8-vuotiaan Eerikan murha, Helsinki 2012
-
Kinsey Malone
- Neuvoja-Jack
Re: 8-vuotiaan tytön henkirikos, Helsinki 2012
Sivut toimii taas, hyvä.
Luulen että Laamasesta ei ole pahemmin kukaan tuttu kommetoinut, koska kunnon kuvaa ei ole julkistettu ennen kuin tuo yks kuva josta nyt jotenkuten saa selvän ja voihan se olla että Laamaska ei ole edes Laamaska alunperin vaan on muuttanut nimensä. En minä ainakaan osaisi yhdistää tuota naamaa johonkin kouluaikaiseen kaveriin johon en olis ollut yhteydessä, varsinkin jos nimi on ollut ennen Maija Meikäläinen.
En kyllä mitenkäänpäin jaksa uskoa lestaspekulaatiohin. Nykypuhelimilla pääsee nettiin ja se ei ole mitenkään heiltä kiellettyä, toisin kuin TV.
Luulen että Laamasesta ei ole pahemmin kukaan tuttu kommetoinut, koska kunnon kuvaa ei ole julkistettu ennen kuin tuo yks kuva josta nyt jotenkuten saa selvän ja voihan se olla että Laamaska ei ole edes Laamaska alunperin vaan on muuttanut nimensä. En minä ainakaan osaisi yhdistää tuota naamaa johonkin kouluaikaiseen kaveriin johon en olis ollut yhteydessä, varsinkin jos nimi on ollut ennen Maija Meikäläinen.
En kyllä mitenkäänpäin jaksa uskoa lestaspekulaatiohin. Nykypuhelimilla pääsee nettiin ja se ei ole mitenkään heiltä kiellettyä, toisin kuin TV.
-
Kinsey Malone
- Neuvoja-Jack
Riittää kun on nähnyt hiustenlähdön ja mustelmat eikä ole toiminut.Keijo Vaan kirjoitti:Ei, täällä ei tiedetä näistä asioista oikeasti mitään. 90 % tässä ketjussa on erilaista arvailua, vihaa tekijöitä kohtaan ja siinä sivussa tulilinjalle ovat joutuneet kaikki ketä vähänkin jollain teorialla voi tähän asiaan yhdistää.
Valitettavasti joukkoon mahtuu todella paljon erittäin ala-arvoistakin kommentointia. Jos joku oikeasti uskoo siihen että kukaan muu kuin Laamanen&Tarkki olisi tiennyt tästä nukuttamistyylistä eikä olisi toiminut niin varmaan kannattaisi tarkistaa se omakin lääkitys.
Onko joku edes vihannut siihen suuntaan että lähisuku olisi tiennyt sitomisista.
Jäänyt tuo viesti minula kyllä lukematta.
-
Kinsey Malone
- Neuvoja-Jack
Aika erikoinen näkökulma, mutta ihminenhän arvioi muita oman mittapuunsa mukaan ja jos itse kokee asian noin, luulee omassa päässään muidenkin kohdalla olevan saman.reimareipas kirjoitti:Kuten jo aikaisemmin totesin, netissä "mielipiteiden vaihdon" tarkoitus kai on usein alleviivata keskustelijan omaa erinomaisuutta. Ja jos nyt ei niin erinomainen olisikaan, ainahan voi luoda sellaisen avatarin joka sitä on. Siis suomeksi: päteä. Tosiasioilla ei siinä ole kovinkaan paljon merkitystä, tarkoitus usein on vain päteä. Narsistista puuhaa.
En usko että kukaan muu kuin sinä itse on täällä mainitsemiesi asioiden takia.
-
manhiineen
- Scooby-Doo
''Kinsey Malone kirjoitti:Riittää kun on nähnyt hiustenlähdön ja mustelmat eikä ole toiminut.Keijo Vaan kirjoitti:Ei, täällä ei tiedetä näistä asioista oikeasti mitään. 90 % tässä ketjussa on erilaista arvailua, vihaa tekijöitä kohtaan ja siinä sivussa tulilinjalle ovat joutuneet kaikki ketä vähänkin jollain teorialla voi tähän asiaan yhdistää.
Valitettavasti joukkoon mahtuu todella paljon erittäin ala-arvoistakin kommentointia. Jos joku oikeasti uskoo siihen että kukaan muu kuin Laamanen&Tarkki olisi tiennyt tästä nukuttamistyylistä eikä olisi toiminut niin varmaan kannattaisi tarkistaa se omakin lääkitys.
Onko joku edes vihannut siihen suuntaan että lähisuku olisi tiennyt sitomisista.
Niinpä niin! Kannattaa keijo tarkistaa se oma lääkitys vain, lieneekö sinulla sama kuin tarkilla? Jos sinä et lääkitykseltäsi näe lapsen pahoinpitelyn jälkiä niin suosittelen TARKASTAMAAN lääkityksesi..
-
reimareipas
- Hercule Poirotin viikset
Tuo lienee pilaa, Kinsey? Tarkoitin juuri sua ja kaltaisiasi, esim. Narsistinvihaajaa (sic!) jotka rupeavat heti haukkumaan jos joku on eri mieltä, toistavat samaa asiaa viestistä toiseen ja muutenkin esiintyvät ylimielisesti, varsinkin nimiltä mainittuja henkilöitä. En siis tarkoita vain teitä kahta mutta erityisesti sä olet juuri tuosta tapauksesta kouluesimerkki.Kinsey Malone kirjoitti:Aika erikoinen näkökulma, mutta ihminenhän arvioi muita oman mittapuunsa mukaan ja jos itse kokee asian noin, luulee omassa päässään muidenkin kohdalla olevan saman.reimareipas kirjoitti:Kuten jo aikaisemmin totesin, netissä "mielipiteiden vaihdon" tarkoitus kai on usein alleviivata keskustelijan omaa erinomaisuutta. Ja jos nyt ei niin erinomainen olisikaan, ainahan voi luoda sellaisen avatarin joka sitä on. Siis suomeksi: päteä. Tosiasioilla ei siinä ole kovinkaan paljon merkitystä, tarkoitus usein on vain päteä. Narsistista puuhaa.
En usko että kukaan muu kuin sinä itse on täällä mainitsemiesi asioiden takia.
Se on kyllä totta, että usein ihminen kertoo eniten itsestään, kun sanoo kovin kärkkäitä mielipiteitä henkilöstä jota ei tunne, mutta et sä mulle ihan tyhjä taulu enää ole, sen verran olen kirjoituksiasi jou...saanut lukea
Tyhmyys ja hulluus ovat siinä samanlaisia että kummallakin on oma logiikkansa.
-
reimareipas
Se koira älähtää...manhiineen kirjoitti: Niinpä niin! Kannattaa keijo tarkistaa se oma lääkitys vain, lieneekö sinulla sama kuin tarkilla? Jos sinä et lääkitykseltäsi näe lapsen pahoinpitelyn jälkiä niin suosittelen TARKASTAMAAN lääkityksesi..
-
Keijo Vaan
- Alibin satunnaislukija
Jos pahoinpitelyn merkkejä näen, kyllä tunnistan. Minulla on ihan työelämän tuomaa kokemusta asiasta. Kommentoinkin enemmän tuota ihmeellistä syyllistämistä. Uskomatonta että mm. sinä pystyt syyllistämään asioista sellaisia henkilöitä joista et tiedä mitään muuta kuin sen mitä olet netistä lukenut. Mutta onhan täällä toki muutama muukin Turbo ja Urpo jolla sama tauti.Niinpä niin! Kannattaa keijo tarkistaa se oma lääkitys vain, lieneekö sinulla sama kuin tarkilla? Jos sinä et lääkitykseltäsi näe lapsen pahoinpitelyn jälkiä niin suosittelen TARKASTAMAAN lääkityksesi..
Ehkä ei ole vihjannut suoraan mutta oletus mm. sinulla tuntuu olevan että kaikille on ollut itsestään selvää mitä tuolla on tapahtunut. Ja kuitenkaan et tiedä miten kukakin on toiminut tai sitten ollut toimimatta. OK, olet lukenut lehtiä ja kuulustelupöytäkirjoja + murhainfoa mutta ei niissä välttämättä ole ihan kaikkea sitä tietoa mitä jutun/tekijöiden arvostelemiseen tarvitaan. Tämänlaatuisen informaation varassa en ainakaan itse pystyisi noin ehdoton mielipiteessäni olemaan. Se on kyllä huomattu ettet pysty näkemään asiassa mitään muuta näkökulmaa kuin mitä olet itsellesi mielikuvaksi tapahtumasta luonut. Kannattaisi varmaan ottaa vähän sellaista "Columbomaista" otetta ja miettiä voiko kaikki olla kuitenkaan niin mustavalkoista.Riittää kun on nähnyt hiustenlähdön ja mustelmat eikä ole toiminut.
PS. Suomen poliisihan pystyisi säästämään useiden tutkijoiden henkilötyövuodet kun ruvettaisiin tekemään esitutkinnat vaikka täällä Minfossa. Samalla hoituisi myös syyttäjän ja tuomareitten duunit ja maailma olisi paljon parempi paikka
Viiltävää analyysiä ja ennenkaikkea kritiikkiä, murskapalautetta ja muuta shittiä odotellen, Keke
Se joka vanhoja muistelee, sitä tikulla laitetaan silmään sitten. Ja sitä tikkua muistellaan sitten vanhana. (R.Repomies)
Itse vasta nyt asiaan perehtyneenä.. Aikaisemmin en ole halunnut (pystynyt) asiaan liittyviä uutisia lukea.
Toi isä, Touko. Se vaikuttaa jotenkin kyllä pimahtaneelta. Tyhmältä ihmiseltä. Onko se oikeasti noin tyhmä vai tekeytyykö vain. Sairasta, että voi jotakuta naista rakastaa enemmän kun omaa lastaan ja sallia henkisen ja fyysisen väkivallan vain, koska ei halua erota tästä "rakkaastaan".
Ja toi akka. Sirpa tai mikälie. Siinä on oikea saatanan ilmentymä. Hento ja kiltti ääni, mutta silmät kun saatanalla ja teot samoin.
Itse myös suuresti ihmettelen naapureiden käytöstä. Ehkä mä olen sitten sellanen naapuri jota ei naapurikseen toivoisi, mutta aivan varmasti puuttuisin asiaan jos naapurissa lapsi itkisi päivästä toiseen ja aikuinen huutaisi niinkun Sirpa(??) on huutanut.
Kaikenlaisia sitä maa päällään kantaa. Aina haluais vaan ajatella, että ei sitä täällä suomessa.
Toi isä, Touko. Se vaikuttaa jotenkin kyllä pimahtaneelta. Tyhmältä ihmiseltä. Onko se oikeasti noin tyhmä vai tekeytyykö vain. Sairasta, että voi jotakuta naista rakastaa enemmän kun omaa lastaan ja sallia henkisen ja fyysisen väkivallan vain, koska ei halua erota tästä "rakkaastaan".
Ja toi akka. Sirpa tai mikälie. Siinä on oikea saatanan ilmentymä. Hento ja kiltti ääni, mutta silmät kun saatanalla ja teot samoin.
Itse myös suuresti ihmettelen naapureiden käytöstä. Ehkä mä olen sitten sellanen naapuri jota ei naapurikseen toivoisi, mutta aivan varmasti puuttuisin asiaan jos naapurissa lapsi itkisi päivästä toiseen ja aikuinen huutaisi niinkun Sirpa(??) on huutanut.
Kaikenlaisia sitä maa päällään kantaa. Aina haluais vaan ajatella, että ei sitä täällä suomessa.
Ei pidä viskellä kiviä, jos istuu lasikaapissa.
-vanha suomalainen sananlasku-
-vanha suomalainen sananlasku-
-
Kinsey Malone
- Neuvoja-Jack
Mutta tuohan on analyysi juuri siitä miten sinä toimitreimareipas kirjoitti:Tuo lienee pilaa, Kinsey? Tarkoitin juuri sua ja kaltaisiasi, esim. Narsistinvihaajaa (sic!) jotka rupeavat heti haukkumaan jos joku on eri mieltä, toistavat samaa asiaa viestistä toiseen ja muutenkin esiintyvät ylimielisesti, varsinkin nimiltä mainittuja henkilöitä. En siis tarkoita vain teitä kahta mutta erityisesti sä olet juuri tuosta tapauksesta kouluesimerkki.Se on kyllä totta, että usein ihminen kertoo eniten itsestään, kun sanoo kovin kärkkäitä mielipiteitä henkilöstä jota ei tunne, mutta et sä mulle ihan tyhjä taulu enää ole, sen verran olen kirjoituksiasi jou...saanut lukea
Siis lue nyt tuo kohta: sanoo kovin kärkkäitä mielipiteitä henkilöistä joita ei tunne tai alkavat heti haukkumaan jos joku on eri mieltä ja sitten oma törkypostauksesi minusta
Otat toisen eriävän mielipiteen nyt turhan henkilökohtaisesti ( ihmettelen miksi, ethän sinä ole tässä asianosaisena mitenkään ) ja alat nakkelemaan törkyä toisen niskaan kykenemättä keskustelemaan asiallisesti. Alat tekemään naurettavia anayysejäsi toisten kirjoitteijoiden motiiveista kirjoittaa, ymmärtämättä sitä tosiasiaa että kerrot vain omat motiivisi kirjoittaa tänne.
Lastensuojelu ja Tarkin lähipiiri ovat ihan yhtä syyllisiä kuin Tarkki ja Laamanen.
He katsoivat vierestä tekemättä mitään.
Voit puolustella heitä niin paljon kun haluat ja minä saan olla eri mieltä.
Niin on taukilla ihan omatkin sivutr&b kirjoitti:Muusikoiden net on enimmäkseen vähän toisen tyyppisten muusikkojen käyttämä foorumi. Uskoisin että olet plokannut tuon keikkalinkin jostain keskustelupalstalta ilman sen kummempaa tutkimista tai ajatustyötä. Katsomatta itse, että mitä kyseisellä sivustolla herrasta löytyy, tai miten se sivusto toimii. Sieltä myös poistuu tavaraa. Hän, tai keikkojen järjestäjät, tai muut yhteistyökumppanit eivät sitä sivustoa paljoa ole käyttäneet.v-a-45 kirjoitti:r&b voisi lukea ketjun niin selviää kuinka taukki itse kertonut (myös moni muu) kuinka hän kävi joka perjantai AA-kerhossa.
Keikkalista on vain suuntaa- antava ja kirjoitin myös normityö ja sekin on tullut tiedoksi että kuljetusalalla oli. Kaikki ns. lähdekritiikki perustuu pöytäkirjoihin, tuttujen kirjoituksiin täällä ja mediasta poimittuihin.
http://web.archive.org/web/201205182152 ... isivu.org/
kohtalo sekoittaa kortit ja me vain pelaamme
-
Kinsey Malone
- Neuvoja-Jack
Keijo Vaan kirjoitti:Jos pahoinpitelyn merkkejä näen, kyllä tunnistan. Minulla on ihan työelämän tuomaa kokemusta asiasta. Kommentoinkin enemmän tuota ihmeellistä syyllistämistä. Uskomatonta että mm. sinä pystyt syyllistämään asioista sellaisia henkilöitä joista et tiedä mitään muuta kuin sen mitä olet netistä lukenut. Mutta onhan täällä toki muutama muukin Turbo ja Urpo jolla sama tauti.Niinpä niin! Kannattaa keijo tarkistaa se oma lääkitys vain, lieneekö sinulla sama kuin tarkilla? Jos sinä et lääkitykseltäsi näe lapsen pahoinpitelyn jälkiä niin suosittelen TARKASTAMAAN lääkityksesi..
Ehkä ei ole vihjannut suoraan mutta oletus mm. sinulla tuntuu olevan että kaikille on ollut itsestään selvää mitä tuolla on tapahtunut. Ja kuitenkaan et tiedä miten kukakin on toiminut tai sitten ollut toimimatta. OK, olet lukenut lehtiä ja kuulustelupöytäkirjoja + murhainfoa mutta ei niissä välttämättä ole ihan kaikkea sitä tietoa mitä jutun/tekijöiden arvostelemiseen tarvitaan. Tämänlaatuisen informaation varassa en ainakaan itse pystyisi noin ehdoton mielipiteessäni olemaan. Se on kyllä huomattu ettet pysty näkemään asiassa mitään muuta näkökulmaa kuin mitä olet itsellesi mielikuvaksi tapahtumasta luonut. Kannattaisi varmaan ottaa vähän sellaista "Columbomaista" otetta ja miettiä voiko kaikki olla kuitenkaan niin mustavalkoista.Riittää kun on nähnyt hiustenlähdön ja mustelmat eikä ole toiminut.
PS. Suomen poliisihan pystyisi säästämään useiden tutkijoiden henkilötyövuodet kun ruvettaisiin tekemään esitutkinnat vaikka täällä Minfossa. Samalla hoituisi myös syyttäjän ja tuomareitten duunit ja maailma olisi paljon parempi paikka
Viiltävää analyysiä ja ennenkaikkea kritiikkiä, murskapalautetta ja muuta shittiä odotellen, Keke
Oletan että tuo alempi on minulle, et ole oppinut sitten vielä tuota oikeaoppista lainaamista.
Toistan vielä uudestaan, saatte sitten reimareippaan kanssa syytellä toistamisesta, sehän on jotain mihin te ette syyllisty. Toistamista sinun tapauksessa Keke vai oliko se Repe tarvitaan, koska et useistakaan toistamisista huolimatta näytä ymmärätävän mitä toinen yrittää sanoa ja yritätte asiayhteyksistä yksittäisiä lauseita irrotamalla jopa vääristää toisen ihmisen sanomiset.
toistoatoistoatoistoatoistoa kekelle
JOS IHMINEN NÄKEE LAPSESSA MUSTELMIA, HUOMAA HIUSTENLÄHDÖN, TIETÄÄ ETTÄ LASTA JUOKSUTETAAN PIHALLA RANGAISTUKSENA JA EI TEE MITÄÄN, henkilö on MINUN mielestäni ihan yhtä syyllinen kuin itse murhaajat, koska olisivat puuttumisellaan pystyneet estämään murhan.
Henkilöiden EI ole tarvinnut tietää paketoinnista, nuo muut syyt ovat jo tarpeeksi painavat puuttumiseen. Ja tiedot löytyvät barabbaksen postaamasta esitutkintapöytäkirjasta.
-
reimareipas
Ei vain esitutkinnat. Myös oikeudenkäynnit ja ennenkaikkea tuomioiden täytäntöön panot voisi hoitaa täällä. Samoin tietysti lakiuudistukset koska kuolemanrangaistus ja kidutuskin haluttaneen uudestaan käyttöön. Ja sanomattakin on selvää, että myös lastensuojelun voisi ulkoistaa minfoon.Keijo Vaan kirjoitti:PS. Suomen poliisihan pystyisi säästämään useiden tutkijoiden henkilötyövuodet kun ruvettaisiin tekemään esitutkinnat vaikka täällä Minfossa. Samalla hoituisi myös syyttäjän ja tuomareitten duunit ja maailma olisi paljon parempi paikka
Avohoitohan tänne onkin jo ulkoistettu
-
manhiineen
- Scooby-Doo
Oletpa sinä reimareipas tosissaan tyhmä ja varmaan sokeakin vielä. Onko sinulla tullut mieleen että jos lapselta puuttuu tukko hiuksia päästä, pappa ja mummopuoli huomaa lapsen ahdistuneen, äitipuoli ehdottaa puuttumista johon käsketään odottamaan vielä yksi kerta, lapsi juoksee tuntikausia pihalla, koulussa huomataan mustelmat mistä lapsi vielä valehtelee ja tämä lista on loputon...ja sinä repsukka sanot että kukaan ei olisi aavistanut että on kuolemanvaarassa? No vaikka ei kuolemanvaarassa, niin PAHASSA vaarassa! Ja vielä että äiti olisi ryyppykavereiden kanssa mennyt? Ennemmin sitten vaikka niiden jos niitä sinulla todistetusti on luetella tänne, kun itsekin niiden faktojen perään niin kuulutat niin todista se että äidin ryyppykaverit todella ovat olemassa eikä mitään sinun hullun mielikuvituksesi tuotettareimareipas kirjoitti: Kysyisin vielä kaikilta tässä ketjussa naapureita, Tarkin sukulaisia, sossuja ym. syyttäviä:
Onko tullut mieleenne että kukaan - ei kukaan - ei osannut aavistaa että Eerika olisi hengenvaarassa. Ei edes Eerikan äiti! Koska jos hän olisi todella kuvitellut, että hänen tyttärensä on kuolemanvaarassa, kai hän olisi tehnyt jotain enemmän, mennyt edes sinne rappukäytävään kuuntelemaan? Ei mahdollinen känni olisi ollut sille este, päinvastoin, sehän vähentää estoja. Ryyppykaverit mukaan ja oven läpi vaan! Ettekö usko että näin olisi tehty?
Voin vain kuvitella kuinka paha olo kaikilla jotka eivät "puuttuneet ajoissa" nyt on. Ei heitä tarvitse enää kiusata.
Ja tuolla estojen vähenemisellä, ehkä mummotaukin olisi myös ollut syytä ottaa muutama rohkaisuryyppy niin olisi uskaltanut ressukkapoikansa asioihin puuttua..vaikka osasihan hän neuvoa, neuvot vain johtivat huonoon loppuun
Niin, heillä varmaan on nyt ainakin paha olo, mutta oliko silloin kun Eerikaa kidutettiin ja nöyryytettiin ja nämä "ls-ammattilaiset" katsoivat vierestä??
-
manhiineen
- Scooby-Doo
reimareipas kirjoitti:Ei vain esitutkinnat. Myös oikeudenkäynnit ja ennenkaikkea tuomioiden täytäntöön panot voisi hoitaa täällä. Samoin tietysti lakiuudistukset koska kuolemanrangaistus ja kidutuskin haluttaneen uudestaan käyttöön. Ja sanomattakin on selvää, että myös lastensuojelun voisi ulkoistaa minfoon.Keijo Vaan kirjoitti:PS. Suomen poliisihan pystyisi säästämään useiden tutkijoiden henkilötyövuodet kun ruvettaisiin tekemään esitutkinnat vaikka täällä Minfossa. Samalla hoituisi myös syyttäjän ja tuomareitten duunit ja maailma olisi paljon parempi paikka
Avohoitohan tänne onkin jo ulkoistettu
Joo, kannatan tuota lastensuojelun ulkoistamista tänne..yhtään tarkkia en töihin ottaisi
-
Kinsey Malone
- Neuvoja-Jack
Todellakin toivois jo että tuo yksi usealla nickillä kirjoitteleva itseään komppaileva avohoitopotilas sais jo jännetuppitulehduksen ja lakkais postailemasta Tarkin dynastiaa puolustelevia viestejään.
Todellakin syyttäjäkin on sen todennnut että lastensuojelu on mokannut ja jokainen normijärjellä varustettu tajuaa että mustelmilla oleva maratonia pihalla juoksemaan pakotettu lapsi irti revittyine hiuksineen on poliisiasia/lastensuojeluasia oli pahoinpitelijä kuinka omaa sukua ja itse lastensuojelun parissa töissä. Tuohan se tässä järkyttävää onkin, työkseen suojellaan ja hoivataan huostaanotettuja lapsia ja oman perheen parissa ummistetaan silmät.
Joillain on vielä pokkaa tulla nettipalstoile moisia Tarkkeja puolustelemaan ja haukkumaan kirjoittelijoita jotka uskaltaa Tarkkien virheet julkituoda.
Kuak se sanoikaan se koira älähtää johon kalikka kalahtaa, tais olla reima vai oliko se keijo
Ihanko todella ei tarvitse lastensuojelun ammattilaisten tehdä ilmoitusta kun omassa perheessä lasta pahoinpidellään. Se on lasten pahoinpitely siis niinkuin kielletettyä vaan asiakkaisen perheissä. Camoon jotain rajaa sentään taas.
Todellakin syyttäjäkin on sen todennnut että lastensuojelu on mokannut ja jokainen normijärjellä varustettu tajuaa että mustelmilla oleva maratonia pihalla juoksemaan pakotettu lapsi irti revittyine hiuksineen on poliisiasia/lastensuojeluasia oli pahoinpitelijä kuinka omaa sukua ja itse lastensuojelun parissa töissä. Tuohan se tässä järkyttävää onkin, työkseen suojellaan ja hoivataan huostaanotettuja lapsia ja oman perheen parissa ummistetaan silmät.
Joillain on vielä pokkaa tulla nettipalstoile moisia Tarkkeja puolustelemaan ja haukkumaan kirjoittelijoita jotka uskaltaa Tarkkien virheet julkituoda.
Kuak se sanoikaan se koira älähtää johon kalikka kalahtaa, tais olla reima vai oliko se keijo
Ihanko todella ei tarvitse lastensuojelun ammattilaisten tehdä ilmoitusta kun omassa perheessä lasta pahoinpidellään. Se on lasten pahoinpitely siis niinkuin kielletettyä vaan asiakkaisen perheissä. Camoon jotain rajaa sentään taas.