Kadonnut Tiina Järvinen, 23v. -Tampere 21.3.2013

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
Mdh
Susikoski

Re: Kadonnut Tiina Järvinen, 23v. -Tampere 21.3.2013

Viesti Kirjoittaja Mdh »

saippuakauppias kirjoitti:Vain hyvännäköiset miehet pettää koska rumat eivät kelpaa kellekään edes lompakon turvin.
Joo kyllä meille prostituoiduillekin kelpaa vaan komeat miehet.
Atlanta
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Atlanta »

Äläs nyt! Prostituoiduille kelpaa sekä ruman että komean miehen raha.
"Kaiken viisauden alku on tosiasioitten tunnustaminen". J.K.Paasikivi.
Terra
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja Terra »

Onkohan ip-lehden kuva risteilyltä juuri ennen katoamista.
http://static.iltalehti.fi/uutiset/tiin ... 313_uu.jpg
Gladys
David Starsky

Viesti Kirjoittaja Gladys »

Jäätynyt enkeli kirjoitti:Kun klikkasin tuota kuvaa, niin eksyin sitä kommentoineen ihmisen sivuille, jolla näytti olevan 17.3. otettu valokuva jota oli kommentoitu että " Pirkanmaan Osuuskaupan elämysristeily"
Sitä ennen oli kommentti että oli lähtö firman bileisiin (Tiina oli tykännyt tästä)
Etsintäkuulutuksessa ollut Tiinan kuva näyttäs olevan laivalta. Olisko nyt näin että Tiina on ollut firman reissulla mukana laivalla ja kun on tullut kotio, niin sulho on kärähtänyt jostain....
Tuo Pirkanmaan Osuuskaupan elämysristeily 17.3. ei muuten ollut oikea risteily vaan se pidettiin Tampereen vankalla maaperällä Tampere Areenalla. Isot kemut, jos siellä olleelta ystävältäni oikein ymmärsin. Ei sillä että tällä mitään merkitystä olisi tähän surulliseen tapahtumaan, kunhan ajattelin mainta.

Syvä osanottoni.
All is pretty.
- Andy Warhol
huikauhistus
Hercule Poirotin viikset

Kaksi koiraaRe: Kadonnut Tiina Järvinen, 23v. -Tampere 21.3.

Viesti Kirjoittaja huikauhistus »

nuusku-nella kirjoitti:
mary1234 kirjoitti:Tietääkö jouku mistä Tiina löytyi/löydettiin?

Tarkoitan sitä, että löytyikö taas alle 1km kotoaan,kuten tosi moni kadonnut (ja kuolleena löytynyt) viime aikoina.

Mietin, miksei alettu etsiä heti kun ilmoitus julkaistiin, niin isolla porukalla ja Vapepa heti mukaan.
Olis saatu helposti 50 ihmistä välittömästi etsimään. Jos tiedetään, että on syytä olettaa, että tekee itselleen jotain (siis oletus itsemurhasta, ei fakta eikä virallisesti mainittu, täältä luettua) niin silloin pitäisi etsintään lähteä välittömästi.

Auttaisiko tälläinen välittömästi toiminta jatkossa, että ihminen voisi vielä löytyä jopa hengissä?

Kunhan mietin seuraavia kadonneita....nuoria ja aikuisia :shock:
En tiedä mistä löydettiin mutta tässä on se ongelma että jos ajatellaan etsintäalueeksi kodin lähiympäristö eli vaikka n 1 km kodin ympäriltä niin paikasta riippuen sekin on vaativa alue etsittäväksi. Etsintä ei ole helppoa, ei mene niin että kävellään metsäpolku päästä päähän ja todetaan "etsitty". Lisäksi näitä katoamisia tapahtuu viikottain, ei kaikkia uutisoida edes, joten resurssit on tiukalla ja etsijöitä tarvitaan yllättävän usein. Poliisin linjaus selkeästi on että ellei ole tiedossa tietty alue mistä etsiä niin vapepaa ei kutsuta mukaan ja se on ihan oikein minusta vaikka se kylmältä kuulostaakin.
Kun Tiinalla on kaksi rakasta koiraa, ihmettelen, eikö koiria olisi voitu ottaa apuun Tiinan jäljittämisessä!?
huikauhistus
Hercule Poirotin viikset

Koko linkki?Re: Kadonnut Tiina Järvinen, 23v. -Tampere 21.3.

Viesti Kirjoittaja huikauhistus »

Hei!

Voisitko laittaa linkin kokonaisena?
Olen kirjauneena naamakirjassa, mutta linkistä puuttuu osa.

Kiitos! :)

carrie kirjoitti:Joku täällä pohti, että missä on ollut koko päivän, itse pohdin samaa? Vai onko kuollut jo aamupäivästä, vai onko tosiaan jossain ollut juomassa suruunsa ja tehnyt kuolemaa iltaan asti? :/
Mitähän asiaa Tiinalla olisi ollut klo.10 poikaystävälleen joka ei puhelimeen päässyt, sitä emme koskaan saa tietää.

JellyB, saanko udella vielä vähän lisää, keltä tuttavasi oli kuullut kirjeestä? Että oliko joltain näistä Tiinan kavereista esim? Ja "näillä kavereilla" tarkoitan niitä ihmisiä ketkä perusti facebookiin suljetun ryhmän Tiinan muistolle, vai oliko joku vähän kaukaisempi Tiinan kaveri/tuttavuus?
Kirje kyllä on hyvä motiivi perheelle ja poikaystävälle kuuluttaa Tiina nopeasti kadonneeksi.

Katsokaapa tätä kuvaa:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater
(Vain te, jotka olette kirjautuneina fb:hen voitte nähdä tämän)
Kumpi heistä on Tiina? Kumpikaan ei näytä samalta tytöltä kun Tiinan profiilikuva, tai yksikään Tiinan kuvista, tosin Tiinan kuvat oli kyllä aika muokkailtu.
kiusausko
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja kiusausko »

Mä olen tehnyt omat johtopäätökseni pelkstään niillä tiedoilla, mitä julkisuuteen oli annettu, en ole nähnyt Tiinan miehen kuvaa enkä ole facessa joten se, että ulkonäöllä olisi ollut omalla kohdallani jotain tekemistä päätelmien kanssa ei pidä paikkaansa. Tein päätelmiä myös niiden juttujen perusteella, joita on aiemmin tullut vastaan. Jos osaisin aina päätellä oikein, se olisi aika outoa, vai mitä?
Riemukasta seurata, miten ihmiset on ihan raivon vallassa siksi, että joku oli väärässä osoittamalla syylliseksi miestä, joka ehkä ei ollutkaan syyllinen.Täällähän siis kirjoittajat aina tietävät tarkkaan, mitä on tapahtunut, ei vaan viittitä poliisille kertoa, mutta tullaan sitten jälkeenpäin huutelemaan ketjuun että MINÄ tiesin koko ajan, mitä oikeasti on tapahtunut ja on todella törkeää, että joku uskalsi epäillä kuoleen puolisoa. Hohhoijakkaa.
Mä en oo mikään sun henkilökohtainen poliisi. No, lopeta sitten se vitun partiointi.
nuusku-nella
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja nuusku-nella »

kiusausko kirjoitti: Riemukasta seurata, miten ihmiset on ihan raivon vallassa siksi, että joku oli väärässä osoittamalla syylliseksi miestä, joka ehkä ei ollutkaan syyllinen.
Ai miten niin ehkä ei ollutkaan syyllinen? Tapahtuneeseen ei liity rikosta, siihen ei ole syyllisiä. Ihmeellistä vihjailua ja maalailua edelleen jota en missään vaiheessa ymmärtänyt keneltäkään kirjoittajalta, jos epäilee jotain sen saa sanoa mutta kun homma on selvä niin voisi asianosaiset jättää rauhaan ja kunnioittaa surua.
kiusausko
Harjunpää

nuusku-nella kirjoitti:
kiusausko kirjoitti: Riemukasta seurata, miten ihmiset on ihan raivon vallassa siksi, että joku oli väärässä osoittamalla syylliseksi miestä, joka ehkä ei ollutkaan syyllinen.
Ai miten niin ehkä ei ollutkaan syyllinen? Tapahtuneeseen ei liity rikosta, siihen ei ole syyllisiä.
Niin, minulla on yhtäläinen oikeus tuoda esille oma mielipiteeni kuin sinullakin, sekä tähän että muihinkin tapauksiin liittyen. Jos olen sitä mieltä, että tapaus ei ole näin yksiselitteinen kuin annetaan ymmärtää niin saan esittää epäilykseni, kuolinsyyntutkintahan on vielä kesken, eikö?
Viimeksi muokannut kiusausko, Pe Maalis 29, 2013 10:13 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mä en oo mikään sun henkilökohtainen poliisi. No, lopeta sitten se vitun partiointi.
kiusausko
Harjunpää

Tässä nuusku-nellalle vain yksi esimerkki siitä, että asiat eivät aina ole sitä miltä ne näyttävät- ei siltikään, vaikka niin kovasti sitä kuulutettaisiinkin :
http://www.kouvolansanomat.fi/Online/20 ... 12572781/4
nuusku-nella
Adrian Monk

kiusausko kirjoitti:
nuusku-nella kirjoitti:
Ai miten niin ehkä ei ollutkaan syyllinen? Tapahtuneeseen ei liity rikosta, siihen ei ole syyllisiä.
Niin, minulla on yhtäläinen oikeus tuoda esille oma mielipiteeni kuin sinullakin, sekä tähän että muihinkin tapauksiin liittyen. Jos olen sitä mieltä, että tapaus ei ole näin yksiselitteinen kuin annetaan ymmärtää niin saan esittää epäilykseni, kuolinsyyntutkintahan on vielä kesken, eikö?
Hauskasti lainasit vain tuon kohdan etkä sitä kun juuri perään totesin että jos epäilyksiä on ne saa kyllä tuoda julki :lol: (Se että vetoan poliisin julkituomaan asiaan ei muuten ole mielipide vaan tiedotettuun faktaan perustuva näkemys.) On eri asia tuoda julki epäilykset tai sitten vihjailla ja syytellä kierrellen ja kaarrellen. Minusta ei esim olisi lainkaan ongelmallista jos joku toteaisi ettei uskon jutun olevan vielä tässä tai että uskoo juttuun liittyvän vielä jotain muuta. Sen sijaan se että viestistä toiseen liitetään ihminen surmaan, vähän jopa syytetään on ihan eri asia. Linkkaamasi juttu on ihan erilainen tapaus, ihan jo lähtökohdaltaan täysin eri tilanne.
kiusausko
Harjunpää

nuusku-nella kirjoitti: Hauskasti lainasit vain tuon kohdan etkä sitä kun juuri perään totesin että jos epäilyksiä on ne saa kyllä tuoda julki :lol:
Lainasin esittämäsi kysymyksen ja kommentoin siihen. Et varmaankaan voi kuitenkaan päättää, mikä kohta kenenkin keskustelijan on syytä tekstistäsi lainata?
jellyB
Jack Taylor

Re: Kaksi koiraaRe: Kadonnut Tiina Järvinen, 23v. -Tampere 2

Viesti Kirjoittaja jellyB »

Kun Tiinalla on kaksi rakasta koiraa, ihmettelen, eikö koiria olisi voitu ottaa apuun Tiinan jäljittämisessä!?
Tavalliset kotikoirat eivät osaa jäljittää jos niitä ei ole erikseen opetettu siihen. Toki saattavat seurailla esim. jäniksen jälkiä, mutta eivät tajua käskystä etsiä esim. omistajaansa vaikka antaisi haistella jotain vaatetta.

Muutenkin vähän mietin tuota että ei kai ihmistä voi etsiä maastosta (joku puhui Vapepasta) jos ei ole mitään käsitystä minne henkilö on mennyt. Varsinkin jos oli tiedossa että lähti ihan hyvissä voimissa eikä vaikka ympäripäissään. En tiedä millaista T:n asuinympäristö on, mutta jos jäljet tai mikään muu ei viittaa että on lähtenyt tiettyyn suuntaan niin olisi kai aika hakuammuntaa etsiä vaan jostain lähistöltä kun Tampereella pääsee bussillakin minne vain.
Suus kii kun mulle puhut!
Valhalla
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

Ei tiedetä mihin kuoli, minne ja miksi oli siellä. Ei tiedetä millainen poikaystävä on tai onko niitä useampia tai lainkaa ko parisuhteesta. Ei tiedetä surmansa saaneen tilasta, vakaudesta tai ylipäätään mistään mitään. Paitsi, että sai surmansa ja ikävä niin.

Nyt täällä moni pohdinta kertookin pohtijasta eikä korreloi mitenkään tämän tapahtuman kanssa. Toki näinkin voi aikaansa viettää mutta aika hassua luettavaa tänne syntyy eikä pärjätä edes mentalist -sarjalle.
nuusku-nella
Adrian Monk

kiusausko kirjoitti:
nuusku-nella kirjoitti: Hauskasti lainasit vain tuon kohdan etkä sitä kun juuri perään totesin että jos epäilyksiä on ne saa kyllä tuoda julki :lol:
Lainasin esittämäsi kysymyksen ja kommentoin siihen. Et varmaankaan voi kuitenkaan päättää, mikä kohta kenenkin keskustelijan on syytä tekstistäsi lainata?
No en voi, kiitos kun kerroit. Näin toimimalla kuitenkin ikään kuin haastoit minut toistamaan saman asian uudelleen ja se oli vähän turhaa, olinhan jo itse todennut edellä sen mitä sitten aloit kyselemään.
Vastaa Viestiin