Kirjekaveriksi vangille?
-
nuusku-nella
- Adrian Monk
Re: Kirjekaveriksi vangille?
Ihan hienoa että joku tuo toistakin puolta esiin reippaasti. Minusta täällä ei henkilönä Mariaa ole arvosteltu, emmehän me tiedä hänen todellista henkilöllisyyttään ja nimimerkin arvostelu onkin sitten taas ihan eri asia. Kun alkaa kirjoittaa julkista blogia niin minusta siinä asettaa elämänsä ainakin blogin aiheen osalta ns framille ja alttiiksi arvostelulle.
-
Prisonwife
- Jack Taylor
Nooruska - kuten sanoin, en ole Maria. Maria ei tänne vaivaudu kommentoimaan.Vangin vaimo olen kyllä - suomalaisen vangin, joka kirjekaveri olen myös! Sekä useamman amerikkaisen vangin kirjekaveri! Ja jos nyt luit edellisen tekstini, niin en käskenyt sinun hankkia vankikirjeenvaihtokaveria, koska tiesin sinulla olevan. Joten luehan teksti uudelleen, ennenkuin alat itse mesoamaan!
Nuusku-Nella - mikä tekee Nooruskan henkilönä paremmaksi ettei häntä saisi arvostella, kuin se mitä arvostelua hän tekee täällä Mariaa kohtaan?
Kyllä, Mariaa on täällä arvosteltu ihan avoimesti. Pidätte häntä lihavana, tyhmänä blondina, joka on valmis tekemään mitä tahansa saadakseen Antonion vapaaksi..näin ei kuitenkaan ole!
Se, että kirjoittaa julkista blogia ja on jossain maininnut lapsensa, niin täällä päivitellään "ettei hän välitä lapsistaan kun ei heistä kirjoita" - Mietittekö yksityisyyttä? Lasten yksityisyyttä? Suomi on niin helvetin pieni maa (ja ahdasmielinen) etten minäkään kertoisi blogissani yhtään yksityisestä elämästäni vaan siitä mistä se blogin aihe kertoo.
Nyt voitte sitten avoimesti mesota ja arvostella kirjoitustani!
Nuusku-Nella - mikä tekee Nooruskan henkilönä paremmaksi ettei häntä saisi arvostella, kuin se mitä arvostelua hän tekee täällä Mariaa kohtaan?
Kyllä, Mariaa on täällä arvosteltu ihan avoimesti. Pidätte häntä lihavana, tyhmänä blondina, joka on valmis tekemään mitä tahansa saadakseen Antonion vapaaksi..näin ei kuitenkaan ole!
Se, että kirjoittaa julkista blogia ja on jossain maininnut lapsensa, niin täällä päivitellään "ettei hän välitä lapsistaan kun ei heistä kirjoita" - Mietittekö yksityisyyttä? Lasten yksityisyyttä? Suomi on niin helvetin pieni maa (ja ahdasmielinen) etten minäkään kertoisi blogissani yhtään yksityisestä elämästäni vaan siitä mistä se blogin aihe kertoo.
Nyt voitte sitten avoimesti mesota ja arvostella kirjoitustani!
Tosiaan, netissä kuka tahansa voi sanoa olevansa kuka tahansa. Se, että sanot olevasi Maria tai kiellät olevasi Maria ei ole mikään absoluuttinen totuus vain vaan sinun sanasi. Ja jos kerta tiedät ettei Maria "vaivautuisi" tänne kirjoittelmaan niin hän tuskin myöskään "vaivautuisi" pyytämään tuollaista pitbullin innolla lahkeeseen käyvää henkilöä kirjoittelmaan puolustuksiaan tänne?Prisonwife kirjoitti:Nooruska - kuten sanoin, en ole Maria. Maria ei tänne vaivaudu kommentoimaan.
Huutomerkki ja aamen! Tuosta nimimerkistä nyt pystyy pässikin tajuamaan, mitä satoa niität. Ihan turhan sun mulle on sitä faktaa kiukutella, että ukkos istuu kiven sisäs.Prisonwife kirjoitti: Vangin vaimo olen kyllä - suomalaisen vangin, joka kirjekaveri olen myös! Sekä useamman amerikkaisen vangin kirjekaveri! Ja jos nyt luit edellisen tekstini, niin en käskenyt sinun hankkia vankikirjeenvaihtokaveria, koska tiesin sinulla olevan. Joten luehan teksti uudelleen, ennenkuin alat itse mesoamaan!
Ei mua mikään tee paremmaksi. Nyt, kun sun kuppi jo kaatu näistä mun sanoista suosittelen pysymään pois ketjuista "Ulvila" ja "Bodom", voisit mennä tukkoon ylikuormituksesta. Mutta onneksi on hyvä, että tässä maailmassa on Sinunlaisiasi, jotka eivät arvostele ketään, ei edes ihmisten tekojen myötä! Halleluja, maailma pelastuu.Prisonwife kirjoitti:-Nella - mikä tekee Nooruskan henkilönä paremmaksi ettei häntä saisi arvostella, kuin se mitä arvostelua hän tekee täällä Mariaa kohtaan?
Maria on lihava, sitä faktaa ei poista mitään. Se tosin on aivan sivuseikka millainen kropan malli hänellä on. Tyhmästä en ole puhunut mitään ja vaikka olisin niin se olisi minun mielipiteeni siinä missä tuo sinun on sinun.Prisonwife kirjoitti:Kyllä, Mariaa on täällä arvosteltu ihan avoimesti. Pidätte häntä lihavana, tyhmänä blondina, joka on valmis tekemään mitä tahansa saadakseen Antonion vapaaksi..näin ei kuitenkaan ole!
Ja sen todellakin teen, vai onko sulla patentti mesoamiseen?Prisonwife kirjoitti: voitte sitten avoimesti mesota ja arvostella kirjoitustani!
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
-
nuusku-nella
- Adrian Monk
Onko täällä nyt joku kieltänyt että Nooruskaa ei saa arvostella? Minä en sitä ainakaan tehnyt, toin vain ilmi että kun julkisesti kirjoittaa niin asettaa itsensä alttiiksi arvostelulle, vähintään sen nimimerkkinsä millä kirjoittaa. Ja kyllä tämä siis koskee ihan kaikkia, minua, sinua, Nooruskaa ja Häkkitiikeriä yhtä lailla.Prisonwife kirjoitti: Nuusku-Nella - mikä tekee Nooruskan henkilönä paremmaksi ettei häntä saisi arvostella, kuin se mitä arvostelua hän tekee täällä Mariaa kohtaan?
-
Prisonwife
- Jack Taylor
Aamen!
V..ttu, että olette mustavalkoisia ihmisiä!
Muoks: mistä sä tiedät, että minun "ukkoni" on vankilassa? En sitä missään vaiheessa sanonut
Sä vain oletit!
Muoks: mistä sä tiedät, että minun "ukkoni" on vankilassa? En sitä missään vaiheessa sanonut
Viimeksi muokannut Prisonwife, Ke Maalis 27, 2013 12:10 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Happamia sano kettu pihlajanmarjoista. Itsehän tässä mustavalkoinen olet, jaat meidät vain kahteen genreen.Prisonwife kirjoitti:Aamen!
-
Prisonwife
- Jack Taylor
En jaa teitä mihinkään "genreen". Itse vain et omahyväisyydeltäsi näe muuta kuin omat varpaasi!
Luulet, että sinun ajatusmaailmasi on vain yksi ja ainoa ja onnellinen vaihtoehto! Toivottavasti sinun kirjekaverit opettavat sinulle näkökantaa myös siltä toiselta puolelta, jotta voit lasketua alas ruohonjuuritasolle!
Luulet, että sinun ajatusmaailmasi on vain yksi ja ainoa ja onnellinen vaihtoehto! Toivottavasti sinun kirjekaverit opettavat sinulle näkökantaa myös siltä toiselta puolelta, jotta voit lasketua alas ruohonjuuritasolle!
Minä oon kyllä arvostellut heidän suhdettaan, mutta en kyllä mielestäni Mariaa mitenkään henkilönä. Mielestäni hän vaikuttaa, kirjoitustensa perusteella ainakin, ihan fiksulta ihmiseltä.
PrisonWife, millä tavalla me ollaan mustavalkoisia? Täällähän kaikki perustelee mielipiteensä hyvin, eivätkä sorru mihinkään yhden lauseen kirosanoilla kuorrutettuihin vastauksiin. Erinomaista keskustelutaitoa siis sinun suunnasta.
Tosiaan, Marialla on julkinen blogi, ja sitä pääsee lukemaan kuka tahansa. Miksi sinua, PrisonWife ahdistaa tää keskustelu niin paljon? Mielestäni asioita saa kyseenalaistaa ja kritisoidakin, kunhan sen tekee hyvän maun rajoissa.
Minä en tosiaan edelleenkään usko, että Enkelillä ja Tiikerillä tulee olemaan onnellinen loppu. Tosin toivon ihan vilittömästi, että olisi. Eihän se multa ole pois. Elän kuitenkin sen verran realistisessa ja ehkäpä kyynisessä maailmassa, että en usko näin tapahtuvan.
Ja ihan triviana - itsekin kirjoittelen vangin kanssa. Ja olen kirjoitellut jo vuosikaudet, ennen Marian ja Syntisen sun muiden aiheuttamaa "buumia" asiasta.
PrisonWife, millä tavalla me ollaan mustavalkoisia? Täällähän kaikki perustelee mielipiteensä hyvin, eivätkä sorru mihinkään yhden lauseen kirosanoilla kuorrutettuihin vastauksiin. Erinomaista keskustelutaitoa siis sinun suunnasta.
Tosiaan, Marialla on julkinen blogi, ja sitä pääsee lukemaan kuka tahansa. Miksi sinua, PrisonWife ahdistaa tää keskustelu niin paljon? Mielestäni asioita saa kyseenalaistaa ja kritisoidakin, kunhan sen tekee hyvän maun rajoissa.
Minä en tosiaan edelleenkään usko, että Enkelillä ja Tiikerillä tulee olemaan onnellinen loppu. Tosin toivon ihan vilittömästi, että olisi. Eihän se multa ole pois. Elän kuitenkin sen verran realistisessa ja ehkäpä kyynisessä maailmassa, että en usko näin tapahtuvan.
Ja ihan triviana - itsekin kirjoittelen vangin kanssa. Ja olen kirjoitellut jo vuosikaudet, ennen Marian ja Syntisen sun muiden aiheuttamaa "buumia" asiasta.
..We can cruise down Robbert Street all night long, but I think I'll just rape you and kill you instead..
You're the cutest girl I've ever seen in my life. But it's over now, and with my knife.
- Therapy? - Diane.
You're the cutest girl I've ever seen in my life. But it's over now, and with my knife.
- Therapy? - Diane.
-
nuusku-nella
- Adrian Monk
Prisonwife kirjoitti:Aamen!
Muoks: mistä sä tiedät, että minun "ukkoni" on vankilassa? En sitä missään vaiheessa sanonutSä vain oletit!
Niin että tässäkö et ihan itse ilmaise olevasi vangin vaimo ja siten kerro että puolisosi on vankilassa? Olkoon sitten ukko tai akka.Prisonwife kirjoitti:Vangin vaimo olen kyllä - suomalaisen vangin, joka kirjekaveri olen myös!
Ihan tosissaan, askel taakse, pari syvää henkäystä ja aivot mukaan kun kirjotellaan. Helpottaa kummasti.
Sinulla itselläsi oli useampi kirjekaveri, jos tosiaan tulos on tuollainen niin pitäisiköhän sitä mun lopettaa kirjoittelmasta?Prisonwife kirjoitti:En jaa teitä mihinkään "genreen". Itse vain et omahyväisyydeltäsi näe muuta kuin omat varpaasi!
Mistä sä Nuusku-nella tuon tekstipätkän nappasit? Mä en löytänyt tota, liekkö poistanut ketjusta?nuusku-nella kirjoitti:Prisonwife kirjoitti:Aamen!
Muoks: mistä sä tiedät, että minun "ukkoni" on vankilassa? En sitä missään vaiheessa sanonutSä vain oletit!
Niin että tässäkö et ihan itse ilmaise olevasi vangin vaimo ja siten kerro että puolisosi on vankilassa? Olkoon sitten ukko tai akka.Prisonwife kirjoitti:Vangin vaimo olen kyllä - suomalaisen vangin, joka kirjekaveri olen myös!
Lisäys: Se olikin ilmestynyt muokkauksena tuonne jälkeenpäin...
Mielestäni Maria voisi ihan hyvin käydä lukemassa tätä keskustelua. Esim. nimimerkki joeyllä oli muutama sivu taaksepäin erittäin hyviä pointteja!
Pitäisiköhän laittaa blogiin kommenttina linkki tähän keskusteluun?
..We can cruise down Robbert Street all night long, but I think I'll just rape you and kill you instead..
- Therapy? - Diane.
- Therapy? - Diane.
Eiköhän ketjussa vieraillut ukkosenjohdatin ole Marialle ketjua linkitellyt, mikäli nyt mitenkään oikeasti Mariaa tunsi tai tämän elämään liittyi...TheBride kirjoitti:Mielestäni Maria voisi ihan hyvin käydä lukemassa tätä keskustelua. Esim. nimimerkki joeyllä oli muutama sivu taaksepäin erittäin hyviä pointteja!
-
Prisonwife
- Jack Taylor
Tässähän sen teidän ajatusmaailman taas näkee!! Skeptistä, mustavalkoista, omahyväistä, ilkeää porukkaa, jonka elämä pyörii keskustelupalstan ympärillä miettien miten toisten elämä menee ja ketkä siihen kuuluvat! Hankkikaa elämä!Nooruska kirjoitti:Eiköhän ketjussa vieraillut ukkosenjohdatin ole Marialle ketjua linkitellyt, mikäli nyt mitenkään oikeasti Mariaa tunsi tai tämän elämään liittyi...TheBride kirjoitti:Mielestäni Maria voisi ihan hyvin käydä lukemassa tätä keskustelua. Esim. nimimerkki joeyllä oli muutama sivu taaksepäin erittäin hyviä pointteja!
Keneköhän elämä se pyörii keskustelupalstojen ja toisten mielipiteiden ympärillä, kun piti palstalle asti rekkautua ihan vain mesoamaan
Kyllä se kuule sinun ajatusmaailmasi on suppea ja mustavalkoinen, kun ei muiden näkökantoja osaa ottaa huomioon ollenkaan.
Elämä ei ole pelkkää ihkutusta ja ruusuilla tanssimista, varsinkaan kun siihen sisältyy parisuhde telluksen toisella puolella kiven sisässä istuvan murhaajan kanssa.
Kyllä se kuule sinun ajatusmaailmasi on suppea ja mustavalkoinen, kun ei muiden näkökantoja osaa ottaa huomioon ollenkaan.
Elämä ei ole pelkkää ihkutusta ja ruusuilla tanssimista, varsinkaan kun siihen sisältyy parisuhde telluksen toisella puolella kiven sisässä istuvan murhaajan kanssa.
- Therapy? - Diane.
- Therapy? - Diane.