Rasvattu kaidekaan ei pysäyttänyt parvekevarkaita
-
Katrina
Onko tälläinen ns. "huumorivaroitus" yhtä pätevä kuin virallinen varoituskyltti? Meinaan, näitähän on missä lukee "Täällä vartioin minä!" ja sit koiran kuva, meillä on saman valmistajan kyltti jossa lukee "Varoitus, koira irti. Mikäli koira saapuu, käy maahan makaamaan ja odota. Mikäli ketään ei saavu, onnea matkaan." Olisi hauskaa tietää, jos joku tänne murtautuisi ja hurtat päättäisi kiinni käydä, että voiko tuohon kylttiin vedota yhtälailla? Entä kuuluuko kyltin olla oven ulkopuolella vai riittääkö, että se on väliovessa (näkyy kun avaa ulko-oven)?Lizzie B. kirjoitti:Eräs helppo ja halpa tapa vapauttaa itsensä vastuusta riitatilanteessa on laittaa koirasta varoittava lappu oveen.
No ollaanpas sitä nyt näsäviisaita...Marsalkka kirjoitti:Tiukan paikan tullen poliisilla, palomiehellä...?
Kotisivu: http://www.markusjansson.net
Blogi: http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD
Blogi: http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD
-
CrissAngel
- Martin Beck
Meillä ainakin on ulko-ovessa, ja monissa paikoissa olen nähnyt, että kyltti sijoitetaan niin, että sen näkee menemättä sisään. En tiedä miten laki tai joku muu normi tästä sanoo, mutta minusta kyltin pitäisi olla näkyvillä niin, ettei kiinteistöön tarvitse mennä sisälle tai edes kovin lähelle.Katrina kirjoitti:Onko tälläinen ns. "huumorivaroitus" yhtä pätevä kuin virallinen varoituskyltti? Meinaan, näitähän on missä lukee "Täällä vartioin minä!" ja sit koiran kuva, meillä on saman valmistajan kyltti jossa lukee "Varoitus, koira irti. Mikäli koira saapuu, käy maahan makaamaan ja odota. Mikäli ketään ei saavu, onnea matkaan." Olisi hauskaa tietää, jos joku tänne murtautuisi ja hurtat päättäisi kiinni käydä, että voiko tuohon kylttiin vedota yhtälailla? Entä kuuluuko kyltin olla oven ulkopuolella vai riittääkö, että se on väliovessa (näkyy kun avaa ulko-oven)?Lizzie B. kirjoitti:Eräs helppo ja halpa tapa vapauttaa itsensä vastuusta riitatilanteessa on laittaa koirasta varoittava lappu oveen.
-
CrissAngel
- Martin Beck
Minun mielestä sen pitäsi/pitää olla *selkeästi näkyvillä*,aivan kuten sinulla on.
Meillä ainakin on ulko-ovessa, ja monissa paikoissa olen nähnyt, että kyltti sijoitetaan niin, että sen näkee menemättä sisään. En tiedä miten laki tai joku muu normi tästä sanoo, mutta minusta kyltin pitäisi olla näkyvillä niin, ettei kiinteistöön tarvitse mennä sisälle tai edes kovin lähelle.
Child Of Scythe
^ Meidänkään koira ei ole aggressiivinen, mutta kyltti on silti. (Ehkäpä juuri sen takia, että tekstinä on jo mainittu "Varoitus, koira irti. Mikäli koira saapuu, käy maahan makaamaan ja odota. Mikäli ketään ei saavu, onnea matkaan." ja koiramme on chihuahua
) Omakotitalossa asutaan. Mutta eipä kaikilla ole kylttiä, vaikka koira onkin, eihän se pakollinen ole 
-
CrissAngel
- Martin Beck
Minussa on sen verran DUUDSONIA että äkkiäkös testataan että onko koiranne kovinkin innokkaita ballbreakkereita.Samarina kirjoitti:Meillä ei kyllä mitään kylttejä ole, kun ei ole katsottu tarpeelliseksi... Asutaan siis maalla omakotitalossa ja meidän taloon ei kyllä kenelläkään ole mitään asiaa, jos ei olla kotona. Kun kotona ei ole ketään koirat on yleensä ulkotarhassa mutta talvisin sisällä. Aggressiivisia ne eivät ole, mutta sitä en tiedä miten käyttäytyvät, jos joku tuppaa sisälle kun olemme poissa, kun ei sellaista tilannetta ole koskaan tullut..
Child Of Scythe
-
CrissAngel
- Martin Beck
Eihän minun tarvitse murtautua,kun minähän kävelisin seinän,oven tms läpi.Samarina kirjoitti:No sen voin kyllä myöntää, että Criss Angelin tyyppisen, tummat ja tummiin pukeutuneet miehet, ei jostain syystä herätä suurta luottamusta meidän koirissa. Joten pitää varmaan toivoa, että kukaan hevari tai vaihtoehtoisesti pappismies ei saa päähänsä murtautua meille
. Pitäisköhän sittenkin väsätä se kyltti oveen... Mutta toisaalta mitä hyötyä siitä siellä ovessa on, jos toinen tulee sisälle ikkunasta *raapii päätään*..
Child Of Scythe
Ei kun kävelisit ensin seinää pitkin (se oikea Criss Angelhan käppäili Aladdin-hotellin seinää pitkin) katolle, siellä heittelisit piruetteja ilmassa koskettamatta kattoon itseensä ja yhtäkkiä vain tupsahtaisit sisälle - kulkematta savupiipusta tai mistään.CrissAngel kirjoitti:Eihän minun tarvitse murtautua,kun minähän kävelisin seinän,oven tms läpi.