*mä luulen, että mulla on enempi elämänkokemusta kuin kenelläkään teillä..TheBride kirjoitti:Keneköhän elämä se pyörii keskustelupalstojen ja toisten mielipiteiden ympärillä, kun piti palstalle asti rekkautua ihan vain mesoamaan![]()
* kuule, en olisi rekkaantunut, jos ei olisi ollut pakko! Tämä palsta kun onkin oikea noita-akkojen sisäänpäin kääntyvä seurue!
* mutta helpottakseeni sun olotilaa, tämä jääköön viimeiseksi viestikseni tälle palstalle.. Mulla kun on muutakin elämää kuin väijyä toisten viestejä 24/7
Kyllä se kuule sinun ajatusmaailmasi on suppea ja mustavalkoinen, kun ei muiden näkökantoja osaa ottaa huomioon ollenkaan.
*ei, en ota muiden mielipiteitä huomioon, silloin kun niillä on selkeästi toista ihmistä haittaava vaikutus, varsinkin kun henkilö ei ole itse itseään täällä puolustamassa!
Elämä ei ole pelkkää ihkutusta ja ruusuilla tanssimista, varsinkaan kun siihen sisältyy parisuhde telluksen toisella puolella kiven sisässä istuvan murhaajan kanssa.
Ai niin PÄSSIÄINEN olikin noita-akkojen juhla, joten hyvää sellaista kaikille teille!