama jonka seurauksena nuori tyttö päätyy noinkin lopulliseen ratkaisuun. Tuo että on innoissaan lähdössä lomamatkalle miehensä kanssa ja muutenkin. Toki on niitäkin poikkeuksia jotka peittää pahanolonsa todella hyvin ja juuri tuollaisilla "ylipositiivisella" asioilla. Joten eiköhän tällä kyseisellä miehellä ole jo se lohduttaja siellä lohduttamassa jos mun veikkaus osuu lähellekkään oikeaa.
Osanotot perheelle ja ystäville.
-
Kyllikki S
- Adrian Monk
Ikävää että tämäkin päättyi näin.
(ot)
http://yle.fi/uutiset/tutkimus_kaunis_o ... in/6533299
(ot)
Niin no... väittäisin vastaan, mutta kun tutkimuksetkin osoittaa ettei edes kauniisti hymyileminen kannata.saippuakauppias kirjoitti: Sisäinen kauneus on rumien keksintö ja vain kauniit kiinnostaa / pärjää..
http://yle.fi/uutiset/tutkimus_kaunis_o ... in/6533299
Totuus
Vaikka sillä miehellä olisikin jo uusi, niin sehän ei kuulu meille pätkääkään. Tiina on itse ratkaisunsa tehnyt ja siitä ei kyllä voi syyttää ketään muuta. Täytyy vaan toivoa että etenkään tässä tapauksessa omaiset eivät koskaan tänne palstalle päädy lukemaan.
Elli78, olet täysin oikeassa, ei kuulu meille ja nyt kun tämä keissi on ratkennut niin eipä siitä enää ole juurikaan puhuttavaa, ainakaan mulla, ikävä vain että tämä päättyi näin.
Todella surullinen päätös asialle 
Uskon tapaturmaan, Tiina on lähtenyt aamu 10 aikaan asioille tms, yrittänyt infota miehelleen "hei kulta, jos tuut kotiin ennen mua, älä ihmettele missä oon, käyn vaan nopsaa tossa kaupassa/kirjastossa/postissa" Mies ei vastaa puhelimeen, koska on töissä, Tiina ajattelee, että en mä sille tekstaria laita, kipasen niin nopeasti, että oon kuitenkin ennen sitä kotona. Ja lähtenyt reippailemaan esim.jään poikki, ja jää onkin pettänyt. Tai, oikaissut metsäpolun kautta (jonka takia silminnäkijöitä ei ole, kukaan ei ole 10 jälkeen Tiinaa nähnyt) metsässä kompastunut ja lyönyt päänsä pahasti, jonkinlainen tapaturma uskoisin. Vaikutti facebookin kautta niin reippaalta ja iloiselta nuorelta naiselta, ystäviäkin tuntui olevan paljon, ihmisiä ketkä todella välitti, ja ulkomaanmatkakin edessä, tosin ainahan kulissit voi pettää ?
Uskon tapaturmaan, Tiina on lähtenyt aamu 10 aikaan asioille tms, yrittänyt infota miehelleen "hei kulta, jos tuut kotiin ennen mua, älä ihmettele missä oon, käyn vaan nopsaa tossa kaupassa/kirjastossa/postissa" Mies ei vastaa puhelimeen, koska on töissä, Tiina ajattelee, että en mä sille tekstaria laita, kipasen niin nopeasti, että oon kuitenkin ennen sitä kotona. Ja lähtenyt reippailemaan esim.jään poikki, ja jää onkin pettänyt. Tai, oikaissut metsäpolun kautta (jonka takia silminnäkijöitä ei ole, kukaan ei ole 10 jälkeen Tiinaa nähnyt) metsässä kompastunut ja lyönyt päänsä pahasti, jonkinlainen tapaturma uskoisin. Vaikutti facebookin kautta niin reippaalta ja iloiselta nuorelta naiselta, ystäviäkin tuntui olevan paljon, ihmisiä ketkä todella välitti, ja ulkomaanmatkakin edessä, tosin ainahan kulissit voi pettää ?
Angel - put sad wings around me now
Protect me from this world of sin
So that we can rise again
Protect me from this world of sin
So that we can rise again
-
Mary Shannon
- Armas Tammelin
Murheellista
, vaikka arvattavissa tietenkin oli.
Onko tietoa, mistä siis löytyi? Oliko Leinolan metsissä vai jossain muualla?
Onko tietoa, mistä siis löytyi? Oliko Leinolan metsissä vai jossain muualla?