Kysy mitä vaan ylläpidolta paitsi moderoinnista (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

No huhhuh, ionized jouti kyllä mennäkin, mutta ines7-n mukana palstalta häviää kyllä liian paljon mielenkiintoisia kommentteja.
Oman bannauksen/teloituksen uhallakin: Jotain tolkkua noihin tuomioihin, ylläpito, pliis!
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Siru83
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Siru83 »

Ines7 voi ottaa asiasta suoraan yhteyttä ylläpitoon sähköpostitse ja valittaa asiasta, ja ylläpito voi kumota päätöksensä, jos asian perustelee hyvin.

Oma mielipiteeni on, että ines ansaitsee rangaistuksen asiattomuuksistaan ja huuhaa-viesteistään ja hänelle voisi antaa esim. kuukauden bannia. Sen jälkeen voisi miettiä, kirjoittaako asiaa vai kirjoittaako ollenkaan.

Ineksen ja Ionizedin rangaistukset olivat mielestäni ylläpidon vastaus siihen, että kyseiseen osioon on kaivattu ankarampia kurinpitotoimia.

Edelleen muuten mietityttää Dollarin häviäminen palstalta. Matlockb:n kommenttiin toisessa ketjussa viitaten Dollari ei kadonnut silloin, kun tunnusten kanssa oli ongelmia vaan myöhemmin.
annaanna

Viesti Kirjoittaja annaanna »

maija turjukka kirjoitti:No huhhuh, ionized jouti kyllä mennäkin, mutta ines7-n mukana palstalta häviää kyllä liian paljon mielenkiintoisia kommentteja.
Oman bannauksen/teloituksen uhallakin: Jotain tolkkua noihin tuomioihin, ylläpito, pliis!
Sä et vaan osaa suhtautua maija. Vähän enemmän lammasmaisuutta pliis. V*tuttaa tuo sun ainainen asiaton vinkumisesi näistä ylläpitoa koskevista asioista :lol: . Eks sä yhtään ajattele et yypee koostuu vapaaehtoisista.

Näinhän sä oot kirjoittanut, uskon et INES7 osaa suhtautua palstalta poistamiseen yhtä luontevasti kuin sinäkin taannoiseen banniisi.
Kirjoittaja maija turjukka » Ke Tammi 23, 2013 11:21 am
Kerran takavuosina sain viikon bannin, enkä vieläkään ole täysin siitä toipunut :? :shock: 8)
Nikkien takana oleviin ihmisiin suhtautumisesta olen saanut vinkkiä ulkosuomalainen -nikiltä. Palstalta poistetiin kaksoisnikkeilyyn vedoten YKSI nikki eli Mileva. Ulkosuomalainen totesi nikin olleen yhdentekevä. Ei siis nikin viestien, vaan nikin. MInä oon todennut INES7 viestien olleen yhdentekeviä, ionizedin sen sijaan aikas valaisevia monin paikoin :) . Kumpi tai kuka palstalta pitäisi poistaa ja millä perusteilla, kuka on yhdentekevä, ILMAISEKSI töitään tekevät päättävät, tietenkin.
Bias
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Bias »

Siru83 kirjoitti:
Ineksen ja Ionizedin rangaistukset olivat mielestäni ylläpidon vastaus siihen, että kyseiseen osioon on kaivattu ankarampia kurinpitotoimia.
Joten ammutaan aamunkoitteessa se, jolla on oikeasti joskus jotain asiaakin ollut, ja jätetään tyhjäpäät chattaamaan ja pätemään sillä, miten pahoja poikia ne ehkä tuntee, tai ainakin haluisia tuntea?

Tämän lainaamani kohdan yläpuolella olevaan kappaleeseen en edes puutu, koska minulla on sen verran kykyä itsekritiikkiin.
Ei ole syyttömiä. On vain huonosti kuulusteltuja.
Josif Stalin
Siru83
Adrian Monk

Kyllä suurin osa Ineksen viesteistä on huuhaata ja chattia, harva on sisältänyt oikeaa asiaa. En muista hänen juuri koskaan tehneen aloituksia, laittaneen kuvia tai muuten nähneen vaivaa. Vähän samaan luokkaan menee Valdovaksen kanssa, erona lähinnä se, että Valdovaksen huuhaa-viestit olivat ylipitkiä usein copypaste-litanioita.

En ole siis itse vasikoinut Ineksen viestejä enkä juuri tuossa osiossa edes käy, mistä hän sai rangaistuksen.

Luulen, että joidenkin käyttäjien shokki tästä karkotuksesta johtuu siitä, että pelkäävät itsekin joutuvansa rangaistuksi, vaikka ovat pitkäaikaisia käyttäjiä. Mielestäni myös pitkäaikaisia käyttäjiä tulee kuitenkin rangaista tasapuolisesti.
taavetti
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja taavetti »

Miten mää en löydä paxcow- ketjua? Nyt ois näppäimet herkässä.
Herrasmies kulkee aina portaissa edellä. Myös yksin ollessaan.
Siru83
Adrian Monk

Ilmoitan, että haluan vaihtaa nimimerkkini. Kadun tällaisen nimimerkin ottamista, josta selkenee syntymävuosi ja muutenkin on tunnistettavissa. En voi koskaan kirjoittaa esim. mitään kotikaupunkiini liittyvää, koska sitten vielä suuremmalla todennäköisyydella henkilöllisyyteni on yhdistettävissä nimimerkkiini. Olisi mukavampi kirjoittaa tänne "vapautuneemmin".

Jos saan rekisteröityä uudella profiililla, kirjoitan kyllä allekirjoituksen kohdalle aluksi, että olen entinen Siru83.

Kun olen keksinyt sopivan nimimerkin, yritän rekisteröityä sillä ja lopetan Siru83-nimellä kirjoittelun. Mainitsen tämän rekisteröitymisen yhteydessä. Toivottavasti tämä minulle sallitaan, koska tällä nimimerkillä kirjoittelu rajoittaa kirjoittamista melko paljon.
muddis2
Alokas

Viesti Kirjoittaja muddis2 »

Edelleen peräänkuulutan ylläpitoa asiassa, että saisin käyttää vanhaa nikkiäni.
Moderaattorit
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Moderaattorit »

muddis2 kirjoitti:Edelleen peräänkuulutan ylläpitoa asiassa, että saisin käyttää vanhaa nikkiäni.

Kirjoita siitä osoitteesta mistä olit rekisteröitynytkin osoitteeseen [email protected] ja jayydä salasanan resetointia.

T. Modet
Ne tietää, jotka tietää...
taavetti
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja taavetti »

Jaa, kriittinen kirje maahanmuuttokeskustelussa suljettiin turhana. Edelleen olen huomaavinani järjestäytyneessä rikollisuudessa ketjun mustalaiset. Yksi näköjään murha.infolle korvaamatttoman arvokas kusipää saa sekä tuossa mainitsemassani ketjussa ynnä lähes kaikissa muissakin jakaa omaan kääpiöarvomaailmaansa liittyviä juttuja. Mikä oikeasti on murha.infon kanta asioihin? Onko tietyt lait vain hyysärilakeja, joita ei tarvitse noudattaa vai onko nimimerkki Doctor Lecter jo kuningas...tai Mestari....ylläpidon porukoissa?
(byhahahhhaa) Nimimerkki Paxcow on jaksanut vääntää, minä en siihen enää kykene.
Ps.

KukkahattuviherpiiperöROMANIsivarina jopa peukutan Halla-ahon turkiseläinkantoja-

Ai niin, olenhan jo aikoinani aloittanut henkiskääpiölle oman ketjunkin. En ole tuolloin ollut korrekti - tuskin jälkikäteenkään.

http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php?t=10568

---oi voi, kuinka se lecteri olikaan tuolloin niin korvAAMATON.
Herrasmies kulkee aina portaissa edellä. Myös yksin ollessaan.
Arlene
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Arlene »

taavetti kirjoitti: Edelleen olen huomaavinani järjestäytyneessä rikollisuudessa ketjun mustalaiset. Yksi näköjään murha.infolle korvaamatttoman arvokas kusipää saa sekä tuossa mainitsemassani ketjussa ynnä lähes kaikissa muissakin jakaa omaan kääpiöarvomaailmaansa liittyviä juttuja.
Ei sitä ketjua voi siirtää. Tulee aloittajalle paha mieli :( .
Metsäpirtti
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja Metsäpirtti »

Minkä ihmeen takia käytätte tota rasittavaa kellonaikasysteemiä? Kuitenkin ihan suomeksi on kuukaudet ja viikonpäivät, niin eikö nyt olis jo aika siirtyy kellonaikojenkin merkkaamisessa meille tutumpaan tapaan? :? Nyt se näyttää jotenkuten oikein, mutta muistaakseni kun ollaan talviajassa, minfon kello se vaan nakuttaa ja elää ihan omaa kesäaikaa..Kiitos, jos jotain tapahtuu..
amaryllis
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja amaryllis »

Nuori nainen löytyi lammesta Jyväskylässä. Tämä ketju on seikkaillut vaikka missä. Nyt on kadonneet - löytyneet ketjussa. Löytyi tämä nainen kyllä, mutta ei hän ollut kadonnut. Löytyneelle vainajalle etsittiin päivän ajan henkilöllisyyttä. Olisiko oikea paikka ajankohtaisissa?
matlockb
Watson itse

Viesti Kirjoittaja matlockb »

^Ja uutinen olisi sitten ajankohtaisissa vielä esim. 2 vuoden päästä, eleenkö silloinkin juttu on mielestäsi ajankohtainen.. ?
Kun parempaakaan ketjua ei ole niin kadonneet -löytyneet on mielestäni täysin oikea osio kyseiselle ketjulle.
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)
amaryllis
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja amaryllis »

No ei tietenkään kahden vuoden kuluttua. Nyt kun on ajankohtainen, niin helpoin löytää ajankohtaisista, myöhemmin voi siirtää. Tämä ketju on seikkaillut aluksi ajankohtaisissa, sitten henkirikoksissa ja selvitetyissä henkirikoksissa yhtäaikaa, nyt siirtyi löydettyihin. Tämä ketju on taas löytynyt, joten olkoon kadonneet -löydetyt oikea paikka.
Vastaa Viestiin