Olen samaa mieltä.Kaiser kirjoitti:Arskan mahdollinen osuus on kiinnostavaa luettavaa, mutta luultavasti tarina on valetta.
Kopla - 9
Poliisi onKaiser kirjoitti:Arskan mahdollinen osuus on kiinnostavaa luettavaa, mutta luultavasti tarina on valetta. Poliisi on varmasti arvioinut tilanteen ja toiminut sen mukaan.
a) ehkä arvioinut
b) arvioinut tilanteen omalla tavallaan, olihan erään Arskan talousneuvosfaijalla muistokirjoituksen mukaan hyvät suhteen poliisin ylimpään johtoon.
c) ehkä arvioinut tässäkin tilanteen Bodomin surmaajaehdokkaan osalta täysin väärin ?
-
Kaiser
No mutta eikö sua Wagneri yhtään kiinosta mitä poliisit ovat ilmoituksesi suhteen tehneetWagner kirjoitti:Ei minulla sen kummempaa motivaatiota asiassa ole ollut kuin Bodomin kolmoissurmien tapahtumaympäristön tuttuus eri henkilötahoineen.
Enkä sitä paitsi ole ainoa, joka on tehnyt Arskasta ilmoituksen koskien selvää tunnustustaan osallisuudestaan Bodomin surmiin.
Siihen en ole koskaan ottanut kantaa, onko hän surmaaja vai ei: se asia kuuluu oikeusviranomaisille, mieluiten lahjomattomille sellaisille.
Jos sellaisia Suomesta löytyy.
teltta puukko ja viimeinen erhe.
Juttu on kai sitten edelleen auki kuten se jo vuosia sitten Arskan osalta oli nimimerkin Rane haastatellessa KRP:n Tuomista Bodom-järven eri surmaajaehdokkaista.karra kirjoitti:No mutta eikö sua Wagneri yhtään kiinosta mitä poliisit ovat ilmoituksesi suhteen tehneetWagner kirjoitti:Ei minulla sen kummempaa motivaatiota asiassa ole ollut kuin Bodomin kolmoissurmien tapahtumaympäristön tuttuus eri henkilötahoineen.
Enkä sitä paitsi ole ainoa, joka on tehnyt Arskasta ilmoituksen koskien selvää tunnustustaan osallisuudestaan Bodomin surmiin.
Siihen en ole koskaan ottanut kantaa, onko hän surmaaja vai ei: se asia kuuluu oikeusviranomaisille, mieluiten lahjomattomille sellaisille.
Jos sellaisia Suomesta löytyy.
Jotain tietoahan on rikostutkijoittenkin annettava ilmoituksen tekijälle.
Minulla ei ole tietoa siitä, että juttu olisi jätetty tutkimatta tai suljettu.
Ja jos olisi, tietäisin.
-
Pharaoh
- Martin Beck
Miten kreikkalainen pitsanpaistaja mielestäsi liittyy tämän ketjun aiheeseen?Wagner kirjoitti:http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... ght=#54509
Kai lainaus nyt meni oikein ?