Kadonnut Tiina Järvinen, 23v. -Tampere 21.3.2013

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
elli72
Vic Mackey

Re: Kadonnut Tiina Järvinen, 23v. -Tampere 21.3.2013

Viesti Kirjoittaja elli72 »

Tämä ketju on hyvä esimerkki siitä kuinka täällä välillä lähtee asiat ihan lapasesta.

Jos Tiinalle olisi sattunut vaan joku onnettomuus, ei poliisi näin nopeasti tiedottaisi että asiaan ei liity rikosta. Poliisi joutuisi ensin asiaa tutkimaan. Kyllä minä olen sillä kannalla että Tiina on oikeasti jonkin viestin jättänyt ja ruumiista on heti nähty että on tehnyt itsemurhan.
kiusausko
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja kiusausko »

Täällä just nimenomaan voi spekuloida ja kertoa, miltä tapaus omasta mielestä vaikuttaa. Täällähän ei kenekään ole pakko näitä spekulointeja lukea tai käydä kertomassa, kuinka turhaa sellainen on. Pysyy vaan poissa ihan vapaasti.
Mä en oo mikään sun henkilökohtainen poliisi. No, lopeta sitten se vitun partiointi.
carrie
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja carrie »

Ei siis välttämättä ollutkaan ollenkaan huhu, että Tiina olisi jälkeensä jonkun kirjeen jättänyt...
Tiedän, että tapahtunut on tapahtunut ja case is closed, mutta kyllä se nyt silti mielenkiinnon herättää, että oliko kyseessä oman käden kautta tapahtunut asia, vai onnettomuus.
Joten ei ole musta ollenkaan väärin jatkaa spekulointia täällä ja lueskellä josko joku jotain saisikin selville, vaikka nyt huhu olisikin, jostainhan ne huhutkin alkunsa saa.
Angel - put sad wings around me now
Protect me from this world of sin
So that we can rise again
saippuakauppias
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja saippuakauppias »

Jengi on täällä kyllä niin pihalla et ihme ettei T:n tapaisia surullisia tarinoita nähdä enempää.

Kundikaveri on pettänyt ja se on ollut edellisen kerran jälkeen liikaa kuvankauniille Tiinalle. Toivotaan että kundi kantaa syyllisyyttään pitkään ja lopettaa naisilla leikkimisen vaikkakin liian myöhään. Että pistää vihaksi jos näin on.
saippuakauppias
Remington Steele

Vai että onnettomuus ;). Onneton ja haavoitettu viimeisen kerran ja siksi tapahtu mitä tapahtu..:/
saippuakauppias
Remington Steele

Lisään vielä sen että muistan itseni 25v ja aikana jolloin kuolasin pikkulikkojen perään. Halusin panna & laittaa jokaista vähänkin paremman näköistä eikä siinä omalla kumppanilla ollut paljoa jarruvaikutusta. Kaikki haarapääskyt vaan kiinnosti siinä mielessä ja koskaan ei tullut kyltymättömäksi. Kauniiden naisten eteen jaksoi nähdä vaivaa jotta ne sai sormensa ympärille.. Nyt vaimona kuvankaunis nainen mutta ulkonäön merkitys on järjen kasvun myötä vähentynyt olennaisesti eikä jokainen kaunis ole vain seksilelu.
nuusku-nella
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja nuusku-nella »

carrie kirjoitti:Ei siis välttämättä ollutkaan ollenkaan huhu, että Tiina olisi jälkeensä jonkun kirjeen jättänyt...
Tiedän, että tapahtunut on tapahtunut ja case is closed, mutta kyllä se nyt silti mielenkiinnon herättää, että oliko kyseessä oman käden kautta tapahtunut asia, vai onnettomuus.
Joten ei ole musta ollenkaan väärin jatkaa spekulointia täällä ja lueskellä josko joku jotain saisikin selville, vaikka nyt huhu olisikin, jostainhan ne huhutkin alkunsa saa.
Ainahan spekuloida voi, tietenkin. Olis kuitenkin "kiva" jos niille spekuille olis jotain pohjaa tai perustelua, jotain muutakin ajatusta takana kun vaan se että "mä tiedän että näin on". Kaikkihan tässä maailmassa mahdollista on mutta tiedettyjen asioiden valossa kuitenkin toiset asiat vähän todennäköisempiä kuin toiset. Mitä keskustelua se semmoinen muutenkaan on että vuorotellen vaan kukin kertoo miten "tietää" käyneen ja se siitä, ei erittelyjä miksi uskoo niin tapahtuneen tai minkäänlaista kannanottoa siihen voisiko joku muukin tapahtumienkulku olla mahdollinen.

Ja tämä siis silleen yleisesti, ei Carrielle vaikka sinua lainasinkin.
murjaani
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja murjaani »

Tiinan kohtalo on mikä on, häntä ei enää elävien kirjoihin saada.Tämän ketjun päähenkilönä Tiina saa tietysti päähuomion. Siinä mielessä on ymmärrettävää pohtia poikaystävän osuutta asioiden kulkuun. Muita ihmisiä ja suhteita ajatellen haluan kuitenkin muistuttaa, että aikuiset ihmiset vastaavat ensisijaisesti itsestään. Ja toiseksi, että parisuhde ja hoitosuhde ovat kaksi eri asiaa.

Siis: jos olet suhteessa epävakaan ihmisen kanssa, niin pelasta nyt helvetissä itsesi ja lopeta se suhde. Jos toinen toipuu, voitte ehkä joskus palata yhteen. Ja jos sinut jätetään, niin pois joutavat itsetuhoajatukset. Elämässä on aina uutta nähtävää ja koettavaa, uutta matoa vain koukkuun ja kohti odottavia käänteitä.

Eli JOS kyseessä on itsemurha niin se on aikuisen ihmisen valinta. Se EI ole mahdollisen jättäjän/pettäjän vika. Ja ihminen, joka päättää päivänsä parisuhteen lopumisen takia on kyllä vääjäämättä tasapainoton muutenkin ja kaipaisi ehkä hoitoa tai terapiaa. Tämä tuntematta Tiinan tapausta tarkemmin.
i_i
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja i_i »

Tulipa mieleen sellainenkin, että vaikka mitään itsemurhaviestiä ei olisikaan jätetty, on kotoa voinut löytyä monia muita sellaisia merkkejä, jotka saavat omaiset huolestumaan. Jos Tiinan mukana kotoa on kadonnut esim. terävä veitsi tai suuri määrä lääkkeitä tai viinaa, herää omaisten (ja poliisin) huoli varmasti nopeasti, varsinkin jos kadonneella tiedetään olevan mielenterveysongelmia tai itsetuhoisuutta.
Samuli
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Samuli »

Jo etukäteen tiedän saavani tästä paskaa niskaan, mutta missä ne Tiinan koirat on nyt? Miehellä? Vanhemmilla? Jollain ystävällä? Eikä tämä kysymys edes liity mihinkään, tuli vaan mieleen. Koiristahan hän nimenomaan oli pyytänyt pitämään huolta. Keneltä?

Silloin kun oli ne pari teinityttöjen hankeensammumista, kyllä niistä ainakin tiedotettiin kuolinsyytä jälkeenpäin. Nyt voisi olettaa, että mitään lisäinfoa ei tule, koska sen ovat jo infonneet. Itsemurha - tapaturma, onhan niissä vähän eroa. Lopputulos tietenkin tässä tapauksessa sama, oli sitten kumpi tahansa.

Kuka sen tietää, onko ukolla edes ollut mitään suhdetta? Sitäkin täällä faktana esitetään, että Tiina olisi (jälleen kerran, noitakin kommentteja on ollut) siitä vetänyt johtopäätöksensä ja lähtenyt tappamaan itsensä. Kenelläkään kai ei tästäkään mitään varmuutta ole?

Ja miten se tuleva Egyptin matka? Meneekö Carlos sinne yksin? Vai uuden hoidon kanssa? Tai jonkun kaverinsa? Vai peruu koko matkan? Missäänhän ei tosin ole sanottu, että olisivat sinne yhdessä olleet menossakaan.

Ja kyllä. Kyllä minua harmittaa, että noin kaunis tyttö kuoli. Ei se kauneus aina näköjään sitä onnea tuo. Monestikaan. Eikä kai rahakaan. Rumille eikä kauniille.
Atlanta
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Atlanta »

Onko nyt sitten muka ihan varmaa, että avomiehellä oli suhde johonkuhun tai oli käynyt vain satunnaisesti vieraissa? En ole saanut asiasta mitään varmaa tietoa, yhdessäkään viestissä ei ole totena kerrottu.
Kun minun ukko aikoinaan jäi kiinni pettämisestä, niin minä huitaisin tiskirätillä korville. Se vieraissakäynti jatkui; aina menossa oleva suhde päättyi, kun jäi kiinni, sitten taas uutta hakemaan. Minä lähdin ja hain eroa, ja ero tuli. Ei tullut mieleenkään lähteä itseäni tappamaan. Mutta minä olen minä. Kaikki eivät ole yhtä vahvoja.

Itsari on pakokeino. Myös se saattaa olla kosto; siinähän kadut, siinähän kärsit. Mutta valitettavasti kukaan harvemmin katuu tai kärsii.

Ja ne koirat. Toivottavasti hyvässä hoidossa. Kun lähipiirissäni tapahtui vastaava juttu, niin itsariin valmistuva henkilö vei rakkaan koiransa entiselle avokilleen. Muka viikonloppukylään.

No, en tiedä, onko koko tekstissä taas mitään järkeä.
"Kaiken viisauden alku on tosiasioitten tunnustaminen". J.K.Paasikivi.
Sherlock John Holmes
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Sherlock John Holmes »

Eiks kukaan lukenut että 'poliisi jatkaa kuolemansyyn tutkintaa' - ja sit katoaa jätkänki FB profiili.

Nythän tässä vasta alkaa potentiaalinen popcornin aika.
"I listen to their story, they listen to my comments, and then I pocket my fee."
Samuli
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Samuli »

Sherlock John Holmes kirjoitti:Eiks kukaan lukenut että 'poliisi jatkaa kuolemansyyn tutkintaa' - ja sit katoaa jätkänki FB profiili.

Mutta tapaukseenhan ei liittynyt rikosta? Totta kai se kuolinsyyntutkinta jatkuu, tutkitaan mitä aineita on veressä ollut jne. Ja mies on voinut poistaa profiilinsa ihan vain meidän uteliaiden takia. Alussa laitteli sinne viestiä, että "missä Tiina?". Nyt kun on löytynyt, ei tarvitse enää kysellä. Eikä ehkä halua, että kaikki sen naamaa pällistelee. Itsekään en vastaavassa tilanteessa haluaisi.
nuusku-nella
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja nuusku-nella »

Sherlock John Holmes kirjoitti:Eiks kukaan lukenut että 'poliisi jatkaa kuolemansyyn tutkintaa' - ja sit katoaa jätkänki FB profiili.

Poliisi ei jatka kuoleman syyn tutkintaa vaan kuolemansyyn tutkintaa, ne on kaksi eri asiaa. Kuolemansyyntutkinta suoritetaan aina kun ihminen kuolee, kuolinsyystä riippumatta. Eli hae vain poppareita jos siltä tuntuu mutta kyllä tämä on aika lailla tässä tämän katoamisen osalta.

Sekin on kaksi eri asiaa onko profiili poistettu vai piilotettu uteliailta. Voin kertoa että siinä kohtaa jos kukaan fb-tuttuni päätyy minfon merkeissä uutisiin niin mun profiilia ei enää löydä ihan kuka vaan.
Napsukka_
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja Napsukka_ »

Atlanta kirjoitti:Onko nyt sitten muka ihan varmaa, että avomiehellä oli suhde johonkuhun tai oli käynyt vain satunnaisesti vieraissa? En ole saanut asiasta mitään varmaa tietoa, yhdessäkään viestissä ei ole totena kerrottu.
Kun minun ukko aikoinaan jäi kiinni pettämisestä, niin minä huitaisin tiskirätillä korville. Se vieraissakäynti jatkui; aina menossa oleva suhde päättyi, kun jäi kiinni, sitten taas uutta hakemaan. Minä lähdin ja hain eroa, ja ero tuli. Ei tullut mieleenkään lähteä itseäni tappamaan. Mutta minä olen minä. Kaikki eivät ole yhtä vahvoja.

Itsari on pakokeino. Myös se saattaa olla kosto; siinähän kadut, siinähän kärsit. Mutta valitettavasti kukaan harvemmin katuu tai kärsii.

Ja ne koirat. Toivottavasti hyvässä hoidossa. Kun lähipiirissäni tapahtui vastaava juttu, niin itsariin valmistuva henkilö vei rakkaan koiransa entiselle avokilleen. Muka viikonloppukylään.

No, en tiedä, onko koko tekstissä taas mitään järkeä.
Ei taida olla kenelläkään asiasta varmaa tietoa ainakaan mun mielestä, muutama ihminen täällä on ajatuksella leikkinyt.
Vastaa Viestiin