Sirpa

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

kaljaloota
Theo Kojak

Re: Sirpa

Viesti Kirjoittaja kaljaloota »

Nätti_Jussi kirjoitti:Mukavaa, että Minfon ylläpito tarjoaa Sirpalle tasaisin väliajoin hermolomaa. Täytyyhän vanhan rouvan saada lepuuttaa hermojaan!
Miks sillä hermot menee, johtuuko asenteellisuudesta?
CSI
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja CSI »

Toivottavasti Sirpan linnatuomiota jatketaan huonon käytöksen vuoksi.

Onhan tuo altteroinut koko tuomion ajan. Semmoinen 10 vuotta päivästä päivään noin ensalkuun vois olla sopiva kakku.

Minfohan on jopa lukukelpoinen paikka nyt kun Sirpa on ollut lusimassa muutaman viikon.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
Nätti_Jussi
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Nätti_Jussi »

CSI kirjoitti:Toivottavasti Sirpan linnatuomiota jatketaan huonon käytöksen vuoksi.

Onhan tuo altteroinut koko tuomion ajan. Semmoinen 10 vuotta päivästä päivään noin ensalkuun vois olla sopiva kakku.

Minfohan on jopa lukukelpoinen paikka nyt kun Sirpa on ollut lusimassa muutaman viikon.
Viimeisimpien tietojen mukaan Sirpa on passitettu Niuvaan mielentilatutkimuksiin. Sen jälkeen saamme sitten vihdoinkin tietää, onko Sirpa syyntakeeton.
- Kyllä se on sitä, aina se on sanonu sitä, et se on Ulvilassakin niin se on tullu sinne, avannu oven ja sitten huutanu sinne että "millä lyödään päähän, no vasaralla tietenkin".
CSI
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja CSI »

Nätti_Jussi kirjoitti:
CSI kirjoitti:Toivottavasti Sirpan linnatuomiota jatketaan huonon käytöksen vuoksi.

Viimeisimpien tietojen mukaan Sirpa on passitettu Niuvaan mielentilatutkimuksiin. Sen jälkeen saamme sitten vihdoinkin tietää, onko Sirpa syyntakeeton.

Nyt äkkiä adressia väsäämään: We want lobotomy! We want lobotomy We want Sirpa to be lobotomized ASAP!
Sirpa
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Kato, tännekö ne karkasikin?!

Minä jo ihmettelin, kun niin nopeasti livahtivat...

Niin no, Niuvanniemi ja Nieuvanniemi – sanokaa mulle, että mikä ei tänä päivänä olisi Niuvanniemi, ja miten minkään siitä enää edes erottaa, jos on seurannut vaikka viime päivien pääministeri/himanen/hautala/ovenkorjaus/veropäätössotkuja – minä olen taatusti viattomimmasta päästä tuon mielentilatutkimuksen tarpeessa, kun en käsittele edes valtion asioita - jos nyt sellaista enää edes on.

Ainoa mistä olen kaikkien niiden havainnut olevan täydellisen yksimielisiä, on se, että Suomen kansa on niin tyhmää, ettei niille tarvitse koskaan puhua totuuksia, ja täälläkin on sellaisia ihmisiä.

Mutta minä puhun ja kerron teille, ja senkin vielä, että mistä ja miksi nämä kaksi karkasivat, jotta osaatte varoa.

Nyt kävi sillä tavalla – en syytä häntä, enkä arvostele, enkä moiti, koska olen aivan varma, että hän ei vain tullut ajatelleeksi tekojensa seurauksia, mikä onkin varsin inhimmillistä ihmiselle – että Jalovaara manatessaan näitä pahoja henkiä, ei ajatellut, että hän silloin päästää ne myös irralleen.

Onhan nyt kaiken järjen ja logiikankin mukaan selvää, että jos ne ensin asettuvat ihmiseen, ne myös ovat siihen ihmiseen Jalovaarankin logiikan mukaan halunneet asettua, ja jos ne päästetään juoksentelemaan kuin muinainen Aladdinin lampunhenki, niin nehän etsivät itselleen mitä pikimiten uuden asunnon, ja silloin kaikki ovat vaarassa, joten ei auttanut muu, kuin miettiä niille sopivaa kohderyhmää, jossa viattomat joutuisivat kaikista vähiten kärsimään.

Sellainen löytyi kuin tilauksesta suomi24 –palstan ateismia käsittelevästä osiosta.

Siellä oltiin juuri lähestymässä evoluutioteorian erästä tärkeää kulminaatiopistettä, eli että ihminen ei polveutuisikaan apinasta (olisivat jo takaisin puussa, kun evoluuttio on lähtenyt rajuun laskuun), eivät myöskään haikaloista, vaikka hampaiden perusteella näin voisi kuvitella, vaan ihminen polveutuukin siasta.

Muistatte varmaan sikainfluenssan ja sikapiikin, usein ja edelleenkin käytöksessä on löydettävissä yhteneviä piirteitä, kuten myös sian sisäelimiä pystytään hyödyntämään ihmisellä läheisen genotyypin vuoksi, ja eikö jossakin päin ole jopa sianlihan syöntkikin kiellettyä - en tiedä, että olisiko tässä sitten jonkinlaisia muistikuvia kannibalismista...

Mutta joka tapauksessa koska meillä on selkeä profeetio jo Raamatustakin tähän asiaan, ja se on toiminut ennenkin loistavana "Sudenpentujen käsikirjana" itselleni, niin manasin nuo irrallaan olevat pahat henget siellä ateisteihin, ja ne syöksyivät karmeasti kiljuen vuoren rinnettä alas suoraan tuhoon.

Tuossa vaiheessa nuo kaksi pääsivät karkuun.

Lopputuloksena siellä on nyt täydellinen sekasorto; ateistit menettivät uskonsa, ja heistä tuli Jumalaa pelkääviä pälyilijöitä ja uskovaisista vastaavasti epäilijöitä, enkä uskalla nyt mennä katsomaan, että ovatko saaneet viimeöisen kahakan jälkeen palikoita takaisin paikoilleen.

Nimittäin, tein siellä mielenkiintoisen havainnon Raamatusta, kun jatkoimme tuota jo täällä alkanutta uskonkeskustelua, ja sitten vain koko paletti romahti.

Mutta tämä nyt ystävällisenä varoituksena näistä kahdesta irtipäässeestä, kun en tiedä, että montako henkeä ne ehti saada mukaansa ennenkuin tuo sikalauma syöksyi veteen, ja nuo karkasivat.
Alethes doksa meta logu
Sirpa

Edellä on karrikoitu kertomus tapahtumista - ja huitaisu näille nälvijöille, joita olen saanut taas kieli keskellä suuta väistellä, etten asettuisi samalle tasolle.

Todellisuudessa tapahtui hyvinkin vakavia asioita tämän palstan ulkopuolella ja ihan reaalielämässäkin.

Meidän uskontokeskustelumme jäi täällä johonkin sellaiseen kohtaan, kun heittivät minut jälleen ulos, että oikeastaan ensimmäisen kerran hämmästelin ja kummastelin näin täydellistä ajoitusta aivan kuin olisivat tienneet, että mitä kohti olen menemässä ja mitä sieltä tulen löytämään.

Sen verran paha maku tästä jäi suuhun - että jouduin kirjoittamaan juuri tuon osuuden täysin vieraassa ympäristössä kaikkien näiden tänne kirjoittamieni vuosien jälkeen - eräänlaisen kokemusteni loppuhuipentuman - että tänne en enää pysty tämän jälkeen kirjoittamaan.

Kiitän teitä lukijani - olette olleet tällä pitkällä matkallani tärkeänä tukena.

Olen tämän toukokuusta 2007 alkaneen matkani aikana joutunut nuolemaan tämän palstan ylläpidon kengänpohjat lukemattomia kertoja, ja he ovat voineet käyttää minuun henkistä väkivaltaa - teidän muiden ohella - ihan miten lystää, koska minulla oli työ, joka oli tehtävä loppuun.

Mutta nyt minfojumala on kuollut, ja minun missioni päätepisteessä.
Alethes doksa meta logu
CSI
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja CSI »

Sirpa kirjoitti:Mutta nyt minfojumala on kuollut, ja minun missioni päätepisteessä.
Tarkoittaako tuo, ettemme koskaan enää kuule sinusta?

Kiitos niille jumalille,jotka ovat vielä hengissä, jos tuo lupaus on totta!
Bias
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Bias »

Sirpa kirjoitti:Edellä on karrikoitu kertomus tapahtumista - ja huitaisu näille nälvijöille, joita olen saanut taas kieli keskellä suuta väistellä, etten asettuisi samalle tasolle.
Ei huolta Sirpa, sinä olet ihan omalla tasollasi. Jopa niin loistavalla tasolla, etten koskaan saanut lopulta selvää, oletko lintu vai kala. Trolli vai todellakin niin monimuotoisen persoonallinen ihminen, joka tuo palstalle omia ajatuksiaan. Aina kun olen ollut kallistumassa toisen vaihtoehdon puoleen, seuraava kirjoituksesi on saanut minut epäilemään asiaa.

Niin tai näin, sinulle Sirpa toivotan Bon Voyage sinne oikeaan elämään., missä sattuu ja tapahtuu kummia.
Ei ole syyttömiä. On vain huonosti kuulusteltuja.
Josif Stalin
kakkosurpo
Frank Columbo

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

Sirpa kirjoitti:Olen tämän toukokuusta 2007 alkaneen matkani aikana joutunut nuolemaan tämän palstan ylläpidon kengänpohjat lukemattomia kertoja, ja he ovat voineet käyttää minuun henkistä väkivaltaa - teidän muiden ohella - ihan miten lystää, koska minulla oli työ, joka oli tehtävä loppuun.

Mutta nyt minfojumala on kuollut, ja minun missioni päätepisteessä.

Kuule Sirpa, äkkiä vääntämään rikosilmoitusta kaikista jotka ovat olleet tässä henkistä väkivaltaa sinuun kohdistaneessa salaliitossa.
Voit uskoa että tällä palstalla on lukematon määrä kiitollisia lukijoita jotka parhaillaan hyppii riemusta kun sinä vihdoinikin sait työsi tehtyä tämän palstan osalta. Toivottavasti pääset nyt lopulliselle "henkiselle eläkkeelle", eikä päähäsi pukkaa enää ikinä sellaisia salaliitto teorioita jotka pakottaisi sinut kekeyttämään tämän "henkisen eläkkeen".
Ja ei tämä sivusto kaadu sinun poistumiseen, vaikka vaikeaahan sitä on uskoa. Tänne jää muutama satunnainen kirjoittaja jäljelle, ei tietenkään niin älykkäitä kuin sinä, jotka yrittävät tuottaa aivopieruja hartiat pystyssä ja rinta rottingilla.
Mutta nyt Sirpa, oikein hyvää loppu elämää ja paljon pameja tulevaisuuteen.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin, ja tyhjyys siellä odottaa. Kukaan ei muista 10 vuoden päästä että olit edes olemassa. Reilu peli kaikille.
huippumies
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja huippumies »

Hienoa, että olet, Sirpa, päässyt isoissa asioissa johonkin lopputulokseen. Minä olen matkalla, mutta jotain puuttuu vielä.
Sirpa

Tähän pakko vastata:
Toivottavasti pääset nyt lopulliselle "henkiselle eläkkeelle", eikä päähäsi pukkaa enää ikinä sellaisia salaliitto teorioita jotka pakottaisi sinut kekeyttämään tämän "henkisen eläkkeen".
Tai sellaisia, jotka sulkisivat pankkitilini, ja joutuisin - kuten nyt 3 kk - taistelemaan itselleni uutta pankkikorttia, koska kuulemma "nimessäni on ongelma", tuota ongelmaa en vielä ole onnistunut selvittämään tässä virkamiesten käsienvääntelyssä, ja luin nyt lehdestä, että muidenkin on pankissa ryhdyttävä selvittämään poliittista/asemaansa liittyvää kantaa - tällaiset ohjeet uutisen mukaan on nyt annettu pankkivirkailijoille. Kaikki paperini pitäisi kyllä olla asianmukaisessa kunnossa, mutta henkisestä eläkkeestä ei ole tietoakaan.

Luulin ja oletin, että rikokset ja murhat ovat vain rikoksia, mutta nyt kaikista rikoksista onkin tullut poliittisia kantoja ja luultavasti myös kaikista nettipalstoista.

Tämä tiedoksi muillekin.

Etsikää itse uutinen, jossa asiasta kerrotaan, jos kiinnostaa.

Että sellaisia salaliittoteorioita...

Vihjeenä käymäämme uskontokeskusteluun:
Jo Mikael Agricola käytti sanoja vanhurskas ja vanhurskaus käännöksinä kreikankielisille sanoille dikaiosynee (δικαιοσύνη, subs.) ja dikaios (δικαιος, adj.). Näillä kreikan sanoilla kuitenkin on myös ei-uskonnollinen merkitys "oikeudenmukainen". Latinaksi vanhurskas on iustus ja vanhurskauttaminen iustificatio.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Vanhurskaus
Vaihtakaa linkistä löytyvät "ohjeet" nyt oikeaksi sanaksi, niin juttu aukeaa ymmärrettäväksi.

Tästä on annettu nyt myös luterilaisen ja katolisen kirkon yhteinen julkilausuma nimeltä Annex - armon saamiseen tarvitaan myös tekoja.

Esimerkki oikein kirjoitetuista lauseista:

"Autuaita ovat ne, jotka isoavat ja janoavat oikeudenmukaisuutta, sillä heidät ravitaan.

Autuaita ovat ne, joita oikeudenmukaisuuden tähden vainotaan, sillä heidän on taivasten valtakunta.

Sillä minä sanon teille: ellei teidän oikeudenmukaisuus ole paljoa suurempi kuin kirjanoppineiden ja fariseusten, niin te ette pääse taivasten valtakuntaan.

Kavahtakaa, ettette harjoita oikeudenmukaisuutta ihmisten nähden, että he teitä katselisivat; muutoin ette saa palkkaa Isältänne, joka on taivaissa.

Vaan etsikää ensin Jumalan valtakuntaa ja hänen oikeudenmukaisuuttaan, niin myös kaikki tämä teille annetaan."
Alethes doksa meta logu
kakkosurpo
Frank Columbo

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

No niinhän siinä sit kävi että satiasetkin katoaa maapallolta ennenkuin Sirpa tältä palstalta.
Se ero on satiaisilla ja Sirpalla et satiaiset katoaa ennalta ilmoittamatta.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin, ja tyhjyys siellä odottaa. Kukaan ei muista 10 vuoden päästä että olit edes olemassa. Reilu peli kaikille.
Sirpa

Juu, ja tiedoksi kaikille satiaisille, että tämä olikin vasta alkunäytöstä, eikä sitä loppua enää näytelläkään missään typerillä nettipalstoilla; seuraavaksi tapaamme sitten ihan live-elämässä - käykää hihasta kiinni, kun tunnistatte.
Alethes doksa meta logu
kaljaloota
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja kaljaloota »

""nimessäni on ongelma", tuota ongelmaa en vielä ole onnistunut selvittämään tässä virkamiesten käsienvääntelyssä, ja luin nyt lehdestä, että muidenkin on pankissa ryhdyttävä selvittämään poliittista/asemaansa liittyvää kantaa - tällaiset ohjeet uutisen mukaan on nyt annettu pankkivirkailijoille."
""Autuaita ovat ne, jotka isoavat ja janoavat oikeudenmukaisuutta, sillä heidät ravitaan.
Autuaita ovat ne, joita oikeudenmukaisuuden tähden vainotaan, sillä heidän on taivasten valtakunta."

Onkos nämä jotain"nokia mission"juttuja? :shock:
Bias
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Bias »

kaljaloota kirjoitti:""nimessäni on ongelma", tuota ongelmaa en vielä ole onnistunut selvittämään tässä virkamiesten käsienvääntelyssä, ja luin nyt lehdestä, että muidenkin on pankissa ryhdyttävä selvittämään poliittista/asemaansa liittyvää kantaa - tällaiset ohjeet uutisen mukaan on nyt annettu pankkivirkailijoille."
""Autuaita ovat ne, jotka isoavat ja janoavat oikeudenmukaisuutta, sillä heidät ravitaan.
Autuaita ovat ne, joita oikeudenmukaisuuden tähden vainotaan, sillä heidän on taivasten valtakunta."

Onkos nämä jotain"nokia mission"juttuja? :shock:
Minä luulen, että tämä on ihan "sirpa mission". Eikös tämä aikamme naispuolinen Donna Quijote niin itsekin sanonut. Kenties meidän pitää perustaa keräys, ja hankkia Sirpalle oma Rocinante, jolla karauttaa kohden uusia taistoja.
Ei ole syyttömiä. On vain huonosti kuulusteltuja.
Josif Stalin
Vastaa Viestiin