ihmiset ja varsinkin miehet kaikessa tietäväisyydessään päästelevät suusta kaikenlaisat, luulevat tietävänsä miten asiat naisten maailmassa ovat. Mitä enemmän mies luulee tietävänsä sitä kauempana on totuudesta
Armeija, imetys, raskaus, menkat ja mitä vielä?
Vain idiootti vertaa armeijaa raskauteen tai imetykseen vai tuleeko sieltä armeijasta sitten joku elinikäinen kylkiäinen mukaan? Esim. joku inttimato? sellainen mitä hoivaat kun se on kuumeessa ja pelkäät sen puolesta kun se lähtee kavereiden kanssa tekemään hulluja duudson-temppuja pihalle ja sanoo että äiti kyllä mä hallitsen nää jutut ja seuraavaksi lähdetään sairaalaan ihmettelemään murtunutta kättä tai heräilet öisin kun sillä on ripuli? Mietit että pärjääkö se siellä päiväkodissa muiden lasten kanssa vai kiusaako sitä joku? Niin luuleeko joku tosiaan että äitiys loppuu siihen kun imetys loppuu että lapsi ei sen jälkeen enää tarvitse äitiä?
Tässä vain pari juttua puhumattakaan siitä että vaikka armeijan pitäisi pojasta tehdä mies niin miksi täällä suomesakin pyörii noita yläikäisiä lökäpöksyjä jotka tartuttaa hiviä ympäri suomea jne... Korvatillikka olis paikallaan ja kunnon selkäsauna!
Eksän kanssa oltiin yhdessä jo silloin kun se kävi armeijan eikä se kovin raskaalta tuntunut, kavereita ja hauskoja ulkoilmaleikkejä...Mitä tienaamiseen tulee niin tosiaan jonkun on ne jälkeläiset tehtävä sille miehellekin. Minulla on joo erittäin hyvin tienaava insinöörismies mutta hänen ja minun laskujen mukaan minä tienaan noin puolet hänen palkastaan olemalla kotona hänen jälkikasvunsa kanssa ja varmistamalla että mussukka saa parhaan mahdollisen hoidon ja eväät tulevaa varten. Hänen ei tarvitse olla töistä poissa tai lähteä aikaisemmin koska lapset pitää hakea päiväkodista ja toisaalta säästämme sillä että hoidan lapsia kotona, PÄIVÄKOTIHOITO OLISI YHTEISKUNNALLE MONINKERTAISESTI KALLIIMPAA! Ja sitten kun menen taas töihin niin voimme taas kilpailla siitä kuka tienaa enemmän...kaikki naiset eivät ole matalapalkkaisia eivätkä kaikki miehet korkeapalkkaisia...
Onneksi maailmassa on niitäkin miehiä jotka ymmärtävät että ilman naisia heitä ei olisi olemassakaan! Ne miehet vie kyllä parhaat naisetkin ei ihme että luuserit jää rannalle itkemään ja ihmettelemään kun maailma on NIIN EPÄOIKEUDENMUKAINEN!!!
Ai niin mua ei ole ikinä sorrettu ja se on ihan siitä syystä että mun isä piti huolen siitä että mulla on hyvä itsetunto ja sanoi että viisas nainen osaa hallita miehiä eikä se kovin vaikeata ole ollut, miehet on itseasiassa hyvin vähään tyytyväisiä...yllätyn joka kerta uudelleen ja uudelleen...