Ed ei ehdi, sillä on Nainen.
Pullo Porin olutta, kiitos. Suuta kuivaa, kun innostuin juuri ennustamaan lamaa...
'Pharaoh kirjoitti:Ethän sinä sammunut ole, kun tuonkin pystyit sopertamaan.Loka kirjoitti:Jahas. TT nukkuu taas ja Pharaoh koittaa vongata sammuneelta naiselta.![]()
Mitäs tänään arvuutellaan?
Arvaan, että S24-palstalle?Loka kirjoitti: TT =Tampereen tyttö, ei Loka. Loka on täysissä sielun ja ruumiin voimissa. Arvuutellaan vaikka sitä, mistä toisaalle on ilmaantunut herjaavia tekstejä palstan Lotta koosta, joksi minut aikoinaan profiloit?
Kuka se nyt kiertelee vastausta? Kukaan muu kuin sinä, ei ole kutsunut mua Lotaksi.Pharaoh kirjoitti:Arvaan, että S24-palstalle?Loka kirjoitti: TT =Tampereen tyttö, ei Loka. Loka on täysissä sielun ja ruumiin voimissa. Arvuutellaan vaikka sitä, mistä toisaalle on ilmaantunut herjaavia tekstejä palstan Lotta koosta, joksi minut aikoinaan profiloit?
Katsoin noita levyvalintoja ja sinulla oli mm Sam Fox. Muistui mieleen kuinka viime talvena törmäsin hänenerään keikan jälkeen...
Muistelisin, että veikkasin kaksiosaista nimeä ja sinä vastasit, että pieleen meni? Joten en kutsu sinua Lotaksi. Enkä kirjoita törkypalstoille, jos sitä tosissasi vihjaat.Loka kirjoitti: Kuka se nyt kiertelee vastausta? Kukaan muu kuin sinä, ei ole kutsunut mua Lotaksi.
Samanthalla on hyviäkin biisejä, tässä yksi.
Samantha Fox- Nothing's gonna stop me now
http://www.youtube.com/watch?v=Ow8rsycBQ54
Kerroitko mazalle keskusteluistamme?Pharaoh kirjoitti: Muistelisin, että veikkasin kaksiosaista nimeä ja sinä vastasit, että pieleen meni? Joten en kutsu sinua Lotaksi. Enkä kirjoita törkypalstoille, jos sitä tosissasi vihjaat.
(Mutta meneekö tämä taas nimispekulaatioksi? Pitäisikö meidän taas siivota nämä viestit?)
Minulla on Foxin hieno My True Devotion -single.
En ole kertonut keskusteluistamme kenellekään mitään.Loka kirjoitti:
Kerroitko mazalle keskusteluistamme?
Kai saan spekuloida omalla nimelläni ilman ylläpidon moderointia?Ja koska en ole Lotta niin nuo saa mun puolesta olla.
Tiesitkö muuten, että **** ei ole uskonut Tervo Pennan kuoleman ja Assmanin osuutta. Ajatuksesi, henkilöstä josta eilen puhuttiin, on siis väärä. Hän on joku muu, muttei hän.
Tarkoitin ettei xxxx ole xxxx koska linkki jonka annoit, spekuloi Assmanin tunnustuksesta Pennan kuolemaan jota xxxx ei koskaan uskonut. xxxx on siis joku muu, oma arvioni hänestäkin on mutta ei siitä sen enempiä.Pharaoh kirjoitti:En ole kertonut keskusteluistamme kenellekään mitään.Loka kirjoitti:
Kerroitko mazalle keskusteluistamme?
Kai saan spekuloida omalla nimelläni ilman ylläpidon moderointia?Ja koska en ole Lotta niin nuo saa mun puolesta olla.
Tiesitkö muuten, että **** ei ole uskonut Tervo Pennan kuoleman ja Assmanin osuutta. Ajatuksesi, henkilöstä josta eilen puhuttiin, on siis väärä. Hän on joku muu, muttei hän.
Lotaksi kutsuminen on siis kirjoittajan huono, mutta oletettavissa oleva arvaus.
En nyt oikein ymmärrä mitä tarkoitat tuolla Tervolla? Lähetäppä siitä selittävä yksityisviesti.