Turun vappupuukotukset 1999

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
jästipää-56
Alokas

Re: Turun vappupuukotukset 1999

Viesti Kirjoittaja jästipää-56 »

Kaizer Sose kirjoitti:Vieläkö keissin päätekijä maalailee kypäriä vai joko on palautunut puukkohippasharrastusten pariin?
Päätekijällä on elämä kohdallaan nykyisin.Ajoittaiset painajaiset joskus piinaavat, mutta osa tapahtumista on ilmeisesti mennyt todella "sumussa" eikä ole jäänyt selkeää kuvaa.Onneksi, täytyy sanoa.Nämät tapahtumat sattui niin nuorella iällä että parempi tulevaisuus oli mahdollinen.Hänellä on ollut suuret tukijoukot ja oma halu käsitellä tapahtumat.Hänellä on noin 5-6 vuotias oma tytär ja avo-vaimo.Ammattikin on löytynyt ja tyytyy osaansa ettei voi vielä vuosiin ajatella omistavansa mitään.Mutta toiveikkaasti elää kunnon perheellisen elämää vaikka tästä nuoruuden suuresta ja järkeen käymättömästä asiasta ei koskaan täysin toivukkaan :(
Joskus voi joku pelastuakin eikä kaikki ole menetetty vaikka nuorella iällä tekee näinkin raskaan jutun.Olkaamme siitä iloisia ettei kaikki jatka suuntana alaspäin :D
Hans-Peter Haulikko
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Hans-Peter Haulikko »

jästipää-56 kirjoitti:
Kaizer Sose kirjoitti:Vieläkö keissin päätekijä maalailee kypäriä vai joko on palautunut puukkohippasharrastusten pariin?
Päätekijällä on elämä kohdallaan nykyisin.Ajoittaiset painajaiset joskus piinaavat, mutta osa tapahtumista on ilmeisesti mennyt todella "sumussa" eikä ole jäänyt selkeää kuvaa.Onneksi, täytyy sanoa.Nämät tapahtumat sattui niin nuorella iällä että parempi tulevaisuus oli mahdollinen.Hänellä on ollut suuret tukijoukot ja oma halu käsitellä tapahtumat.Hänellä on noin 5-6 vuotias oma tytär ja avo-vaimo.Ammattikin on löytynyt ja tyytyy osaansa ettei voi vielä vuosiin ajatella omistavansa mitään.Mutta toiveikkaasti elää kunnon perheellisen elämää vaikka tästä nuoruuden suuresta ja järkeen käymättömästä asiasta ei koskaan täysin toivukkaan :(
Joskus voi joku pelastuakin eikä kaikki ole menetetty vaikka nuorella iällä tekee näinkin raskaan jutun.Olkaamme siitä iloisia ettei kaikki jatka suuntana alaspäin :D
on se kyllä sairasta, että tuollainen paska luuseri saa kulkea vapaana. pitäisi olla pienessä suljetussa kopissa koko loppu elämänsä ja ainoa kontakti meihin ihmisiin se, kun joku nakkaa leivän kannikan ja pienenkupin vettä kerran viikossa.

vai että oikeen painajaiset piinaa...voi vittu. menis luuseri vaikka jonkun saunansa taakse ja sukeltais sontaan. mitäköhän turun vappupuukottaja luuseri tekis, jos oma lapsensa viettäis vaikkapa 10 vuoden päästä vappua turussa ja joku toinen paska luuseri tulis tuikkimaan väkijoukkoon?

joskus toivoisi, että ns.karmanlaki toimis oikeessakin elämässä, eikä vain elokuvissa, koska ei täällä suomessa kaiken maailman vappu paska luuserit saa koskaan mitään oikeita tuomioita.
"näin mä ajattelen, mä oon maalaispoika"
Porin

Viesti Kirjoittaja Porin »

Kuka tämä maalaajasankari on?
Tietää ettei käytä hänen palveluksiaan.
jästipää-56
Alokas

Eipä taida Hans Peter nyt kestää sitä että joku pystyy rakentamaan elämänsä kokoon vielä istumisen jälkeenkin.Luuserihan nimen omaan olis jatkanut puukkohippasta ja vetänyt nappeja päähänsä.Tai helposti olisi luovuttanut ja vetänyt kiikun itselleen.Ainakin minä arvostan sitä että kaiken jälkeen pystyy yhteskunnassa kunnolliseen elämään :D
Jos kaikki ne teinit mitkä töppää elämässään heitettäisiin koppiin niin meillä olisi aikamoinen porukka siellä :)
suiza
Jack Taylor

Viesti Kirjoittaja suiza »

jästipää-56 kirjoitti:Eipä taida Hans Peter nyt kestää sitä että joku pystyy rakentamaan elämänsä kokoon vielä istumisen jälkeenkin.Luuserihan nimen omaan olis jatkanut puukkohippasta ja vetänyt nappeja päähänsä.Tai helposti olisi luovuttanut ja vetänyt kiikun itselleen.Ainakin minä arvostan sitä että kaiken jälkeen pystyy yhteskunnassa kunnolliseen elämään :D
Jos kaikki ne teinit mitkä töppää elämässään heitettäisiin koppiin niin meillä olisi aikamoinen porukka siellä :)
Meinaatko että tuollainen tappo + puukotukset on pikkutöppejä jota teineille sattuu???
jästipää-56
Alokas

Minä kirjoitin: nuoruuden suuresta ja järkeen käymättömästä asiasta!! En pikkutöpeistä.Lukekaapa asiat niin kuin ne kirjoitetaan.Joskus on vaan hyvä kuulla että vankila-aika on tuottanut sen hyödyn mikä sillä on tarkoituksenakin.Silloin se on tehnyt asiansa.Ja piste tälle minun osaltani ettei mene kinaamiseksi. Enemmän haluaisin nähdä ja kuulla miten jotkut nuoret selviää aikuisuuteen ja yhteiskuntaan takaisin :)
Hans-Peter Haulikko
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Hans-Peter Haulikko »

tässä tapauksessa luuseripaskavappupuukottaja ja apurinsa sai aivan liian pienet tuomiot.

tällaisiin tekoihin syyllistyneet tulisi tuomita elinkautiseen, ilman ehdolliseen pääsy mahdollisuutta ja eristyksessä istuttava koko tuomio.

jästipää-56: minä toivoisin näkeväni nuorten jättävän tekemättä tällaisia raukkamaisia tekoja.
näitä vappu puukotuksia ei voi kukaan puolustaa millään, ne oli raakaa, sairasta väkivaltaa, jota suoritti muutama täysin paska luuseri yksilö, joilla ei soisi ihmisoikeuksia olevan enää.
miksi sinä jästipää-56 puolustelet ja vähättelet noita vappu puukotuksiasi...eiku vappu puukottajan tekosia? täysin viattomat vapun juhlijat ja muut kulkijat kärsivät sairaista teoista ja meidän muiden tulisi vain suvaita näitä tämmösiä "olin kännis ja teini ja siks tapoin ihmisiä, joten pää kiinni, kun olen nyt aikuinen ja h*istakaa v*ttu ja hyväksykää".

varmasti se on hienoa tekijän kannalta, että pääsee pikku kevät retkeltä takaisin sivistyksen pariin ja leikkimään niin hyvää jätkää, mutta uhrit ei leiki, ei maalaile kypäriä, eikä elä.

mahtaisikohan jästipää-56 puolustaa myös sellaista vappu puukottajaa, joka tuikkaisi hänen omia läheisiään ja sitten tekijä jatkaisi elämäänsä kivasti pikku reissun jälkeen, vaikkapa päiväkodin setänä/tätinä kivasti?
"näin mä ajattelen, mä oon maalaispoika"
jästipää-56
Alokas

Missään kohtaan en ole vähätellyt enkä puolustellut tätä tekoa?? Vai löydätkö jostain sellaisen kohdan, täh? Tämä olisikin aivan ihanne yhteiskunta ellei näitä tapauksia olisi ainoatakaan mutta niin kauan kuin tällaisella "lynkkays-mielialalla" liikutaan niin samaistat itsesi näihin tekijöihin.
primate
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja primate »

Minustakaan ei muutaman vuoden istuminen ja elämän kuntoon saaminen ole tarpeeksi kova rangaistus toisen ihmisen hengen riistämisestä. Eikä sitä voi pelkästään ajatella niin että "rikoksen tekijöistä saadaan yhteiskuntakelpoisia kunnon kansalaisia" Jos tekee noin vakavan rikoksen tulee rangaistuksen olla kova, vaikka kuinka hyvin eläisit loppu elämäsi rangaistuksen jälkeen.
Porin

Viesti Kirjoittaja Porin »

jästipää-56 kirjoitti:Missään kohtaan en ole vähätellyt enkä puolustellut tätä tekoa??
Etkö?
Jotenkin jäi sellainen kuva, että jos vetelet jotain vapisevia pinstraippeja mopojen tankkiin ja teet pari lasta niin olet yhteiskunnan tuottava jäsen ja tekosi on anteeksiannettu.
peikkonen
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja peikkonen »

jästipää-56 kirjoitti: Ti Maalis 26, 2013 8:45 pm
Elämä kohdallaan? Tolla saatanan kusipäällä ei pitäis olla elämää enää ollenkaan vaan ois pitänyt yksinkertaisesti lopettaa koko vajakki.
Tuttiritari
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Tuttiritari »

Onkos kellään tästä päätekijästä tai porukan muista jäsenistä tietoa nykyään?
Vastaa Viestiin