huippumies kirjoitti:Anneli itse on kertonut, että isä suhtautui esikoiseen jotenkin negatiivisesti ja että siitä oli riitaa vanhempien välillä. Jos jollakulla on nuo tiedot, voisi linkittää tänne. Tara?
Annelin mukaan Jukka olisi kohdellut vanhinta huonosti, ja tämä liittyi riitaan murhailtana/yönä. Tämä löytyy ns tunnustuskuulusteluista. Anneli mainitsi myös, riitaa koskien siis, että Jukka ei pitänyt itsekkäistä ihmisistä ja esikoinen kai on sellainen (epäsuora lainaus Annelilta, en muista täsmälleen).
On vähän kiikun kaakun onko se negatiivista 9-v lasta kohtaan jos sanoo tälle, että 'ei saa olla itsekäs' (mulle hoettiin tätä lapsuudessa aika usein)... mutta, tosi vähän on tietoa isän ja esikoisen suhteesta. Tyttö kyllä yhden kerran purskahtaessaan itkuun syksyn 2009 kuulustelussa, vastaa kun kysyttiin mitä hän itkee, että itki kuolutta iskää.
Ehkä julmaa minun olettaa mikä tulee mieleeni - vastaus on ns takuuvarma vastaus. Siihen ei voi kukaan sanoa mitään. Siitä huolimatta tai sen lisäksi, tytön itkun syynä saattoi olla myös joku muu asia ihan sillä hetkellä, esim puhuttajien hankala kysymys tai jokin sellainen että huomasi puhuneensa ristiin tai muuta vastaavaa, alkoi itkeä, eli kysymys voitiin sivuuttaa.
Jukan sisar on kertonut, että esikoinen oli tärkeä Jukalle alusta asti, että oli isin tyttö, jolta Jukka myös vaati.
Anneli on alusta asti tähdentänyt, että kun lankesi Jukkaan niin hän ei tiennyt että Jukka oli naimissa, koska Jukka ei käyttänyt sormusta. Toisaalta hän on kertonut myös, että oli elänyt silloisen avon kanssa 'kuin sisar ja veli'. Alibissa joskus 2010-2011?? (en muista) Anneli on maininnut että tavattuaan Jukan kursseilla, hän ajatteli heti, että tuon miehen haluan.