Totuus on kuitenkin että ainoastaan Eerikan äiti yritti tehdä jotain pelastaakseen Eerikan, en nyt näe että kukaan muu olisi tehnyt mitään toimia lapsen hyväksi. Tarkin äitipuoli kertoo esitutkintapöytäkirjojen mukaan ( barabbas postasi sen pätkän tänne ) ottaneensa mustelmista valokuvia. Ne valokuvat eivät auta jos ei niitä näytä esim poliisille. Ei niitä kannata mihinkääm sukuvalokuva-albumiin kerätä, vie suoraan poliisille ja kertoo epäilyistään tai edes lastensuojeluviranomaisille, vaikka tässä tapauksessa siitä tuskin olisi ollut mitään apua, koska Eerikan lastensuojelutyöntekijä on jättänyt huomioimatta niin koulun, naapureiden kuin äidinkin lastensuojeluilmoitukset.
Keijo tuntuu tietävän ihmeen paljon, tietää ettei Tarkin ja Laamasen lapsi ole Tarkin äidillä.
Vieläkin mietin mistä tieto.
Tuo äidin haukkuminen menee kyllä sellaisiin mittoihin että kaikki törkylehdet jää toiseksi. Kaksinaismoralismin huippu mieheltä? joka itse sanoo tässä ketjussa näin:
"
Johtuu siitä että keskustelu on niin asiatonta ja joitakin palstoja sentään edes yritetään valvoa ja niiltä laittomuudet ja hyvän maun vastaiset kirjoitukset voidaan poistaa. "
Onko kirjoituksesi Eerikan äidistä mielestäsi hyvän maun mukainen?
Aiemmin sanoit: "
Eerikalla on varmasti ollut ihan ok lapsuus, köyhä mutta kuitenkin ok ."
Kummastippa se muuttui, se onnellinen lapsuus, kun tuota sun törkyviestiä lukee.
sanot myös näin:
"
On joo mutta asian riepottelu netissä ei liene kuitenkaan tarkoituksenmukaista, millä tavalla se auttaa asian selvittämistä. "
ja näin :
"
Itse olen nyt päättänyt että en aio enää juurikaan ottaa jatkossa kantaa tässä asiassa niin syyllisten kuin syyttömienkään puolesta mutta saattaa olla että joskus heittelen tämänkaltaisia huomioita, jos ei muuta niin ajatuksia herättämään. "
Huomioitapa tosiaan heittelet
Toisaalta tuot ilmi voimakkaasti sen kuinka Tarkin suku on mielestäsi syyttömiä, sivullisia ja heidät pitää jättää rauhaan.
Sanot itse näin:
"
Ei suku ole tässä syyllistynyt mitään, joten ei koskaan. Ja miten T:n äiti olisi joku päätekijä? Ei mitenkään."
ja näin:
"
Sen lisäksi mainetta pilataan esim. juurikin Eerikan sukulaisilta sekä äidin että isän puolelta."
ja näin:
"
Samalla tähän on sotkettu lukemattomia muita ihmisiä jotka eivät kuitenkaan ole Eerikaa pahoinpidelleet/tappaneet : Eerikan äiti, mummo ja hänen miesystävänsä,Eerikan veli, Toukon äiti, isä ja veljet."
Kun noita sun postauksia lukee tulee väistämättä mieleen, että vaikka kritisoit törkylehtiä asiaan sekaantumisesta, kritisoit yksinomaan sen vuoksi että siellä ei kirjoiteta sellaista törkyä mitä itse haluisit tuoda julki.
"
Tiedän tästä jutusta paljon ennemmän kuin mitä ikinä voin ja viitsin tänne kirjoittaa mutta asiat ei kuitenkaan ole niin "musta-valkoisia"."
Boldaukset on Keijon omia sanoja copypastena, mieti mikä on sun anti tällä palstalla, sen lisäksi että otat agendaksi kertoa mikä paska Eerikan äiti on ja Tarkin suku pitää jättää rauhaan. Et ole vieläkään kertonut mistä tiedät ettei Tarkin ja Laamasen lapsi ole Tarkin äidillä. Jospa sun ennemmin pitäsi sittenkin ottaa yhteys sinne seiskalehteen niin saat oksennettua kaiken tuon sonnan ulos.