Henkirikokset Helsingissa: Murhakierros 2008 - työryhmä

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Muistutukseksi teille rakkaat kanssaminfoilijat: ideoita otetaan vastaan. Huomaan kaipaavani uutta projektia! Jokusen yhteydenoton olen asian tiimoilta saanutkin, mutta seuraavan projektin sisältö puhumattakaan käytännöistä (ajankohta, kohteet, osallistujat jne) ovat täysin auki. Olen valmis järkkäilemään vaikka uutta kierrosta mutta ihan valmista kakkua en ryhdy tarjoilemaan joten hopihopi -minkälaista toimintaa sinä toivoisit/kaipaisit? Ja sinä joka et itse ole lähdössä mukaan: minkälainen Murhatyöryhmän juttu kiinnostaisi sinua?
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Inhorealisti

Re: Murhakierros 2008 - työryhmä

Viesti Kirjoittaja Inhorealisti »

Kylli kirjoitti:Muistutukseksi teille rakkaat kanssaminfoilijat: ideoita otetaan vastaan. Ja sinä joka et itse ole lähdössä mukaan: minkälainen Murhatyöryhmän juttu kiinnostaisi sinua?
Vastaukseni taitaa tulla 4 vuotta myöhässä, mutta periaatteessa kaikki Selvittämättömissä puidut tapaukset kiinnostavat.

Mahtavatko vaan työryhmän jäsenet enää liikkua tällä palstalla...? Mitä olen nopeasti silmäillyt ja vertaillut vuosien 2008 ja 2012 keskusteluita, niin kovin selvä on ollut muutos. Selittyykö sitten henkilövaihdoksilla vai millä...
Kylli
Perry Mason

Re: Henkirikorikokset Helsingissa: Murhakierros 2008 - työryhmä

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Kyllihän täällä ainakin silloin tällöin tulee pyörittyä, mutta keskusteluihin Kyllin motivaatio ei nykyisellään juuri riitä. Hiukan sama tilanne taitaa olla useammalla muullakin "vanhalla" harrastajakollegalla. Yhteyksiä pidetään muualla kuin palstalla ja julkisesti.

Artikkeleita on suunnitteilla ja tutkimusretkiä tehtykin, vaan hiukan kismittää vieläkin se, että aika työläitäkin juttuja kadotettiin etusivu-uudistuksen myötä. Se syö motivaatiota uusien tekemiseltä.

Juttuvinkkejä kylli otamma vastaan, samoin kuin yhteistyöehdotuksiakin. Mukavaa että nostit ketjun esiin.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Inhorealisti

Re: Henkirikorikokset Helsingissa: Murhakierros 2008 - työry

Viesti Kirjoittaja Inhorealisti »

Kylli kirjoitti:Kyllihän täällä ainakin silloin tällöin tulee pyörittyä, mutta keskusteluihin Kyllin motivaatio ei nykyisellään juuri riitä. Hiukan sama tilanne taitaa olla useammalla muullakin "vanhalla" harrastajakollegalla. Yhteyksiä pidetään muualla kuin palstalla ja julkisesti.

Artikkeleita on suunnitteilla ja tutkimusretkiä tehtykin, vaan hiukan kismittää vieläkin se, että aika työläitäkin juttuja kadotettiin etusivu-uudistuksen myötä. Se syö motivaatiota uusien tekemiseltä.

Juttuvinkkejä kylli otamma vastaan, samoin kuin yhteistyöehdotuksiakin. Mukavaa että nostit ketjun esiin.
En osaa nyt antaa mitään juttuvinkkiä, mutta mikäs artikkeli teillä on nyt työn alla?
Vastaa Viestiin