Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)
Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)
CSI, nyt päästään asiaan!
Olen tuota näyttöä täällä kysynyt - jos en sata kertaa niin melkein - mutta kukaan ei ole tiennyt siitä kuten sinä.
Loistavaa!
CSI, mikä on tuo tekninen näyttö?
Nyt sadaan tämä veivaaminen loppumaan.
----
TM samaa mieltä. Et ymmärrä mistä puhun. En ole halveeraamassa poliiseja - vielä vähemmän päätutkija Mäkistä. Kyse on "tarkoituksista ja merkityksistä", ja verijäljet voi olla vaikka naapurin katolla, se ei ole jutun juoni, mutta tuon seikkaperäisen selostuskohdan voit laittaa tässä kohdin tikulla pihalle - meille ei toistaiseksi ole tiedotettu mitään "seikka peräistä".
Olen tuota näyttöä täällä kysynyt - jos en sata kertaa niin melkein - mutta kukaan ei ole tiennyt siitä kuten sinä.
Loistavaa!
Nyt sadaan tämä veivaaminen loppumaan.
----
TM samaa mieltä. Et ymmärrä mistä puhun. En ole halveeraamassa poliiseja - vielä vähemmän päätutkija Mäkistä. Kyse on "tarkoituksista ja merkityksistä", ja verijäljet voi olla vaikka naapurin katolla, se ei ole jutun juoni, mutta tuon seikkaperäisen selostuskohdan voit laittaa tässä kohdin tikulla pihalle - meille ei toistaiseksi ole tiedotettu mitään "seikka peräistä".
Alethes doksa meta logu
Te anti/pro-ajattelijat tahkoatte einsteinimäistä ympyrää 666/1, löytämättä keskikohtaa, josta kyseisen ajattelijan mukaan löytyy tuo totuus - kääntelette keskenänne peilikuvia kuin konsanaan Mäkinen verijälkiä olohuoneen ja takkahuoneen välillä, tai kuten kääntyilee sirpaleiden lentosuunta, johon ääripääajatteluun teille on kyllä annettu erinomaisen nerokkaat ainekset.
Alethes doksa meta logu
Ja nyt CSI, kehiin sitä "ihan riittävää, tiukkaa teknistä näyttöä",jotta juttu etenee.
Alethes doksa meta logu
Tuonne asiapuolelle kun menet lukemaan, niin siellä sitä juttua on. Tämä on kakkeli ja täällä en asiakeskusteluun rupea.Sirpa kirjoitti:CSI, nyt päästään asiaan!
Loistavaa!
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
Sopii laittaa tähän - taktiikkasi ei minuun pure.
Tekninen näyttö tähän nyt, tai totean sinut satiaisista pahimmaksi; valehtelijaksi ja epäoikeudenmukaisuuden saatanalliseksi palvelijaksi, ja seuraavaksi ryhdyn tekemään päänupiisi psykoanalyysia. Tai mietittävä ainakin enkeliarmeijan kanssa suusi pesemistä saippualla.
Samaan totuusvaatimukseen pitää nyt yhtyä niin pro- kuin antipuolikin, ellei joku nyt halua juhlia yhdessä vääryyden kanssa. Käsi pystyyn - kuka haluaa?
Minä tiedän, että juttusi on täyttä valhetta.
Tekninen näyttö tähän nyt, tai totean sinut satiaisista pahimmaksi; valehtelijaksi ja epäoikeudenmukaisuuden saatanalliseksi palvelijaksi, ja seuraavaksi ryhdyn tekemään päänupiisi psykoanalyysia. Tai mietittävä ainakin enkeliarmeijan kanssa suusi pesemistä saippualla.
Samaan totuusvaatimukseen pitää nyt yhtyä niin pro- kuin antipuolikin, ellei joku nyt halua juhlia yhdessä vääryyden kanssa. Käsi pystyyn - kuka haluaa?
Minä tiedän, että juttusi on täyttä valhetta.
Viimeksi muokannut Sirpa, Ti Huhti 09, 2013 3:07 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Alethes doksa meta logu
- Toripolliisi
- Andy Sipowich NYPD
^ Tästä tulee hauskaa. Pysykää linjoilla..
..saapa nähä..
Sirpa kirjoitti: totean sinut satiaisista pahimmaksi; valehtelijaksi ja epäoikeudenmukaisuuden saatanalliseksi palvelijaksi, ja seuraavaksi ryhdyn tekemään päänupiisi psykoanalyysia. Tai mietittävä ainakin enkeliarmeijan kanssa suusi pesemistä saippualla.
EVVK sun toteamiset. Lähetä enkelit. Hyvännäköisiä mieluiten.
Turha sanoa, ettei kiinnosta - tai voit sanoa - mutta ne liihottelevatkin kehoosi tuon ydinfyysikoiden löytämän mystisen atominytimen voiman kautta: niihin miljardeihin atomiin, joista olet rakentunut, ja joiden ytimissä tapahtuu tuo selittämätön lopputuloksen valinta - eikä tuota Oikeudenmukaisuuden Jumalaa pätkääkään kiinnosta, että kiinnostaako se sinua.
Voit joutua hyvässä lykyssä rapimaan kutiavaa nahkaasi koko loppu päivän.
Turha uhitella.
Ja minulla on antaa faktaa juttujeni tueksi - ei tarvitse valehdella. Kas tässä, jos epäilet:
Suomalainen ydinfysiikan professori:
"Jumala ei heitä noppaa universumilla."
Suomeksi tätä on ollut tapana kutsua "sitä saa mitä tilaa".
Ja jos ei vieläkään juttu aukea, niin lyödään Raamatulla päähän: Johanneksen evankeliumi:
No, niin CSI, ja se "ihan riittävä, tiukka tekninen näyttö" oli mikä?
Voit joutua hyvässä lykyssä rapimaan kutiavaa nahkaasi koko loppu päivän.
Turha uhitella.
Ja minulla on antaa faktaa juttujeni tueksi - ei tarvitse valehdella. Kas tässä, jos epäilet:
Suomalainen ydinfysiikan professori:
Saman asian kuvasi Albert Einstein - tyylilleen sopivasti - vain yhdellä lauseella. Wikisitaateista:Kalervo Vihtori Laurikainen (6. tammikuuta 1916–13. heinäkuuta 1997) oli suomalainen luonnontietelijä. Laurikainen syntyi Pielisjärvellä. Laurikainen toimi Suomen ensimmäisenä ydinfysiikan professorina Helsingin yliopistossa vuodesta 1960 vuoteen 1979 saakka, jolloin hän jäi eläkkeelle. Viimeisenä virkavuotena viran nimikkeenä oli alkeishiukkasfysiikka.
Laurikainen tuli tunnetuksi myös nykyisen luonnontieteen ja uskonnon välistä suhdetta koskevista, paljon kiistellyistä pohdiskeluistaan, joista hän julkaisi useita kirjoja. Hänen mukaansa käsitys, että tiede ja uskonto olisivat sovittamattomassa ristiriidassa keskenään, perustui ennen kaikkea klassisen mekaniikan mukaiseen maailmankuvaan, kun sen sijaan kvanttimekaniikka ja erityisesti siihen liittyvä determinististen lakien korvautuminen tilastollisilla laeilla oli hänen mukaansa pitkälti kumonnut vastaväitteet, joita uskontoa vastaan oli tieteen näkökulmasta esitetty.
http://fi.wikipedia.org/wiki/K._V._Laurikainen
"Jumala ei heitä noppaa universumilla."
Suomeksi tätä on ollut tapana kutsua "sitä saa mitä tilaa".
Ja jos ei vieläkään juttu aukea, niin lyödään Raamatulla päähän: Johanneksen evankeliumi:
-------------"Sillä sanoistasi sinut julistetaan oikeudenmukaiseksi, ja sanoistasi sinut tuomitaan epäoikeudenmukaiseksi.
Näin on käyvä maailman lopussa; enkelit lähtevät ja erottavat pahat oikeudenmukaisista."
No, niin CSI, ja se "ihan riittävä, tiukka tekninen näyttö" oli mikä?
Alethes doksa meta logu
Sirpa kirjoitti:"Sillä sanoistasi sinut julistetaan oikeudenmukaiseksi, ja sanoistasi sinut tuomitaan epäoikeudenmukaiseksi.
Näin on käyvä maailman lopussa; enkelit lähtevät ja erottavat pahat oikeudenmukaisista."
I rest in my case. Paha (Sirpa, Turre, zem, nihilist ja Instigator) saa siis palkkansa "aikojen lopussa", jos on Jussin ilosanomaa uskominen.
Sitä odotellessa....
Yksi satiainen kiikissä. Kiitos vastauksesta. Onko muita vielä?
Alethes doksa meta logu
Tsekkaa sinne napas alle pöheikköön, siellä niitä varmaan on?Sirpa kirjoitti:Yksi satiainen kiikissä. Kiitos vastauksesta. Onko muita vielä?
Ja tällä viimeisellä kommentillasi sitten paljastit koko lukijakunnalle, että minkälainen ihminen todellisuudessa olet ja mikä arvo täällä levittämälläsi propagandalla on, jolla olet nyt lukijoita ohjannut harhaan; näillä perusteettomilla väittämilläsi. Todistit myös Sirpa-ketjuun laittamani sinua koskeneen väittämän.
Niin minä kuin varmasti moni muukin suomalainen on kurkkuansa myöten täynnä tällaista touhua ja tällaisia ihmisiä.
Niin minä kuin varmasti moni muukin suomalainen on kurkkuansa myöten täynnä tällaista touhua ja tällaisia ihmisiä.
Alethes doksa meta logu
Todella tökerön postin laittoi sinulle, mokoma ylimielinen maanikko.Sirpa kirjoitti:Ja tällä viimeisellä kommentillasi sitten paljastit koko lukijakunnalle, että minkälainen ihminen todellisuudessa olet ja mikä arvo täällä levittämälläsi propagandalla on, jolla olet nyt lukijoita ohjannut harhaan; näillä perusteettomilla väittämilläsi. Todistit myös Sirpa-ketjuun laittamani sinua koskeneen väittämän.
Sirpa, suothan anteeksi, että aikanaan ehdotin sinulle 'vapaakävelyä' ym arvotonta.
Mites se 'pentu'? Koiran? Kissan?
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
Ruskeatiikerikissanpentu kyseessä, nukkuu kopassa lämpötyynyllä, syötän kolmen tunnin välein pipetillä ja yritän leikkiä niin emoa kuin sisaruksiakin.
Painaa nyt 147 grammaa, vaikuttaa piristyvän, mutta etsii emoa.
On oppinut itse imemään maidon nyt pipetistä, tänään oppi ilmoittamaan kitisemällä, kun on pissahätä, heh, ja paino nousee tasaisesti. Yrittää ottaa askelia.
Mutta tuolla painolla - vastaa liki vastasyntyneen painoa - en vielä huokaise.
Painaa nyt 147 grammaa, vaikuttaa piristyvän, mutta etsii emoa.
On oppinut itse imemään maidon nyt pipetistä, tänään oppi ilmoittamaan kitisemällä, kun on pissahätä, heh, ja paino nousee tasaisesti. Yrittää ottaa askelia.
Mutta tuolla painolla - vastaa liki vastasyntyneen painoa - en vielä huokaise.
Alethes doksa meta logu
Tämä on niin kumma juttu - oli eläimistä puhe sinä merkillisenä iltana, ja kerroin, että voisin minä ottaa vielä sellaisen ruskearaitaisen maatiaiskissan.
Arvatkaapa mitä tuumasivat, kun soitin ja kerroin, että nyt minulla sitten on sellainen - löysin sen.
Sattuma, ihmeellinen sattuma vai ihme.
Arvatkaapa mitä tuumasivat, kun soitin ja kerroin, että nyt minulla sitten on sellainen - löysin sen.
Sattuma, ihmeellinen sattuma vai ihme.
Alethes doksa meta logu