Eiköhän tämä kommenttisi kerro sinusta ja kyvyistäsi kaiken. Ihan kuin olisit ollut paikalla kun tyttöä kuulusteltiin. Päättely ei riitä murhatuomioon, pitää olla näyttöä, csi hyvä.CSI kirjoitti: En ole sanonutkaan. Olen sanonut vanhempien riidelleen - ja se on pääteltävissä tytön sanomisista. Ne joutuu päättelemään kommenteista, mutta kyllä sen voi luotettavasti tehdä.
Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)
Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)
-
Vespa velutina
- Rico Tubbs
Nyt on näemmä ruvettu palstalla käyttämään AA:n tyttären etunimeä ihan yleisesti, vaikka tämä monen mielestä on pitkään ollut synneistä pahin.
Aasianherhiläinen Vespa velutina on hieman pienempi kuin eurooppalainen herhiläinen. Tulokkaan erityistuntomerkki on keltaiset jalat.
nero kirjoitti: Päättely ei riitä murhatuomioon, pitää olla näyttöä, csi hyvä.
Tuomioistuinko ei harrasta päättelyä antaessaan murhatuomioita?
Mitähän se sinun peräänkuuluttamasi näyttö mahtaa olla, oi lapsinero 15 vee?
Kuvitteletko, että murhapaikalta pitää olla notaarin oikeaksi todistamaan videokuvaa, jossa tunnistettavasti näkyy kuinka Anneli upottaa stilettiä Jukkaan? LOL. Aika lapsen tasolle olet jäänyt.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
-
Instigator
- Frank Drebin
Neljä tuomaria kuudesta on tai olisi vapauttanut Annelin murhasyytteistä. Heillä ei järjenjuoksu pelaa, mutta sinulla kyllä, vai? Heh!CSI kirjoitti:Koska Vaasan hovioikeudessa ei oikein järjenjuoksu pelaa?
Lopeta paskan jauhaminen. Tyttö ei ole väittänyt kenenkään tulleen pesuhuoneesta.CSI kirjoitti:Hovi kelpuutti Amandan todistuksesta vain väittämän, että tämä muka näki jonkun poistuvan, tullen pesuhuoneesta. Sehän on mahdoton väite.
Hovi antoi suurimman painoarvon vuoden 2006 kuulemiselle eikä sivuuttanut näköhavainnon puuttumista tytön toisella käynnillä. Lue päätös.CSI kirjoitti:Sen sijaan hovi ei korvaa lotkauttanut Amandan tuoreilla puhuttamisilla, jotka tehtiin vain kun alle 13 tuntia oli kulunut murhasta. Niiden painoarvo olisi pitänyt olla hyvin suuri näin maalaisjärjellä ajatellen.
Kyllä tämä, CSI, oli nyt tässä. Parempi on jättää tuollainen patologinen valehtelija vain omaan arvoonsa. Nimimerkki jokuvaan:kin hiljeni, kun sen vain jätti huomiotta. Toivottavasti sinun kohdallasi käy samoin.CSI kirjoitti:En ole sanonutkaan.Instigator kirjoitti: Toiseksi, et sinä voi väittää tytön sanoneen jotain, minkä itse olet omassa päässäsi päätellyt.
Kai Annelia syyllisenä pitävistäkin täytyy löytyä joku edes alkeelliseen argumentointiin kykenevä..? No, onneksi on ulkosuomalainen ja alpo holisti.
No niin. Instigator ilmaisi vertailuryhmänsä. Ilmankos mm us keskusteleekin kanssasi aivan yhtenään.
Kyllä on. Luepa vuoden 2009 kuulustelut.Instigator kirjoitti: Lopeta paskan jauhaminen. Tyttö ei ole väittänyt kenenkään tulleen pesuhuoneesta.
Harmillista että moni hyvä keskustelija on kaikonnut palstalta. Esim. us, Kuolemannaakka, jokuvaan, toripoliisi, Rantakoski, Miss Holmes, Tarakin melkein kokonaan. ym. en kaikkia muistakaan. Liekö syynä loppuun kaluttu aihe vai se että ei uskalla sanoa mitään etteikö tulisi vastapuolelta täystyrmäys ja haukut päälle.
Tapaus on jo "vanha" mutta aina löytyy joku uusi joka kiinnostuu aiheesta, eikä jaksa lukea ikivanhoja ketjuja. Näin samat aiheet pyörivät vuodesta toiseen, mutta se sallittakoon, onhan tämä keskustelupalsta jolla tulisi saada keskustella!
Tapaus on jo "vanha" mutta aina löytyy joku uusi joka kiinnostuu aiheesta, eikä jaksa lukea ikivanhoja ketjuja. Näin samat aiheet pyörivät vuodesta toiseen, mutta se sallittakoon, onhan tämä keskustelupalsta jolla tulisi saada keskustella!
Kyllä sieltä muutama vanha palaa kunhan taas on keskusteltavaa. Ja kun oikeudenkäynti alkaa.
Näitä samoja aiheita ei vain jaksa pyörittää uudelleen - varsinkin kun annelistit kyllä jaksaa ja saavat ilo siitä, että voivat uusia kirjoittajia hööpöttää. Sellaisia jotka eivät ole saaneet mahdollisuutta koko esillä olleeseen lähdeaineistoon perehtyä.
Ja depattiakaan ei jaksa harrastaa kun syytetyn puolesta on vain ruotsinhörhö, vilunkiturre ja muutama peesaaja liikkeellä.
Näitä samoja aiheita ei vain jaksa pyörittää uudelleen - varsinkin kun annelistit kyllä jaksaa ja saavat ilo siitä, että voivat uusia kirjoittajia hööpöttää. Sellaisia jotka eivät ole saaneet mahdollisuutta koko esillä olleeseen lähdeaineistoon perehtyä.
Ja depattiakaan ei jaksa harrastaa kun syytetyn puolesta on vain ruotsinhörhö, vilunkiturre ja muutama peesaaja liikkeellä.
-
huippumies
- Roger Murtaugh
Kyllä se keskustelu taas virkistyy, kunhan tulee jotain uutta keskusteltavaa. Sillä aikaa voi sivusta vähän seurata ja huomata, että pelkkää viihdettähän tämä kuitenkin on. Parasta viihdettä on ruotsin vale-dosentin blogin seuraaminen
Kuka voi uskoa Auerin syyttömyyteen, kun puolustajat mokaavat itsensä kerta toisensa jälkeen. JIMTV:kin on nyt salaliitossa mukana 
Onko vale-dosentti = desantti?
Mutta tarpeen olisi dosetti
Turumurre taas vauhdissa Ulvilassa. Ei vittu mikä ääliö kyseinen hahmo täällä Minfossa on. Sen sijaan että pyrkisi pohtimaan tätä keissiä aikuisten oikeasti, niin tämä pelle piirtelee 3D-kuvia itse keksityillä mittakaavoilla - itse keksityistä skenaarioista.
Tai sitten tämä uusin tempaus: yhdestä ääninauhaversiosta puuttuu joku napsahdus ja tämä "mäyrä" rupeaa tonkimaan sitä "suurenakin" uutisena.
Ei voi muuta sanoa kuin että huh huh, hulluja on näemmä moneen lähtöön.
Tai sitten tämä uusin tempaus: yhdestä ääninauhaversiosta puuttuu joku napsahdus ja tämä "mäyrä" rupeaa tonkimaan sitä "suurenakin" uutisena.
Hehheh etkö vieläkään tajua sinä se pösilö tässä olet hehheh. Mikset mene juttelemaan niille "lapsillesi". Hehheh typerin ihminen mitä koskaan missään internetissä nähty, CSI.CSI kirjoitti:Turumurre taas vauhdissa Ulvilassa. Ei vittu mikä ääliö kyseinen hahmo täällä Minfossa on. Sen sijaan että pyrkisi pohtimaan tätä keissiä aikuisten oikeasti, niin tämä pelle piirtelee 3D-kuvia itse keksityillä mittakaavoilla - itse keksityistä skenaarioista.
Kun aiheet loppuu niin asiaa on tehtävä vaikka tikusta. Anneli tulee saamaan tuomion miehensä murhasta, varma kuin tauti. Kaikki on selvää. Siksi keskustelukin on laantunut.
Fool me once, shame on you, fool me twice, shame on me.
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 32#p544632
Mitä helevettiä oikein uhoat??? Jauhat juttuja, jotka on kaluttu loppuun ja moneen kertaan, vanhimmat jo vuosia sitten. Et tajunnut viimeisimmästä postistani höykästä. Mutta katsotaan. Etköhän keksi jujun ajan oloon, ja pidät sitä sitten omana keksintönäsi.. Sopii mulle, niele koko pulla, varo ettet tukehdu. Siinähän nikottelet.
paperin tuhlausta
Sun posteista aika iso osa on silkkaa jäkätystä toisista nikeistä ilman yhteyttä Ulvilan juttuun. Oma asia puuttuu.
Moni osaanut koppia moisesta höyryämisestä. Mieti nyt vähän minne mitäkin puhkut.
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...