Suomussalmi 1980: Ei suostunut peruuttamaan - ammuttiin

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Inhorealisti

Re: Suomussalmi 1980: Ei suostunut peruuttamaan - ammuttiin

Viesti Kirjoittaja Inhorealisti »

CSI kirjoitti:
Suosittelisin moottoripyöräilyä kaikille jäykkälavettisille dogmaatikoille harrastukseksi. Se nimittäin opettaa nöyryyttä, jos mikä. Suurin osa moottoripyöräilijöiden törmäysonnettomuuksista on muuten muiden liikenteessä olevien virheiden aiheuttamia.

Minulle aikoinaan opetettiin moottoripyöräilyn jaloa taitoa: "Muista poika, että moottoripyöräilijä on AINA VÄÄRÄSSÄ. AINA."

Niinhän se menee. Vaikka kuinka joku tulisi kolmion takaa eteen, moottoripyörällä häviää aina. Se ei paljon neliraajahalvaantuneena hyödytä höpistä siellä letkuruokintalaitteessa, että "mulla on oikeus.....krooooh...."
Vaimoni käyttää vain polkupyörää. Minulle moottoripyörä on nyt ja aina mölysaaste/vapaa-ajan turhanpäiväinen lelu. En kuitenkaan v*ttuile asiasta kenellekään, jokainen tyylillään.
Inhorealisti

Re: Suomussalmi 1980: Ei suostunut peruuttamaan - ammuttiin

Viesti Kirjoittaja Inhorealisti »

CSI kirjoitti: Kyllä niitä on kiristetty aivan riittävästi. Sen enempää lakeja kiristämällä ei ole saavutettavissa lisähyötyjä. Homma on mennyt jo nyt aivan naurettavaksi lääkärintodistuksineen kaikkineen. Kannattaa satsata mieluummin siihen kysymykseen, miksi Suomen kouluissa pahoinvoidaan..?
Menemme aika paljon ulos varsinaisesta aiheesta. Ei kai 2000-luvun koulumaailma liity 30 sitten tapahtuneeseen aikuisen miehen tekemään surmaan mitenkään? Jatketaan juttua tästä jossain muussa ketjussa, okei.
Vastaa Viestiin