Mikä ärsyttää tänään? (ketju 2)
-
Lumienkeli
- Martin Beck
Re: Mikä ärsyttää tänään? (ketju 2)
Asioiden hitaus ja se, että luovuus on hukassa nyt kun sitä tarttis.. Ärh.
Raha-asiat ja niiden epäselvyys. 
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
- devil_doll
- Axel Foley
Heräsin karmeaan hajuun - käry oli samanlainen kuin sairaalassa tai uimahallissa, siis jonkin desinfiointiaineen tai klooripuhdistusaineen tapainen. Hirveä vitutus: sattuneesta syystä inhoan sairaalan hajua yli kaiken plus olin vielä nukkunut huonosti edellisen yön. Katkun syyksi paljastui raivokkaan etsinnän jälkeen lopulta eteisessä oleva laatikko, jonka kyljessä luki: TNT. 
Sika naiseksi
There's nothing in my dreams, just some ugly memories. Kiss me like the ocean breeze.
There's nothing in my dreams, just some ugly memories. Kiss me like the ocean breeze.
Kiire ja sitä myöden sitten ihan kaikki.
Ei ole syyttömiä. On vain huonosti kuulusteltuja.
Josif Stalin
Josif Stalin
Ei ärsytä, puhtaasti vituttaa: kummitäti.
Pientä ärtymistä havaittavissa. Jollakulla on liikaa vapaa-aikaa... Odotan, että joku muu ärähtää, niin ei minun tarvitse.
Josif Stalin
Josif Stalin
Aamulla harmitti kylmyys ulkona, nyt ärsyttää lievästi eräs ihminen.
Jo toinen mahatauti tänä vuonna!
-
kakkosurpo
- Frank Columbo
Tämä perkeleellinen sään pilkkiminen. Mene nyt tonne ulos, tuulee sellei et kaljustakin lähtee nahka. Ja se vasta ärsyttääkkin kun meteorologit arpoo säätiloja hatusta. Ei niiden tuurilla kannata lotota.
Nooruska, onneksi olkoon. Pidit varmaankin minulta puuttumaan jääneen mahataudin.
Olen kiitollinen uhrautuvaisuudestasi, ei mulla olisikaan ollut aikaa viettää pöntön kanssa.
Nooruska, onneksi olkoon. Pidit varmaankin minulta puuttumaan jääneen mahataudin.
Olen kiitollinen uhrautuvaisuudestasi, ei mulla olisikaan ollut aikaa viettää pöntön kanssa.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin, ja tyhjyys siellä odottaa. Kukaan ei muista 10 vuoden päästä että olit edes olemassa. Reilu peli kaikille.
Joo kato kaikkee pitää olla...!kakkosurpo kirjoitti: Nooruska, onneksi olkoon. Pidit varmaankin minulta puuttumaan jääneen mahataudin.
Tänään ärsyttää koko tää hyvinvointivaltion systeemi.
Oma jääräpäisyys.
Josif Stalin
Josif Stalin
- devil_doll
- Axel Foley
FB. Huomasin joutuneeni johonkin ryhmään jäseneksi pelkästään käymällä katsomassa sivua sen jälkeen, kun kaveri oli suositellut sitä. Lisäksi yksityisyysasetuksia on taas muuteltu: aloin samaan vastauksia yhden ryhmän melkein 300:n viestin mittaisesta ketjusta, johon olin vastannut, vaikka nimenomaisesti sellaisia litanioita ei olisi pitänyt tulla. Yksityisyysasetuksista ei ota enää selvää erkkikään, ne muuttuvat jatkuvasti ja vaikuttavat tahallaan hämärretyiltä. Koko ajan on pieni pelko persiissä, että jos yksi osa ei toimi, niin ehkä sitten eivät ne tärkeimmätkään. 
Sika naiseksi
Siinä kaikki tiivistettynä.Gladys kirjoitti:Kaikki.
PMSNooruska kirjoitti:Siinä kaikki tiivistettynä.Gladys kirjoitti:Kaikki.
All is pretty.
- Andy Warhol
- Andy Warhol